לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי
WE ARE

VEGETA פרסום בפייסבוק לעסקים

פרסום עסקים בפייסבוק ממומן

אנו חברת VEGETA:  החברה שלנו עוזרת לעסקים לצמוח על ידי מתן שירותי פרסום ממומן עם דגש על תוצאות.

עם למעלה מ-15 עובדים וצוות מומחים עטור פרסים, אנו מסוגלים לספק פרסום מקצועי לעסקים בפייסבוק ולהגביר את פעילותם העסקית.

השאירו פרטים עכשיו ומומחה פרסום יחזור אליכם

לוגו מחשב וג׳טה משרד וחברת פרסום דיגיטלי
פרסום ממומן בפייסבוק​

פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם

פרסום ממומן בפייסבוק הוא סוג של שיווק מקוון שבו מפרסמים משלמים כדי להציג מודעות למשתמשי פייסבוק. זה מספק דרך ממוקדת יותר להרחיב את טווח ההגעה של הפוסטים שלהם בפייסבוק.

פרסום לעסקים בפייסבוק הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לפרסום במדיה חברתית מכיוון שהוא מספק מגוון רחב של נתונים למפרסמים כדי לייעל את הקמפיינים שלהם לקבלת תוצאות מיטבית.

פרסום לעסקים בפייסבוק קיים מאז 2007 ומאז הוא מתפתח ללא הרף עם הוספת פיצ'רים חדשים, כמו מודעות וידאו והזרמת וידאו בשידור חי, על מנת שהוא יעניק למפרסמים את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה האפשרי.

פייסבוק ממומן
פרסום ממומן בפייסבוק​

איך עובד פרסום ממומן בפייסבוק

פייסבוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש. מותגים ועסקים משתמשים כעת בפרסום ממומן בפייסבוק כדי לפרסם את המוצרים שלהם ולהגיע לקהלים ממוקדים. סוג זה של פרסום מאפשר למותגים לקדם פוסטים, סרטונים, אירועים ועוד.

לפני שנכיר לכם כמה שיטות פרסום בפייסבוק, נענה על כמה שאלות במהירות.

איך עושים פרסום מוצלח לעסקים בפייסבוק?

המודעות היעילות ביותר בפייסבוק הן אלו המופעלות על ידי חברות פרסום באמצעות מנהל המודעות של פייסבוק בצורה מקצועית עם אנשי מקצוע המומחים בתחומם.

כמה זמן לוקח להקים קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק?

קביעת קהל היעד והחלטה מהן מטרות הקופירייטינג שלנו ייקח זמן מה. נצטרך ליצור מודעות עיצוב שונות וכתיבה שיווקית לפייסבוק, שיכולים לקחת כמה ימים. לאחר שנשלח הכל, הם יבדקו אותו ויודיעו לנו אם הוא אושר לשחרור או לא.

כמה עולה לי לעשות אצלכם פרסום ממומן בפייסבוק?

אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו. הכל תלוי מה אתה רוצה לעשות עם המודעה, סוג החשיפה שאתה רוצה לחפש, והאם החברה שלך היא גדולה או בינונית.

הערה:

כדאי גם לזכור שכל מודעה מוצגת בצורה שונה בהתאם למכשיר ולפלטפורמה.

הרבה אנשים יכולים להתבלבל כשמריצים פרסום בפייסבוק ולכן חשוב לעשות את הפילוח ואת יצירת הקריאייטיב נכון, אותם צריך לעדכן בנקודות שונות בקמפיין לקבלת הרלוונטיות והתוצאות הטובות ביותר.

פייסבוק ממומן - VEGETA
מטרות הפרסום

מטרות פרסום ממומן בפייסבוק

פייסבוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש. מותגים משתמשים כעת בפרסום ממומן בפייסבוק כדי לפרסם את המוצרים שלהם ולהגיע לקהלים ממוקדים. סוג זה של פרסום מאפשר למותגים לקדם פוסטים, סרטונים, אירועים ועוד.

חשיפה ללקוחות (פרסום ממומן בפייסבוק​​)

השקעה בקמפיינים שיווקיים במדיה חברתית יכולה לעשות הבדל עצום בתקציב הפרסום ובחשיפה באינטרנט באופן דרמטי. עלות הקמפיינים הללו גם זולה משמעותית משיטות פרסום אחרות, כמו טלוויזיה או עיתונים.

תוצאות איכותיות - קהל יעד ממוקד

ניתן להגיע לתוצאות איכותיות בעזרת מיקוד מתקדם בפייסבוק. הוכח שעושים מיקוד טוב המודעות עובדות שוב ושוב, כך שתוכלו להגיע לקהל יעד ממוקד בלי לבזבז הרבה כסף.

רימרקטינג – שיווק מחדש

תכונה זו מאפשרת לך ליצור קשר עם כל מי שביקר באתר שלך, אך לא ביצע רכישה. אתם יכולים לתמרץ אותם על ידי הצעת הנחה או תמריצים אחרים.

הגדלת מעגל הלקוחות

הכל הודות לפרסום ממומן בפייסבוק, תוכן בפלטפורמת המדיה החברתית זמין כעת יותר מכל סוג של פרסום. זה גורם לכך שאנשים לא רק יוכלו לעקוב אחריכם ולתקשר איתכם פוסט אחר פוסט, אלא גם מאפשרת עלייה בעניין והזדמנות לראות את המוצר/שירות שלך עוד יותר!

מעקב תמידי אחרי הקמפיין

בכל רגע נתון, אתם יכולים לדעת אם המודעה שלכם עובדת או שהיא זקוקה לכמה שינויים כדי להצליח. זה נותן לכם דינמיקה רבה ומבטיח שאתם תמיד בעניינים.

מעורבות בדף העסקי

פוסטים ומודעות ממומנות יעזרו להפיץ את הבשורה על העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים. באמצעות בניית חיבור בין שני האלמנטים הללו, זה יחזק את המיתוג של החברה שלכם ויאפשר לגולשים להכיר אתכם ואת המותג שלכם טוב יותר.

פרסום ממומן בפייסבוק במספרים

M 0
מעל משתמשים בפייסבוק ישראל
ל- % 0
מאכולוסיית העולם יש פייסבוק
% 0
מהמשתמשים גולשים מהנייד
קצת על וג'טה

הצוות שלנו

אנו עוזרים לעסקים לצמוח על ידי מתן פתרונות תוכנה מדהימים ושירותי ייעוץ. כחברה, אנו מאמינים שמצוינות צריכה להיות הסטנדרט, ללא היוצא מן הכלל.

עם למעלה מ-15 עובדים וצוות מומחים עטור פרסים, אנו יכולים לספק אסטרטגיות דיגיטליות ופתרונות חכמים לכל בעיה עסקית. אנו יודעים שכל ארגון הוא ייחודי ואנו מתאימים את הפתרונות שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

אנו מאמינים במצוינות כסטנדרט, לא כיוצא מן הכלל!

עבודת צוות בוג'טה
תיק עבודות שלנו

עבודות אחרונות שלנו בעיצוב גרפי לפייסבוק

אנחנו חברה שעושה ניסיון להפוך את העולם למקום טוב יותר על ידי יצירה ושיתוף של דברים יוצאי דופן אחד עם השני.

הקוקטיילים שלנו - VEGETA
חגיגת פסח - VEGETA
אימונים אישים - VEGETA
חגיגת פסח - VEGETA
מתנת חג - VEGETA
מוצר הדגל - VEGETA
LEVIS MEN -VEGETA
רוטשילד - VEGETA
הגרלה - VEGETA
מודעה לדוגמא
מודעה לדוגמא ביטוח
מודעה לדוגמא הייטק - VEGETA
מודעה לדוגמא שף
מודעה לדוגמא ביטוחים
שאלות ותשובות

שאלות שבעלי עסקים שואלים אותנו בנושא פרסום ממומן בפייסבוק

אנחנו נעלה  כאן כל מיני שאלות שבעלי עסקים שואלים אותנו בדרך כלל בפגישות הייעוץ שאנו מבצעים עם בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד.

תשובה הקצרה היא: בתדירות שבה אתה יכול לפרסם באופן עקבי תוכן איכותי

השאלה הזו תלויה מאוד בכמה גורמים עיקריים כך שהתשובה עליה היא לא גורפת לכל בעלי העסקים, זה תלוי מאוד בתקציב השיווק של העסק זה תלוי מאוד בכוח המותג שהעסק מגיע אליו, זאת אומרת אתם מוכרים מותג מוכר? או שאתם מוכרים מותג משלכם ועוד שאלות שאנו עושים באפיון העסק לפני כניסת העסק כלקוח אצלנו.

טוב אז התשובה הזו ברורה, מי שלא נמצא ברשתות החברתיות הוא לא קיים, ישנם כל מיני סיבות שבגללן אנחנו אומרים את המשפט הזה חלק מהסיבות הכי חשובות זה, תחשבו על הפעם האחרונה שקניתם מוצר כלשהו או מותג כלשהו, איפה חיפשתם? בגוגל? באינסטגרם? בפייסבוק? אולי בטיק טוק? רציתם אולי לראות מה אומרים עליו ביוטיוב? מה אתם שונים מכל הלקוחות בעולם? אז כן ככה צורכים היום באינטרנט אלו הם הדברים הכי חשובים בעסק וברור שזה משתלם לפרסם. אם שאלתם את השאלה הזו אתם חייבים להתחיל פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם אתמול.

אז התשובה היא שוב לא תשובה פשוטה כן או לא זה תלוי מאוד מאיזו נקודת מבט הלקוח מסתכל על הפרסום, בוא ניקח בחשבון שתמיד צריכים להיות בתודעה של הלקוח יש כל מיני מפרסמים שמפרסמים את העסק שלהם רק בשביל שיראו את המותג שלהם, האם קוקה קולה צריכים עדיין לפרסם את המשקה שלהם? ברור שאתם תחשבו שלא אבל אנחנו בתור משרד פרסום אומרים לכם שברור שכן! ובגלל זה הם עדיין עושים את זה כי הם רוצים לשמר את התוצאה שאליה הם הגיעו ולהיות מותג מספר אחד במכירות של משקה הקולה בארץ. אז הכל תלוי בנקודת המבט שלכם, תקשיבו לאנשי מקצוע שאתם סומכים עליהם וכך תוכלו להבטיח שהפרסום משתלם לכם.

אנחנו מאוד אוהבים להראות את האתר של פייסבוק שם יש המון השראות וסיפורי הצלחה של קמפיינים בפייסבוק שנחלו הצלחות ענק, תוכלו לקרוא הכל כאן

טווח המחירים שניתן לשים עבור פרסום ממומן בפייסבוק הוא רחב ויכול לנוע מדולר ליום ועד
30,000₪ ומעבר, הכל תלוי סיטואציה ומטרה וכמה לקוחות תרצו למשוך לבית העסק.

היתרון העיקרי בפייסבוק ואינסטגרם הוא אפשרות הטרגוט ומיקוד הפלטפורמות לקהל היעד
הספציפי אליו תרצו להגיע- ניתן למקד את החשיפה שלכם באמצעות קביעת פרמטרים רלוונטים
אליהם תרצו שהפרסום ייחשף כדוגמת טווחי גילאים, מין, אזור מגורים, מצב משפחתי, השכלה, תחומי עניין, וכו׳.

ברמת העיקרון לא קיימת החובה בחברת פרסום על-מנת לקדם את העסק שלכם בפייסבוק
ואינסטגרם ואפשרי לבצע את הקידום הממומן באופן עצמאי.

קחו בחשבון כי מדובר בהליך שיש ללמוד לעומק על-מנת להתייחס לכלל הפרמטרים
הרלוונטים שמשפיעים בסופו של יום על מיקוד קהל היעד שלכם ועל התקציב אותו תצטרכו
לשים לפייסבוק ואינסטגרם.

כמו-כן, הדבר אומר שתצטרכו בעצמכם להיות אחראים על הקריאיטייב של מודעות הפרסום,
בחירת סוג מודעת הפרסום ומטרתה, ובחירת התוכן והנראות.

פרסום רימרקטינגֿ \ ריטרגטינג משמעותו פרסום חוזר ללקוח במידה ונכנס לאתר שלכם, הוסיף לעגלת קניות ומסיבה לא מובנת נטש את העגלה.

מטרת העל של הרימרקטינג הנה לגרות בשנית את הלקוח לבצע את הפעולה שכמעט ביצע באמצעות מודעת פרסום המכילה את המוצר בו חשק עם סלוגן ספציפי שמטרתו לגרום לו לגרות אותו לחשוב שנית על החלטתו וכן לרכוש את שאהבה נפשו.

מודעות רימרקטינג הם הנעה לפעולה מצוינת ברחבי פלטפורמות כדוגמת פייסבוק ואינסטגרם.

בהחלט תוכלו לבצע את הפרסום באופן עצמאי, אך זה יצריך מכם את ההבנה הבסיסית בשיווק
ופרסום בפלפטורמות אלו.

לצורך ההמחשה למודעות בפייסבוק מס׳ מטרות השונות זו מזו ישנם מודעות שמטרתן הגדלת מעורבות, מודעות שמטרתם לצבור כמה שיותר קליקים, מודעות שמטרתם להשאיר פרטים,וכו׳.

מדובר בעולם עשיר ומורכב שיש לדעת מ0 על-מנת לבצע את הפרסום האידיאלי ביותר עבור בית העסק שלכם בדיגיטל.

קחו זאת בחשבון, ידע זה כוח שחוסך המון כסף במקרה הזה.

פרסום בפייסבוק יכול להתאים לכלל בעלי העסקים- מבתי עסק קטנים, בינוניים, או גדולים.
כל אדם המחזיק בידיו שירות או מוצר שברצונו לפרסם ולהעלות מעורבות ומודעות לגביו, יכול להשתמש בפלטפורמות פייסבוק ואינסטגרם על-מנת לממש את מטרותיו העסקיות.

מטרת-העל של פייסבוק הנה לחשוף את בית העסק שלכם לקהל היעד הפוטנציאלי בפייסבוק תוך התייחסות לפרמטרים רלוונטים כדוגמת מין,גיל, אזור מגורים, מצב משפחתי, תחומי עניין, וכו׳.

פייסבוק-קטן
שאלות-ללקוחות
אינסטגרם כפתור קטן

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!