אז על מה כולם מדברים?
אז קודם כל אם עדיין לא שמעתם על הרשת החברתית החדשה\ישנה, תלוי בני כמה אתם, הגיע הזמן שתכירו את טיק טוק.
טיק טוק היא רשת חברתית שבדומה לפרסום באינסטגרם אבל בשונה מאוד בכך שמעלים שם רק סרטונים קצרים באורך של כ60 שניות, כמו שכולנו בתעשיית השיווק כבר יודעים וידאו הוא המלך החדש.
ווידאו תמיד עובד יותר טוב מכל סוג תוכן שנבחן ולכן הסרטונים בטיק טוק צוברים תאוצה מטורפת בין רגע, ואתם יכולים למצוא את עצמכם מעלים סרטון בלילה ובבוקר לקום עם חצי מליון צפיות!.
אז בתור בעל עסק כדאי לי לפרסם בטיק טוק?
טוב אז אחרי שהבנתם בכלל מה זה טיק טוק ומה הפוטנציאל ברשת החברתית המטורפת הזו, אני מאמין שיש לכם כבר את התשובה.
אבל בוא נפרט קצת כי בכל זאת זו שאלה נכונה ומבלבלת, נכון להיום לשנת 2021 נכנסו המון מפרסמים חדשים לפלטפורמה הזו ובכלל טיק טוק עצמה מעודדת מאוד חברות ובעלי עסקים ישראלים לפרסם בה. לטיק טוק יש תחומי עניין רבים אבל המובילים בהם הם: איפור, אופנה ואוכל.
כמובן שבתור בעל עסק כל חשיפה שלך היא חשובה אבל השאלה החשובה באמת זה לא אם לפרסם או לא אלא מי הקהל יעד שלך.
קהל היעד שלי נמצא בפלטפורמה הזאת בכלל?
אז האם קהל היעד שלכם נמצא שם בכלל? זו שאלה טובה וזו השאלה הנכונה שצריך לשאול ולא האם כדאי לי לפרסם או לא, קהל היעד של הרשת החברתית נכון לשנת2021 הוא צעירים לגמרי שטווחי גילאים בין 8 ל 24.
אז נכון החשיפה בטיק טוק היא יחסית זולה ויכולה לתפוס תאוצה מאוד מאוד גבוהה אבל כדי שזה יקרה אנחנו צריכים גם לפגוע בקהל יעד מאוד מאוד רלוונטי.
אם אתם בעלי עסקים עם מוצר לגילאי 40 פלוס בלבד אז סביר שאין לכם מה לחפש בטיק טוק בכלל, הכל תלוי האם המוצר שלכם רלוונטי או לא לקהל יעד שמסתובב בטיק טוק.
לייצר תוכן לטיק טוק
אז אחרי שבחנתם אם הקהל יעד שלכם נמצא בטיק טוק ואם שווה לכם לפרסם שם והכוונה בשווה לפרסם זה שעשיתם מחקר מקיף, והבנתם שאתם יכולים להחזיר את ההשקעה על הפרסום שלכם, ושאתם יודעים לייצר תוכן לרשת המאוד מאוד צעירה ותוססת הזו.
אז אם כבר בייצור תוכן עסקי. בואו נדבר על איך מייצרים תוכן וידאו אותנטי ולא מוכר.
לא מוכר? על מה אתה מדבר אני חייב למכור!
נכון אתה בעל עסק ואתה רוצה למכור אני מבין את זה אבל בפיד הסרטונים בטיק טוק כשמגיע פרסומת היא צריכה להיות אותנטית וכחלק בלתי נפרד מהגלילה של המשתמש.
זאת אומרת כשהפרסומת תהיה מצולמת באיכות מצלמה מקצועית וכשהפרסומת רק תדבר על מוצר כאילו אנחנו מפרסמים בטלוויזיה אז זה לא יהיה רלוונטי לגולש והוא ידפדף אותה, בכל זאת אנחנו מציגים פרסומת לדור שהוא חסר סבלנות לחלוטין ומזהה ישר כשבאים למכור לו, מהצד השני אתה גם לא יכול למכור בכלל אז מה עושים?
צריך לשמור על איזון בין מכירה לבין אותנטיות, למרבה המזל יש אנשים בתעשייה שלנו שעוזרים ביצירת תוכן לטיק טוק ואתה בתור בעל עסק לא צריך לבזבז את כל הזמן שלך על איך מייצרים תוכן, אם התוכן איכותי וטוב, או אם הוא מדבר לקהל יעד שלך.
המלצה שלי קחו איש מקצוע שיודע מה הוא עושה, שהוא או היא יהיהו בגיל הרלוונטיות, ותתחילו לתת להם לייצר לכם תוכן איכותי לטיק טוק.
כמה עולה לפרסם בטיק טוק?
טוב ששאלתם, אז כמו בכל פלטפורמת שיווק ובכל רשת חברתית מדובר על מכונה ששואבת כסף מבעלי העסקים, אבל אין מה לעשות כדי להצליח בזה אנחנו כבר יודעים, צריך לפרסם והרבה!
לפרסם בטיק טוק זהו פרסום שהוא תלוי בתקציב שלך, כמו בכל פלטפורמה נכון לכתיבת שורות אלו המינימום לקמפיין בטיק טוק הוא 600 דולר, לדעתי זהו סכום זניח שכדאי להשקיע אבל אנחנו ב2021 ולצערי יש עדיין עסקים שלא חושבים שצריך לפרסם ביותר מ50 שקל ליום, אז זוהי החלטה שלכם בלבד.
הפוטנציאל אדיר ואני עוד זוכר בעלי עסקים שאמרו לי מה זה פרסום באינסטגרם אני לא מעוניין לפרסם שם סתם ברשת חברתית, והנה היום אנחנו לא יכולים דקה בלעדיה אז אל תזניחו תהיו מהראשונים שזיהו את הפוטנציאל ותתחילו כבר היום.
פרסום ממומן בגוגל מדבר אליכם? שווה לכם אז לקרוא את המאמר על קידום ממומן בגוגל
לסיכום כמה טיפים לטיק טוק
אז ככה בוא נסכם לכם בקצרה את המאמר וניתן לכם גם כמה טיפים כבונוס, אם אתם בעלי עסקים שלא רוצים להשקיע כסף בפרסום ברשת החברתית הכי תוססת בעיר הטיק טוק ואתם לא מעוניינים להיכנס עכשיו לעוד הוצאות, מה אתם כן יכולים לעשות בחינם? או במעט מאוד השקעה כספית?
אתם יכולים לפתוח עמוד בטיק טוק ולהתחיל להעלות סרטונים עם המוצר שלכם ולנסות לזהות טרנדים, מה זה טרנדים? בדיוק על זה נדבר בטיפ הבא, זיהוי טרנדים.
מה זה טרנדים בטיק טוק?
טיק טוק שוחה על טרנדים, הטרנדים הם בדרך כלל ריקודים או אתגרים שהגולשים מעלים עם שירים מסוימים שגם הם טרנדים חולפים בטיק טוק.
שימו לב שעליכם לזהות את הטרנד ולהכות בברזל כל עוד הוא חם, לכן תמיד המלצתי ואמליץ על אנשי תוכן לטיק טוק שהם בגיל הרלוונטי והם בעצמם חיים את הטיק טוק באופן יומיומי ומפה אנחנו גולשים לטיפ הבא תעלו תוכן באופן קבוע.
תעלו תוכן לטיק טוק באופן קבוע
לתחזק חשבון טיק טוק זו עבודה לא קלה אבל משתלמת כשזה מתפוצץ, אז מה עושים כדי שהחשבון והסרטונים יהפכו להיות ויראליים? אז שימו לב אתם צריכים להעלות באופן קבוע לפחות פעמיים או שלוש בשבוע סרטון לחשבון שלכם ולשמור על חדשניות וטרנדיות באופן קבוע.
אל תזניחו את ההרגל הזה כי זה בדיוק כמו ניהול סושיאל באינסטגרם ובכל רשת חברתית אחרת אם כבר פותחים חשבון ומחליטים לתחזק עוד ערוץ סושיאל אז עושים את זה כמו שצריך ובקביעות ושימו לב להאשטגים, מה זה האשטגים? בדיוק כמו באינסטגרם וזהו הטיפ הבא.
האשטגים בטיק טוק
ממש כמו באינסטגרם ובכל רשת חברתית אחרת האשטגים (#) בכל סרטון שאתם מעלים, אתם צריכים לעשות האשטג. לדוגמא העלתם סרטון שמתייחס לאתגר מסוים אתם צריכים לתייג את האתגר שאליו אתם מתייחסים כדי שהמשתמשים יבינו שמדובר באתגר ואתם מתייחסים לאתגר הזה ספציפית.
כמובן אתם גם יכולים לעשות אתגר משלכם עם המוצר שלכם או עם השירות שלכם ולנסות לעלות על גל של אתגר שאתם יצרתם, כמובן שאתם צריכים שתהיה לכם מספיק חשיפה בשביל לייצר אתגר שבאמת יתייחסו אליו.
אז זהו עד לכאן מקווים שעזרנו לכם להבין מה זה טיק טוק והאם שווה לפרסם בטיק טוק, צריכים עזרה או רוצים לשווק בפלטפורמה הזו? אתם מוזמנים להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם ויאפיין את העסק שלכם, עד כאן להיום 😊
רוצים עוד לדעת איך לפרסם בסושיאל? אתם צריכים לקרוא את המאמר על ניהול דפי פייסבוק ואינסטגרם
צריכים ייעוץ? אנחנו כאן בשבילכם