לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

פרסום בפייסבוק לעסקים – איך זה תורם לעסק שלכם?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

פרסום בפייסבוק לעסקים בשביל שעסק יצליח הוא חייב להיות משווק כל הזמן. הוא חייב להגיע לכמה שיותר עיניים ואוזניים, הוא חייב להדהד ולעשות באז והוא חייב להיות בתודעה של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים כל הזמן.

פעם היו אלו העיתונים, תחנות הרדיו והפרסומות בטלוויזיה שהיו 'מפמפמות' את העסקים והיום, האינטרנט הוא המקום המרכזי בו בעלי עסקים מספרים על העסק שלהם.

למה? פשוט מאוד… כיכולם נמצאים היום באינטרנט. כולם מסתובבים ברשת וכולם מחפשים את מבוקשם שם, ואחד מהמקומות הפופולאריים ביותר הם הרשתות החברתיות.

פרסום בפייסבוק לעסקים – הרשתות בחברתיות הפופולאריות ביותר פייסבוק ואינסטגרם

כשאומרים את המונח 'רשתות חברתיות' מתכוונים בעיקר לפייסבוק ואינסטגרם. יש כמובן עוד רשתות חברתיות כמו טוויטר, לינקדאין ואחרות אבל פייסבוק ואינסטגרם הן השולטות בעולם הזה.

למי אין פרופיל בפייסבוק ובאינסטגרם… כמעט אין מישהו כזה. כולנו מסתובבים ברשתות החברתיות הללו, מתעדכנים מה קורה עם חברים או מכרים, מגיבים, מביעים רגשות, מתווכחים ובעיקר נמצאים.

בעלי העסקים הבינו את זה מזמן שאם כולם שם אז כדאי מאוד שגם הם יהיו שם ולכן, פרסום בפייסבוק כמו גם פרסום באינסטגרם פופולאריים מאוד. הם מאפשרים לעסק להיראות, להיות באינטראקציה עם הגולשים, ולגרום להם להתעניין, לרכוש מוצר או שירות או סתם להיות במודעות לעסק. אם מפרסמים בצורה מקצועית התועלת עוד הרבה יותר גדולה.

יכולת הטירגוט הגבוהה בפרסום בפייסבוק

ברשתות החברתיות אוספים כל הזמן מידע על הגולשים. מה הם אוהבים? מהו המצב הסוציואקונומי שלהם? מהן הדעות הפוליטיות שלהם? ועוד אין סוף מידע על הגולשים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. את זה בדיוק צריכים בעלי העסקים לנצל.

הם צריכים לנצל את כלי הפרסום המשמעותיים שמציעות הרשתות הללו, את האפשרות להגיע במדויק ללקוח הפוטנציאלי.

אם ניקח לדוגמא פרסום בפייסבוק ויכולת טירגוט, נראה שאם יודעים את לעשות את זה, אפשר לפרסם ללקוחות פוטנציאליים בסבירות גבוהה.

כך למשל אם יש לכם חנות תכשיטים בראשון לציון ואתם מוכרים בה בין השאר טבעות נישואין, תוכלו לפרסם כך שהמודעות ייראו רק למי שבטווח הגילאים הרצוי לכם, מי שהתארס לא מזמן, מי שנמצא במצב סוציו אקונומי בינוני – גבוה ויכול ככל הנראה לקנות טבעות כאלו, רק לגברים ולהתמקד בפרמטרים נוספים.

פרסום באינסטגרם יאפשר לכם גם כן להציג את התמונות שאתם רוצים לפרסם למי שאתם רוצים לפרסם לו. למה זה טוב? כי לא תצטרכו לבזבז כסף על פרסום רחב מידי, על פרסום לאנשים שהסבירות שהם יקנו מכם יהיה נמוך. פרסום ברשתות הללו באופן ממוקדם יאפשר לכם להתייעל בעבודה שלכם.

פרסום בפייסבוק מאפשר אינטראקציה עם לקוחות חדשים או קיימים כאחד

פרסום באינסטגרם ובפייסבוק מאפשר לכם קודם כל להיות באינטראקציה גבוהה עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם.

הוא מאפשר לכם להציג את עצמכם בצורה שאתם רוצים, הוא מאפשר להגיב לכם ולכם להגיב לאחרים ולענות על שאלות, הוא מאפשר לכם להציג ויזואלית את העסק ובכלל, לבחור את כיוון הפרסום שלכם ולמשוך באמצעותו אין ספור לקוחות.

לבחור את חברת הפרסום הנכונה

בשביל שהפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם יהיה פרסום מקצועי, אתם צריכים משרד דיגיטלי מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה. כך תחסכו 'שכר לימוד' יקר ולא תצטרכו לנסות אלא ישר לפרסם. חברה רצינית ומקצועית תבנה לכם קמפיין מסודר וגם תעקוב כל הזמן אחרי התוצאות שלו.

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם יכול לתרום המון לעסק שלכם. הוא יכול להיות זה שיסייע לו לפרוץ קדימה,זה שידחוף אותו כל הזמן וזה שיגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים יותר ויותר. אל תוותרו על פרסום ברשתות החברתיות הללו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!