לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

לינקדאין עסקי – מה זה וכיצד לשווק בלינקדאין?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

האם ידעת שללינקדאין יש למעלה מ-774 מיליון משתמשים ברחבי העולם? מדד זה לבדו הופך את הפלטפורמה לאחת הרשתות החברתיות המובילות כיום. לינקדאין הושקה ב-2003 עם התמקדות ברשתות, בניית קריירה ושיתוף רעיונות. הפלטפורמה מאפשרת לחבריה להתחבר ולשתף תוכן עם אנשי מקצוע אחרים כולל עמיתים, מעסיקים פוטנציאליים, שותפים עסקיים, מתחרים, עובדים חדשים ולקוחות. זו הסיבה שדף עסקי בלינקדאין הוא כלי מעולה עבורך – הפלטפורמה היא כלי שיווקי פנטסטי.

האם אתה משתמש בלינקדאין בכדי להגיע למלוא הפוטנציאל העסקי שלך? דף עסקי בלינקדיאן יעזור לך לשפר את המודעות למותג שלך, לבנות את הרשת שלך, להגביר לידים והמרות ולהגדיל הכנסות? עם רשתות חברתיות חדשות שצצות ללא הרף, לינקדאין היא פלטפורמה שלעתים קרובות אינה מנוצלת. האמת היא, לינקדאין יכולה להיות תוספת חזקה לאסטרטגיית התוכן שלך במדיה החברתית.

מדריך זה מלא בטיפים של לינקדאין שתוכל להתחיל ליישם באופן מיידי כדי לעזור לך ללמוד כיצד להשתמש בפלטפורמה כדי לשפר את המודעות למותג, לשתף את התוכן השיווקי שלך ולהגדיל את העסק שלך.

לינקדאין עסקי – מהו שיווק בלינקדאין?

שיווק בלינקדאין הוא תהליך של שימוש בלינקדאין כדי ליצור קשרים, ליצור לידים, לשפר את המודעות למותג, לטפח קשרים עסקיים ושותפויות, לשתף תוכן ולהניע תנועה לאתר שלך. לינקדאין היא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיות שיווק מוצלחות רבות כיום בגלל מידת היעילות שלה בהרחבת רשתות מקצועיות.

לינקדאין עסקי – למה שיווק בלינקדאין חשוב?

כשזה מגיע לשיווק במדיה חברתית, אנו עלולים להפנות את כל המשאבים שלנו לשלושת הפלטפורמות הגדולות: פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. אלו פלטפורמות נהדרות להגיע לקהל היעד שלך, אבל לא לכלול את לינקדאין עושה לעסק שלך שירות רע מאוד. בתור הרשת המקצועית הגדולה בעולם, לינקדאין מייצרת לידים ב-227% בצורה יעילה יותר מפייסבוק וטוויטר, כך שזו פלטפורמה חיונית לעסק שלך בכל הנוגע לשיווק.

לינקדאין עסקי – דרכים לשיווק בלינקדאין לעסקים

לינקדאין מאפשרת לך להפנות תנועה לאתר שלך, לזהות לידים איכותיים, לשתף את המומחיות שלך באמצעות תוכן של מנהיגות מחשבתית ולהגדיל את הרשת שלך. זוהי גם דרך מצוינת לשווק משרות פנויות ולמשוך כישרונות חדשים לחברה שלך. אלו הן רק חלק מהסיבות שבגללן לינקדאין היא פלטפורמה אידיאלית עבור כל העסקים לשווק בה. להלן מספר דרכים טקטיות נוספות שבהן תוכל לשלב את לינקדאין באסטרטגיית התוכן שלך במדיה החברתית.

השתמש בהאשטאגים

לעתים קרובות משתמשים בהאשטאגים כדי להוסיף דגש לפוסט שלך בלינקדאין, אבל הם למעשה משרתים מטרה שיכולה לשנות את אסטרטגיית השיווק שלך לטובה. הביטויים הפשוטים האלה שקודם להם סמל האשטאג הם מכרות זהב לכניסה לקהלים, תעשיות ונישות חדשות. אבל שימוש ביותר מדי האשטאגים, או גרוע מכך – שימוש לא נכון בהאשטאגים, עלול דווקא לגרום לפעולה ההפוכה.

זה אומר שתרצה למצוא איזון בין האשטאגים רלוונטיים לפופולריים על ידי מחקר האשטאג בלינקדאין. השתמש בסרגל החיפוש כדי לבצע שאילתות תחילה על האשטאג רחב. לדוגמה, אם אתה עובד בשיווק צמיחה, התחל בחיפוש #growthmarketing כדי לראות כמה אנשים עוקבים אחר ההאשטאג ובאיזו תדירות נעשה בו שימוש.

מכאן, התחל עם שלושה עד חמישה האשטאגים שמגיעים לקהלים שאיתם אתה רוצה לדבר. האשטגים הללו צריכים להשתנות במספר האנשים שעוקבים אחריהם, אז אל תתקבעו יותר מדי במספרים גבוהים. האשטאגים קשורים אך פחות מוכרים יכולים לצמצם את טווח ההגעה שלך לקהל שסביר שיעסוק בתוכן שלך בלינקדאין.

דע מתי להשתמש בפרופיל LinkedIn לעומת דף LinkedIn

ניתן לעקוב אחרי דפי לינקדאין מבלי לשלוח חיבור ולהמתין לאישור. זה אומר שכאשר משתמש לינקדאין משתף את הדף שלך עם הקשרים שלו, אותם אנשים יוכלו לעקוב אחר הדף שלך ולראות את התוכן של העסק שלך כשיש לו פוטנציאל למעורבות גבוהה. דפי לינקדאין ופרופילי לינקדאין משרתים מטרות שונות בשיווק בלינקדאין. הדפים הם ציבוריים ומשמשים בעיקר עסקים. הפרופילים הם פרטיים ומשמשים אנשים. כל אחד מהם עובד עם אלגוריתם לינקדאין, אבל יהיו לך כלים שונים שתוכל למנף כדי להגדיל את הקהל שלך.

ניתן לעקוב גם אחר פרופילי לינקדאין, אבל מה שמייחד אותם הוא היכולת לנהל שיחות פרטיות אחד על אחד עם קשרים שמבקשים להצטרף לרשת שלך. אם אתה יועץ, עובד במכירות ישירות, או מעדיף לנקוט בגישה אישית לעסק שלך, תרצה שיהיה לך פרופיל לינקדאין כדי לנצל את התכונה הזו.

שתי הישויות הללו בלינקדאין יכולות לעבוד במקביל כדי ליצור את זרימת העבודה השיווקית האולטימטיבית. לדוגמה, אתה יכול לרשום את עצמך כעובד בעסק שלך על ידי רישום דף הלינקדאין של העסק שלך כמעסיק שלך בפרופיל האישי שלך. בדרך זו, כאשר מבקר נוחת בפרופיל שלך, הוא יראה גם את הדף שלך.

צור פוסטים באורכים שונים

פוסטים מהירים ונועזים תופסים תאוצה בלינקדאין. סיפורים ארוכים מושכים את תשומת הלב של הקוראים ומובילים לזמן שהייה ארוך יותר באפליקציה. לשני סוגי הפוסטים האלה צריך להיות מקום בתוכנית התוכן שלך בלינקדאין.

אתה לא רוצה להתפרסם כאדם שכותב רק מונולוגים כי לקוראים שלך לא תמיד יהיה זמן לקרוא אותם. באותו קו, יותר מדי פוסטים קצרים עלולים להיראות כחסרי תוכן, מה שעלול לגרום לך להיראות פחות סמכותי כמנהיג מחשבה. שינוי באורך הפוסטים שלך (כמו גם הוספת תמונות וסרטונים) יכול לשמור על התוכן שלך רענן ורלוונטי לנושאים שלך.

שתף מאמרים חיצוניים בפלטפורמה

בניגוד לפלטפורמות אחרות כמו אינסטגרם, האלגוריתם של לינקדאין תומך בקישורים חיצוניים לבלוגים ואתרים. כל עוד לתוכן שאתה מפרסם יש ערך והוא רלוונטי לקהל שלך, תמצא הצלחה בפרסום תוכן של אנשים אחרים בפלטפורמה.

למרות שאתה לא צריך לדאוג לזכויות של המחבר אם אתה מקשר ישירות לאתר שלו, זה לא רעיון רע לתייג אותם בפוסט שלך או להשתמש בהאשטאג שלו כדי לתת קרדיט. לפעמים, הם ישתפו את הפוסט שלך עם העוקבים שלהם, או יגיבו מתחת לפוסט שמציג את הפרופיל שלך לקהל שלהם.

שמור על פרסום עקבי

לינקדאין היא פלטפורמה שאינה זקוקה ללוח זמנים לפרסום מסביב לשעון. מה שלינקדאין כן צריכה, זוהי עקביות. בין אם אתה מפרסם כל יום, כל יומיים, או אפילו פעם בשבוע, אנשים שיצפו בפרופיל העסקי שלך יצפו לתוכן שלך באופן קבוע, תוכן אשר בונה אמון. בחר לוח זמנים הגיוני עבור העסק שלך ועמוד בו למשך חודש. ראה אילו ימים ושעות מניבים את המעורבות הטובה ביותר והפוך אותם לחלק מלוח הזמנים של הפרסום שלך.

להלן, נסקור כמה דרכים יעילות לשימוש בפלטפורמת לינקדיאן. ניתן להתאים את הטיפים האלה לצרכים שלך – בין אם יש לך דף לינקדאין אישי, דף עסקי או שניהם – לא משנה מה הענף או הגודל שלך. עם זאת, תבחין שחלק מהנקודות שאנו הולכים לכסות מתאימות יותר לעסקים המעוניינים להגביר את המודעות למותג או לשתף תוכן, בעוד שאחרות מותאמות יותר לאלו המעוניינים לגייס ולהעסיק כישרונות חדשים.

לינקדאין עסקי – כמה טיפים לפרופיל הלינקדאין עסקים שלכם

התאם אישית את כתובת האתר של הפרופיל הציבורי שלך

הפוך את הפרופיל שלך למקצועי יותר, וקל יותר לשיתוף, על ידי התאמה אישית של כתובת האתר של הפרופיל הציבורי שלך בלינקדאין. במקום כתובת URL עם מספרים מבלבלים בסוף, הוא יראה יפה יותר ונקי יותר, כך:

https://www.linkedin.com/in/yourbrand.

תוכל לעשות זאת על ידי לחיצה על הצג פרופיל ולאחר מכן לחיצה על ערוך פרופיל וכתובת אתר ציבוריים. כאן ניתן לשנות את כתובת האתר שלך לכל דבר שתרצה – כמו שם פרטי ושם משפחה או שם העסק שלך – בהנחה שהיא לא נלקחה כבר על ידי משתמש אחר בלינקדאין.

הוסף תמונת רקע של LinkedIn לפרופיל שלך

 תן לפרופיל הלינקדאין שלך קצת יותר אישיות על ידי הוספת תמונת רקע עבור המותג שלך. ניתן לעדכן את תמונת הרקע שלך בכדי להציג את המותג האישי שלך, תחומי העניין המיוחדים שלך, או לתפוס את עיניהם של מנהלים ומגייסים עובדים.

LinkedIn ממליצה על גודל תמונת רקע של 1584 x 396 פיקסלים, ועליו להיות קובץ JPG, PNG או GIF מתחת ל-8MB.

הוסף, הסר וארגן מחדש חלקים בפרופיל שלך

אתה יכול לערוך ולסדר מחדש חלקים בפרופיל LinkedIn שלך כדי להדגיש פיסות מידע ספציפיות בכל דרך שתמצא לנכון. כאשר אתה במצב עריכה, פשוט העבר את העכבר מעל החץ הדו-צדדי בכל חלק. העכבר שלך יהפוך לסמל של ארבעה חצים, ובשלב זה תוכל ללחוץ, לגרור ולשחרר למיקום אחר בפרופיל שלך.

בצע אופטימיזציה של פרופיל הלינקדאין שלך עבור מנועי החיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) אינה מוגבלת לכתיבת בלוגים – אתה יכול גם לבצע אופטימיזציה של הפרופיל שלך בכדי להתגלות על ידי אנשים שמחפשים בלינקדאין מונחי מפתח שאתה רוצה להימצא עבורם. ניתן להוסיף מילות מפתח אלו לחלקים שונים בפרופיל שלך, כגון הכותרת שלך, הסיכום שלך או חווית העבודה שלך.

הוסף תג ProFinder לפרופיל שלך

כדאי לשקול הוספת תג ProFinder, המשמש לזיהוי פרילנסרים בתוך ProFinder של לינקדין. שירות זה משדך בין קבלנים למנהלי פרויקטים המחפשים עזרה. פרילנסרים יכולים להציג תג ProFinder בפרופילים שלהם כדי להראות ללקוחות פוטנציאליים את הכישורים, המומחיות וההמלצות שלהם.

נצל את היתרון של קישורי הבלוג והאתר בפרופיל הלינקדאין שלך

אתה יכול להוסיף קישורי תיק עבודות ורשתות חברתיות לעמוד הלינקדאין שלך. ניתן להוסיף קישורים לתוכן ולמידע העסקי שלך גם לפרופיל שלך כדי להגדיל את מספר הקליקים. תכונה זו מאפשרת לך למשוך תשומת לב רבה יותר לאזורים ספציפיים בדף שלך כדי למשוך תנועה למקום אחר.

לדוגמה, אם הפקת פודקאסט, תוכל לשתף קישורים לפרקים שלך בלינקדאין (למשל רצועות SoundCloud) כדי לקדם את העבודה שלך.

בדוק את עדכוני הרשת שלך (או שתף את עדכוני הרשת שלך)

נמצא בדף הבית שלך בלינקדאין, עדכוני רשת הם בעצם הגרסה של לינקדאין לחדשות פיד של פייסבוק. בדוק את העדכון הזה מעת לעת לקבלת תמונת מצב מהירה של מה הקשרים, הלקוחות, המתחרים שלך ואחרים מתעסקים ומשתפים. אתה יכול גם לשתף עדכונים משלך, כגון פרטים על המוצרים או השירותים שלך ותוכן ראוי לציון שהעסק שלך יצר ופרסם.

אתה יכול לבחור להירשם לקבלת הודעות דוא"ל או למיין לפי "עדכונים מובילים" ו"עדכונים אחרונים" כדי לסנן את הפיד שלך בכל דרך שתבחר.

תהיה מזוהה

הקשרים שלך בלינקדאין צריכים לזהות את הפרופיל שלך ברגע שהם מסתכלים עליו. דרך מצוינת להפוך את הפרופיל שלך לזיהוי בקלות היא על ידי הבטחת שמו, הכותרת ומזהים פשוטים אחרים של הפרופיל שלך שקל לראות.

הערה: אתה צריך תמיד להפעיל גם את הגדרת הפרופיל הציבורי שלך, כדי להיות גלוי וניתן לזהות עבור הקהל שלך.

בדוק מי צפה בפרופיל הלינקדאין שלך

למד קצת על חברי הקהל שלך, לידים פוטנציאליים ולקוחות שצופים בפרופיל שלך ובתוכן שיווקי שאתה משתף בלינקדאין. אֵיך? עם התכונה מי צפה בפרופיל שלך.

כלי זה, הנגיש בניווט הראשי דרך התפריט הנפתח פרופיל, מאפשר לך לזהות את האנשים המדויקים שביקרו בדף שלך. ניתן לראות כמה ומי ביקר בפרופיל שלך, עסקים אחרים כמו שלך ועוד.

עצב את כל ההיבטים של דף הלינקדאין שלך

העיצוב של דפי לינקדאין השתנה רבות במהלך השנים. ודא שלך מוגדר כהלכה ומותאם לפריסה העדכנית ביותר, הכולל תמונת באנר מושכת ואיכותית.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!