דף עסקי בפייסבוק – בעלי עסקים רבים שואלים על ההבדל בין פרופיל פייסבוק לדף פייסבוק. כאשר נרשמים לפייסבוק, משתמשים יוצרים חשבון עם כתובת האימייל שלהם. לאחר יצירת חשבון, למשתמש זה יש את היכולת ליצור פרופיל אישי אחד ומספר דפים. טעות נפוצה בקרב בעלי עסקים היא שהם מקימים פרופיל לעסק שלהם, בניגוד לדף.
כאשר אתה מגדיר פרופיל לעסק שלך, אתה יוצר חשבון נפרד לעסק שלך כאילו היה אדם. לאחר מכן, המשתמשים צריכים להתיידד עם החשבון העסקי שלך כדי להתחבר ולהיות מעורבים. הבעיה עם זה היא שאנשים רבים נזהרים מהוספת עסק כחבר, מה שאומר שהפרופיל העסקי שלך עלול להיגמר ללא חברים וללא חשיפה כלל.
על ידי יצירת דף עסקי, לעומת זאת, המשתמשים יכולים פשוט לעשות "לייק" לדף שלך כדי לעסוק בצורה נוחה יותר. דרך קלה לזכור את ההבדל בין פרופיל פייסבוק לדף פייסבוק היא שפרופילי פייסבוק מיועדים לאנשים, בעוד שעמודי פייסבוק מיועדים לעסקים. שני סוגי החשבונות מושווים להלן ביתר עומק.
מה ההבדל בין פרופיל לדף פייסבוק?
פרופילי פייסבוק מיועדים לשימוש אישי בפלטפורמה. לבעלים של פרופיל פייסבוק יש תמונת פרופיל ותמונת שער, והוא יכול להוסיף מידע בסיסי כמו היכן הוא גר, עובד והולך/הלך לבית הספר. ההבדל העיקרי בין פרופילים אישיים לדפים עסקיים הוא שכדי להתחבר עם מישהו חדש בפרופיל, עליך להוסיף אותו כ"חבר". זה מאפשר לשני המשתמשים לראות פוסטים אחד מהשני.
משתמשי פייסבוק לעתים קרובות נזהרים ממי הם מוסיפים כ"חבר" שיכול לראות את המידע האישי שלהם. הימנע מפרופיל רגיל עבור העסק שלך הוא אם אתה רוצה שמישהו יתקשר איתך בפלטפורמה. על ידי קיום דף עסקי בפייסבוק, פעילות שהעוקבים שלך משתפים או אוהבים תופיע בפיד החדשות של העוקבים שלך, כמו גם בפיד החדשות של חבריהם.
דפי פייסבוק, בניגוד לחשבונות, "מתוקנים" על ידי משתמשי פייסבוק אחרים במקום להוסיף כ"חברים". כל "אהבתי" בדף שלך שווה לרכישת "מעריץ" נוסף בפייסבוק. כשמישהו אוהב את העמוד שלך, כל עדכון שתפרסם – בין אם זה מדיה, טקסט או תוכן משותף – יופיע בפיד החדשות שלו.
זה מאפשר לעוקבים שלך לראות ולעסוק בתוכן שלך מבלי להרגיש שאתה צופה בהם. בנוסף לכך שיש עוקבים במקום חברים, דפי פייסבוק מאפשרים לך גם לספק מידע כגון מוצרים ושירותים, שעות, מיקום וביקורות. קיום דף ולא חשבון הופך את העסק שלך לרשמי יותר, מקצועי יותר ומתאים יותר לאסטרטגיות השיווק של היום במדיה חברתית.
אם כבר יצרת פרופיל פייסבוק לעסק שלך ולא לדף, אל תדאג! זה לא מאוחר מדי לעבור לעמוד עסקי. אתה יכול להתחיל בכתיבת סטטוס בפרופיל העסק שלך שאומר שיש לך דף פייסבוק חדש לעסק שלך, ולאחר מכן לתייג את הדף העסקי בסטטוס כדי שחברים לפרופיל העסק שלך יוכלו ללחוץ עליו ולעשות לו לייק בקלות. בסטטוס, בקש מחבריך לעשות לייק לעמוד החדש ולומר שכל העדכונים החדשים יתפרסמו משם. כשהחברים שלך מתחילים לעשות לייק לדף ואתה בונה מומנטום וצובר לייקים ועוקבים, השבת את הפרופיל הראשוני שלך כדי להפחית את הבלבול בקרב הקהל שלך.
מה מופיע בדף עסקי בפייסבוק?
מידע עסקי בסיסי
דף עסקי בפייסבוק משמש כדי לעזור לאנשים ללמוד על העסק שלך במונחים של מה שאתה עושה, כיצד ניתן ליצור איתך קשר והיכן אתה נמצא. לדף הפייסבוק שלך יהיה תפריט בצד שמאל המאפשר ללקוחות שלך לצפות במידע כגון דף אודות, תמונות וסרטונים, אירועים, ביקורות ופוסטים. מקוון הוא המקום הראשון בו אנשים מסתכלים כאשר לומדים יותר על עסק, ועמוד פייסבוק נותן לך הזדמנות לשים את כל המידע האינפורמטיבי ומגדיל את האמינות באזור אחד מרוכז.
משהו שלא נחשב באופן נרחב הוא שחלק גדול מקטע ה"מידע" של העסק שלך אפילו לא נכתב על ידך! פרט ללימוד מידע בסיסי על העסק שלך ולהישאר מעודכן בחלק מהתוכן שלך, הסיבה העיקרית לכך שלקוחות פוטנציאליים מסתכלים בדף הפייסבוק שלך היא לקרוא ביקורות ולראות מה לקוחות אחרים אומרים על העסק שלך. רמת שביעות הרצון שהם מביעים ואופי האינטראקציות המעורבות שלך ישפיעו על ההחלטה שלהם להתחיל איתך מערכת יחסים, או לבחור את המוצרים והשירותים שלך.
מיקום ומפה של העסק
המיקום שלך בדף העסקי שלך בפייסבוק מקל על המשתמשים לתייג את העסק שלך כשהם מפרסמים עליך, כמו גם לדעת היכן למצוא אותך אם הם רוצים לבקר במיקומי הלבנים שלך. בפייסבוק, כאשר מעריץ מסתכל על המפה שלך, הוא יראה גם מידע כגון כתובתך המדויקת, מספר הטלפון, שעות הפעילות, היכולת לשוחח איתך בצ'אט ואת האתר שלך. מתחת למפה יש גם תיאור קצר של העסק ומטרתה העיקרית.
תמונות וסרטונים
אחת הדרכים הטובות ביותר למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך היא באמצעות פרסום מדיה שתמשוך את העין של המבקרים בדף הפייסבוק העסקי שלך. כשהעוקבים שלך גוללים בעדכוני החדשות שלהם, הם רואים פוסט אחר פוסט של טקסט בלבד, ולאחר זמן מה אולי אפילו לא יראו או יקראו את הטקסט יותר. פרסום תמונות וסרטונים בדף שלך יגרום לעוקבים שלך לעצור ולהעיף מבט נוסף על התוכן שלך.
יתרונות דף עסקי בפייסבוק
בעלי עסקים קטנים שמשתמשים ביעילות באתרי רשתות חברתיות מסוגלים לקדם את העסקים שלהם בדרכים עוצמתיות. דף עסקי בפייסבוק הוא אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר עם הלקוחות שלך ולבנות קהל עוקבים לחברה שלך.
בעוד שפייסבוק החלה כדרך לסטודנטים ולצעירים אחרים להתחבר באינטרנט, היא הפכה למרכיב עיקרי עבור עסקים וארגונים קהילתיים. הנה כמה סיבות ליצור דף פייסבוק עבור העסק שלך עוד היום.
למד על קהל היעד שלך
עמוד עסקי בפייסבוק נותן לך דרך לתקשר ישירות עם קהל היעד שלך. תחשוב על זה כעל קבוצת מיקוד מתמשכת. הלקוחות שלך נמצאים שם כי הם מודעים לעסק שלך ורוצים ללמוד עוד. למרות שהם בהחלט מצפים לקבל מידע שימושי מדף הפייסבוק שלך, אתה יכול גם לאסוף מהם פרטים מועילים באמצעות השתתפותם.
Facebook Insights מספקים גם מידע שימושי על הלקוחות שלך והאינטראקציות שלהם בדף שלך. כמיקרוקוסמוס של שוק היעד שלך, מעריצי פייסבוק שלך יכולים לספר לך הרבה על מה שהם רוצים באמצעות האינטראקציה, ההערות והמשוב שלהם. קבוצות פייסבוק מציעות דרך נוספת למשוך את הקהל שלך.
טווח אורגני
אחד היתרונות הגדולים ביותר של דף עסקי בפייסבוק הוא שהוא מספק הזדמנויות לתוכן העסק שלך להיות מוצג לאנשים בפייסבוק באמצעות לייקים, שיתופים והערות. סוג זה של חשיפה מכונה טווח אורגני. חשבו על התוכן והפעילות שאתם רואים בפייסבוק. אתה בטח רואה מתי החברים שלך אוהבים או משתפים פוסטים גם אם לא עשיתם לייק לדף או לעסק. אם העסק שלך הוא פרופיל במקום עמוד, רק אנשים שחברים איתך יכולים לראות מה אתה מפרסם. זהו טווח הגעה הפוך או אורגני, וזה משהו שאתה רוצה לנסות למקסם.
ככל שתוכל לטפח יותר את דף הפייסבוק העסקי שלך, כך טווח ההגעה האורגני יהיה טוב יותר. זו המטרה של דף עסקי בפייסבוק.
פייסבוק טוב לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
פייסבוק יכולה להיות דרך יעילה להפנות תנועה לאתר העסק ולבלוג שלך. הפוסטים, הקישורים והפעולות האחרות שלך הכלולים בדף הפייסבוק הציבורי שלך יכולים גם לתת לך דחיפה לקידום אתרים אם הם מתווספים לאינדקס על ידי מנועי חיפוש.
עם מהירות המדיה החברתית ומשקל חדש שמתווסף למידע המשותף בערוצים חברתיים, עמוד פייסבוק מלא בתוכן עשיר הרלוונטי לעסק שלך יכול לעזור לך לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.
פרסום בפייסבוק
מודעות פייסבוק מגדילות עוד יותר את הנראות שלך וכמה רחוק טווח ההגעה שלך יכול להגיע. תוכל לציין מי יראה את המודעות שלך על סמך גורמים כגון גיל, מיקום ותחומי עניין. מכיוון שאתה יכול לבחור מי יראה את המודעות שלך, העסק שלך יידחף החוצה לקהל רלוונטי ויוכל להפיק תוצאות אמיתיות.
מודעות פייסבוק מספקות לקהל שלך את המידע שהוא צריך כדי למצוא את החנות שלך, להוריד את האפליקציה שלך ומידע רלוונטי, לראות מוצרים זמינים ולגשת לאתר שלך. יתרון גדול אחרון למודעות בפייסבוק הוא שאתה יכול לעקוב אחר התוצאות ולראות כמה אנשים לוחצים על המודעות שלך ומופנים לאתר שלך.
קשר על בסיסי יומי עם הלקוחות שלך
רוב האנשים בפייסבוק מבקרים באתר/אפליקציה מדי יום, כך שעדכוני סטטוס קבועים, קישורים וסרטונים משותפים ומידע אחר נותנים לך הזדמנות להתחבר ללקוחות שלך מדי יום.
יש 2.4 מיליארד משתמשי פייסבוק פעילים נכון לשנת 2019, ומספר הולך וגדל של צרכנים משתמשים באתר כדי למצוא מוצרים, שירותים ומותגים כדי לפתור את הבעיות היומיומיות שלהם. פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות מקלות על לקוחות פוטנציאליים למצוא אותך. וכשהם עושים זאת, יש סיכוי גבוה יותר שהם יזכרו את המותג שלך וישתפו אותו עם הקשרים שלהם.
בסופו של דבר, דף פייסבוק ממותג לעסק שלך יכול להיות דרך רבת עוצמה להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהגביר את המודעות לעסק שלך באינטרנט.
קריאה לפעולה
בראש עמוד הפייסבוק של העסק שלך ובפרסומות שלך בפייסבוק תרצה ליצור קריאה חזקה לפעולה. קריאה לפעולה זו יכולה להיות מוצגת בדף שלך בכמה דרכים שונות, כגון:
קנה עכשיו
לחץ למידע נוסף
הירשם
למד עוד
קריאה לפעולה בדף הפייסבוק שלך עשויה לא ליצור לידים ישירות או למשוך לקוחות לאתר שלך, אבל הם יהיו טובים עבור שיעורי ההקלקה שלך.
הסתכל על המתחרים שלך
לעשות משהו פשוט כי המתחרים שלך עושים את זה זו לא סיבה מספיק טובה לפעולה. אבל, כשמדובר במדיה חברתית, אי קיום דף פייסבוק או נוכחות ברשתות חברתיות אחרות עלול לעלות לך בהזדמנויות – במיוחד אם המתחרים שלך משתמשים במדיה חברתית ומשתמשים בה היטב. רבים מהלקוחות שלך מחפשים סוג כזה של אינטראקציה חברתית, במידה ואתה לא מספק להם זאת, ניתן להעריך שהמתחרים שלך יעשו זאת.