לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

פתיחת חשבון ג'ימייל, איך לעשות זאת ומה היתרונות בגימייל?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

פתיחת חשבון גימייל – אם אתם רוצים ליצור חשבון Gmail לעצמכם או לאדם אחר, הנה כל מה שצריך לדעת איך לעשות. הקמת חשבון Gmail חדש היא פשוטה יחסית: בין אם אתם יוצרים אחד עבור עצמכם או עבור אדם אחר. אם אתם מתחילים להשתמש ב-Gmail בפעם הראשונה, רק מגדיר כתובת Gmail חדשה, או יוצר את החשבון עבור מישהו אחר, התהליך דומה. הנה כל מה שצריך לדעת על איך ליצור חשבון Gmail חדש עבור אחרים או עבור עצמך.

פתיחת חשבון גימייל

  1. כדי להגדיר חשבון Gmail חדש, תצטרכו לעבור לאתר Gmail ולבחור צור חשבון.
  1. אם אתם כבר מחוברים לחשבון Gmail, תצטרכו לבחור בסמל השמאלי העליון ולבחור ״הוסף חשבון נוסף״ בתפריט הנפתח. זה יעביר אותך לדף שבו תוכל להתחיל להוסיף את הפרטים עבור החשבון החדש שלך.
  1. לאחר מכן יליכם להוסיף את הפרטים שלכם עבור שדות עבור שם פרטי, שם משפחה, שם משתמש וסיסמה. חשוב לציין ששם המשתמש יופיע בכתובת האימייל החדשה של Gmail בתור "[email protected]". עבור שם המשתמש, אתם יכולים להשתמש באותיות, מספרים ונקודות.
  1. לאחר שמילאתם את הפרטים הדרושים, לחצו על הבא.
  1. בעמוד הבא, Google תבקש מכם לאמת את מספר הטלפון. הזינו את המספר שלכם ולחצו על הבא. תקבלו קוד אימות שאותו עליכם להזין.
  1. לאחר האימות, תראו דף שאומר "ברוכים הבאים לגוגל" עם חשבון Gmail החדש שלכם. כאן תוכל לבחור אם להשאיר את מספר הטלפון שלכם מקושר לחשבון שלכם ואם ברצונכם להוסיף כתובת דוא"ל לשחזור חשבון למקרה שלא תהיה לכם גישה.
  1. תצטרכו להזין את תאריך הלידה שלכם ואת המגדר כדי להמשיך. לאחר שעשינו זאת, בחרו הבא.
  1. בעמוד הבא תוצג בפניכם מדיניות הפרטיות והתנאים של גוגל. תוכלו להתאים אישית את שירותי ההצטרפות על ידי בחירה באפשרויות נוספות. לאחר שבחרתם את ההגדרות המועדפות עליכם, בחרו אני מסכים כדי להמשיך.

מיד תעברו לתיבת הדואר החדשה שלכם ב-Gmail, אותה תוכלו להתאים אישית ולהתאים בהתאם להעדפותיכם. מומלץ להקפיד למיין את תיבת הדואר הנכנס ב-Gmail ולהוסיף את התיקיות או התוויות הנדרשות כך שהודעות חדשות יעברו לכרטיסיות המועדפות.

כיצד ליצור חשבון Gmail עבור מישהו אחר?

אם אתה רוצים ליצור חשבון Gmail חדש עבור אחרים, כגון קרוב משפחה, התהליך זהה. עם זאת, יש כמה דברים חשובים שיש לשים לב אליהם במהלך תהליך ההגדרה.

ראשית, וודאו שאינכם מוסיפים את החשבון ככתובת נוספת לחשבון Google הקיים שלך. צאו מ חשבון ה-Google הקיים שלכם, או השתמש בדפדפן במצב גלישה בסתר כדי להתחיל חשבון חדש עבור האדם האחר.

בעת הזנת הפרטים עבור החשבון של האדם האחר, הקפידו להזין את הפרטים של האדם עבורו מיועד החשבון, ולא שלכם. כמו כן, ודא ששם המשתמש משקף את שם המשתמש הרצוי של אותו אדם.

בעת אימות החשבון בטלפון, ודא שהאדם שולח לכם את קוד האימות כדי שתוכלו להשלים את ההגדרה עבורו. אפשר גם להשתמש במספר משלכם לשלב האימות ופשוט להסיר אותו מהחשבון לאחר מכן.

לבסוף, תספקו לאדם השני את שם המשתמש והסיסמה לכניסה לחשבון שלו כדי שיוכל להיכנס.

אם יש להם חשבון דוא"ל קיים בפלטפורמה אחרת, הגדירו זאת כדוא"ל השחזור עבור חשבון Gmail. זה מאפשר להם לאפס את הסיסמה לאחר שמסרת את החשבון, כמו גם לשחזר את הסיסמה אם הם ישכחו אותה.

אתם גם יכולים ליצור כתובת אימייל מותאמת אישית עם Gmail. אבל זהו תהליך קצת יותר מסובך הכולל בעלות על דומיין משלכם ושינוי הגדרות האימייל שלכם לאירוח אתרים.

היתרונות של חשבון גימייל

  • זה בחינם.
  • יש לו מסנני דואר זבל מצוינים ושומר על תיבת הדואר הנכנס שלך נקייה יותר מכל לקוח דוא"ל אחר.
  • יש לו קצבת שטח אחסון נדיבה מאוד, 10+ GB של שטח אחסון באימייל.
  • אתם יכולים לשנות את הנושא שלך ואת הדרך שבה תיבת הדואר הנכנס שלך פועלת (כלומר, יש יותר גמישות מאשר בכל לקוח דוא"ל אחר).
  • אינספור תוספים והרחבות זמינים וחינמיים לשימוש. אלה יכולים לעזור לכם להתאים אישית את זרימת העבודה שלכם ואת אופן השימו בדוא"ל.
  • יש לך את הכוח של פונקציונליות החיפוש של Google ממש בתוך תיבת הדואר הנכנס.
  • נגיש בקלות – ניתן לגשת לחשבון שלך בכל מקום בו יש גישה לאינטרנט.
  • זהו שירות אימייל אמין ולעיתים רחוקות הוא קורס.

לסיכום

יצירת חשבון Gmail חדש זוהי פעולה לא מסובכת בכלל, והמעבר בין חשבונות מרובים וניהולם קל מספיק גם אם אתה מקשר חשבונות.

היכרות עם התכונות הקלות אך החזקות הללו של חשבון Google שלך יכולה לפתוח עבורך הרבה אפשרויות פרודוקטיביות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!