לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

קידום אתר בגוגל – איך לשפר את דירוג האתר שלך?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

קידום אתר בגוגל – איך ניתן להיות מדורג גבוה יותר בחיפוש בגוגל?

קידום אתר בגוגל זו שאלת מיליון הדולר – תרתי משמע – כי דירוג בעמוד הראשון של גוגל פירושו קבלת גישה ל-75% לפחות מהקליקים. להיות בעמוד השני ומטה לא יכניס לך מבקרים חדשים לעסק, ברוב המקרים.

קידום אתר בגוגל – כיצד נוכל לעזור לעסק שלך לצמוח?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא האסטרטגיה המרכזית שתגרום לאתר שלך לדירוג טוב יותר בתוצאות החיפוש. עם זאת, ישנם דברים אחרים שאתה יכול לעשות גם כן, כמו שימוש בגוגל אדוורדס כדי להשיג נראות.

במאמר זה נרחיב עבורך כיצד אתה יכול לקדם את האתר/עסק/חברה שלך בגוגל. יש מגוון של אסטרטגיות שאתה יכול לנצל. בואו נתחיל!

קידום אתר בגוגל

בדרך כלל כשאנשים מזכירים קידום אתרים, הדבר הראשון שעולה על הדעת הוא מילות מפתח. זה מאוד חשוב!

אתה רוצה לוודא שאתה ממקד למילות מפתח שהלקוחות הפוטנציאליים שלך משתמשים בהן כדי לחפש את התחום, המוצרים והשירותים שלך. אל תנחש! עליך לחקור מילות מפתח כדי למצוא מילות מפתח רלוונטיות, בעלות נפח חיפוש גבוה ואינן תחרותיות מדי.

ישנם כלים חינמיים למחקר מילות מפתח, כגון מתכנן מילות המפתח של גוגל, ומגוון של כלים בתשלום שיכולים לתת לך תובנות נוספות. שימוש מושכל באלו יעזור לך לבחור מילות מפתח בעלות השפעה עבור האתר שלך.

לפעמים, אתה לא צריך ליצור תוכן חדש כדי לקבל יותר תנועה. ייתכן שהתוכן הישן שלך רק צריך קצת עבודת SEO, כולל:

התאמה מדויקת יותר עם כוונת החיפוש כדי לשרת טוב יותר את המשמעות של שאילתת החיפוש.
רענון התוכן, מה שהופך אותו לעדכני יותר.
הצגת ערך ייחודי להראות לגוגל ולמחפשים שיש לכם משהו חדש להוסיף לטבלה (לגוגל, תוכן ייחודי הוא תוכן איכותי).
אופטימיזציה של תג הכותרת שלך כדי לקבל יותר קליקים מ-SERPs (דפי תוצאות של מנועי חיפוש).
מילוי פערי תוכן לצורך רלוונטיות אקטואלית יותר.
הוספת קישורים פנימיים לחלוקת ההון העצמי של קישורים.

לאחר מכן, ודא שהאתר שלך קל לניווט. המבנה של האתר שלך, כולל תפריטים, קטגוריות ודפי משנה, צריך להיות מובן לבוט של גוגל וללקוח פוטנציאלי. אם לא קל למצוא מידע באתר האינטרנט שלך, לעולם לא תצליח בגוגל.

ודא שהאתר שלך ברור וקל לקריאה במכשיר נייד או מסך קטן יותר, לא רק בשולחן העבודה. עליך גם להגביר את אבטחת האתר שלך, לכלול את כל הודעות הפרטיות והאבטחה הנדרשות, ולהבטיח כי זמני הטעינה יהיו מהירים ככל האפשר.

לבסוף, קידום אתרים באתר אינו שלם מבלי להזכיר את EAT, ההתמקדות של גוגל במומחיות, סמכות ואמינות. אתה רוצה להיות בטוח שאתה כותב על משהו שאתה באמת מבין ולכלול ביוגרפיה של מחבר בכל פוסט או עמוד בבלוג. הביוגרפיה צריכה להסביר את המומחיות של הכותב. זה יעזור לגוגל ולקוראים שלך לסמוך על כך שאתה יודע על מה אתה מדבר.

תפתח דף בגוגל עסקים

מעבר לקידום אתרים, במידה ןאתה רוצה לקדם את האתר שלך בגוגל, הדף שלך בגוגל עסקים הוא חיוני. זה עוזר לגוגל לדעת שאתה קיים ונותן פרטים על איזה סוג של עסק אתה.

הדף של גוגל עסקים מאפשר לחברה/עסק שלך להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות. לדוגמה, אם יש לך עסק של פלאפל ברעננה, אתה תרצה להופיע כשמישהו מחפש "פלאפל בקרבתי" או "פלאפל ברעננה". הדרך היחידה שזה יקרה היא אם יש לך רישום מלא בגוגל עסקים.

לגוגל יש חבילה מקומית שבה הם מציגים את מספר העסקים המובילים שתואמים תוצאת חיפוש מקומית. הוא כולל מפה וקישור לביקורות שלך ב-Google, כמו גם את השעות והמיקום שלך כפי שמופיעים בגוגל עסקים. החבילה המקומית מופיעה לעתים קרובות מעל תוצאת חיפוש הראשונה, אז צריך להיות בטוח שאתה מופיע!

כדי למקסם את הרישום שלך, הזן נתונים מלאים. יש לכלול את השם, מספר הטלפון, שעות הפעילות, האתר ועוד. אתה רוצה שאנשים יידעו כל דרך להשיג אותך, ואתה גם רוצה להוביל תנועה לאתר שלך.

אתה יכול גם לכלול תמונות, שיכולות להשפיע רבות על לקוחות פוטנציאליים שמוצאים את הרישום. שים את הטוב ביותר שלך קדימה!

לבסוף, עודד ביקורות והקפד להשיב להן אם אתה יכול. אל תפחד מביקורת גרועה – לקוחות רבים יחשבו שזה מעט חשוב אם יש לך רק ביקורות של חמישה כוכבים. רק הקפד להגיב בנימוס ולהציע לפתור את הבעיה.

קישורים נכנסים באיכות גבוהה

קודם לכן הזכרנו ש-Google מתמקדת ב-EAT, או במומחיות, בסמכות ובאמינות שלך. אחד האותות עבור EAT הוא איכות הקישורים הנכנסים שיש לך.

הגיוני שמומחה בנושא עשוי להיות מצוטט בפרסום חדשותי, ראיון באתר תעשייתי, או קישור אליו ממקור סמכותי. אלו סוגי הדברים שגוגל מחפשת.

כמובן, קשה לגרום לזה לקרות ללא עזרה. אתה בהחלט יכול להציע כתבים ולחפש ראיונות בפודקאסטים או באתרים איכותיים. אתה יכול גם להחליט לעבוד עם חברה שיש לה קשרים עם אתרים בעלי סמכות גבוהה ויכולה לעזור לך לפרסם פוסטים אורחים עם קישור לאתר שלך.

כדאי גם לבצע חיפוש באופן קבוע כדי לגלות היכן הוזכרה החברה או ההנהגה שלך. צור קשר עם המוציא לאור או הכותב ושאל אם אתה יכול לקבל קישור לאזכור הזה. זו יכולה להיות דרך קלה לנצל הפניות שכבר קיימות!

קידום אתר בגוגל – מה זה E-A-T?

E-A-T הוא אחד ממאפינים רבים שבהם משתמשת גוגל כדי לקבוע אם התוכן הוא בעל ערך לקוראים והאם עליו להיות מדורג בהתאם. E-A-T הוא קו מנחה שגוגל משתמשת בו כדי לקבוע איזה תוכן הוא איכותי וצריך להיות מדורג גבוה יותר וחלק מכמה היבטים שונים של האלגוריתם שלו. אז למרות שזה לא גורם דירוג ישיר, זה יכול להשפיע על דירוג החיפוש הכולל שלך בעקיפין.

האזכור הראשון של E-A-T התרחש בשנת 2014 כאשר גוגל הוסיפה את הרעיון להנחיות איכות החיפוש שלהם.

מעריך איכות החיפוש של גוגל הונחו לשים לב ל:

המומחיות של יוצר התוכן.
הסמכותיות של יוצר התוכן, התוכן עצמו והאתר.
האמינות של יוצר התוכן, התוכן עצמו והאתר.

בקיצור, E-A-T הוא מאפיין המעיד על איכות הדף, מה שעושה אותו מועיל למשתמשים.

פרסם סרטונים ביוטיוב

שיווק בוידאו כרגע בעלייה גדול בתחום, ויוטיוב הוא אחד מאתרי הווידאו ומנועי החיפוש המובילים בעולם. זה לבד צריך לגרום לך לנצל את זה כדרך לקדם את החברה/עסק שלך.

עם זאת, יש עוד עובדה מאוד מועילה – YouTube נמצא בבעלות גוגל. כלומר סרטוני יוטיוב איכותיים מדורגים טוב מאוד בתוצאות החיפוש של גוגל! למעשה, בהתאם לסוג החיפוש שאתה עושה בגוגל, ייתכן שתמצא מספר סרטונים בדירוג הראשון.

אל תניח שצריך אלפי דולרים כדי ליצור סרטון באיכות גבוהה. למעשה, כל מה שאתה צריך זה טלפון סלולרי או מצלמה טובה וקצת תוכנת עריכת וידאו. ניתןלשמור על הסגנון שלך גלוי אם תרצה, או להתמקד בלהיות מלוטש ומקצועי יותר. הכל תלוי במותג שלך.

הדבר היחיד שצריך לזכור הוא שאנשים לא הולכים ליוטיוב כדי לצפות בסרטון בסגנון פרסומת (אלא אם הוא מאוד משעשע). כדאי לפרסם תוכן מעניין, כמו הדגמות מוצר, טיפים מועילים וקטעים מאחורי הקלעים של מקום העבודה שלך.

כשאתה יוצר סרטונים באיכות גבוהה, אתה תצליח גם ב-YouTube וגם ב-Google. זה win-win אמיתי!

צור תוכן חינמי

טקטיקה זו עוסקת ביצירת תוכן בעל ערך וייחודי שמתרכז באופן אידיאלי סביב המותג או המוצר שלך – ואז מציע גישה חופשית לתוכן.

בין אם זה מדריך PDF להדפסה או סדרת הדרכות ב-YouTube, התמקד בהוספת ערך לקהל שלך. לאחר מכן תתחיל לראות איך התוכן שלך רץ מפה לאוזן בכל מקום.

אבל ראשית, אתה צריך נושא מוכח עבור התוכן החינמי שלך.

אתה גם יכול למצוא השראה לנושאים באופן ידני על ידי ביקור בפרופילי מדיה חברתית של מחברים ומגזינים בנישה שלך והסתכלות על אותות המעורבות: לייקים, ציוצים מחדש, תגובות וכו'. בנוסף, אתה יכול לדפדף בקהילות מקוונות ולראות מה מהדהד עם קהל היעד שלך .

חפשו שותפים לקהל היעד

חפש עסקים אחרים שמכוונים לקהל דומה אך אינם מתחרים בך ישירות.

לאחר מכן בדוק אם הם מוכנים לשיתוף פעולה בנושא התוכן איתך. בדרך זו, אתה יכול להציע לקהל שלהם, והם יכולים להציע לקהל שלך.

החלפת קישורים, קישור הדדי, החלפת קישורים נכנסים – בטח שמעתם את המונח בצורה כלשהי. הכל אותו דבר. בין אם גוגל תאהב את זה או לא, ישנם אלפי מנהלי אתרים שמחפשים לתת ולקבל חילופי קישורים מבלוגרים אחרים ובעלי אתרים.

המטרה או היתרון הנתפסים של החלפת הקישורים היא להשיג יתרון בגוגל, תוך שימוש בהיגיון שקבלת קישור נכנס איכותי ייתן לך אות 'אמון' שעשוי לתת לך יתרון על פני המתחרים.

קידום אתר בגוגל עם Google AdWords

השימוש ב-Google Ads עשוי להיות ההחלטה הטובה ביותר שתעשה עבור העסק שלך. זו לא הגזמה.

אנשים משתמשים בחיפוש גוגל 3.5 מיליארד פעמים ביום. כל חיפוש מציע לך הזדמנויות להציג את המותג שלך בפני יותר משתמשים.

משמעות הדבר היא הגדלת הפניות, המרות ומכירות.

זה המקום שבו Google Ads נכנסת לתמונה.

Google Ads מאפשרת לך לפרסם ולקדם את המוצרים והשירותים שלך כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות. כאשר עושים זאת נכון, יש לו פוטנציאל להטעין לידים ומכירות בטורבו.

במידה ואתה חדש בשיווק וקידום אתרים, גוגל אדוורדס יכול להיות די מפחיד. אחת התפיסות המוטעות הגדולות ביותר לגבי Google AdWords היא שאתה צריך להשקיע הרבה כסף וזמן כדי שזה יהיה כדאי, במיוחד אם אתה עסק קטן עם תקציב מוגבל. נפרט מעט מה זה גוגל אדוורדס, איך זה עובד, ואיך להשתמש בו ביעילות.

קידום אתר בגוגל – מה זה גוגל אדוורדס?

AdWords היא פלטפורמת הפרסום המקוון של גוגל המסייעת לעסקים להציג מודעות בגוגל וברשת הפרסום שלה. עם Google AdWords, אתה יוצר מודעות עבור העסק שלך ובוחר מתי המודעות שלך יופיעו. לדוגמה, תוכל לבחור להציג את המודעות שלך מעל תוצאות החיפוש של Google.

זה טוב מכיוון שהתוצאות הראשונות בגוגל בדרך כלל מקבלות את הרוב המכריע של התנועה לשאילתות חיפוש.

עם זאת, רכישת פרסום בגוגל אינה מבטיחה בהכרח את המקום הראשון. אחרי הכל, סביר להניח שיהיו לך הרבה משווקים אחרים שמתחרים על אותה מילת מפתח דרך Google Ads.

במקור היא נקראה גוגל אדוורדס, חברת מנועי החיפוש מיתגה מחדש את השירות כ-Google Ads ב-2018.

הרעיון המרכזי מאחורי AdWords הוא מילות מפתח. כאשר אתה יוצר מודעה, אתה בוחר את מילות המפתח שאליהן ברצונך למקד. מילות מפתח אלו הן מה שמפעיל את Google להציג את המודעה שלך כאשר מישהו שולח חיפוש ב-Google.

איך Google Ads עובד

Google Ads פועלת לפי מודל תשלום לקליק (PPC). זה אומר שמשווקים ממקדים למילת מפתח ספציפית בגוגל ומציעים הצעות על מילת המפתח – מתחרים עם אחרים שממקדים גם למילת המפתח.

ההצעות שאתה מגיש הן "הצעות מקסימליות" – או המקסימום שאתה מוכן לשלם עבור מודעה.

לדוגמה, אם הצעת המחיר המקסימלית שלך היא $4 ו-Google קובעת שהעלות שלך לקליק היא $2, אז אתה מקבל את מיקום המודעה הזה! אם הם קובעים שזה יותר מ-$4, לא תקבל את מיקום המודעה.

לחלופין, תוכל להגדיר תקציב יומי מרבי עבור המודעה שלך. לעולם לא תוציא יותר מסכום ספציפי עבור מודעה זו ליום, מה שיעזור לך לקבל תחושה טובה יותר של כמה אתה צריך להקציב עבור מסע הפרסום הדיגיטלי שלך.

למשווקים יש שלוש אפשרויות להצעות המחיר שלהם:

עלות לקליק (CPC). כמה אתה משלם כאשר משתמש לוחץ על המודעה שלך.
עלות למיל (CPM). כמה אתה משלם לכל 1000 הופעות של מודעה.
עלות למעורבות (CPE). כמה אתה משלם כאשר משתמש מבצע פעולה ספציפית במודעה שלך (נרשם לרשימה, צפה בסרטון וכו').

לאחר מכן גוגל לוקחת את סכום הצעת המחיר ומצמידה אותו להערכה של המודעה שלך הנקראת ציון איכות. לפי גוגל:

"ציון האיכות הוא אומדן של איכות המודעות, מילות המפתח ודפי הנחיתה שלך. מודעות באיכות גבוהה יותר יכולות להוביל למחירים נמוכים יותר ולמיקומי מודעות טובים יותר".

מספר הציון הוא בין 1 ל-10 – כאשר 10 הוא הציון הטוב ביותר. ככל שהציון שלך גבוה יותר כך תדרג טוב יותר ותצטרך להשקיע פחות בהמרה.

ציון האיכות שלך בשילוב עם סכום הצעת המחיר שלך יוצר את דירוג המודעה שלך – המיקום שהמודעה שלך תופיע בדף תוצאות החיפוש.

וכאשר משתמש רואה את המודעה ולוחץ עליה, המשווק משלם עמלה קטנה עבור הקליק הזה (ולכן תשלום לפי קליק).

הרעיון הוא שככל שמשתמשים ילחצו יותר על הפרסומת של משווק, כך גדל הסיכוי שהם ישיגו את מטרות הפרסומת (למשל להפוך לליד, לבצע רכישה).

עכשיו כשאתה יודע איך מודעות Google עובדות, בואו נסתכל על הסוגים השונים של מודעות Google שבהן תוכל להשתמש עבור מסע הפרסום שלך.

כיצד להשתמש במתכנן מילות המפתח של Google עבור המודעות שלך

מתכנן מילות המפתח של Google הוא כלי מילות המפתח החינמי של גוגל שיעזור לך לבחור את אלו שהעסק שלך צריך למקד.

הדרך שבה זה עובד היא פשוטה: חפש מילים וביטויים הקשורים לעסק שלך במתכנן מילות המפתח. לאחר מכן, הוא יספק תובנות לגבי מילות המפתח הללו, כגון התדירות שבה אנשים מחפשים אותן.

זה גם ייתן לך הצעות הצעות לסכומים שאתה צריך להציע על מילת המפתח, כמו גם מידת התחרותיות של מילות מפתח מסוימות.

משם תוכל לקבל החלטות טובות יותר לגבי מסע הפרסום שלך ב-Google Ads.

כיצד לבחור היכן ומתי יוצגו המודעות שלך?

כאשר אתה משתמש ב-Google AdWords, ניתן למקד משתמשים בשתי רשתות עיקריות: רשת החיפוש ורשת המדיה של Google

על ידי הצגת המודעות שלך ברשת החיפוש, אתה מציע הצעות למילות מפתח הרלוונטיות לעסק שלך. לאחר מכן גוגל מציגה את המודעה שלך למשתמשים שמזינים מילות מפתח אלו או דומות בדף תוצאות החיפוש של Google.

מצד שני, כאשר אתה מפרסם ברשת המדיה של Google, המודעות שלך יכולות להופיע באוסף גדול של אתרים (כגון אתרים המופעלים על ידי Google ואתרים של בעלי אתרים של Google AdSense), אפליקציות לנייד ותוכן וידאו. לדוגמה, מודעת הבאנר שלך יכולה להופיע ב-YouTube.

סוגי Google Ads

Google מציעה מגוון סוגים שונים של מסעות פרסום שבהם תוכל להשתמש:

קמפיין לרשת החיפוש
קמפיין לרשת המדיה
קמפיין קניות
קמפיין וידאו
קמפיין לאפליקציה

בואו נסתכל על כל סוג מסע פרסום עכשיו כדי לראות איך הם עובדים – ובאיזה כדאי לבחור.

קמפיין החיפוש

מודעות מסע פרסום לרשת החיפוש מופיעות כמודעת טקסט בדף התוצאות של מילת המפתח.

אלו המודעות שאתה כנראה הכי מכיר. הם מופיעים בדף תוצאות החיפוש עם הסמל השחור "מודעה" לצד כתובת האתר.

עם זאת, כפי שאתה יכול לראות, מודעות מבוססות טקסט אינן הסוג היחיד של מודעות ברשת החיפוש. תוכל גם להציג את המודעות שלך ב-Google שופינג. זה מביא אותנו ל…

קמפיין קניות

קמפיין קניות מאפשר לכם לקדם את המוצרים שלכם בצורה הרבה יותר ויזואלית.

מודעות אלו יכולות להופיע כתמונות בדף תוצאות החיפוש, עם הצגת המוצר בחלק העליון של הדף.

אם יש לך מוצר פיזי, מודעות שופינג בגוגל יכולות לקבל לידים מתאימים על ידי הצגת המוצר שלך ישירות ללקוחות.

קמפיין לרשת המדיה

רשת המדיה ממנפת את שותפי האתר העצומים של Google כדי להציג את המודעה שלך באתרים שונים בכל רחבי האינטרנט.

ויש מגוון דרכים שונות שבהן הם מופיעים. לדוגמא, המודעה שלך יכולה להופיע באתרי צד שלישי.

תוכל גם להציג מודעות וידאו לפני סרטונים ביוטיוב. בנוסף גוגל מאפשרת לפרסם את המועדות שלך בפלטפורת הדוא"ל שלה, Gmail.

כמה מהיתרונות של השימוש ברשת המדיה הם טווח ההגעה שלה. Google משתפת פעולה עם יותר משני מיליון אתרים ומגיעה ליותר מ-90% מכלל משתמשי האינטרנט כדי להבטיח שהמודעה שלך תוצג לנגד עיניהם ככל האפשר.

גם המודעות עצמן גמישות מבחינת הסגנון. המודעה שלך יכולה להיות GIF, טקסט, סרטון או תמונה.

עם זאת, הם לא באים בלי החסרונות שלהם. ייתכן שהמודעות שלך יופיעו בסופו של דבר באתרים שאתה לא רוצה שיוצגו בהם או מול סרטונים שאינך רוצה שהמותג שלך ישויך אליהם. עם זאת, אם אתה נזהר מהיכן אתה מציב את המודעות שלך, רשת המדיה יכולה להיות מקום מצוין לגייס לידים.

קמפיין וידאו

אלו מודעות שמופיעות בחזית סרטוני יוטיוב בצורה של פרה-רול.

גוגל מציעה את האפשרות לבחור מודעות וידאו באופן ספציפי, במקום לפרסם באופן רחב יותר ברשת המדיה.

זה מושלם אם יש לך רעיון נהדר למודעת וידאו שאתה רוצה לבדוק.

מודעות מסע הפרסום בווידאו מגיעות במגוון צורות שונות. יש מודעות וידאו שניתן לדלג עליהן כמו זו שלמעלה. ישנם גם מודעות וידאו שלא ניתן לדלג עליהן.

קמפיין לאפליקציה

בדומה למודעות וידאו, גם מודעות אפליקציה נכללות ברשת המדיה אך ניתן להשתמש בהן עבור מסעות פרסום ממוקדים.

בשביל זה, אתה לא מעצב כל מודעת אפליקציה בנפרד. במקום זאת, הם ייקחו את הטקסט והנכסים שלך כמו תמונות והם יספקו לך את המודעה.

האלגוריתם בודק שילובי נכסים שונים ומשתמש בתדירות גבוהה יותר בשילובי הנכסים עם הביצועים הטובים ביותר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!