לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

איך לצמצם את נטישות העגלה באתר שלכם באמצעות כלים אוטומטיים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

אחוז גבוה מאוד מהגולשים באתר איקומרס בסופו של דבר נוטשים את עגלת הקניות שלהם. כבעלי אתרי מסחר, אחת המטרות העיקריות שלכם צריכה להיות צמצום מיידי של אחוז העגלות הנטושות על מנת שמספר רב יותר של גולשים ישלימו את פעולת הרכישה. עגלה נטושה במסחר אלקטרוני זו בעצם מבקר באתר שהוסיף משהו לעגלת הקניות ונטש את האתר לפני שסיים את הרכיה. ייתכן שהגולשים הוסיפו פרטים לעגלה כדי לקנות מספר מוצרים ובסוף התחרטו או גולשים שלא הצליחו לבצע צ'קאאוט ולהשלים את תהליך הקנייה. חלק מהקונים באתר שלכם עשויים לנטוש את העגלה מתוך כוונה לחזור ולסיים את הרכישה אבל ברוב המקרים הגולשים פשוט לא חוזרים. במאמר הזה נדבר על 3 כלים מרכזיים שיעזרו לכם להחזיר גולשים שנטשו את העגלה. אך לפני כן, חשוב שנבין למה בעצם גולשים נוטשים עגלה.

למה גולשים נוטשים את העגלה במהלך רכישה?

לפני שנעבור על שלושת הכלים שמסייעים לנו לגרום ללקוחות לחזור לסיים רכישה באתר לאחר שנטשו את עגלת הקניות, בואו נעבור על הסיבות המרכזיות לנטישת עגלה באתרי איקומרס:

  • חוסר אמון מצד הגולש – זה קורה כאשר הגולשים חוששים שהתשלום באתר לא מאובטח או שלא מומלץ לקנות מהאתר הזה. שימוש בפרוטוקול אבטחה HTTPS, הצגת תג אמון מחברות האשראי שמאפשרות סליקה באתר או חיזוק האמון של הלקוחות על ידי פרסום לקוחות מרוצים יסייע לכם לפתור בעיה זו.
  • אין גיוון באפשרויות התשלום – כשלקוחות לא יכולים לשלם עם אפשרות התשלום שהם רוצים, הם עלולים פשוט לנטוש את העגל שלהם ולעבור לקנות במקום אחר. הציעו אפשרויות תשלום רבות ככל שתוכלו.
  • עלויות משלוח גבוהות – אם אתם יכולים לעצמכם להציע ללקוחות משלוח חינם, תעשו את זה. אם אתם לא יכולים אז מומלץ לגלם את עלויות המשלוח במחיר המוצר או להיות מאוד ברור בקשר לעלויות המשלוח כדי שהגולשים לא יופתעו כשהם יגיעו לצ'קאאוט.
  • דף צ'קאאוט מורכב מדי – מילוי פרטים ארוך, אין אפשרות לרכישה כאורח, שדות לא ברורים בטופס – כל אלה הם מכשולים שעלולים לגרום ללקוחות שלכם לנטוש את האתר מבלי לבצע רכישה.
  • מחיר גבוה למוצר – קונים פוטנציאליים באתר ובמיוחד לקוחות חדשים עשויים להסס לקנות את המוצר שלכם אם המחיר גבוה משמעותית מהמתחרים. השתמשו בהנחות במידה ומתאפשר.
  • אדישות של קונים – רוכשים לא תמיד לקנות את המוצרים שהם מחפשים באותו הרגע ולפעמים מעדיפים לשקול את האפשרויות שלהם ולבדוק עוד מקומות. אתם יכולים להמריץ אותם עם הנחות לזמן מוגבל ופופאפים עם קופונים.

איך מצמצמים את נטישות העגלה באתר?

אחרי שהבנו מדוע גולשים בחנויות איקומרס בוחרים לנטוש את עגלת הקניות שלהם, הגיע הזמן שנעבור על הכלים שבהם נוכל להשתמש על מנת לצמצם את הנטישות הללו:

Abandoned Cart Pro for WooCommerce

התוסף Abandoned Cart Pro for WooCommerce הוא כלי לנטישת עגלה המאפשר לכם להשתמש במסנג'ר של פייסבוק כדי לשלוח תזכורות לגולשים שנטשו את העגלה באתר. התוסף הזה לוכד את המייל עם פופ אפ של הוספה עגלה ויש לו את היכולת לשלוח הודעות טקסט דרך המייל. בנוסף, התוסף Abandoned Cart Pro for WooCommerce יכול לשחזר עגלה ללקוחות שנטשו מכל מקום ובכל זמן, ללכוד אימיילים של גולשים, לשלוח תמריץ או קופון ללקוחות ועוד. התוסף מגיע ב-2 גרסאות – לייט בחינם וגרסאות בתשלום שנתי של 149$ לתכנית התחלתית, 299$ לתכנית Business ו-349$ לתכנית Enterprise.

קרדיט: צילום מסך ספריית תוספים של וורדפרס

AutomateWoo Abandoned Cart Emails

התוסף AutomateWoo Abandoned Cart Emails לוורדפרס מתמקד בשחזור עגלות נטושות באמצעות אימייל מרקטינג ממוקד לאחר שגולש נטש את העגלה שלו. אתם יכולים לשלוח מיילים של נטישת עגלה באמצעות תיבת מייל עסקית שהוגדרה בוורדפרס. התוסף AutomateWoo Abandoned Cart Emails מייצר אנלטיקות רלוונטיות ועוקב אחר כל המדדים – פתיחות מיילים, קליקים, המרות, הצגה ביומן של כל המיילים שנשלחו וההמרות שבוצעו דרכם. התוסף קול את המיילים של הגולשים לפני שהם מתחברים לחשבון באתר שלכם (בהנחה שהאתר שלכם מאפשר זאת) ויכול גם לקלוט מיילים על ידי מילוי טופס אוטומטי דרך הדפדפן של הלקוח במעמד העגלה או הרשמה לניוזלטר שהגולש ביצע.

צילום מסך - AutomateWoo-Abandoned-Cart-Emails
קרדיט: צילום מסך אתר רשמי: AutomateWoo

WP House WooCommerce Abandoned Cart Saver

התוסף WP House WooCommerce Abandoned Cart Saver הוא תוסף ייעודי לווקומרס המאפשר לשלוח בצורה אוטומטית סדרה של מיילים בהתאמה אישית לגולשים שנטשו את העגלה שלהם. המיילים שהתוסף שולח מראים את המוצרים שהם השאירו בעגלה ומזכיר להם לחזור לאתר לשלם עליהם. לתוסף WP House WooCommerce Abandoned Cart Saver יש גרסת Trial בעלות של 1$ לשבוע, כלך שתוכלו לבחון את התוסף עוד לפני שאתם רוכשים אותו בתשלום מלא (8$ חודשי).

קרדיט: צילום מסך אתר רשמי

סיכום והמלצות -נטישות עגלה

צמצום של אחוז הנטישות בחנות איקומרס מתבצע על ידי חזרה אקטיבית של הגולשי םאל העגלה שהם נטשו. אתם צריכים לעשות את מירב המאמצים על מנת לגרום להם לחזור ולסיים את הרכישה. עברנו על 3 תוספים איכותיים שיעזרו לכם להחזיר גולשים לתשלום דרך הודעות פייסבוק, SMS או מייל. ההמלצה שלי היא על התוסף AutomateWoo Abandoned Cart Emails שמאפשר לכם למדוד את הביצועים של המיילים שלכם ולראות כמה באמת לקוחות חזרו להשלים רכישה.

הפוסט בשיתוף עם אור פיאלקוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!