לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

ניהול דף פייסבוק ואינסטגרם למה זה חשוב וכמה תשומת לב להקדיש לזה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

ניהול דף פייסבוק ואינסטגרם

ניהול דף פייסבוק התחום של ניהול דפי פייסבוק ואינסטגרם הוא משהו שקיים עוד מהימים הראשונים בהם הרשתות החברתיות האלו פתחו צוהר למפרסמים מכל עולמות התוכן ומכל התחומים.

שתי הרשתות החברתיות הללו נחשבות לחזקות ביותר בעולם, עם מספר אסטרונומי של משתמשים, פיצ'רים חדשניים ופלטפורמות פרסום משוכללות לעסקים בכל גודל, תעשיות ותאגידים.

אולם דווקא בגלל האפשרויות הבלתי נדלות ודווקא בגלל שכמות עצומה של מפרסמים מנסה למקסם בו זמנית את הפוטנציאל של הרשתות החברתיות, ניהול דף פייסבוק כמו גם ניהול דף אינסטגרם, הפך למשהו שכדאי להעניק לו תשומת לב רבה ומדויקת.

מהו עמוד פייסבוק ולמה צריך לדאוג לך?

פייסבוק היא אחת מרשתות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר באינטרנט. אנשים משתמשים בפייסבוק מסיבות שונות, חלק מהאנשים עשויים להשתמש בו כדרך ליצור פרופיל ציבורי עבור עצמם, חלקם עשויים להשתמש בו כפלטפורמה לשיתוף מידע ותמונות עם החברים והמשפחה שלהם ואחרים עשויים להשתמש בו בתור דרך להתעדכן בחדשות או באירועים האחרונים מרחבי העולם.

אנחנו יכולים לחלק את דפי הפייסבוק לשתי קטגוריות: פרופילים אישיים ודפים עסקיים.

פרופילים אישיים משמשים אנשים שרוצים לחלוק מידע על עצמם עם חברים, בני משפחה ואנשים אחרים שלהם שהחליטו לעקוב אחריהם בפייסבוק.

לעסקים יש דפים דומים שהם עשויים לקרוא להם גם "דף פייסבוק עסקי". דפים אלו משמשים בדרך כלל לקידום מוצרים או שירותים שחברה מספקת.

מהו עמוד אינסטגרם, ולמה אני צריך אחד?

אינסטגרם הוא שירות רשת חברתית המאפשר למשתמשים להעלות תמונות וסרטונים, לעקוב אחר עדכונים של משתמשים אחרים ולשתף תוכן עם עוקבים אחרים.

נכון לסוף 2021, לאינסטגרם יש מעל למיליארד משתמשים פעילים חודשיים.

הדבר הראשון שצריך לזכור לגבי אינסטגרם הוא שהיא בראש ובראשונה אפליקציית מדיה חברתית לשיתוף תמונות. המשמעות היא שעליכם לדאוג להבטיח את איכות התמונות שלכם לפני פרסום בדף שלכם.

חשוב גם לפרסם באופן קבוע כדי שהעוקבים ידעו שהם תמיד יכולים לסמוך עליכם לתוכן חדש וכך גם תרוויחו עוקבים.

כיום, המדיה החברתית היא כלי רב עוצמה לשיווק. פרסום ברשתות חברתיות הוא הדרך הטובה ביותר להגיע לאנשים ולהראות להם מה יש לחברה שלך להציע ישנם מותגים רבים שמשתמשים באינסטגרם ככלי שיווקי.

הם מפרסמים תמונות בדף שלהם של המוצרים שלהם או שהם מעלים תמונות של אנשים המשתמשים במוצר שלהם. פוסטים אלו נקראים 'סיפורי אינסטגרם'.

הדבר החשוב ביותר הוא שמירה על שלושת הכללים של שיווק במובייל: שמירה על תוכן קצר, שמירה על תוכן ויזואלי ושמירה על תוכן רלוונטי.

העלאת תוכן באופן קבוע

תוכן הוא עמוד השדרה של כל מסע שיווק דיגיטלי. בלעדיו אין כל התקשרות עם עוקבים ועוקבים לא יוכלו לברר על מוצרי החברה.

נפח התוכן שצריך ליצור עבור חברה יכול לפעמים להיראות עצום. יצירת תוכן על בסיס קבוע עשויה להיראות כמו משימה בלתי אפשרית, אבל יש הרבה כלים שיכולים לעזור לך ליצור תוכן באיכות טובה במהירות מבלי שתצטרך לעשות את כל העבודה לבד.

דוגמה אחת היא Canva, שעוזרת לך ליצור תמונות לפוסטים במדיה חברתית בכמה קליקים בלבד.

ישנן דרכים רבות להעלות תוכן באופן קבוע, אבל אם אתם רוצים לעשות את זה כמו שצריך, פעלו לפי 3 הטיפים הבאים:

  • צרו לוח זמנים לפוסטים שלכם במדיה החברתית
  • השתמשו בשפה אחידה למותג
  • אל תפסיקו לייצר תוכן!!

ניהול דף פייסבוק ואינסטגרם לעומת דורות קודמים

דורות קודמים נחשפו לפרסום ברדיו, בעיתון ובטלוויזיה ובכלל לא ידעו מה זה ניהול דף עסקי. אבל הדורות של היום מחוברים לרשתות החברתיות והן חלק בלתי נפרד מהוויית החיים שלהם.

אנשים בטווח גילים די רחב מבלים שעות ארוכות מדי יום ברשתות החברתיות ולכן חשוב להטמיע את העובדה כי כל דקה שהמותג שלכם לא מפרסם ואתם לא עוסקים בנושא של ניהול דף עסקי – זו דקה אבודה במהלכה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם כבר נחשפו למתחרים.

לכן ניהול דף פייסבוק צריך להיות בראש סדר העדיפויות של כל בעל עסק ששואף למצב את עצמו ברשתות החברתיות ולהגיע לקהלים המכילים כמויות גדולות של לקוחות פוטנציאליים.

בדומה לכך, גם ניהול דף אינסטגרם צריך להיות חלק אינטגרלי מהאסטרטגיה השיווקית של עסק והשילוב בין ניהול דף אינסטגרם לבין ניהול דף פייסבוק הוא בדרך כלל מה שמניב לרוב העסקים את התוצאות הטובות ביותר.

ניהול דף פייסבוק – הזמן לקחת את השיווק ברצינות – מפתח להצלחה בשיווק

פרסום באמצעות ניהול דף עסקי צריך להיעשות תוך תשומת לב מרובה. ניהול דף פייסבוק לא יכול להתבסס על פוסט פעם בחודש, עם מענה דליל ללקוחות ונראות ויזואלית רשלנית.

הדור החדש והצעיר מזהה בתוך שניות מי מזלזל וסתם מעלה תמונות ומי משקיע. כמו כן ניהול דף אינסטגרם צריך להתבצע בקפדנות, בתדירות גבוהה ותוך דגש מיוחד על תמונות מרשימות הבולטות בתוך בליל התוכן העצום ושובות את עיני הגולשים.

לכן, מומלץ לכל בעל עסק להקדיש זמן מיוחד עבור ניהול דף פייסבוק ואפילו לעבור קורס קצר בתחום הזה או בתחום של ניהול דף אינסטגרם. זהו חלק בלתי נפרד מההתנהלות העסקית ומותגים שמפרסמים בקביעות מגלים מהר מאוד שהתחום של  ניהול דף אינסטגרם או פייסבוק הוא יעיל מאוד להתרחבות העסקית והגדלת מעגל הלקוחות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!