לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

קניית קישורים – מדוע זה חשוב כל כך?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

כשאתה בונה את אסטרטגיית ה-SEO שלך, בהחלט תיתקל בקונספט של קניית קישורים נכנסים. יש הרבה אנשים שמדברים על הרעיון הזה. ויש הרבה בלבול ומידע מוטעה לגבי המושג הזה. מצד אחד, תשמעו שזה רעיון נורא שיהרוס את המותג שלכם. מצד שני, זה רעיון נהדר שאתה צריך להתמקד בו באופן בלעדי. אז מה בדיוק בניית הקישורים הזו עושה לסמכות האתר ולמותג שלך? בוא נגלה!

החדשות הטובות הן שיש דרך ביניים. אפשר לעסוק בקניית קישורים מתחשבת תוך התמקדות בעסק שלך בכללותו. אחרי הכל, המטרה הסופית היא לבנות את המותג שלך ולייצר הכנסות.

גוגל רוצה שתעסוק בבניית קישורים "טבעית". כדי למנוע מעסקים לקנות קישורים באיכות נמוכה בכמויות, הוא בודק באופן קבוע את איכות הקישורים שאתה מקבל. עם זאת, האמת היא שכולם קונים קישורים מעת לעת; זה חיוני כדי להביא את העסק שלך החוצה.

איך אתה יכול להימנע מלהיכנס לצד הרע של גוגל? איך אתה עדיין יכול לנהל את הפנייה של החברה שלך בזמן שאתה עושה זאת? ובכן, זה עניין מסובך. אבל יש דרכים לטפל בזה, וצריכה להיות לך יד מומחית בשביל זה. כמו כן, החלטה בין קישורים בתשלום לבין קישורים טבעיים היא דבר אחד גדול לצמיחת האתר שלך. אבל לפני כן, בואו נגלה כיצד שתי הטכניקות הללו לבניית קישורים משתנות.

מה זה בעצם קניית קישורים?

קניית קישורים נכנסים היא תהליך של תשלום לאתר כדי לספק לך קישור נכנס מאתר האינטרנט שלו. אנחנו יכולים לומר שזה סוג של תהליך של תן וקח. אתה נותן להם כסף, והם נותנים לך קישור הפניה. כמובן שכאשר רוכשים קישור, אתם שואפים להגדיל את דירוג האתר שלכם ב-SERP (Search Engine Ranking Pages). סמכות של אתר אחד יכולה לעזור בעקיפין לשפר את דירוג האתר שלך עם קישורים נכנסים. עכשיו זה נשמע כיף! נכון?

האם זו הסיבה מדוע אנשים קונים קישורים נכנסים? בהחלט!

גוגל, בהיותה אחד ממנועי החיפוש הגדולים, ממשיכה לעדכן את אלגוריתמי החיפוש שלה, וקישורים נכנסים הם עדיין הגורם המשמעותי המשפיע על תוצאות החיפוש.

יחד עם זאת, זו הסיבה שקשה יותר להחליט אם לקנות קישורים נכנסים או לא מכיוון שגוגל מוכנה להעניש את כל אלה שקונים קישורים נכנסים תוך שימוש בשיטות שגויות. ליתר דיוק, לאלה שעוסקים בשיטות קידום אתרים בכובע שחור.

מדוע קישורים נכנסים כל כך חשובים?

בין אם אתה קונה קישורים נכנסים או שהם באים אליך באופן טבעי, אתה תקצור את היתרונות בכל מקרה. והחשיבות של קישורים נכנסים בוודאי תשתקף ב-SEO הכולל של האתר שלך. עם זאת, רכישת קישורים נכנסים היא עדיין נוהג שנוי במחלוקת, אבל הסוכנויות שיש להן ניסיון ומומחיות יודעות להביא את זה לשולחן.

גוגל רוצה שתעסוק בבניית קישורים "טבעית". כדי למנוע מעסקים לקנות קישורים באיכות נמוכה בכמויות, הוא בודק באופן קבוע את איכות הקישורים שאתה מקבל. עם זאת, האמת היא שכולם קונים קישורים מעת לעת; זה חיוני כדי להביא את העסק שלך החוצה.

קניית קישורים – למה לגבות תשלום עבור קישורים נכנסים?

כאמור, הסיבה שבעלי אתרים גובים עבור קישורים נכנסים היא שהם יודעים עד כמה הקישורים האלה יקרים. זה גם לוקח זמן ומאמץ להציב קישור באתר. בעלי אתרים חושבים שזה רק הוגן שהם יקבלו פיצוי על הערך שהם מספקים.

אם אי פעם קראת 'דוח הכנסה' מבלוגר פופולרי, תבחין ש'פוסטים ממומנים' מהווים חלק עצום מההכנסות שלהם.

קניית קישורים – האם כדאי לקנות קישורים נכנסים?

לדעתנו, אתה מפסיד קבלת קישורים ממגוון עצום של אתרים איכותיים ורלוונטיים אם אתה מסרב לשלם עבור קישורים נכנסים כלשהם.

בתעשיות מסוימות, הדרך היחידה להתחרות היא בקניית קישורים.
אתה יכול להבטיח לחלוטין שעסקים בינלאומיים במיליוני דולרים בתעשיית הביטוח, הקזינו והפיננסים קונים כולם כמות עצומה של קישורים.
עם זאת, זה צריך להיעשות בצורה מאוד אינטליגנטית שמנסה להוסיף ערך לאינטרנט.

ViewPoint של גוגל על קניית קישורים נכנסים

ההנחה היא שרכישת קישורים נכנסים היא לא עבור גוגל. אבל האם זה באמת ככה? לא זה לא ככה. גוגל לא נגד קניית קישורים נכנסים אלא נגד שימוש באמצעים הלא נכונים לעשות זאת.

לפי Google Link Schemes, "כל קישור שנועד לתמרן את דירוג הדף או דירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל עשוי להיחשב כחלק מסכימת קישורים והפרה של הנחיות גוגל למנהלי אתרים. זה כולל כל התנהגות המבצעת מניפולציות על קישורים לאתר שלך או קישורים יוצאים מהאתר שלך."

מה ההבדל בין בניית קישורים בתשלום לבניית קישורים טבעית?

ישנם שני סוגים עיקריים של בניית קישורים. זה אולי נשמע פשוט, אבל התהליכים עדיין יכולים להיות מבלבלים. בואו נסתכל על ההבדלים למטה, כדי שתוכל לגשת לבניית קישורים מוכן.

בניית קישורים טבעית

בניית קישורים טבעית היא כאשר חברות מציעות קישורים לאתר שלך ללא כל מחקר. לדוגמה, דמיינו שמישהו כותב מאמר על סוכנויות נסיעות. הם עשויים לקשר לסוכנות תיירות מסוימת במאמר שלהם כי זו סוכנות שהם מכירים. זה בניית קישורים טבעית.

זהו סוג בניית הקישורים שגוגל רוצה שתעסוק בו. כשאתה יוצר תוכן באיכות גבוהה, אתה תגלה את שמך. לאחר מכן, סביר יותר שאנשים יקשרו באופן טבעי לעסק שלך.

אז מה הבעיה עם בניית קישורים טבעית? בעיקר, בניית קישורים טבעית מתרחשת רק לעתים רחוקות אם אתה עדיין לא מבוסס היטב. וכאשר אתה מגדיל את העסק שלך לראשונה, ייתכן שתצטרך להשקיע בבניית קישורים בתשלום כדי למקסם את הנראות שלך.

קניית קישורים – בניית קישורים בתשלום

בניית קישורים בתשלום, לעומת זאת, היא כאשר אתה משלם לחברה כדי למקם את הקישור שלך בתוכן שלה. חלק מהבלוגרים יכתבו עבורך תוכן. מצד שני, חברות רבות כותבות תוכן משלהן עם קישור, ואז שולחות את זה לבלוגר תמורת מחיר.

האם בניית קישורים בתשלום היא לא משהו שגוגל מונעת ממנו חברות? ובכן, כן ולא. למרות שזה מנוגד מבחינה טכנית ל-TOS של גוגל, האמת האמיתית היא שגוגל לא אוהב את זה כשאתה מפעיל את אלגוריתם ה-SEO. אז מהי פתרון חכם?

תוכן באיכות גבוהה. גוגל לא יכולה להבחין בין קישור בתשלום לקישור טבעי כל עוד אתה יוצר תוכן באיכות גבוהה.

מקובל לשלם על קישורים במידה מסוימת. אם אתה רק מתחיל כעסק, ייתכן שתמצא שתרגול זה מועיל והכרחי כדי להיכנס לרדאר הגלוי של אתרים אמינים אחרים. זה יכול להניע את מעמד ה-SEO שלך, גם אם זה רק כמה קישורים.

האם בניית קישורים זו שיטה מוצלחת?

היעילות של קישורים בתשלום עדיין שנויה במחלוקת חריפה. בהחלט נראה שחלק מהעסקים מצליחים לשלב אסטרטגיות רכישת קישורים עם אסטרטגיות אורגניות לבניית קישורים בצורה נהדרת.

גילינו ש-78 אחוז מהעסקים שקונים קישורים בתשלום לגיטימיים רואים בהם הזדמנויות יעילות לבניית קישורים נכנסים. באופן דומה, 69 אחוז מהעסקים המשתמשים בקניית קישורים בתשלום ראו את הקמפיינים שלהם יעילים.

למרות ששיעור ההצלחה המדווח גבוה באופן מפתיע, האיום של עונש של גוגל הוא משמעותי וממשי למדי. אם אתה שוקל לקנות קישורים, רק וודא שאתה מבין את הסיכונים ושקול את ההשפעה הפוטנציאלית על SEO לטווח ארוך שלך לפני הרכישה.

מדוע כדאי לקנות קישורים נכנסים?

חברות רבות רוכשות קישורים נכנסים, ומסיבה טובה. הסיבה הברורה לקניית קישורים נכנסים על פני בניית קישורים טבעית היא לחסוך זמן וליצור הזדמנויות טובות יותר. עם זאת, פירטנו לכם עם הנקודות החיוביות בקניית קישורים ומדוע אתם צריכים לקנות קישורים.

חוסך בזמן

להתחיל מאפס בשוק המקוון היא גם לא בטוחה וגם גוזלת זמן. ככזה, חברות רבות רוכשות קישורים נכנסים מכיוון שזה חוסך זמן.

מכיוון שבניית קישורים היא רק חלק אחד ביצירת נוכחות אינטרנטית מוצלחת, בעלי עסקים רבים לא יכולים לחכות שזה יקרה באופן טבעי. רכישת קישורים נכנסים יכולה לתת לך רגל על בעלי עסקים אחרים שרק מחכים לבניית קישורים טבעית.

אסטרטגיית בניית קישורים גם לוקחת זמן. זה עשוי למשוך את הזמן והאנרגיה שלך ממשימות כמו הפקת תוכן משלך, חידוד המוצרים שלך או חיזוק הנוכחות שלך במדיה החברתית. אז כן! אתה יכול לחסוך הרבה זמן עם קישורים בתשלום.

קהל מובנה

רכישת קישורים נכנסים באתר מבוסס היטב פירושה שיש לך קהל מובנה. ככזה, יותר עיניים נשואות לתוכן שלך, ויותר אנשים לוחצים כדי לגלות יותר.

לא רק שזה גורם לגוגל לתגמל אותך בדירוג גבוה יותר. זה עוזר לעסק שלך בצורה ישירה יותר. אם הקישורים שלך נמצאים באתרים הנכונים, אתה יכול לקחת הביתה חלק מהעוקבים של האתר הזה.

מאגר אפשרויות

יש יותר אפשרויות לקניית קישורים מאי פעם. אתה יכול למצוא את האפשרות המושלמת לצרכים התקציביים שלך, לגודל החברה שלך ולקהל האידיאלי שלך.

רכישת קישורים נכנסים אינה קשורה לקנייה מבלוג מפוקפק ומזויף. מדובר בהצעת כסף לבלוגר כדי ליצור תוכן איכותי המפרסם את האתר שלך בצורה אטרקטיבית יותר.

עשה ואל תעשה של קניית קישורים נכנסים

כאשר רוכשים קישורים נכנסים, חשוב להקפיד לשמור על כללים אלה. הם יכולים לעזור לך להימנע משגיאות ולהפיק את המרב מהקישורים שרכשת.

מה עלינו לעשות:

  • רכישת קישורים נכנסים באתרים סמכותיים ורלוונטיים
  • פנה ישירות ליוצרי תוכן
  • ודא שכל התוכן שלך איכותי ורלוונטי
  • פרסם עם יוצרים שהקהל שלהם חופף לקהל שלך

מה עלינו לא לעשות:

  • תעדוף כמות על פני איכות
  • פרסם הערות בנוגע לקישורים נכנסים
  • לסמוך באופן עיוור על איכות החברה
  • השתמש בקישורים נכנסים כתוכנית ההסברה הבודדת שלך

הסיכונים בקניית קישורים

ישנן שתי סיבות עיקריות לא לקנות קישורים נכנסים.

הראשון הוא שאתה עלול לבזבז את הכסף שלך. קניית קישורים בספריות או בפורומים כנראה לא תפגע באתר שלך, אבל תהיה לה השפעה מועטה עד לא על הדירוג שלך. הסיבה לכך היא שהאלגוריתם של גוגל יודע להתעלם מסוג זה של קישור.

השני הוא שאולי תקבל פעולה ידנית. זה כאשר סוקר אנושי מחליט שהאתר או הדפים שלך באתר שלך אינם תואמים להנחיות של Google.

פעולה ידנית עלולה לגרום לירידה בדירוג החיפוש שלך. ייתכן אפילו שתראה שהאתר שלך הוסר לחלוטין מגוגל.

עם זאת, פעולות ידניות הן נדירות ביותר בימינו עבור דואר זבל קישורים. גוגל פשוט משתפרת בלהתעלם מכל ספאם או קישורים באיכות נמוכה.

ניתן להתאושש מפעולות ידניות

אם תקבל פעולה ידנית, Google תודיע לך ב-Search Console. האזהרה תספר לך מדוע קיבלת פעולה ידנית ותספק מידע על סוגי הדפים המושפעים. עדיין רוצה לקנות קישורים נכנסים? לא כל השיטות משתלמות.
Google גם תספק לך צעדים שתוכל לנקוט כדי לתקן את הבעיות.

עם אזהרות הקשורות לקישורים, אתה בדרך כלל צריך לבקש מאתרים להסיר את הקישורים. אם אינך יכול לעשות זאת, תוכל לדחות את הקישורים הנכנסים בתשלום על ידי העלאת רשימה שלהם לכלי הדחיה של קונסולת החיפוש.

לאחר מכן אתה מבקש בדיקה ומסביר מה עשית כדי לפתור את הבעיה. מישהו ממנוע החיפוש יבדוק את הבקשה ויסיר את הפעולה מהאתר שלך.

נקיטת צעדים אלה עשויה לגרום לדירוג מנוע החיפוש שלך לעלות שוב.

אבל אם הדירוגים הקודמים שלך הסתמכו ב- PageRank שהובאו על ידי הקישורים שדחית, ייתכן שלא תהיה דירוג גבוה כמו קודם, אפילו לאחר הסרת הפעולה הידנית.

תמחור קניית קישורים: כמה זה עולה?

בניית קישורים היא שירות ששום קמפיין דיגיטלי לא יכול לשרוד בלעדיו. אבל הבנת תמורה טובה לכסף עבור בניית קישורים תדרוש קצת מאמץ. אז מה הייתם רואים עסקה הוגנת בכל הנוגע לתמחור של שירותי בניית קישורים? ובכן, אין תשובה פשוטה לתשובה הזו. אז אתה צריך לדעת על גורמים מסוימים שקובעים באופן משמעותי נקודת מחיר אופטימלית לבניית קישורים.

קניית קישורים – כמה עולה בניית קישורים?

מה תמורה טובה לכסף כשזה מגיע לבניית קישורים? מהי עסקה הוגנת כשמדובר בתמחור של בניית קישורים? כאחד משירותי בניית הקישורים המובילים בעולם, אנו נמצאים בעמדה טובה לעזור לפרק את הגורמים השונים ולגלות מהי נקודת המחיר הטובה לבניית קישורים.

סולם תמחור

המחיר של בניית קישורים משתנה מאוד בין $100 – $20,000 לחודש תלוי באיכות ובנפח. עדיף לך לנסות להבין נקודת מחיר לכל קישור בטווח הארוך כאשר אתה שופט את העלויות שלך עבור בניית קישורים.

להלן סולם תמחור די טיפוסי עבור העלויות הכוללות של בניית קישורים אם אתה שוקל מסע פרסום לבניית קישורים במיקור חוץ.

מודל תמחור תלוי DR ו-DA

הגדרת מערכת תמחור פופולרית נוספת על ידי ספקים וסוכנויות של בניית קישורים היא מחיר התלוי ב-DR (דירוג תחום) או DA (סמכות תחום). זוהי מערכת לא מושלמת, מכיוון שאלו ציונים מדדיים של צד שלישי שלא תמיד משקפים את האיכות האמיתית של אתר אינטרנט. עם זאת, עובדה ידועה היא שאנשים ברחבי הענף משתמשים בציונים האלה כמערכת בנצ'מרק כדי לאמוד את איכות האתר, יחד עם גורמים אחרים כמו תנועה אורגנית.

המחירים עשויים לנוע בין $100 – $600 + תלוי באיכות.

מה חשוב לשאול לפני הקנייה?

לפני שאתה רץ ורוכש לינקים לשיפור דירוג האתר שלך, עלייך לשאול ולבדוק עם המוכר כמה שאלות.
הנה כמה דברים שאתה יכול לשאול:

האם אני זוכה לראות קודם את הקישורים? (שובר עסקה)
מה הקשר שלך עם האתרים?
מהו ה-TAT? אם נלך מעבר? מדיניות החזרים?
מהי אחריות הקישור שלך? אם זה הולך NF?
דוגמאות לקישורים שפורסמו לאחרונה?
אפשר לדבר עם כמה המלצות
האם 'ממומן' יופיע בכתובת האתר או במקום אחר?

רוצים לדעת עוד על שיווק דיגיטלי? לחצו כאן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!