יצירת קישור לוואטסאפ – 77% מהלקוחות אמרו שכדי לספק שירות לקוחות טוב באינטרנט, הדבר החשוב ביותר שעסק יכול לעשות עבורם הוא להעריך את זמנם, אומר מחקר של פורסטר. המחקר גם אומר ש-55% מהמבוגרים בארה"ב נוטשים את העגלות שלהם בהיעדר תגובה מהירה מהעסקים.
נוכחות באפליקציות הודעות מיידיות כמו WhatsApp עוזרת לך לספק תגובות מהירות ושירות לקוחות טוב עם שיחות אחד על אחד ולבנות מוניטין של המותג.
אבל, להחזיק מספר WhatsApp זה פשוט לא מספיק. אתה צריך לשים אותם במקום שבו הלקוחות שלך ישימו לב. לדוגמה, בפינה השמאלית התחתונה של האתר שלך או באפליקציה שלך.
עם זאת, כדי שהלקוח שלך ייצור איתך קשר באפליקציה, הוא יצטרך לשמור את איש הקשר שלך, לעבור לוואטסאפ, לחפש את איש הקשר שלך ואז לשלוח לך הודעה. למי יש יותר סבלנות כזו? אנשים רוצים סיפוק מיידי.
לשם מגיעים קישורי צ'אט של WhatsApp בתור המושיע שלך. כיצד ייתכן? המשך לקרוא בכדי לגלות.
יצירת קישור לוואטסאפ – מה זה לינק קישור לווצאפ?
עם התרחבות אפליקציית המסרים המיידיים המפורסמת, יש צורך גובר להיות מסוגל לתקשר במהירות עם חברות באמצעותה. משתמשים רבים פשוט זקוקים למידע או סיוע לגבי המוצרים או השירותים שהמותגים מציעים.
החברה שלך תצטרך לוודא שקהל היעד שלך יוכל ליצור איתך קשר ללא טרחה, באמצעות WhatsApp: זו הסיבה שיהיה צורך ליצור קישור שמפנה לצ'אט עם החברה שלך.
זהו קליק לצ'אט שיוכנס לאתר שלך או בתוך פוסטים בפייסבוק, אינסטגרם או דפי מדיה חברתית אחרים המשמשים את המותג. כך שניתן יהיה להפנות את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לצ'אט וואטסאפ, ולהתחיל איתך שיחה.
יצירת קישור לוואטסאפ – הקישור בנוי כך:
– https://wa.me/ – שם מתייחס למספר הטלפון המלא של העסק ובפורמט הבינלאומי שלו. אל תכלול אפסים, סוגריים או מקפים בעת הוספת המספר בפורמט בינלאומי.
דוגמה: אם המספר שלך הוא +39 34567879 הקישור לוואטסאפ יהיה https://wa.me/3934567879
בשלב זה, לחיצה אחת בלבד תספיק כדי להתחיל מיד בצ'אט, גם אם מספר הטלפון לא נשמר בעבר בספר הטלפונים של הלקוח.
כיצד לשלב וואטסאפ באתר שלכם?
על מנת שמשתמשי האתר שלך יתחילו צ'אט עם צוות המכירות או תמיכת הלקוחות שלך, תצטרך לוודא שהקישור שנוצר קודם לכן משולב היטב בדפי האינטרנט.
טיפ: כדי להגדיל באופן דרסטי את הסיכוי שהתנועה שנוצרת תהפוך לצ'אטים, תצטרכו לוודא שהקישור לוואטסאפ מופיע בכל דפי האתר שלכם.
הפתרון הראשון לשילוב קישור הווטסאפ באתר שלכם הוא פשוט להעתיק את הקישור בתוך דפי האינטרנט, ולתת למשתמש את האפשרות ללחוץ כאשר הוא/היא רוצה להתחיל שיחה.
פתרון זה, לעומת זאת, הוא מאוד בסיסי ולא מזמין מבחינה גרפית. מסיבה זו, חלופה חוקית תהיה ליצור כפתור המכיל את הקישור לפתיחת צ'אט WhatsApp. זה יהיה מספיק כדי להטמיע את קישור WhatsApp בתוך תמונה, למשל סמל WhatsApp עצמו, כדי לעודד את המבקרים שלך להתחיל שיחה איתך.
יתרונות יצירת קישור ווצאפ לעסק שלך
קלות תקשורת
אנו חיים בעולם מהיר ואנשים רוצים לענות על הצרכים שלהם מיד, במיוחד כשמדובר בטיפול בשאלות או תלונות שלהם. קישור צ'אט WhatsApp עוזר לך לעשות זאת.
בין אם מדובר בקבלת פנים של לקוח חדש שזה עתה נרשם לאתר שלך או במתן תמיכת לקוחות אחד על אחד, עם WhatsApp, אתה יכול לעשות זאת ברגע. אחרי הכל, הלקוח הוא מלך ואתה רוצה לגרום לו להרגיש כך.
התקשרות בזמן אמת
התקשרות עם לקוח פוטנציאלי במקום הנכון בזמן הנכון גורמת לך יותר להמיר אותו ללקוח שלך.
לעתים קרובות, המקום הנכון הוא אתר העסק שלך והזמן הנכון הוא כאשר הלקוח שלך גולש בו. קישור צ'אט WhatsApp מאפשר ללקוח שלך לפנות אליך תוך שניות.
כל התהליך שהם צריכים להבין את השירותים שלך, למלא טופס ולחכות שתגיב אליהם שעות, ימים או לפעמים שבועות לאחר מכן מתבטל.
מכירות
WhatsApp היא יותר מסתם פלטפורמת מסרים מיידיים. יש לו גם אפשרות לקניות ותשלום ישירים. אז בכל פעם שהלקוח שלך רוצה להסתכל בקטלוג שלך, הוא לא צריך להיכנס לאתר שלך, ניתן להגדיר אותו בוואטסאפ עצמו.
באשר לתשלומים, אין טרחה של העברה בנקאית או מעבר לאפליקציות תשלום מקוונות אחרות. קניות ותשלומים יכולים להתבצע בוואטסאפ.
לא פלא שיש לו בסיס משתמשים של 2 מיליארד!
שיווק
חיים בלי אפליקציות מסרים מיידיים? זה בלתי נתפס עבור רוב האנשים היום. הלקוחות שלך כולם מבלים באפליקציות האלה. וכאן גם אתה צריך להיות.
כאשר הלקוח שלך לוחץ על קישור צ'אט של WhatsApp ומדבר איתך, המספר שלו זמין מיד במסד הנתונים שלך. אז בכל פעם שאתה משיק הצעה חדשה, משיק מוצר חדש או אפילו רוצה להניע תנועה לאתר שלך, אתה יכול לשלוח להם ישירות את החוברת, קודי המבצע וקישורי האתר שלך.
אבל זכור, אל תשלח הודעות מיותרות, אתה רוצה לשמור על הלקוחות שלך, לא להרחיק אותם.
חשוב לציין שיצירת קישור צ'אט בוואטסאפ היא לא הדרך היחידה להציע נוחות ללקוחות שלך. קוד QR של WhatsApp הניתן לסריקה יכול גם להקל מאוד על לקוחות להתחבר אליך.
יצירת קישור לווצאפ משלכם
יצירת קישור צ'אט פשוט של WhatsApp
1. העתק את כתובת האתר: "https://api.whatsapp.com/send?phone=" או "https://wa.me/"
2. הכנס את מספר הטלפון שלך עם קידומת המדינה אחרי הקישור (ללא +, אפסים לפני קידומת המדינה או כל תווים מיוחדים אחרים).
לדוגמה: אם מספר הטלפון שלך הוא +91 9020580048, קישור הצ'אט של WhatsApp שלך ייראה בערך כך: https://api.whatsapp.com/send?phone=919020580048 או https://wa.me/919020580048 .
יצירת קישור WhatsApp עם הודעה
1. העתק את כתובת האתר: "https://api.whatsapp.com/send?phone=" או "https://wa.me/"
2. הכנס את מספר הטלפון שלך עם קידומת המדינה וההודעה המלאה מראש. יש להזין את מספרי הטלפון ללא +, אפסים או תווים מיוחדים כלשהם.
כעת בעת הוספת הודעת טקסט מותאמת אישית, ישנן מספר הוראות לעקוב.
משפט בודד:
כאשר אתה מוסיף משפט בודד, קישור הצ'אט הפשוט שלך מלווה ב-'&text=' ואחריו הטקסט הרצוי מלווה ב-'%20'.
לדוגמה: אתה רוצה לשלוח "Hey there!". קישור הצ'אט שלך ב-WhatsApp ייראה כך:
https://api.whatsapp.com/send?phone=919020580048&text=Hey%20there%20! אוֹ
https://wa.me/919020580048&text=Hey%20there%20!
משפטים מרובים:
כששולחים משפטים מרובים, כל משפט מלווה ב-'0A'.
לדוגמה: אם אתה רוצה לשלוח "Hi Jay. I want to inquire about your industrial grade glue" כך ייראה קישור הצ'אט שלך ב-WhatsApp:
https://api.whatsapp.com/send?phone=919020580048&text=Hi%20Jay%200AI%20want%20to%20inquire%20about%20your%20industrial%20grade%20glue0A או
נקודות חשובות לזכור
הזן את מספר הטלפון שלך עם קידומת מדינה בלבד. אין להשתמש באף +, אפסים לפני קוד מדינה או כל תווים מיוחדים אחרים.
ודא שלמספר שעבורו יצרת קישור יש חשבון WhatsApp פעיל. אם אתה מוסיף מספר לא בינלאומי, בזמן יצירת הקישור, אתה יכול לדלג על קידומת המדינה ולהזין רק את מספר הטלפון.
כיצד להוסיף קישור ווצאפ ליצירת מודעות פייסבוק
המגיפה האחרונה דחפה חברות רבות להיכנס לעולם הדיגיטלי, ומחפשות דרך להרחיב את התקשורת המקוונת שלהן, במיוחד על ידי התמקדות בערוצים חברתיים, במיוחד בפייסבוק.
רבים החלו לעשות את צעדיהם הראשונים, ויצרו מודעות ממומנות כדי להציע את המוצרים או השירותים שלהם דרך המדיה החברתית המפורסמת של צוקרברג. עם זאת, זה הגדיל באופן אקספוננציאלי את התחרות בתוך הפלטפורמה.
המפרסמים הנועזים ביותר היו צריכים לשאוף למצוא פתרונות חדשים, שיוכלו לצמצם את העלייה בעלויות הפרסום. אחד הפתרונות שהם מצאו היה ליצור מודעות המקשרות לוואטסאפ בקליק אחד.
מדובר במודעות שמופיעות בפייסבוק או באינסטגרם, שפותחות צ'אט עם החברה דרך וואטסאפ, ברגע שהמשתמש לוחץ על הקריאה לפעולה.
כדי ליצור אותם, עליך להיות בעל חשבון WhatsApp Business או לשלב את ממשקי ה-API של WhatsApp Business בחשבון קיים. כאן יש לך שתי חלופות:
1) צור מודעות עם מטרת תנועה, המרות באתר או הודעות:
במקרה זה, לאחר שיצרת מודעה חדשה עם אחת מהמטרות הללו, תבחר "לחץ כדי לשלוח הודעה" כסוג המודעה. לאחר מכן בקטע "אפליקציית הודעות", בחר WhatsApp.
הערה: מטרת ההודעות אינה זמינה עבור מודעות הממוקדות להודו ולמדינות מסוימות באיחוד האירופי.
2) צור מודעות עם מטרות טווח הגעה, מודעות למותג, אינטראקציות או צפיות בסרטון:
כאן, במחרוזת "קישור", הזן את כתובת האתר שלך, וכקריאה לפעולה בחר "שלח הודעת WhatsApp". בתפריט הנפתח, בחר את הדף שלך עם מספר WhatsApp המקושר.
בשני המקרים, תצטרכו לבחור את קהל היעד, המיקום, התקציב ופורמט הפרסום, ולאחר מכן לאחר שתלחצו על "פרסום" המודעה שלכם תינתח לאישור פייסבוק.