בין אם אתם עורכי דין שמעוניינים בקידום SEO לאתר שלהם, או מקדמים שרוצים לדעת איך לקדם אתרי עורכי דין, תדעו שהשוק מוצף, ההיצע הרב, התחרות מטורפת, וכל אחד רוצה להיות במקום הראשון בתחומו (מכאן נגזרת רמת התחרות של נישה זו). כאשר לקוח מעוניין לפנות לעורך-דין, רוב הסיכויים שיחפש המלצה מקרוב משפחה או מכר או שיפנה למנוע החיפוש בגוגל בחיפוש אחר האדם המתאים ביותר שייצג אותו. עורכי הדין הראשונים שיקפצו לעיניו בדף הראשון של גוגל הם אלו שבסופו של יום יפנה אליו הלקוח, זהו קסמו של מנוע החיפוש הגדול בעולם.
קידום אתרים מאפשר בסופו של יום לדרג אתרים של עורכי דין בניקוד גבוה ובכך להבטיח את קדמתם במנועי החיפוש.
במדריך הבא תקבלו את כל הטיפים והעצות לקידום אתרים לעורכי דין על-מנת לקבל כמה שיותר פניות ולהופיע במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש, בוא נלמד על קידום אתרים לעורכי דין!
תהנו 🙂
ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן לעורכי דין
קידום אתרים לעורכי דין משמעותו שיפור הדירוגים של האתר במנוע החיפוש של גוגל באמצעות מגוון פעולות אופטימיזציה לאתר; תמונות, תכנים, קישורים, דף הבית וכו׳ למטרת העלאה של הרלוונטיות של האתר שלנו בעיניו של גוגל. דירוגים גבוהים ואתר קריא, מהיר וברור למנועי החיפוש יבטיח כי תהיו בראש רשימת החיפוש של גוגל ובכך תוכלו למשוך אליכם כמה שיותר מבקרים ולקוחות פוטנציאלים.
היתרון בקידום אורגני לעומת קידום ממומן הנו שקידום אורגני אינו כרוך בעלויות כה גבוהות או הוצאה כספית משמעותית (בהשוואה לממומן) ועם עבודה נכונה בהחלט ניתן לקדם אתרי עורכי דין.
החיסרון כמובן הוא שלרוב בקידום אורגני יש תקרת התקדמות מסוימת, ובמקרים כאלו בהם כל לקוח וכל ליד חם הוא קריטי וכל חשיפה היא חשובה.
עקב רמות תחרות גבוהות והוצאות פרסום גבוהות על קידום אורגני, ההמלצה הגורפת היא לקחת את שירותיהם של משרד פרסום דיגיטלי או מומחי קידום אתרים אשר מתמחים בקידום של עורכי דין ואנשי מקצוע עם ניסיון מוכח בתחום.
מדוע קידום אתרים לעורכי דין הוא חשוב?
כפי שכבר ציינו גוגל הנו ערוץ השיווק המרכזי בחיפוש אחר עורכי-דין ומקור החיפוש השני הגדול ביותר בקרב לקוחות לאחר המלצה מחבר או מכר. שתבינו איזו עוצמה מטורפת יש למנוע החיפוש של גוגל.
אוקיי אז מהם ביטויי זנב ארוך ולמה הם חשובים לקידום עורכי דין?
אולי זה ישמע לכם כמו סינית, אבל תדעו שאתם בדרך הנכונה אם תבחרו ביטויי זנב ארוך. מה הכוונה? ניקח לדוגמא את הביטוי "עורך-דין בתל-אביב". תחשבו על זה רגע.
אלפי גולשים מחפשים את הביטוי הקצר הזה מדי יום בגוגל. הסיכוי שימצאו אתכם עם ביטוי מפתח קצר זה הוא אפסי מהסיבה הפשוטה שקיימים מתחרים רבים בתחום עם ותק דומיין גבוה (האתר שלהם קיים שנים) ומטרגטים ביטוי זה (לא להתייאש, זה לא אומר שאתם לא תוכלו לדרג ראשונים, רק תעשו SEO כמו שצריך).
לעומת-זאת, ביטוי ארוך כמו ״עורך דין פלילי לגניבות מומלץ בתל-אביב״, או ״עורך-דין פלילי מתמחה בגניבות בתל-אביב״ יכולים להיות ביטויי זנב ארוך יותר אידיאלים, 1, מכיוון שאלה ביטויים עם נפח חיפושים נמוך, 2, כוונת המשתמש פה יותר ברורה – הגולש ספציפית מחפש עורך דין פלילי לגניבות ובתל אביב (תתארו לעצמכם כמה חיפושים כאלו קטנים ישנם בצורות שונות שמטרגטות את אותו הדבר ״עורך דין מומלץ לגניבות בתל אביב״ שעליהם תוכלו להשתלט לא בתחרות גבוהה למדי (רק עם עבודת SEO נכונה תוכלו)
בסופו של דבר, אחת מהאסטרטגיות של קידום אורגני היא לטרגט ביטויים ארוכים אלו, הבאת העמודים הללו למקום הראשון וללכת על האיכות (מיקוד) מאשר הכמות.
אז בואו נעבור לשלב הבא – שאלות לקידום אורגני לעריכת דין
- אילו עורכי דין פליליים מומלצים יש בתל-אביב?
- מי הם עורכי הדין הפליליים הכי מקצועיים בתל-אביב?
- איזה משרד עורכי-דין פליליים הוא הכי טוב בתל-אביב?
- איזה משרד עורכי-דין פליליים זמין בתל-אביב?
- השלב הבא הוא לשאול את עצמכם שאלות מדויקות שהלקוח יכול לשאול ולחפש-
- איזה משרד עורכי-דין פליליים מטפל בתיקי רצח בתל-אביב?
- איזה משרד עורכי-דין פליליים מטפל בתיקי גניבה בתל-אביב?
- מהו טווח המחירים של משרד עורכי-דין פליליים בתל-אביב?
הבנתם את הגל.
אילו ביטויי מפתח ותוכן צריך לכלול האתר כדי לקדם עורכי דין בגוגל?
התוכן של האתר בסופו של יום צריך לענות על מונח החיפוש אותו חיפש הלקוח בגוגל. לצורך ההמחשה, במידה והלקוח חיפש עורך-דין פלילי באזור תל-אביב, התוכן של אותו אתר צריך להיות מקושר לביטוי המפתח בכל הצורות השונות.
ההמלצה הגורפת היא לפרסם משפטים בהם ידכם הייתה על העליונה, נושאים הקשורים לפלילי כדוגמת מה יש ומומלץ לעשות לפני המשפט הפלילי, מה החוק מורה, דוגמאות לאירועים פליליים, וכו' (כל דבר אשר יתן ערך מוסף לגולש!)
היכנסו לנעליו של הלקוח ונסו לשאול את השאלות הרלוונטיות מנקודת המבט שלו:
- האם משרד עורכי הדין מצוי בתל-אביב והסביבה וזמין לי מבחינת הגעה?
- האם משרד זה עוסק במשפט פלילי?
- האם משרד זה יכול לספק את הצורך הספציפי שלי?
- האם משרד עורכי דין זה נחשב למשרד טוב ומקצועי? באילו תיקים דומים טיפל בעבר ואיך הביקורות וחוות הדעת עליו?
- האם טווח המחירים של המשרד יכול להתאים לכיס שלי?
- האם אני מתחבר לאופי המשרד ומעוניין לשתף פעולה איתו להמשך הדרך? (נענה לגולש על הצורך הזה)
לאחר ששאלתם את עצמכם את השאלות הרלוונטיות , תוכלו לבסס נושאים מדויקים לכתיבת תוכן לאתר שלכם לשם קידום מילות המפתח הרלוונטיות.
חשוב שמילות המפתח הרלוונטיות יוצגו באזורים הבאים במאמרי התוכן:
- כותרת
- פסקת תיאור המאמר
- כותרות משנה
- גוף הפסקאות
- כתובת האתר של דף האינטרנט
בכל הקשור למאמרים עצמם, היו יצירתיים בהצגת התוכן וחשבו על דרכים מקוריות ומושכות להציג את המידע הרלוונטי כדוגמת המלצות של לקוחות, תיאורים ברורים של השירות, שקופית תמחור בולטת, משפטים מנצחים במידת הצורך, וכו'.
יש לציין שמילות המפתח הן גם נושא נפרד בפני עצמו שיש לייחס לו חשיבות והמלצה להיעזר באנשי מקצוע רלוונטים לשם מציאת מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לאתר העסק.
שיקוליה של גוגל בקידום אתרים לעורכי דין
איך למעשה ענקית מנועי החיפוש קובעת איזה תוכן הוא הכי טוב ואיזה תוכן כדי להציג בעמוד הראשון שלה?
הגורם המרכזי המשפיע על קידום האתר הנו האיכות והכמות של קישורים נכנסים המופיעים באתר שלכם.
קישורים נכנסים של המאמרים שלכם משמעותם קישורי הפניה המופיעים בתוכן מאמרים של אתרים ספציפיים ומפנים למעשה תנועה לאתר שלכם.
לצורך ההמחשה , אם אתם מקבלים קישורים נכנסים רבים מאתרים שונים, גוגל יודע לזהות את האתר שלכם כאתר איכותי שכן רבים מפנים אליו.
ההיפך הוא הנכון אם האתר שלכם לא מקבל קישורים נכנסים באופן שוטף.
בסופו של יום מטרת-העל של גוגל הנה להפנות משתמשים למקום הטוב ביותר על-מנת לקבל מענה לשאלות ולצרכים שלהם.
במידה וגוגל יבחין כי קיימים קישורים מפנים רבים באתר שלכם, הוא יראה את האתר שלכם כאמין וידאג לדרג אותו במקומות הגבוהים.
גם גוגל כמו בני-אדם צריך אמון (:
יצירת קישורים נכנסים ברחבי האינטרנט
אתם בהחלט יכולים להיות מעורבים בהגדלת הפופולאריות של האתר שלכם באמצעות הצבת הקישורים המפנים הרלוונטים למאמרים שלכם בשלל מקומות ואזורים ברחבי האינטרנט כדוגמת ספריות מקוונות רלוונטיות, מדריכים משפטיים, רשתות חברתיות של המשרד המכילים את המאמרים עם ההפניות הרלוונטיות, ביקורות והמלצות באתרים אחרים אליהם תוכלו לפנות ולשתף פעולה, וכו'.
בהחלט ניתן להגדיל את דירוג האתר ע"י פעילות פורה ונכונה ברחבי האינטרנט.
שוב, ההמלצה הגורפת היא כן להשתמש באנשי מפתח כדוגמת אנשי SEO הבקיאים בתחום השיווק הדיגיטלי או משרדי פרסום דיגיטליים, אך חייב גם דחיפה מהצד שלכם על-מנת לקדם את האתר שלכם בצורה המיטבית.
אם נסכם על קידום אתרים לעורכי דין
מדובר בעבודה שמצריכה זמן ומחקר מעמיק.
עבודתו של עורך-הדין אינו קלה גם ככה, לכן אנו ממליצים בחום להיעזר באנשי מפתח בתחום על-מנת לקדם את האתר שלכם בצורה המיטבית ביותר.
זכרו כי אבני הדרך המרכזיות ביותר בקידום האתר שלכם מתייחסות לביטויי המפתח, תוכן המאמר, וקישורים נכנסים.
כמובן שקיימים גם פרמטרים נוספים כדוגמת עיצוב ונראות האתר, מהירות הדפים ואיכות ההקלה, אך אל דאגה , לכך ידאגו באופן מקצועי ופרטני אנשי הSEO.
למרות שאתם מקבלים שירות חשוב שתהיו עירניים לתחום השיווק הדיגיטלי ותבינו כמה שיותר במה מדובר על-מנת לא ליפול לעבודות לא מוצלחות של מקדמי אתרים.
היו ערניים תמיד לגבי מילות המפתח, תוכן האתר שאתם מקבלים, מס' ההפניות, וכל הפרמטרים הרלוונטים.
אנחנו יותר מנשמח לתת לכם שירות ולקדם את האתר שלכם בצורה המקצועית ביותר.
אל תהססו ליצור עמנו קשר.
בסופו של יום מדובר בעתיד העסק שלכם, ועבודת קידום האתר צריכה להתבצע על הפן המקצועי ביותר.
משפחת וג'טה (: