לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

בעלי עסק? קבלו את הא׳-ב׳ של שיווק דיגיטלי לעסקים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

במדריך שלפניכם תקבלו את כל המידע הבסיסי הנחוץ לכם בדבר מהו שיווק דיגיטלי לעסקים ולמה אתם חייבים להשקיע בו בעולם של היום כדי להישאר בסביבה, תלמדו מהם היתרונות של שיווק דיגיטלי, איך להגיע לתוצאות ממשיות דרך ערוצי פרסום דיגיטליים שונים, תלמדו איך להבין את הקהל שלכם כדי לתת לו באמת מה שהוא רוצה וצריך ולהעביר לו את המסר המתאים, אז בואו נלמד את הא׳-ב׳ של שיווק דיגיטלי לעסקים באמצעות המדריך שהכנו עבורכם, בהצלחה!

אז מה הם היתרונות של השיווק הדיגיטלי?

הלקוחות הפוטנציאליים שאתם יכול למצוא באינטרנט היא קבוצה הרבה יותר גדולה ממה שאי פעם תוכלו למשוך רק מקומית או פיזית. באמצעות טכניקות שיווק דיגיטליות, תוכלו להגיע לקהל גלובלי בצורה חסכונית אשר ניתנת להרחבה ולמשוך את הקהל הרחב לאהוב את המוצר/שירות שלכם ולהתחבר למסר שלכם, להגיע לחשיפות של עשרות אלפי לקוחות פוטנציאלים ולהיות נוכחים גם בערוץ הדיגיטלי כפי שעשו מותגים רבים וחברות עוד לפני שנים, אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל, המימד הדיגיטלי הוא אינסופי בהשוואה למישור הפיזי.

חלק מהיתרונות המרכזיים של שיווק דיגיטלי כוללים:

  • היכולת ליצור אינטראקציה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וללמוד בדיוק מה הם מחפשים, משמע להכיר את הלקוחות שלכם הרבה יותר טוב!
  • היכולת להגיע לכל אחד ומכל מקום מכיוון שאין גבולות גיאוגרפיים עם הדיגיטל
  • מיקוד לקהל הנכון בזמן הנכון – התאמה אישית פשוטה יותר עם שיווק דיגיטלי
  • יצירת קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בכל שלב בתהליך הקנייה
  • חיסכון בכסף והגעה לטווח לקוחות יותר רחב
  • הככת הקהל שלכם והנעתו למעורבות על-מנת ליצור נאמנות למותג. 
  • מעקב אחר תגובות לאסטרטגיית השיווק שלכם בקלות ובאופן מיידי תוך קבלת משוב רלוונטי 

מעקב ומדידת תוצאות מסעות הפרסום שלכם.

זה הכרחי וחיוני שלמשווקים המודרנים תהיה דרך לעקוב אחר הצלחת מסעות הפרסום השיווקיים שלו. זה עוזר למותגים לראות מה עובד ומה לא כשזה מגיע לטקטיקות השיווק שלכם. בעזרת המידע הזה, חברות לא רק יכולות למדוד בצורה מדויקת יותר את ההחזר על ההשקעה שלהן, אלא שהן יכולות גם לזהות תחומי שיפור ולפעול ליצירת קמפיינים מוצלחים יותר על סמך הממצאים.

שיווק דיגיטלי הופך את המשימות הללו לקלות מתמיד על-ידי מעקב אחר הצלחת מסע הפרסום השיווקי ושיפורו או החלפתו במידת הצורך. 

שיווק דיגיטלי מציע למשווקים ולבעלי עסקים את היתרון שיש ברשותם -שפע של נתוני קמפיינים שימושיים בהישג ידם. עם כלים ותוכנה לניתוח שיווק דיגיטלי קלים לשימוש, בעלי עסקים ומשווקים יכולים לבדוק תוכן מודעה שונה כדי לראות מה מהדהד הכי טוב עם קהל היעד שלהם. 

בעוד שטקטיקות שיווק מסורתיות מחייבות אתכם להמתין עד שהקמפיין יתחיל לסקור מה עבד ומה לא, כלים לניתוח שיווק דיגיטלי מאפשרים לך לראות את ביצועי הקמפיינים שלך בזמן אמת ולבצע התאמות בקמפיינים שלכם במידת הצורך. 

מעקב ומדידה של תנועות והתנהגות גולשים כחלק מטקטיקת שיווק דיגיטלית

בסך-הכל, היכולת לעקוב ולנטר את הצלחת מסע הפרסום השיווקי הדיגיטלי שלכם מקרוב מאפשרת למותגים להפיק יותר מתקציב השיווק שלכם. 

על ידי גישה לניתוח בזמן אמת, אתם יכולים לעבוד כדי לבצע שינויים לשיפור מסעות הפרסום לפני שתבזבזו עוד כסף על טקטיקות לא יעילות. על ידי סקירת ניתוחים אלה מעת לעת, אתם יכול גם לעבוד כדי לייעל את תקציב השיווק שלך על ידי הקצאת יותר מהתקציב שלך לטקטיקות שמספקות את התוצאות הטובות ביותר.

המותג שלכם יכול לספק חוויה אינטראקטיבית ומושכת יותר באמצעות ערוצי שיווק דיגיטליים מגוונים.

ערוצי שיווק דיגיטליים מאפשרים לחברות ולמותגים לספק חוויה אישית ואמינה יותר באמצעות מודעות וידאו אינטראקטיביות והמלצות מותאמות למוצרים. וידאו מקוון הפך במהירות לחלק מחיי היומיום של הצרכנים. שימוש בסרטוני וידאו מהווה הזדמנות מצוינת למותגים למשוך את קהל היעד שלהם. 

עסקים יכולים להשתמש בוידאו על-מנת למשוך את תשומת הלב של הקהל באמצעות הגדלת הידע, בידור, או כל צורה אחת היכולה לשבות את עיניו של קהל הפוטנציאלי. כשמדובר בהתאמה אישית, המלצות למוצרים הן הדרך הטובה ביותר לעודד מכירות חוזרות, ומכירה מוגברת ללקוחות הנוכחיים שלכם. 

אם ניכנס לסטטיסטיקה, 56% מהצרכנים נוטים יותר לקנות ממותג אם ניתנת להם חווית קנייה מותאמת אישית. 

עסקים יכולים לנצל את שפע הנתונים ששיווק דיגיטלי מציע כדי לספק המלצות מותאמות אישית המבוססות על התנהגות משתמשים. באמצעות דואר אלקטרוני, פרסום בפייסבוק, סטוריז, ואופציות נוספות רלוונטיות בדיגיטל אתם יכולים למקד את השירות שלכם ללקוחות הפוטנציאלים ולספק המלצות מותאמות אישית על סמך רכישות קודמות או התנהגות גלישה.

יתרה מכך, שיווק דיגיטלי מאפשר לכם להגיע בחזרה ללקוחות שביקרו באתר שלכם, מילאו את עגלת הקניות שלהם ועזבו מבלי לבצע רכישה (Remarketing – שיווק מחדש). עם מודעות שיווק מחדש במדיה חברתית, אתם יכולים להגדיל את המכירות על ידי הצגה לצרכנים מה הם השאירו מאחור או להזכיר להם את הייחוד והקסם שבמותג שלכם, ולצמצם את אחוזי נטישות העגלה באתר / עסק שלכם.

על -ידי הנגשה מחדש של תוכן מודעה מותאם אישית ללקוחות שעדיין לא המשיכו עם הרכישה שלהם, אתם יכולים להישאר בטופ ולגרות את הלקוחות שלכם להבין כי טעו ולרכוש מכם.

ערוצי שיווק דיגיטליים מאפשרים לכם להיות חלק מהשיח על המותג שלכם

שיווק במדיה חברתית היא טקטיקת שיווק דיגיטלית פופולארית המאפשרת לחברה שלכם להיות חלק מהשיחה המקוונת על המותג שלכם. 

במהלך השנים האחרונות ובכלל בעקבות פרוץ מגיפת הקורונה 2020, התבהר לכולם שהמדיה החברתית יותר מכאן כדי להישאר והיא הוכיחה חד-משמעית שהיא אינה רק לצעירים. 

בעולם של היום, המשפט ״אני חושב משמע אני קיים״ אינו מספק. עליכם להיות פעילים בדיגיטל על-מנת ליצור שיח ומעורבות של קהל היעד שלכם. המטרה היא להיות נוכחים ופעילים בזירות המתאימות בדיגיטל כדי להגביר מודעות וחשיפה למותג שלכם.

פרסום המסר השיווקי בערוצי השיווק הדיגיטליים

צרכני המדיה אינם רק משתמשים באתרי מדיה חברתית לעתים קרובות, אלא גם מושפעים לרוב מהמידע שהם מוצאים שם. אם ניכנס לסטטיסטיקות, מסתבר כי 93% מהחלטות הקנייה של הקונים מושפעות מהמדיה החברתית.  זה מראה את הכוח שיכולה להיות למדיה החברתית על החלטות רכישה של צרכנים. 

בין אם צרכנים מסתכלים על ביקורות בפייסבוק או מבקשים עצות מחבריהם ובני משפחתם לפני ביצוע רכישה, מעורבות במדיה החברתית יכולה לסייע רבות בקביעת החלטת הרכישה הסופית של הצרכן.

עסקים יכולים לנצל את השיווק ברשתות חברתיות ככלי לשיחה על המותג שלהם באינטרנט. באמצעות מעורבות עקבית ופרסום של תוכן בעל ערך, מותגים יכולים לפעול לפיתוח מערכת יחסים חזקה יותר עם הקהל המדויק  תוך יצירת התקשרות עם  לידים פוטנציאליים. 

על ידי מענה על שאלות ותהיות במדיה החברתית בדמות סטוריז באינסטגרם ובפייסבוק או כל דמות אחרת רלוונטית, מותגים יכולים לשפר את  השירות שלהם, מה שתורם בסופו של יום למוניטין  ולתדמית חזקה יותר.

באמצעות פרסום דיגיטלי תוכלו להגיב לטרנדים בזמן אמת

פרסום דיגיטלי מאפשר לכם להגיב ולאמץ טרנדים פופולאריים ועכשווים  בזמן אמת, זה עוזר לעסק שלכם לנצל את התגובה והמעורבות הצרכנית לאירועים עכשוויים, מגמות, נושאים מדוברים רלוונטים, וטכנולוגיות חדשות. בין אם המותג שלך משתמש בטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להגיע ללקוחות, מתקשר ומעדכן  על אירועים אקטואליים,ומשתמש בפלטפורמות הפופולאריות ביותר כדי לספק תוכן מודעה ממוקד, שיווק דיגיטלי מאפשר להישאר בראש המשחק.  

על ידי ניצול ודחיפה של כל מה שפופולארי כרגע (ראו דוגמת טיק-טוק במשבר הקורונה) עסקים יכולים להגדיל את המעורבות והחשיפה שלהם באינטרנט ולהגיע ליותר לידים ולקוחות באופן שלא חשבתם שאפשר.

דוגמא מצוינת לכך היא שימוש בערוצי שיווק דיגיטליים במדיה חברתית ובבלוגים כדי לספק תוכן איכותי ורלוונטי, ומניע לפעולה, לא משנה איזה סוג של מוצר או שירות העסק שלך מציע, בטוח קיימות  מגמות בענף שלכם שמשתנות כל תקופת זמן.

קונספט שיווק דיגיטלי מחקר טרנדים באינטרנט

ניקח לצורך ההמחשה מאמני כושר אישיים בתקופת הקורונה- בשל הסגרים והשהות הממושכת בבית, מן הנמנע שכלל שירותי הכושר עברו לדיגיטל. עם שיווק דיגיטלי, אתם יכולים להגיב למגמות אלה בזמן אמת על-ידי אספקת תוכן ממוקד לצרכנים שלכם בנושא, זה יכול לעזור לכם לבנות נאמנות למותג ולבסס את העסק שלכם כמוביל בתעשייה.

הזמינות והמיידיות של השיווק הדיגיטלי מאפשרת לכם להגיב לטרנדים הללו במהירות הבזק.  בעוד שלוקח זמן לפתח, לייצר ולהפיץ טקטיקות שיווקיות  מסורתיות, טקטיקות השיווק הדיגיטלי מנגד עובדות הרבה יותר מהר.

לדוגמא, אם אתם צריכים לתקשר משהו ללקוחות וללידים שלכם במהירות, אתם יכול לעבוד על פיתוח תוכן ולפרסם אותו בבלוג או במדיה חברתית תוך פחות מדקה  או להשתמש בשיווק ב-SMS כדי להעביר את המסר ללקוחות ולידים פוטנציאלים באופן מיידי.

העסק שלכם יכול להגדיל משמעותית את טווח ההגעה והשגת היעדים שלו

חומרי שיווק מסורתיים יכולים להיות יעילים למדי כדי להגיע לקהל יעד ממוקד. 

לדוגמה, אם אתם רוצים למקד למיקום גיאוגרפי מסוים, מודעות רדיו וטלוויזיה יכולות להיות דרך מצוינת להגיע לקהל המקומי הזה. באופן דומה, מודעות מודפסות בעיתונים ובמגזינים הן דרך יעילה להגיע לדמוגרפיה הספציפית שמבלה זמן בקריאת פרסומים אלה, עם זאת, אם אתם מחפשים דרכים לעבור מעבר לקהלי היעד הללו או להגיע לקהלים ממוקדים חדשים ברחבי המדינה או הגלובוס, שיווק דיגיטלי יכול לעזור לכם להגדיל את טווח ההגעה הכולל שלכם. בנוסף, שיווק דיגיטלי מספק דרכים חדשות למקד את הקהל שלכם. 

עם שיווק מסורתי, ייתכן שתפרסמו מודעה מודפסת במגזין הנקראת על-ידי צרכנים שסביר להניח שהם יקנו את המוצר או השירות שלכם. זוהי דרך מצוינת להשיג חשיפה בשוק היעד שלכם ולבנות הכרה למותג.  עם זאת, יש סיכוי טוב שהפרסום הזה לא יגיע לכל צרכן שהוא חלק מהדמוגרפיה הדמוגרפית שלכם. כאן נכנס לתמונה השיווק הדיגיטלי. 

עם שיווק דיגיטלי, אתם יכולים להגיע ליותר צרכנים בשוק היעד שלכם. 

באמצעות תוכן בלוג מותאם, פלטפורמות מדיה חברתית רלוונטיות ושיווק במנועי חיפוש, אתם יכולים להגיע לאותם צרכנים שאולי פספסו את המודעה הראשונית שלכם או שזקוקים לקצת יותר מעורבות לפני ביצוע רכישה.

טקטיקות שיווק דיגיטלי משתלבות היטב עם טקטיקות שיווק מסורתיות

חברות רבות נמצאות תחת ההנחה שברגע שהן עוברות לדיגיטל, הן לא יכולות לחזור לשיווק מסורתי. עם זאת, השימוש בשניים יחד מאפשר "הטוב שבשני העולמות" בעת משיכת לקוחותיך ומעורבות אותם. המפתח למציאת הצלחה עם אסטרטגיית שיווק משולבת הוא לשקול את החוזקות של כל טקטיקה שיווקית ולנצל את החוזקות הללו כדי למקסם את התוצאות.

מותגים מודרניים רבים מוצאים הצלחה בשילוב טקטיקות שיווק מסורתיות כדוגמת מודעות דפוס עם טקטיקות שיווק דיגיטליות כמו מדיה חברתית כדי למקסם את ההצלחה הכוללת של מסעות הפרסום השיווקיים שלהם. 

משחק שחמט כקונסט מדריך לטקטיקות שיווק דיגיטלי

טקטיקות שיווק מסורתיות כמו מודעות דפוס וטלוויזיה מצליחות להציע טווח הגעה רחב שיכול לבנות זיהוי מותג ולעזור לכם להישאר בראש  שוק היעד שלכם, בעוד שטקטיקות שיווק דיגיטליות רבות כדוגמת מדיה חברתית, בלוגים וקידום אתרים יכולות לעזור לכם לספק תוכן ממוקד יותר שמעדכן את הקהל שלכם במה חדש. 

כמו-כן, ראוי לציין כי חלק נכבד מהצרכנים מגיבים טוב יותר לסוג אחד של שיווק על פני אחר. שתי הגישות הללו לשיווק תקפות ומוצלחות כל אחת בנפרד, אך שילוב של שתיהן יכול ליצור אסטרטגיית שיווק חזקה יותר המכסה את כל הבסיסים.

המתחרים שלכם עושים את זה. סיבה מספיק טובה.

אם אתם רוצה להישאר רלוונטים בענף שלכם, חיוני שתעמדו בקצב של המתחרים שלך ואף תדביקו אותו. בנוסף לצבירת תנועה אורגנית או ללא תשלום, מותגים מודרניים משתמשים גם באסטרטגיות שיווק דיגיטלי בתשלום כדי להגיע ללקוחות האידיאליים שלהם באינטרנט.

אם הם עושים זאת, למה שגם אתם לא תעשו זאת?

אנחנו נגד אפקט העדר באופן כללי, אך בכל הנוגע לשיווק? חייב לעקוב אחרי המתחרים.

אם אתם לא במשחק, אתם פשוט לא שם. 

כיצד מבצעים שיווק דיגיטלי עבור עסקים קטנים?

עם אינסוף הזדמנויות, שיווק דיגיטלי יכול להיראות מאיים אם מעולם לא השתמשתם בו עבור עסק לפני כן.  קיים מגוון רחב של פלטפורמות ומונחי שיווק דיגיטליים שעשויים לגרום לזה להיראות כמו פרויקט גדול ממה שהוא.

עסקים קטנים יכולים לדבוק באמונה הכוזבת  שאין להם זמן או כסף להתחרות באינטרנט. כתוצאה מכך, רבים מעדיפים לקחת את הדברים לאט ולהיצמד לצורה אחת או שתיים של פרסום מסורתי, בהנחה שהעסק שלהם יתפתח עם הזמן.

דחיית בניית נוכחות באינטרנט מתוך פחד או חוסר-הבנה אינה גישה יעילה. דחיית דברים באופן כללי מתוך פחד או חוסר-הבנה באופן כללי זוהי גישה לא יעילה לחיים. הדרך הטובה ביותר להבטיח הצלחה היא לקדם את העסק שלכם בקנה מידה גלובלי ולהשתמש במיקוד כדי למשוך לקוחות שמתעניינים בשירות או במוצר שלך.

בנוסף, כפי שכבר ציינו, מדובר בצורת שיווק זולה יחסית לצורות מסורתיות אחרות.

אז מה רע בכך בעצם?!

שום דבר למעשה 🙂

תבינו שרוב הלקוחות שלכם נמצאים בדיגיטל

כאשר מישהו מתעניין בעסק שלכם, בין אם זה בנישה שלכם ובין אם הוא סקרן לגבי המותג שלכם, הדבר הראשון שהוא יעשה באופן אוטומטי הוא לחקור באינטרנט ולראות מה הם יכולים לגלות עליכם ועל השירת שלכם.  בעידן הדיגיטלי של היום, הלקוחות הפוטנציאלים מצפים למצוא אתר אינטרנט ונוכחות במדיה חברתית. 

ייתכן שהם מחפשים ביקורות כדי שיוכלו ללמוד מה אנשים אחרים אומרים וחושבים על המותג והשירות  שלכם והאם זה מקום טוב לעשות בו עסקים.  אם לקוח פוטנציאלי לא יכול למצוא אותך באינטרנט,משמע אתם לא קיימים. בנוסף, הוא עשוי להסיק שהעסק שלך לא נראה לגיטימי או רלוונטי מספיק. קיים סיכוי גבוה שהרבה מהלקוחות הפוטנציאליים האלה יחליטו לא לקחת את העסק שלכם ברצינות והם יפנו במהירות למקום אחר.

נכון לעידן של היום, אתם נמצאים במרחב הדיגיטלי? משמע אתם קיימים. 

התעדכנו באופן שוטף על מה המתחרים שלכם עושים ומבצעים בדיגיטל

על-מנת שהעסק שלך יצליח, אתם צריכים לשים לב למה שהמתחרים שלך עושים וללמוד מזה, לעולם אל תחשבו על המתחרים שלכם כעל אנשים שיש לנצח, אלא על אנשים שיש להם מה ללמד אתכם. מכל דבר אנחנו למדים ומשכילים בסופו של יום.

כשאתה מסתכלים ומתעמקים על מה שהמתחרים החזקים והמובילים בתחום שלכם עושים ומבצעים באינטרנט, תקבלו מושג מה עובד ומה לא. 

שאלות שאנו ממליצים לשאול את עצמכם בכל הקשור למחקר מתחרים הם באיזה סוג תוכן הם משתמשים? לאיזה קהל יעד הם פונים? באילו מילים הם משתמשים? האם הם מקדמים תוכן ויזואלי כדוגמת סרטונים ותמונות? האם הם משתמשים בסטטיסטיקה? מה מיוחד בצורת השיווק שלהם? 

איך הם מתקשרים למותג שלהם ומה מייחד אותם? עד כמה הם מתקשרים עם הקהל? האם אתם כאנשים שבאים מהתחום יכולים לעשות את זה יותר טוב מהמתחרים שלכם?

מה מייחד אתכם מהמתחרים?

לאחר שתענו בבירור ובעומק על השאלות הללו, תוכלו לבצע ולבנות אסטרטגיה שיווקית יותר חכמה ונכונה עבור העסק שלכם.

היו נגישים ללקוחות שלכם

כפי שכבר ציינו, העסק שלכם  צריך להיות נוכח במקום שבו הלקוחות שלכם מצויים כיום וזהו המרחב הדיגיטלי. לא משנה איזה מוצר או שירות אדם מחפש, סביר להניח שהוא יתחיל את החיפוש שלו בענקית מנועי החיפוש google. דאגו לכך שיהיה לכם אתר אינטרנט רשמי ולפחות 2 פלטפורמות דיגיטליות נוספות כדוגמת פייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, לינקדאין, וטוויטר. 

במידה יש לכם כבר נוכחות מקוונת אך קל יותר למצוא את המתחרים שלכם בשל סיבות  של דירוג גבוה יותר בחיפוש, עדיין ייתכן שלא תמצאו ע״י קהל היעד הפוטניצאלי שלכם.

יחד עם יצירת אתר אינטרנט, למידה מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) וכיצד מבצעים זאת לשם קידום האתר שלכם, תוכלו בהחלט לטפס לקדמת דפי Google ולהעפיל על המתחרים שלכם.

הכל עניין של מיקוד והתמדה בכל הקשור לקידום האתר שלכם, מילות המפתח לצורך ההמחשה הן נישה חיונית שיש להתייחס אליה בכובד ראש על-מנת לקדם את האתר שלכם. ודאו כי בידיכם מילות המפתח הטובות והרלוונטיות ביותר עבור העסק שלכם. 

ניתן לבצע מחקר מילות מפתח הן עצמאית והן באמצעות מקדמי SEO שמומחים בלבצע מלאכה זו מול מנוע החיפוש המורכב של גוגל ולהגיע למקומות הראשונים ולקבל את החשיפה שתמיד רציתם.

המלצתנו הגורפת היא לשלב באתר שאלות פשוטות שלקוחות פוטנציאליים עשויים לרצות עליהן תשובות זמינות ומהירות כדוגמת היכן אתם נמצאים, מה הן שעות הפתיחה שלכם ופרטים על המוצר או השירות שלכם הרלוונטים ללקוחות. ע״י התבוננות באתר האינטרנט שלכם ובאתרי המתחרים זה לצד זה, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם  יוכלו לבצע השוואת מחירים לצד יתרונות וחסרונות ובכך לקבל את ההחלטה הטובה והמתאימה ביותר. 

והדבר הכי חשוב בנגישות?

הוספת הפרטים שלכם ליצירת קשר ומתן האפשרות ללקוח להשאיר את פרטיו על-מנת שתחזרו אליו, יצירת קשר עם הלקוח והנעתו למעורבות הם א׳ ב׳ בכל הקשור לשיווק דיגיטלי. 

תנו ללקוחות הפוטנציאלים להגיע אליכם!

חשבו על שיווק דיגיטלי כעל דרך להפוך את עצמכם נגישים לאנשים שאליהם אתם מנסים לכוון, אתם למעשה יוצרים קשר וחיבור רגשי אל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, טווח ההגעה של העסק שלכם יכול להגיע הרבה מעבר לאזור המגורים שלכם.

באמצעות נוכחות באינטרנט, העסק שלכם פתוח וזמין לעסקים גם כשהוא לא פתוח באופן מקוון 24/7.

אתם למעשה יוצרים נישה באמצעותה הלקוחות שלכם יכולים ליצור איתכם קשר באופן יומיומי ולהיות חשופים למידע אודות בית העסק שלכם.

המשמעות היא שלקוחות ולקוחות פוטנציאליים יוכלו לשלוח לכם הודעות או מיילים עם שאלות רלוונטיות, לבצע רכישות ולעיין במלאי שלכם באמצעות מס׳ קליקים פשוטים, ובנוסף? לקוחות פוטנציאליים שאין להם דרך להגיע אליכם פיזית עדיין יוכלו לעשות איתכם עסקים באמצעות פונקציית מסחר אלקטרוני או באמצעות מדיה חברתית.

הכירו את קהל היעד שלכם

היופי בשיווק דיגיטלי הוא שהוא מאפשר לכם  ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים, אתם יכול להכיר אותם ואת נקודות הכאב וההנאה שלהם כדי לתת מענה, ברשתות חברתיות או דרך בלוג רלוונטי תוכלו להתחיל שיחה עם גולשים או להריץ סקר כדי לקבל תובנות. שימו לב לכל הערות או תגובות לסקר.

בעידן של היום, משובים רלוונטים יותר מתמיד. 

על ידי אינטראקציה עם אנשים באינטרנט, אתם יכולים להתחיל להבין מה הם מחפשים לדעת:

  • מהן נקודות הכאב של הלקוחות שלכם? 
  • מה הן הבעיות שהם מעוניינים לפתור?
  • מה מחזיק אותם ערים בלילה ולא נותן להם מנוח?
  • היכן הם מרגישים לא מסופקים?
  • מה כן יגרום להם להרגיש מסופקים?
  • כמה הם מוכנים לשלם על-מנת להרגיש מסופקים?

השתמשו במידע זה כדי להציע פתרונות באמצעות המוצר או השירות שלכם, השימוש בשיווק דיגיטלי עוזר לך להבין מי הלקוחות המדוייקים שלכםכדי שתוכל להתאים אישית את התקשורת ולחדד את המיקוד.

כך תוכלו גם לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם, אתם הופכים כך להרבה יותר מעסק, אתם הופכים לשותף מהימן. זכרו, יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יקנו מעסקים שכבר קנו מהם והתנסו בהם לאחר חוויית משתמש טובה ושביעות רצון מהמוצר/מסר שלכם.

עשו יותר שיווק בפחות כסף!

צורות פרסום מעטות הן חסכוניות כמו שיווק דיגיטלי

פרסום באינטרנט יכול למתוח את התקציב שלכם עוד יותר ויאפשר לך לחדד את קהל היעד שלך. המדיה החברתית טובה במיוחד לכך שכן היא מאפשרת לכם להגדיר תקציב יומי לקהל פוטנציאלי שיש לו עניין במותג ובשירות שלכם.

והכי חשוב? זה מאפשר לעסק שלכםם להחריג את הקהל הלא רלוונטי שלא יקנה ממכם- חוסך לכם זמן וכסף! כולנו כבעלי עסק יודעים שזמן זה כסף, אל תבזבזו לעצמכם את הזמן, המפתח בפרסום במדיה החברתית הוא לבחור את הפלטפורמה שתתאים לכם ולמותג שלכם בצורה הטובה ביותר. 

אנחנו לא ממליצים לבחור ב-TikTok רק בגלל שהוא פופולארי וטרנדי או פרסום בלינקדאין כשכלל לא רלוונטי לכם לתקשר עם עסקים נוספים, תחקרו ערוצים חברתיים, עיינו במדריכים רלוונטים על פלטפורמות חברתיות ועל קהל היעד אליהם הם פונים על-מנת למצוא את ערוצי המדיה החברתית הרלוונטיות ביותר לפרסום עבורכם. 

שנו את החשיבה בכל הנוגע  יכולות השיווק של העסק שלכם

מחפשים לפתוח אתר שיוכל לייצר לידים? מעוניינים לדעת איך להקים קמפיין בפייסבוק כדי לראות את התוצאות? מעוניינים לפרסם סטוריז מניע לפעולה באינסטגרם כדי לבדוק כמה יגיבו לו? הצעד הראשון להשגת יעדים אלו הוא לפתח הבנה של שיווק דיגיטלי וכיצד הוא יכול להשפיע לטובה על העסק שלכם.

בשיווק דיגיטלי אין גבולות- אתם יכולים להגיע לשמיים ומעבר.

החוכמה היא לא להפסיק לחקור וללמוד ולהבין מה מניע את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם, אנחנו יותר נשמח מללוות אתכם צעד אחר צעד בכל הקשור לשיווק הדיגיטלי מדויק עבור הבייבי שלכם.

לכל שאלה, בעיה, תהייה, או היסוס-אנחנו כאן בשבילכם.

אוהבים,

משפחת וג׳טה.

איך היה? מעניין? רוצים לדעת וללמוד עוד? למידע נוסף על שיווק דיגיטלי לחצו כאן

​​

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!