לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

הבחירה הנכונה של סוכנות פרסום דיגיטלית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

ההחלטה לשכור סוכנות פרסום דיגיטלית היא קלה, החלק הקשה הוא להחליט בפועל איזו סוכנות פרסום דיגיטלית לשכור.

בעולם של היום, כל אחד עם חיבור לאינטרנט יכול ליצור אתר אינטרנט ולהתחיל להציע שירותים כיזם. חסמי הכניסה קלים עד אפסיים, מה שהופך את הבחירה בסוכנות השיווק הדיגיטלית הנכונה לכל כך מסובך.

עם זאת, אני יודע כמה דברים שיכולים לעזור לפשט את תהליך קבלת ההחלטות. בכתבה הזו, אני נכנס למה לחפש, מה להימנע, כיצד להפיק את המרב מהסוכנות פרסום דיגיטלי שלך, ואתן לך המלצות ממני.

אבל ראשית, נתחיל בהתחלה.

איך פייסבוק ואינסטגרם תורמים לקידום אתר שלך? כל התשובות במדריך

7 מאפיינים שהופכים סוכנות פרסום דיגיטלי לנכון בשבילכם

חפשו את המאפיינים הללו כשאתם עוברים את תהליך ההחלטה עם מי אתם רוצים לעבוד. הם יעזרו לכם לבדוק סוכנויות פרסום דיגיטליים מהשורה הראשונה.

בואו נצלול פנימה!

1. רשימת לקוחות עבר של הסוכנות פרסום דיגיטלי

סוכנויות שיווק דיגיטלי טובות גאות במי שהם עובדות איתו ובעבודה שהם עושים. יתר על כן, הם בדרך כלל מציגים את השותפויות שלהם כדי שהעולם יראה.

אתם לא בהכרח צריכים לדעת מי הם לקוחות העבר שלהם (נקודות בונוס אם כן). אבל אם אינכם יכולים למצוא רשימה של לקוחות קודמים או דוגמאות לעבודות שלהם, זה עשוי לומר שהם לא עבדו עם אף אחד.

עם זאת, סוגים מסוימים של שירותים אינם קלים לתצוגה ללקוח, כמו שיווק תוכן ו-SEO. לכן, סוכנויות המתמחות בתחומים אלה לא יוכלו להציג את עבודתן בתיק העבודות שלהן.

עם זאת, רשימת לקוחות היא אינדיקציה טובה לניסיון שלהם.

2. הצוות של סוכנות פרסום הדיגיטלי שלכם

ללא קשר לסוג השירותים שאתם מחפשים, חיוני לוודא שלסוכנות שאתם שוכרים יש את חברי הצוות הנכונים שיתאימו לפרויקט שלכם. לדוגמה, לא הייתם שוכרים מישהו לעצב לוגו אם אין לו מעצב גרפי, עיינו בדף המידע שלהם כדי לראות אם הם מפרטים את חברי הצוות שלהם שם.

ואם לא, אז אינסטגרם ופייסבוק הם גם מקומות מצוינים לחפש בהם. התחילו בחיפוש אחר הסוכנות.

הערה חשובה: לא תמיד סוכנויות מראים את הצוות שלהם אך אם זה חשוב לכם אתם יכולים פשוט לבקש את זה בפגישת הייעוץ.

3. המלצות מלקוחות

הוכחות חברתיות, כמו המלצות וביקורות קודמות של לקוחות, יכולות לתת לכם תובנה עמוקה לגבי איך העבודה עם הסוכנות הזו. יתר על כן, משווקים חכמים מבינים את החשיבות של הצגת הוכחה חברתית באתר האינטרנט שלהם. לכן, אם אינכם מוצאים, ייתכן שאין להם לקוחות קודמים, או שהם לא מבינים את הענף כמו שאתם רוצים שהם יבינו.

מלבד ביקורות חיוביות, ביקורות שליליות או ניטרליות יכולות גם להאיר אור על תחומים שהסוכנות נאבקת בהם כדי לקבל הבנה ברורה של עבודתם.

4. ערכי סוכנות פרסום בדיגיטל שלך (חובה!)

קחו רגע לבחון מחדש את ערכי הליבה והתרבות של החברה שלכם.

למה? כי זה חיוני לעבוד עם סוכנות שיווק דיגיטלית שמעריכה את אותם הדברים ופועלת בסביבה דומה.

פעולה זו מבטיחה שהם משתלבים ועובדים היטב עם הצוות שלכם. בסופו של דבר, סוכנות היא הרחבה של העסק שלכם. בחירת סוכנות עם הערכים והתרבות הנכונים חשובה לא פחות מהתחשבות באיכות עבודתם.

הדבר האחרון שאתם רוצים הוא הלחץ בעבודה עם קבוצה של אנשים שלא מעריכים את אותם הדברים או פועלים באותו אופן שאתם פועלים בעסק שלכם.

תסתכלו על המילים והביטויים שהסוכנות משתמשת בהם כדי לתאר את מה שהם עושים. האם זה מתיישב עם ערכי הליבה שלכם ועם התוצאות שאתם מצפים לראות?

תסתכלו אם רק מנסים למכור לכם ולהכניס אתכם ללקוחות החברה או שבאמת מסתכלים על הצרכים של העסק שלכם ואז מתאימים את החליפה הטובה ביותר לעסק שלכם.

אם לא, עברו לסוכנות שתרגישו שהיא מתאימה יותר עבורכם.

5. אתר אינטרנט שנראה טוב

האתר שלכם הוא כמו כניסה נעימה שגורמת לאנשים הנכונים להרגיש רצויים.

המשווקים הדיגיטליים הטובים ביותר יודעים עד כמה חיוני אתר מעוצב היטב. אז, אם הם לא מבצעים פרויקטים פנימיים בצורה טובה, למה אתם מצפים שהם יספקו משהו טוב יותר עבורכם?

זה נכון במיוחד אם הם מציעים שירותי פיתוח או עיצוב אתרים.

אז, עיינו באתר האינטרנט שלהם והקשיבו לאינסטינקטים שלכם.

אם זה לא מרגיש נכון או נראה באיכות נמוכה, עדיף שתעברו לסוכנות דיגיטל שמעריכה עיצוב טוב ומספקת חוויות משתמש יוצאת דופן.

6. לא מבטיחים הבטחות מופרכות

סוג התוצאות שסוכנות הדיגיטל מבטיחה באתר האינטרנט שלה הוא אינדיקציה חזקה למידת ההבנה של התעשייה.

לדוגמה, כל מי שטוען שהוא יכול להוביל אתכם למקום הראשון בגוגל אורגני לא יודע ש-SEO זה אסטרטגיית שיווק לטווח ארוך ולא מגיעים ביום אחד למקום הראשון ובטח ובטח לא מבטיחים את זה ללקוח, זה דורש עבודה מתמשכת וקשה.

שימו לב היטב לטענות ולהבטחות שהם נותנים.

ודאו שהם מתאימים למה שאתם יודעים על התעשייה. וזכרו הבטחות מוזרות או בלתי אפשריות לכאורה הן דגל אדום ענק.

היצמדו לסוכנויות שיווק דיגיטלי המציעות שקיפות והבטחות ריאליות.

7. קל ליצור איתם קשר

סוכנויות השיווק הדיגיטלי הטובות ביותר מקלות ככל האפשר על לקוחות פוטנציאליים ליצור איתם קשר.

ניווט באתר האינטרנט שלהם לא אמור להרגיש כמו מבוך,

בעולם מושלם, פרטי הקשר שלהם אינם נמצאים במרחק של יותר מקליק אחד, ללא קשר לדף שבו אתה נמצא, והם מספקים קריאה ברורה לפעולה, כדי שתדעו מה לעשות הלאה.

יתר על כן, הצעד הראשון שלכם צריך להיות ברור. הם רוצים שתקבעו פגישת ייעוץ? אולי אתם אמורים למלא טופס יצירת קשר לקבלת מידע נוסף או הצעת מחיר מותאמת אישית.

אם זה לא ברור או שאתם מתקשים להבין איך הדברים עובדים, שקלו לבחור בסוכנות שיווק דיגיטלית שתפשט את התהליך.

רוצים לדעת איך יוטיוב עוזר בקידום האתר? אתם צריכים לקרוא את המאמר שלנו על קידום ביוטיוב.

איך לעבוד עם סוכנות פרסום דיגיטלי

יש לא מעט דברים שאתם יכולים לעשות כלקוחות כדי למקסם את התוצאות שלכם ולהפיק את המרב מהשותפות האסטרטגית שלכם עם סוכנות שיווק דיגיטלית.

ביצוע הדברים האלה עוזר להציב את הקרקע לשיתוף פעולה יעיל ומוצלח בכל שלב של הפרויקט.

הכינו את הצוות שלכם והכינו שיעורי בית

זה חיוני שכולם יהיו באותו עמוד. אז, ערכו פגישה עם הצוות שלכם והודיעו להם על היקף הפרויקט או השותפות החדשה שלכם על מנת להתכונן אליו בזמן.

אם אתם חייבים לסוכנות משהו, הקפידו להשקיע בזה זמן ולעשות זאת היטב. הם צריכים ללמוד את הפרטים הקטנים של העסק שלך, וזו ההזדמנות שלכם לשים את הכל על השולחן.

זה קובע את נקודת הפתיחה לשאר הפרויקט, אז אל תמהרו ועשו זאת כמו שצריך.

אל תצפו לא לעשות כלום, לשבת בצד ולחכות שהסוכנות פרסום תעשה לכם מליונים

פרויקטי השיווק הדיגיטלי הטובים ביותר הם שיתופי פעולה טובים מ2 הצדדים.

יתר על כן, המוח שלכם כבעלי עסק, המחשבות והרעיונות שלכם עוזרים להניע את הפרויקט קדימה בכיוון הנכון כדי להתאים לתוצאות הרצויות שלכם.

וודאו שאתם מבינים מה הם צריכים ממכם לאורך כל הפרויקט ושתפו פעולה.

אם אין לכם זמן בעסק שלכם, שימו עובד ייעודי, זה נקרא מנהל שיווק שהוא יתפעל את כל העבודה אל מול המשרד פרסום הדיגיטלי שלכם.

תהיו מוכנים לשחרר קצת שליטה

חשוב לזכור שהסוכנות ששכרתם מצוינת במה שהיא עושה, ושכרתם אותם מסיבה כלשהי – המומחיות שלהם.

זה אומר לתת להם שליטה מלאה על היבטים מסוימים של הפרויקט כדי לאפשר להם לעשות את מה שהם עושים הכי טוב. חשוב גם להקשיב למה שהם אומרים.

אם יש להם סיבה לעשות דברים בצורה מסוימת, הזכירו לעצמכם שהם המומחים.

אתם לא בהכרח חייבים להסכים, אבל כדאי לשמור על ראש פתוח.

שאלו שאלות עבור סוכנות הפרסום הדיגיטלי שלכם

אם מעולם לא עבדתם עם סוכנות שיווק דיגיטלית לפני כן, אתם תראו ותחוו הרבה דברים חדשים.

זה נורמלי לחלוטין אם אתם לא מבינים בכל מה שקורה בעולם של השיווק.

הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לשאול שאלות.

אולי אתם לא יודעים למה הם בחרו בצבע הזה על פני זה. או שיש נתון שאתם לא מקבלים. אולי מישהו אמר משהו שלא נראה לכם הגיוני.

אין שום דבר רע בלא לדעת. עם זאת, לשאול על הדברים שאתם לא בטוחים בהם היא הזדמנות מצוינת לכולם ללמוד יותר. זה גם עוזר לנקות את כל אי הוודאות.

סיכום – כיצד לבחור סוכנות פרסום דיגיטלי נכון

טוב אז אחרי כל הטיפים שנתנו לכם כאן אתם יכולים לצאת לדרך, אנחנו מקווים שתשכילו ותבינו מה צריך לחפש בסוכנות הפרסום הדיגיטלי הבא שלכם.

זכרו תמיד והדבר הכי חשוב שאנחנו תמיד מדגישים בכל פגישות הייעץ שלנו, אם אין לכם חיבור עם האנשים של הסוכנות לא משנה כמה היא טובה אין לכם למה לצאת איתם לדרך, החיבור הוא אחד הדברים היותר חשובים שאתם צריכים לשים לב אליהם.

בהצלחה וג'טה – משרד פרסום דיגיטלי

צריכים עזרה או ייעוץ בדיגיטל? אנחנו כאן, מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

צריכים ייעוץ? אנחנו כאן בשבילכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!