לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

בניית לוגו – המדריך המלא לבניית לוגו לעסק שלך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

בניית לוגו – בעולם הדיגיטלי של היום, עיצוב אתרים טוב משחק תפקיד בלתי נפרד ביצירת מותג בעל מוניטין עבור העסק שלך. מצבעים ועד גופנים ונושאים, כל האלמנטים הללו צריכים לעבוד יחד כדי להפוך את האתר שלך לאטרקטיבי עבור הצופים והלקוחות הקיימים שלך. במאמר זה נדון בחשיבות של עיצוב לוגו ואתרי אינטרנט עבור העסק שלך.

לוגו החברה שלך בדיוק כמו עיצוב האתר שלך, שהוא גם כלי מיתוג, צריך להיות חלק מזהות המותג שלך. זה גם אחד המרכיבים החיוניים של אסטרטגיית שיווק דיגיטלית יחד עם עיצוב אתרים. בעיקר, לוגו מתואר כנקודת הכרה עבור הלקוחות שלך על היותם הפנים של החברה.

עיצוב לוגו לאתר הוא אחד הדברים החשובים ביותר שעסקים חדשים צריכים לעשות כדי לבסס את מקומם בשוק ולהבדיל את עצמם מהמתחרים תוך העברת מסר ברור לקהל הרצוי. מיתוג עסקי חשוב מעבר להעברת הבעלות על המותג שלך, הוא גם עוזר ללקוחות לזהות את המוצרים שלך, כמו גם עוזר ללקוחות פוטנציאליים להחליט על הרכישה הראשונה שלהם.

לוגו אומר להם את רמת האיכות, המחיר, ערכי המותג, כמה זמן המותג קיים ועוד. גם אם זה יותר תת מודע, לוגו של אתרים יכול לחלוק מסרים רבי עוצמה עם לקוחות ובמאמר זה נראה לך איך.

החל מהחשיבות של עיצוב לוגו טוב לאתר לשיתוף טיפים לעיצוב אחד, ולבסוף מראה לך כיצד לעצב מחדש לוגו קיים.

בניית לוגו – החשיבות ויתרונות של בניית לוגו לאתר שלך

הלוגו שלך הוא כלי תקשורת שיופיע במוצרים שלך, במדיה החברתית, באתר, בתיעוד הרשמי, בכרטיסי ביקור ועוד. לכן, הוא גלוי לכל אחד בחברה שלך, לבעלי עניין, לצרכנים וללקוחות פוטנציאליים. עם כל האמור, קל לראות כיצד עיצוב הלוגו שלך יכול להשפיע על ביצועי המותג.

תחשוב על זה, תצטרך להיות בעל אופי חזק מאוד כדי לא להיות רעב רק מלראות קשתות מוזהבות או המילים בורגר קינג ששוכן בין שתי לחמניות. לוגו תיאורי כמו אלה מיטיבים עם לקוחות מכיוון שהם מספרים סיפור רחב יותר.

כשאתה לא מכיר את המותג, לוגו תיאורי יותר יגיד לך יותר עליו ועל המוצרים שלו מאשר לוגו לא תיאורי, כמו נניח משהו שעשוי כולו מטיפוגרפיה בסיסית.

לוגו האתר שלך אמור לעורר רגש חיובי בקרב הקהל שלך. זה צריך לפרסם את הערכים שלך, כמו גם את החוויה שאתה מספק ללקוחות שלך. לוגו לא מקצועי יגרום לאנשים לנחש שנית את היכולת שלך לספק מוצרים ושירותים איכותיים.

בהתאם לענף שלך, לאנשים לוקח זמן מסוים להחליט בין מותגים ואם אתה שייך לקטגוריה שבה אנשים עושים שיפוט מהיר, הם עשויים להגיע אל המתחרים שלך אם הם לא יתחברו ללוגו שלך.

לוגו טוב צריך להיות ברור, קטן, לעבוד בגדלים שונים וליצור את אותן האסוציאציות לכל אחד בקהל היעד שלך. בואו ניכנס לפרטים הספציפיים.

זהו רושם ראשוני על העסק שלך

אם אתה רוצה שהעסק שלך יהפוך לגלוי יותר באינטרנט, אתה צריך לוגו ועיצוב אתרים שימשכו תשומת לב. שני האלמנטים הללו, כאשר הם מעוצבים בצורה מושלמת, יכולים לעודד יותר אנשים להכיר את המותג שלך טוב יותר ולהתעניין בהם על ידי יצירת רושם ראשוני חזק.

כאשר יש לך רושם טוב מהלקוחות שלך, זה יהיה קל להציג את החברה שלך כמותג אמין של המוצרים שאתה מציע בשוק. אתה צריך לנצל לוגו יצירתי ועיצוב אתרים אם אתה רוצה להרשים את קהל היעד שלך ולשכנע אותם שאתה הסמכות במתן המוצר שאתה צריך.

כדי לגרום לזה לקרות, עבודה עם סוכנות עיצוב אתרים מנוסה יכולה להיות אופציה מצוינת. אלא אם כן אתה מעצב לוגו ומעצב אתרים בעצמך, כנראה שהעסק שלך זקוק למומחיות של מעצב מיומן כדי ליצור ולגרום לכלי השיווק הללו להיצמד לתודעת הציבור.

זיהוי מותג

בהתחשב בתחרות הקשה בעולם המקוון, אנשים עשויים להתקשות לזהות את המותג שלך אם אין משהו מיוחד בחברה שלך. לא משנה כמה גדול ומבוקש היצע המוצרים שלך, הם לא יטרחו להכיר אותך אלא אם כן יש לך משהו שמייחד את העסק שלך מהמתחרים. זה המקום שבו לוגו ועיצוב אתרים באים להצלה.

ניתן להשתמש בטיפוגרפיה, בצבעים ובסמליות של לוגו האתר שלך כדי לבנות את שאר זהות המותג שלך. ברגע שאתה בוחר את האלמנטים האלה, צור סיפור משכנע המסופר דרך העיצוב.

זהות מותג זו צריכה לשמש מדריך לכל מאמצי השיווק העתידיים שלך. אמנם העיצוב הוא החלק החשוב ביותר כאן, אבל כדאי לחשוב גם על מסרים של המותג וכיצד זה יתחבר לתמונה הגדולה.

בכל פעם שאתה מתחיל לעבוד על מסע פרסום חדש או חושב על ביצוע שינויים באסטרטגיית השיווק שלך, עליך לחשוב כיצד תעבוד באלמנטים אלה. רק בגלל שאתה בוחר פלטת צבעים, זה לא אומר שלא תשנה אותה קצת עבור השקות מסוימות או תשחק עם גוונים שונים בעתיד.

בדרך כלל, לוגו ועיצוב אתרים נכונים יכולים לעזור לבנות זיהוי מותג. לדוגמה, אתה יכול למנוע בלבול של הצרכנים ולוודא שאנשים יבחרו את המוצרים תחת המותג שלך במקום אלה של המתחרים כאשר הלוגו שלך יתווסף לאתר.

במילים אחרות, על ידי הפקת המקסימום מהלוגו ומרכיבי עיצוב האינטרנט שלך, קל לצופים שלך לזכור אותך, וכתוצאה מכך, אתה יכול לבסס פרסונה חזקה למותג שלך.

הפוך את המותג שלך למקצועי יותר באמצעות בניית לוגו

סיבה נוספת לכך שהלוגו ועיצוב האינטרנט שלך חיוניים לעסק שלך היא שהם יכולים לגרום למותג שלך להיראות מקצועי יותר. בדרך כלל, צופים שרואים לוגו מעוצב היטב ועיצוב אתר אטרקטיבי סומכים על כך שתוכל להציע להם מוצרים ושירותים איכותיים.

יתר על כן, כאשר עיצוב הלוגו והאתר שלך עובדים יחד, אתה יכול להדגים את הצד המקצועי של העסק שלך. אתה יכול גם להראות שאתה לא רק מותג של מוצר שאתה מוכר בשוק, אלא שאתה חברה שמעריכה יושרה ומקצועיות בניהול עסקים עם הלקוחות שלך.

ספק עקביות בכל נוכחות האינטרנט שלך

לוגו ועיצוב אתרים הם אלמנטים שיווקיים חיוניים לעסק שלך. מכיוון שיותר אנשים הופכים לאינטרנט בכל יום, שימוש בלוגו ועיצוב אתרים באיכות גבוהה יכולים להיות דרך מצוינת לעזור לקהל היעד שלך לזכור את המותג שלך באינטרנט. לא רק זה, אלא זה גם יכול להפוך את המותג שלך לעקבי באינטרנט. המשמעות היא שבכל מקום שאתה נמצא באינטרנט, הלקוחות שלך יכולים לזהות את העסק שלך מיד.

לדוגמה, אם תשים את עיצוב הלוגו של החברה שלך וכמה מרכיבים מעיצוב האתר שלך בדפי המדיה החברתית הנוכחיים שלך, לעוקבים שלך לא יהיה קשה להבין אם החשבונות האלה שייכים לעסק שלך או לא. כתוצאה מכך, יש לך סיכוי גבוה יותר להשיג יותר לידים ולהמיר אותם למכירות מכיוון שהלקוחות שלך יתחילו לחפש את המוצרים שלך שוב ושוב.

סיפורים במסגרת ארגונית

לא משנה בני כמה נהיה, אנחנו אוהבים סיפור נהדר. זה משמש כחוויה מתקשרת ועוזר לנו לבנות מערכות יחסים עם אנשים אחרים וגם עם מותגים. מה שהלקוחות קונים, בסופו של יום, הוא לא רק מוצר או שירות, אלא הבטחה שחייהם יהפכו לקלים יותר לאחר הרכישה.

כך נוצרים קמפיינים שיווקיים מנצחים. חברות המוכרות כלי מטבח בדרך כלל אינן שמות דגש רב מדי על תהליך יצירת הפריטים האמורים. זה יהיה טכני מדי בשביל שאנשים יבינו.

במקום זאת, הם יוצרים אורח חיים סביב המוצרים שלהם. הם מראים את היתרונות הבריאותיים של השימוש בכלים ובכלים שלהם, הם מראים איך משפחות מתאספות סביב שולחן האוכל, כמו גם כמה זמן אתה יכול לחסוך בזמן השימוש בבישול האיטי שלהם שמכין את האוכל בזמן שאתה בעבודה.

הצגת התמונה הרחבה היא חלק עצום מסיפורי שיווק. ללוגו יש את אותה יכולת לספר סיפור ולעזור לאנשים להתחבר למותג שלך. מעצבים משתמשים ברמזים תרבותיים, סוציולוגיים ואמנותיים על מנת להאניש מותגים ולעזור לאנשים להתייחס למאפיינים שהם תופסים כחיוביים.

אחת הדרכים שבהן אתה יכול לעשות זאת היא לעורר נוסטלגיה. חלק מהמותגים משתמשים בטיפוגרפיה שמזכירה את הטרנדים של שנות הילדות של קהל היעד שלהם או השנה בה הוקם המותג על מנת לגרום לאנשים לחשוב על תקופה מסוימת בחייהם.

דרך נוספת שבה אתה יכול להשתמש בסיפור בעיצוב לוגו האתר שלך היא על ידי הצגת ערכי החברה שלך. לכל חברה יש מערכת ערכים, בין אם זה נושאים חברתיים, אקולוגיה, חקלאות אתית, קיימות או משהו אחר.

ערכים אלה יכולים להיות שזורים במרקם של זהות המותג שלך ולאחר מכן, הלוגו שלך. לראות לוגו ירוק אוטומטית גורם לאנשים לחשוב על חברה ידידותית לסביבה השואפת להיות בת קיימא. לוגואים המשלבים תמונה של כדור הארץ, או משולש העשוי מחצים מעוררים את אותן אסוציאציות.

ודא שהוא ניתן להרחבה

לוגו האתר שלך צריך להיות רב תכליתי, כלומר הוא צריך לעבוד עבור מגוון מצבים שונים. היא צריכה להיות בעלת יכולת להסתגל לעבודה עם רקע צבעוני שונה, אפילו כאלה שאינם מונוכרומטיים.

ברגע שאתה עובד על הגורמים האלה, הלוגו שלך צריך להיות גם ניתן להרחבה וניתן להתאמה בקלות לכל גודל – משלט חוצות ועד כרטיס ביקור. זה אומר שהלוגו שלך צריך קודם כל להיות בפרופורציות טובות בין כל האלמנטים שבו.

שנית, לוגו האתר שלך צריך להיות ברור מספיק כדי שהוא לא יאבד את צורתו בפורמט גדול. זה צריך להישאר מזוהה ולהשפיע בכל גודל, אז אנחנו מציעים לא לשים עליו יותר מדי פרטים.

הדרך הטובה ביותר להבטיח שהלוגו שלך ייראה טוב בכל המצבים היא ליצור אותו בפורמט וקטור, אז זכור זאת בין אם אתה משתמש ביוצר לוגו ובין אם אתה יוצר אותו באופן מקצועי.

מתי ללכת על לוגו לא תיאורי?

ישנם כמה מצבים שבהם אתה צריך ללכת על לוגו לא תיאורי שלא אומר הרבה על החברה או התעשייה שלך. אם החברה שלך היא חלק מהענפים שאנשים לא אוהבים להתחבר אליהם או לחשוב עליהם, כמו בתי לוויות ותעשיית הטבק.

מכיוון שלאנשים יש עוינות כלפי תעשיות מסוימות ואינם אוהבים לחשוב על מוות, הלוגו וזהות המותג שענפים אלה משתמשים בהם לרוב אינם תיאוריים ומורכבים מצבע אחד וטיפוגרפיה סטנדרטית.

בנה נאמנות

ברגע שתעצבו את הלוגו שלכם, הוא יהיה בכל מוצר שאתם מייצרים, בכל מייל שתשלחו ובכל סמינר מקוון שאתם מארחים, כך שיהיה לו את הכוח להפיץ את המודעות למותג שלנו ולהפוך לסיבה שהמותג שלכם מוכר. ככל שיותר אנשים יראו את הלוגו והמוצרים שלך, כך הם יתנו יותר אמון במותג שלך. כך תבנה את סמכות המותג והנגישות שלך.

ברגע שאנשים יתאהבו במותג שלך, הם יחפשו את הלוגו שלך במוצרים נוספים ויש סיכוי גבוה יותר לנסות אותם וליצור קשר. במובן זה, הלוגו שלך יעזור לך לבנות נאמנות. לכן חשוב לבחור לוגו אחד ולהמשיך להשתמש בו בכל המוצרים והשירותים שלך. הרבה חברות ישנו את הלוגו שלהן מדי פעם, רק בגלל שהן חושבות שזה יסקרן לקוחות. עם זאת, זה רעיון רע, מכיוון שהוא מקשה על אנשים למצוא את המוצרים שלך בחנות.

רענון לוגו יכול להיות רעיון טוב, אבל זה יכול להיעשות רק ברגע שאתה מתבסס בשוק ויוצר קהילה סביב המוצרים שלך. אם אתה חברה חדשה, היצמד ללוגו שלך ואל תחשוב ששינוי שלו יהיה אסטרטגיה שיווקית טובה.

בניית לוגו – עצב מחדש את הלוגו שלך במידת הצורך

בדיוק כמו מקדונלד'ס, בורגר קינג, קוקה קולה ועוד, מותגים מפורסמים עוברים מיתוג מחדש ומשנים את הלוגו והזהות החזותית שלהם. זה עוזר למותג להיראות יותר מעודכן וקשור לקהל צעיר יותר.

פעמים אחרות, מותגים עוברים כמה שינויים וזקוקים ללוגו חדש שמשקף את יעדי החברה החדשים. כמו כן, לפעמים השוק משתנה כל כך עד שאתה צריך לשים שירותים שונים בראש ובראשונה.

אם זה המקרה עבורך, הקפד לשפר את הלוגו שלך באופן שעדיין ישמור על זיהוי המותג ויגיד לאנשים את הכיוון החדש שהמותג שלך לקח.

אין לזלזל בחשיבות עיצוב הלוגו שלך, כי יש לו כל כך הרבה כוח ככלי שיווקי, דרך לבנות נאמנות בקרב הלקוחות שלך ומבדל שמבדיל אותך מהמתחרים שלך.

תן לצבעים לספר את הסיפור שלך

הידעתם שצבע משפר את זיהוי המותג עד 80%? בחירת הצבע שלך צריכה להיות תלויה קודם כל בענף שלך. מכיוון שיש פלטת צבעים לא רשמית לכל ענף, ובכל זאת אתה רוצה להרחיק את עצמך מהמתחרים, אז זה מצב מסובך.

אם תחשבו על זה, תבינו שכחול מסמל רוגע, בריאות ושמים בהירים, כך שקל להבין מדוע חברות קוסמטיקה שמשתמשות בחומרים נקיים משתמשות בו, ממש כמו חברות מטוסים וספקי שירותי בריאות.

חברות מזון, לעומת זאת, לא ישתמשו בכחול כל כך, מכיוון שזה לא צבע מאכל נפוץ, בניגוד לצהוב או כתום. גורם גדול בצבע שתבחר צריך להיות התחושה שאתה רוצה לעורר עם הלקוחות שלך.

האם אתה רוצה שהם ירגישו שלווה (כחול + ירוק), אופטימיות (צהוב), ידעו שאתה מותג יוקרה (שחור או סגול) או שנשים אחראיות על החברה שלך (ורודה)? בואו נצלול עמוק יותר לתוך הצבעים האלה.

אדום הוא צבע התשוקה, הקשור בדרך כלל לאהבה, לרגשות חזקים ואפילו לכעס. זה מגרה ומסמל כוח. זה לא צבע שמשתלב ברקע. זה מניע אותנו לפעול ובגלל זה הוא משמש לעתים קרובות עבור שלטי מכירה.

עם כל מה שנאמר, קל לראות מדוע מותגים ישתמשו בצבע עבור הלוגו שלהם, אחרי הכל, זה מושך תשומת לב יותר מאשר צבעים אחרים. עם זאת, זה יכול להיות מתנשא, במיוחד אם אתה משתמש ביותר מגוון אחד שלו במיתוג שלך.

כתום הוא צבע שגם מושך תשומת לב אבל הוא מעורר תחושות של אופטימיות וביטחון. זה צבע חם שמעורר תיאבון והולך יפה עם גווני אדמה. זהו צבע שובב המשמש לעתים קרובות למוצרי ילדים, כמו גם למותגים שעוזרים למבוגרים להתחבר לילד הפנימי שלהם.

צהוב הוא צבע המסמל יצירתיות, אושר וקיץ. אומרים שזה עוזר לאנשים לשנן דברים, וזה הגיוני ברגע שאתה מבין שזה ההיילייטר והצבע הפוסט-איט הפופולרי ביותר.

זה יעורר בעיקר רגשות חיוביים אצל הקהל שלך, עם זאת, זה צריך להיות משולב עם צבעי מבטא אחרים, אחרת, זה יצור תחושת חרדה. צהוב יכול לסמל סבירות, כאשר מותגים כמו איקאה ורוב מותגי המזון המהיר בחוץ משתמשים בו במיתוג שלהם. אם אתה מכוון לפתרון מתקדם, איננו ממליצים להשתמש בצהוב.

ירוק הוא הצבע של טבע, אקולוגיה, מרכיבים אורגניים וקיימות. גוונים בהירים יותר מסמלים פתרונות ידידותיים לסביבה ומרפאים, בעוד שגוונים כהים יותר יכולים לייצג כסף ותאוות בצע. אל תדאג, לא נגרום לך לקרוא את החיבורים שלנו בתיכון על הסמליות של האור הירוק בגטסבי הגדול, רק וודא שאתה משתמש בגוון הנכון אם אתה בוחר בירוק כצבע הראשי שלך.

גוונים הדומים לטורקיז ולמנטה משמשים לעתים קרובות לסמל ריפוי, שלווה ושלווה.

הכחול מסמל גם שלווה, שלווה, רוגע ואמון. זה גם יכול לייצג נאמנות, וזו הסיבה שאתה יכול לראות לעתים קרובות פוליטיקאים ושוטרים לובשים את זה. כחול משמש לעתים קרובות על ידי ספקי שירותי בריאות, חברות IT וכל מי שרוצה לעורר את ההיפך מרגשות אדומים.

לראות כיצד רוב האנשים בוחרים כחול כצבע האהוב עליהם, זה יכול לעזור לך לבנות נאמנות בקרב הלקוחות שלך. הקפד למצוא את הגוון המושלם לצרכים שלך, מכיוון שכחול עמוק יכול להיראות צפוי ומשעמם עבור תעשיות מסוימות.

סגול הוא צבע המלוכה, הוא זועק יוקרה, רוחניות וחושניות. הוא משמש לעתים קרובות במיתוג של מוצרים ושירותים מתקדמים. זה פתח את הדלת לכמה מותגים סבירים יותר להשתמש בו במיתוג שלהם ולגרום ללקוחות להתייחס לסגול לפריטים באיכות גבוהה.

לסגול יש גם את המגע הזה של נשיות שמותגי קוסמטיקה משתמשים בו לטובתם. זהו צבע שובב שעובד בצורה מדהימה עם כמעט כל שאר הצבעים.

ורוד הוא הצבע שבשימוש במיתוג מראה שקהל היעד הוא נשים. זהו צבע האישה, גם שובב וגם בוגר, והוא משמש לעתים קרובות למיתוג צעצועים של ילדות, איפור, הלבשה תחתונה ועוד.

עם הזמן, גוונים שונים חדרו לכל ההיבטים של חיינו וכעת ורוד המילניום מתקדם כיוון שגברים בגוון ניטרלי מגדר לא מפחדים ללבוש.

לבן לעומת זאת מסמל תמימות, ניקיון ונעורים. לרוב זהו הרקע לאתרים ותגי מחיר, כך שבטוח לומר שהלוגו שלך יופיע בו לרוב. הוא משמש למיתוג ולמכירת בגדים ספורטיביים מכיוון שהוא פועל כניגוד נהדר לפריטים ממותגים לעתים קרובות.

זה לא משמש לעתים קרובות כצבע הראשי בלוגו. לרוב זה צבע מבטא. עם זאת, לרוב המותגים תהיה גרסה לבנה לגמרי של לוגו האתר שלהם לשימוש על רקע צבעוני, מכיוון שהוא עובד טוב יותר משחור למשוך את תשומת הלב של אנשים.

שחור הוא צבע מודרני ויוקרתי שנמצא לעתים קרובות בקמעונאות יוקרתית. זה נותן למותגים הקלאסיים יתרון מודרני ועוזר להם להגיע לקהל חדש. אם אתה מחפש סמליות דומה אבל רוצה להיראות זול יותר, פנה לגוונים אפורים.

עם כל האמור, אנו ממליצים לך להשתמש בצבע עיקרי אחד ולהוסיף כמה צבעי מבטא כדי ליצור תמונה מעוגלת במוחו של הקהל שלך.

בניית לוגו -כיצד לעצב לוגו עסק, חברה או אישי

עיצוב לוגו שמגלם את המותג שלך יכול לעזור לך לצמוח, אבל לעשות את זה נכון זה לא פחות חשוב. כך תעצבו את הלוגו המושלם, צעד אחר צעד.

התחל עם הסיפור שלך

חברות/עסקים נוצרות כדי להרוויח כסף — זו לא ההצהרה הפואטית ביותר, אבל זו ההצהרה שאתה צריך להתחיל איתה. וכדי לעשות עסק רווחי, אתה צריך להיות מסוגל למכור את עצמך באותה מידה כמו את המוצר שלך. משווקים היום נוטים להסכים שקונים מתחברים לסיפורים הרבה יותר מאשר לעובדות הבסיסיות של המוצר שלך. מה זה אומר לך? צריך להיות איזה סיפור בלוגו שלך.

לפני שאתם בכלל חושבים איך הלוגו הזה ייראה, קח קצת זמן לשאול את עצמך מה הסיפור מאחורי החברה שלך. כשאנחנו מסתכלים על קוקה קולה, אנחנו לא רואים משקה חום ומוגז – אנחנו רואים דובי קוטב ואותיות כתב עבות ולבנות.

צא מחוץ למה שהחברה/עסק שלך עושה ומסר למה אתה עושה את זה. ה"למה" הזה הוא השורש של הסיפור שלך, והוא צריך לבוא לידי ביטוי בצבע, צורה וגופן של הלוגו שלך. אם הלוגו שלך היה שם של סרט, איך הוא היה נראה?

סיעור מוחות של מילים שמתארות את המותג שלך

עכשיו כשיש לך את הסיפור שלך, הגיע הזמן להעביר את טיוטת הלוגו שלך מהסיפור להגדרה. פתח את Thesaurus.com והזן מונח המתאר את המוצר שלך בצורה הטובה ביותר בשורת החיפוש.

לדוגמה, אם אתה בתעשיית הביגוד, אתה יכול פשוט להקליד "בגדים". תופתע עד כמה המילים הנרדפות מופיעות תיאוריות. אתה יכול אפילו ללחוץ על תוצאות אלה כדי להתחיל חיפושים חדשים ולחפור עמוק יותר תוך כדי אפס את המילים שהכי תופסות את המותג שלך.

מצא חמש עד 10 מילים שמתארות לא רק את מה שאתה עושה, אלא את הסיבה מהשלב הקודם. כל אחת מהמילים האלה יכולה להתאים כמו חלקים בפאזל ולעזור להנחות אותך לחידוד קונספט.

שרטוט רעיונות המבוססים על מילים אלו

חמוש ב-למה ובכמה מילות מפתח, תפסו עיפרון ונייר והתחילו לשרטט כל רעיון שעולה בראשכם. אפשרו לכל קונספט חדש להתפתח בעצמו. אל תתוסכל אם הכמה הראשונים לא נכונים – המשיכו לחדד, השתמשו בסקיצות קודמות כדי להשפיע על התוצאות של חדשות. אתה יכול למקד את הסקיצות האלה על צורה, שם המותג שלך או שניהם.

כשאתה משרטט את המושגים עבור הלוגו שלך, זכור את הטיפים הבאים:

  • שמור על הצורה פשוטה. אם אתה יכול לשרטט את הרכיבים הסמליים ביותר בשבע שניות או פחות, אתה במצב טוב. עליך להימנע לחלוטין מכל יצירת אמנות קליפ ארט פופולרית או סמלים גנריים כמו גלובוס, כוכב או אייקונים דומים שאנשים מזהים בקלות רבה מדי ממקומות אחרים. אלה נשכחים בקלות ממבט ראשון. ככל שאתה יותר יצירתי בשלב זה, כך הלוגו הסופי שלך טוב יותר. הלוגו שלך הוא מה שהצרכנים שלך יזכרו הכי הרבה. היו כנים ביצירת האמנות הזו.
  • צבעים יכולים להיות החבר הכי טוב שלך או האויב הגרוע ביותר שלך. אתה צריך לכלול צבע עם הלוגו שלך, אבל להיות סלקטיבי לגבי הצבעים שבהם אתה משתמש. שימו לב למגמות הצבע הנוכחיות שכבר נמצאות בשימוש היום ובשוק היעד שלכם. ככלל, אל תבחר יותר משלושה צבעים. בחרו צבע או קבוצת צבעים שיגרמו לכם להתבלט מהמתחרים שלכם. אבל בבקשה, מאהבת השיווק, אל תשתמשו בכל הקשת בענן!

בדוק את הסקיצות המובילות שלך עם אישיות הקונה שלך

לאחר שיש לך קומץ של סקיצות שונות על הנייר, קח צעד אחורה ובחר את שלושת המושגים המובילים. אל תחשוב יותר מדי על זה – שקלו את העיצובים שהעיניים שלכם חוזרות אליהם כל הזמן, ובחרו אותם להראות לאחרים.

שתף את הטיוטות האלה עם חבריך, בני משפחתך ועם עמית שאתה סומך עליו. במידת האפשר, הבא את הסקיצות האלה למישהו שהכי מתאים לאישיות הקונה שלך – או לפרופיל הלקוח האידיאלי שלך. זה נותן לך את הדעה היעילה ביותר על יצירות האמנות שלך, כי זה יכול להצביע על איך הלקוחות יקבלו את המותג שלך – לא רק האנשים הקרובים אליך.

היו מוכנים למשוב כנה ואל תקח הערות שליליות באופן אישי. הביקורות האלה רק יהפכו את הלוגו הסופי שלך לטוב יותר. השתמש במשוב שלהם כדי לבחור קונספט סופי אחד שיתפתח לעיצוב.

שפר את הסקיצה שבחרת

מזל טוב, אתה בדרך לקבל לוגו מדהים! לאחר שזיהיתם סקיצה לרוץ איתה, הגיע הזמן לחדד אותה ולשכלל את הסיפור איתו התחלתם בשלב 1.

כדי להתחיל לשכלל את הלוגו שלך, הסתכל אחורה על המונחים שזיהית כאשר השתמשת לראשונה ב-Thesaurus.com בשלבים הקודמים, כעת התבונן בסקיצה שבחרת ושאל את עצמך: אילו מונחים השרטוט הזה עדיין לא תופס? השתמש בהם כדי לפתח את הסקיצה שלך עוד יותר, והוסף בחזרה את התכונות שהכי אהבת בעיצובים שלא בחרת בסופו של דבר לעידון.

פתח את פריסת הלוגו שלך בפלטפורמת עיצוב בחינם

עכשיו, הגיע הזמן להיות טכני ולהפוך את ציור הנייר שלך לפורמט דיגיטלי שמיש. כדי להחיות את העיצוב הזה, יש לך פלטפורמות עיצוב רבות זמינות בחינם לשחזור הסקיצה שלך בפורמט דיגיטלי. להלן מספר פתרונות חינמיים:

  • Appy Pie's Logo Maker
  • Logo Crisp
  • Looka
  • DesignMantic
  • GraphicSprings

הפלטפורמות שלמעלה יכולות לעזור לך לשים את הלוגו המשורטט שלך בפורמט דיגיטלי, אבל הבאת הרעיון שלך לחיים עבור קהל עסקי דורש קצת כיוון טכני. אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לעשות הוא הפריסה. ודא שכל הטקסט והצורות שלך מרווחים בצורה מושלמת והלוגו עצמו מיושר עם הסביבה שלו.

הלוגו שלך לא חייב להיות סימטרי, אבל הוא צריך להיות מיושר בהקשרים שונים. רוב הסיכויים שתתקלו במצבים שבהם הלוגו שלכם יושב מול גבולות אנכיים ואופקיים שונים, והוא אמור להופיע גם עם הסביבה הזו, לא משנה איך תעשו שימוש מחדש של הלוגו שלכם והיכן תפרסמו אותו.

בחר אפשרויות צבע מגוונות

ערכת הצבעים של הלוגו שלך עשויה להיראות נהדר על רקע צבע הקנבס עליו עיצבת אותו, אבל בסופו של דבר, הלוגו שלך ימוקם על רקעים שלא התחלת עם הצבעים שלהם.

בואו נסתכל שוב על דוגמה הקוקה-קולה שלנו משלב 1. כפי שניתן לראות להלן, הלוגו של החברה יכול לעבוד על כל פח צבעוני שהיא מוכרת.

הקפד תמיד על וריאציות צבע של לוגו עבור רקע כהה ובהיר כאחד. זה עשוי להיות רק צורך לשנות את צבע הגופן שלך. לחלופין, במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה עליך לשנות את הצבע של הלוגו כולו שלך.

צור אחת מכל אפשרות כדי לוודא שאתה מוכן בעת הזמנת מוצרי קידום מכירות שיציגו את הלוגו שלך. חולצות טריקו, מדבקות, פנקסים וספלי קפה הם רק חלק מהפריטים הרבים שעבורם יהיו לך וריאציות צבע שונות של הלוגו שלך. 

ניתן להסתכל בקטע הקודם במאמר בו דיברנו על כלל הצבעים ומה הם משדרים בלוגו שלכם.

בחר גופן

זה הזמן לשלב טקסט עם דימויים. אם תבחר, סקיצה היא בעיקר צורה או סמל, ולא טקסט, התחל לקחת בחשבון את השם הכתוב של החברה שלך. שקול את הגופן שהטקסט הזה ישא אם שם החברה שלך אי פעם יעמוד בפני עצמו ללא הסמל.

תאמין או לא, בחירת הגופן שלך יכולה לומר הרבה על העסק שלך. אתה יכול לבחור גופן שהוא סריף (עם גבעולים על כל אות) או sans serif (ללא גבעולים) — המכונה גם קלאסי או מודרני, בהתאמה.

התרחק מגופנים גנריים שמגיעים כסטנדרט בכל מעבד תמלילים. כמה דוגמאות לגופנים גנריים הם Times New Roman, Lucida Handwriting ו-Comic Sans. הגופנים האלה יפעלו רק נגדך ונגד החברה שלך בכך שיהפכו אותך לפחות בלתי נשכח.

הבטח אפשרויות שונות ללוגו שלך

לוגו נועדו לייצג את החברה שלך במספר פלטפורמות – בדפוס, באתר האינטרנט שלך, בכל אחד מהדפים העסקיים שלך במדיה החברתית וברחבי האינטרנט ככל שהעסק שלך גדל. אתה רוצה לוגו שניתן לפוצץ סופר גדול עבור שלט חוצות, אבל גם להקטין אותו להקרנה על הצד של העט.

כל חלק בלוגו שלך צריך להיות קריא, ללא קשר לגודל הלוגו.

וואו – עדיין איתנו? אנחנו יודעים שזה עשוי להיראות קצת מכריע, אבל קח את זה לאט ואל תמהר בעצמך. עדיף לעקוב אחר התהליך עד לסיומו ולסיים עם מותג יוצא דופן מאשר להתחיל מחדש כמה חודשים לאחר מכן עקב טעות עיצובית או שינוי לב.

לסיכום על בניית לוגו

אנו מקווים שמאמר זה עזר לך להבין את החשיבות של עיצוב לוגו ואתרים עבור העסק שלך. באופן אידיאלי, גם הלוגו שלך וגם עיצוב האתר שלך הם חלקים חיוניים ביצירת מותג עסקי מצליח. כשהם עובדים יחד כדי לפתח נוכחות מקוונת רבת עוצמה, לחברה שלך תהיה תדמית נהדרת המייצגת את האיכויות והערכים שלך כספקית מוצרים מהימנה באינטרנט.

לכן, אם אתה רוצה שהחברה שלך תוכר באינטרנט, זכור את החשיבות הזו של לוגו ועיצוב אתרים כבר מההתחלה.

רוצים לדעת עוד? הכנסו לבלוג שלנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!