תנועה אורגנית היא צורת התנועה החשובה ביותר שאתה יכול להביא לאתר שלך. זה חשוב יותר מתנועה שמגיעה בתשלום, תנועה מפייסבוק או תנועה מרשתות מדיה חברתית אחרות.
הסיבה פשוטה: תנועה אורגנית היא תנועה ממוקדת.
כדי להבין את היתרונות של SEO עבור העסק שלך, תחילה עליך להבין את נתח הקליקים. נתח הקליקים הוא אומדן של כל הקליקים שהעסק שלך מקבל. תוכל לראות זאת רק עבור קמפיינים לרשת החיפוש וקמפיינים של קניות. זהו כלי להרחבת העסק שלך, מכיוון שיש לו פוטנציאל להגיע לעוד יותר קליקים. ככל שה-SEO שלך טוב יותר, כך תהיה לך נתח קליקים גדול יותר מכיוון שתוצאות אורגניות זוכות לנתח קליקים גדול.
למשתמשים המקלידים שאילתה במנוע חיפוש יש כוונה מאוד ספציפית ואם אתה יכול לספק להם פתרון או תשובה לשאלתם, סביר יותר שתשיג לקוח חדש, מנוי בדוא"ל או עוקב. בנוסף לאמור לעיל, תנועה אורגנית חשובה מכיוון שהיא מגבירה את האמון באתר ויש לכך מספר יתרונות נוספים.
במידה ואתה מספק את מה שהלקוחות שלך מחפשים,העסק שלך הופך למקור מהימן שהם יכולים לסמוך עליו. המשתמשים יודעים מה הם רוצים. אם אתה לא עומד בסטנדרטים של המשתמשים בנישה שלך, הקידום שלך ידעך. אם הפלטפורמה שלך מספקת את מה שהמשתמשים שלך מחפשים – בין אם זה בצורת מידע, תשובות לשאלות, מוצרים או שירותים – אז אתה מתחיל לבסס אמון עם הלקוחות שלך.
משתמשים נותנים אמון בגוגל ואתרים שמדורגים במקומות העליונים של גוגל באופן אורגני זוכים לאמון על ידי המשתמשים. המשמעות היא שיש סיכוי גבוה יותר להמיר מבקר אורגני מאשר מבקר שמגיע מפייסבוק או מדיום אחר.
קידום אתרים הוא מסלול לנראות, אשר, בהתאם למטרה שלך, יכול להשפיע על מחזור הקנייה. לדעת מה אנשים מחפשים על ידי ביצוע מחקר SEO יסודי הוא המפתח. זה המקום שבו SEO מקומי הופך מכריע בהכרת הקהל שלך והצרכים והרצונות שלו.
משיכת נראות בצורה אורגנית פירושה שהאתר שלך מופיע בגלל מה שהלקוחות שלך חיפשו. לקוחות יכולים לחפש אותך על סמך הצרכים שלהם, וזה המקום שבו מילות המפתח באמת נכנסות לתמונה. כאשר לקוחות רואים בך מישהו שיכול לענות על הצרכים שלהם, אתה מעודד מעורבות. המעורבות לא יכולה להתחיל, עם זאת, עד שהם מודעים לך. החשיבות של SEO היא שהוא מאפשר ללידים פוטנציאליים לראות אותך, כלומר תהליך של מעורבות יכול להתחיל.