יש רבים שיגידו לכם שאין דבר כזה ארגז חול של גוגל, אבל המציאות היא כזאת שלמרות שרבים חושבים שמדובר על מיתוס, מסתבר שזה קיים.
אם בעבר אתרים היו נכנסים לתוצאות החיפוש גם אם היינו מפוצצים את התוכן באותו ביטוי עליו אנחנו רוצים להתברג, או מפוצצים את האתר במאות קישורים חיצוניים עם אנקור מדויק, עם הזמן הדברים השתכללו והיום קי
דום אתרים אורגני הפך להיות ממש מלאכת מחשבת שרבים רואים אותה בתור אומנות ועבודה טכנית אינטנסיבית.
לפני הכל, קודם התשובה: ארגז החול של גוגל הוא לא מיתוס והוא בהחלט קיים. היום כל אתר חדש שעולה לאוויר מרגיש את זה שהאתר עדיין לא מופיע בתוצאות למרות שיש לו תוכן מעולה, הוא בנה אתר מדהים ועדיין כלום לא קורה. מה שמוכיח מעבר לכל ספק שארגז החול קיים והוא מיועד בעיקר לאתרים חדשים עד שגוגל יעניק להם את הכבוד שמגיע להם להופיע בתוצאות החיפוש.
ארגז החול – מתי יוצאים ממנו ואיך עובד האלגוריתם של גוגל
אלגוריתם הדירוג האורגני מורכב ולא ניתן לאף חברה או אתר לקבל תוצאות מיידיות. חשוב להבין איך האלגוריתם עובד וגם כמה זמן לוקח לאתר להגיע לדירוג טוב.
גוגל מקדמת את האתרים שלה באופן אורגני על ידי דירוג האתר עם מילות מפתח רלוונטיות. זוהי משימה בלתי נגמרת לדירוג טוב בגוגל ולוקח הרבה זמן ומאמץ לעשות זאת.
הזמן הנדרש לדירוג אורגני תלוי בסוג האתר שאתה מקדם ובסוג התוכן שאתה מארח. לדוגמה, אם אתה מקדם בלוג, זה ייקח יותר זמן מאשר אם אתה מקדם חנות מסחר אלקטרוני.
אם האתר שלך חדש, ייקח עוד יותר זמן עד שגוגל יוסיף את האתר שלך לאינדקס ויופיע בתוצאות החיפוש. או במילים אחרות אתר חדש יקח לו זמן לצאת מארגז החול של גוגל.
לפני שגוגל מציג אתרים במנוע החיפוש שלו, אותם אתרים יצטרכו קודם כל להוכיח את עצמם שהם ראויים מספיק בשביל להופיע בתוצאות החיפוש, אם מדובר על הצגה בדף הראשון כאן ממש אותם אתרים יצטרכו להוכיח מעל לכל ספק שהם סמכותיים, אמינים ואיכותיים מספיק בשביל להופיע בדף הראשון.
חיפוש אורגני הוא גורם חשוב להצלחת האתר. זוהי הדרך הטבעית ביותר לקבל תנועה לאתר שלך. אבל לוקח זמן לדרג בעמוד הראשון של גוגל.
הזמן שלוקח לאתרים לדירוג בגוגל באופן אורגני יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים כולל:
- הנישה של האתר
- איכות התוכן שאתה מפרסם
- התחרות בתחום
- הוותק של הדומיין
קידום אתרים אורגני – איך קורה הקסם
קידום אתרים אורגני הוא מונח שצובר פופולריות בשנים האחרונות. זהו תהליך שאינו מסתמך רק על אופטימיזציה למנועי חיפוש. עם קידום אתרים אורגני, אתה יכול לגרום לאתר שלך לדרג עבור מילות מפתח רלוונטיות מבלי לבזבז כסף על מודעות בתשלום.
אופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש היא תהליך של שיפור דירוג האתר במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג.
קידום אתרים אורגני נשאר הדרך האמינה ביותר להשיג נראות, מעורבות ותנועה ברחבי האינטרנט. בנוסף לכך, זה גם משתלם וניתן לעשות זאת במעט מאמץ.
קידום אתרים אורגני יכול להתבצע באמצעות שיטות רבות ושונות, כולל שיווק תוכן, הערות בבלוג, פרסום במדיה חברתית, בניית קישורים, שיווק משפיעים וכו. המפתח הוא לזהות מה החברה שלך עושה טוב ואז להתמקד בפעילויות הללו.
קידום אתרים אורגני הוא תהליך קבלת תנועה לאתר או לבלוג ללא פרסום בתשלום. מדובר בתהליך המסתמך על תוכן האתר וחווית המשתמש שלו.
מהם הדברים החשובים ביותר לקידום אתרים אורגני?
קידום אתרים אורגני הוא תהליך של הגדלת התנועה לאתר שלך מבלי לשלם על כך. יש הרבה דרכים לקדם את האתר שלך, אבל יש כמה שיעילות יותר מאחרות.
הדבר החשוב ביותר לקידום אתרים אורגני הוא יצירת תוכן שאנשים רוצים לקרוא. זה לא משנה אם אתה כותב פוסטים בבלוג או פוסטים ברשתות חברתיות – מה שחשוב הוא שאתה יוצר תוכן שאנשים רוצים לקרוא ולשתף במדיה החברתית.
קידום אתרים אורגני הוא תהליך השגת נראות במנועי החיפוש ובמדיה החברתית. זוהי הדרך החסכונית ביותר להשיג תנועה לאתר שלך.
ניתן להשיג קידום אתרים אורגני על ידי ביצוע מספר שלבים פשוטים:
1. צרו תוכן שיעניין אנשים ושתפו אותו בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית, כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכו'.
2. הוסף את כתובת האתר שלך בפוסטים הרלוונטיים כדי שכאשר מישהו ילחץ דרכו יוכל למצוא מידע נוסף עליך ועל החברה/מותג שלך.
3. השתמש בכלי פרסום במדיה חברתית כמו מודעות פייסבוק או גוגל אדוורדס כדי לקדם את הדף שלך באמצעות מודעות בתשלום. קידום אתרים אורגני הוא תהליך הכולל בניית מותג וקהילה. זה כולל מדיה חברתית, שיווק תוכן וקידום אתרים