קניית לידים – עסקים לא יכולים לשרוד בלי לידים. לידים מסיימים להיות לקוחות ושגרירי מותג כאשר תהליך יצירת לידים נעשה בצורה נכונה. לכל חברה מספר מטרות שהן בראש סדר העדיפויות; עם זאת, אחוז גדול מהם צריך להתמקד ביצירת לידים.
רוב משווקי B2C מביאים לידים לעסקים שלהם באמצעות מספר ערוצים, כמו גם כדי להגביר את שיעור ההמרה שלהם. עם זאת, חלק מהערוצים הללו אינם מניבים את התוצאות הצפויות. אז זה יכול להיות מייאש כשאתה יוצר תוכן במטרה למשוך הרבה לידים, אבל אתה לא מקבל תוצאות.
הסוד ליצירת לידים באופן עקבי טמון בידיעה מה הלקוח הפוטנציאלי שלך רוצה ולקשור את התובנה הזו לדף נחיתה בעל המרות גבוהות. עם זאת, התסכול של אי יצירת מספיק לידים דחף כמה חברות לקנות לידים במקום לייצר לידים משלהם. הפוסט ידון בשתי האפשרויות ויספק טיפים כיצד תוכל לייצר את הלידים שלך בהצלחה.
במקום להיאבק עם יצירת לידים, חברות מסוימות עשויות להחליט לקחת מסלול אחר שהוא קניית לידים. אז הם משקיעים בקניית לידים במקום בתוכניות שיווקיות. מצד שני, חברות מסוימות משקיעות בייצור לידים ובמכירתם בשוק הפתוח. יש להם מומחיות מיוחדת בקידום אתרים, פרסום בתשלום לקליק, דוא"ל וטלמרקטינג. חברות אלו עובדות בשווקים מאוד ספציפיים שיש להם ביקוש חזק להפניות מכירות חדשות.
הם גילו את המאמץ הדרוש כדי לייצר לידים מבחינת עלות וזמן, אז הם מוכרים את הלידים שלהם במחיר קבוע. אחד הענפים הרווחיים ביותר הוא ביטוח מכיוון שאדם זקוק למוצר ביטוח אחד או כמה בשלב מסוים בחייו.
היתרון בקניית לידים הוא שנדרשת מעט השקעה בהשוואה לכמות הזמן, האנרגיה והכסף שאתה משקיע ביצירת לידים. כמו כן, אתה משלם רק עבור מספר הלידים שאתה רוצה. החיסרון הוא שהחברות האלה לא מראות איך הן יצרו את הקישורים האלה. יש גם מעט מאוד שקיפות, וצריך להתעקש על בלעדיות כי אין ערובה שהליד לא יימכר לקונה אחר. יתר על כן, העופרת עשויה להיעלם.
קניית לידים – מה הם לידים?
בואו נדבר תחילה על מה זה לידים לפני שנדון כיצד לקנות אותם. לידים הם אנשים שמביעים עניין בעסק שלך, במוצרים שלו ובשירותיו. הלידים נמצאים בשלבים ראשוניים של המסע של הקונה ומעידים על עניין שלהם לרכוש מכם. לידים יכולים להראות את העניין שלהם בך על ידי בדיקת הפרופיל המקוון שלך, יצירת קשר איתך או שימוש בכל שיטה אחרת כדי ליצור איתך קשר.
אתה לא רוצה להשקיע זמן בחקירת כל מי שמביע רק עניין מעורפל בעסק שלך. כדי שהלידים ימירו, עליך לוודא שהם באיכות גבוהה. המטרה העיקרית של עסק עשויה להיות להרוויח, אבל יצירת לידים היא יותר מסתם זרם הכנסה. קנה לידים כדי להרחיב את העסק שלך ולבנות קשרים עם אנשי מקצוע אחרים בתחומך.
קניית לידים – יצירת ליד
ליד הוא כל אדם שמתעניין במותג, במוצר ובשירותים שלך. אדם מגלה עניין על ידי מעקב אחר חשבון המדיה החברתית שלך, מילוי טופס יצירת קשר, הורדת ספר אלקטרוני או מדריך בחינם ועוד. יצירת לידים היא תהליך של משיכת עניין למותג, למוצרים ולשירותים שלך והמרת לקוחות פוטנציאליים אלה. אתה יכול להשיג זאת באמצעות ערוצי שיווק נכנסים או יוצאים כגון אתר האינטרנט שלך, שיווק בדוא"ל ופרסום מקוון.
זהו תהליך חשוב עבור חברות B2B ו-B2C. אז עד שאתה מושך ומביא את ההובלה לעסק שלך, הם כבר הפגינו עניין אמיתי בחברה שלך ובהצעות שלה. היתרון ביצירת ליד הוא שהתהליך שקוף לחלוטין, ואתם מעורבים בו לחלוטין. אפשר גם לחזור על כל התהליך שוב ושוב כי השקעתם בקמפיין השיווקי כדי להמשיך לייצר עוד לידים.
מה צריך לדעת לפני קניית לידים?
לידים הם אנשים או ארגונים שהביעו עניין במוצרים או בשירותים שאתה מציע. על ידי רכישת לידים, חברה יכולה לגשת לפרטי קשר מרכזיים כמעט באופן מיידי ולשפר את סיכוייה להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות.
ישנם יתרונות רבים לקניית לידים כולל חיסכון בעלויות ובזמן, יותר אחוזי המרה, אינטגרציה קלה וקבלת לידים באיכות גבוהה.
חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים לפני שאתם קונים לידים, לרבות תמחור תחרותי, שימוש במקור אמין ובעל מוניטין ושימוש בסיוע קר.
קניית לידים – השווה מחירים
מבני התמחור והתמחור של ספקי לידים שונים משתנים מאוד. כדאי להתחשב בהצעות של כל ספק ולבחור את המתאימה לצרכים שלכם. על ידי עבודה עם ספקי לידים מסוימים המציעים זיכויים ואסימונים, אתה יכול להיות גמיש יותר בקניית לידים ולקבל תוצאות טובות יותר. הקפד לעשות את המחקר שלך, ואתה מוזמן ליצור קשר עם הספקים שלך.
קניית לידים – השווה איכות
עליך לוודא שהנתונים שלך מדויקים ואיכותיים. אם אתה קונה ממקור לא אמין, אתה עלול לגלות שהנתונים שלך לא יהיו בעלי ערך כפי שציפית, ותשלם עבור נתונים שלא ניתן עוד להשתמש בהם.
איכות נתוני הלידים יכולה להשתנות מאוד מספק לספק. אתה צריך להיות מודע לעובדה זו. כדי לקבוע אם ספק יכול לענות על הצרכים שלך או לא, חשוב לקרוא בעיון על הספקים השונים הזמינים. לפני הרכישה, שאל את עצמך מה אתה רוצה להפיק מהלידים שלך.
קניית לידים – עקביות
דבר אחד שאתה צריך להבין לגבי לידים הוא שהם מתקררים. זה אומר שצריך להשתמש בהם בזמן כדי להפיק את המיטב מאינטראקציה כזו. תאר לעצמך שאתה קונה רשימת לידים שלמה בארה"ב ולא משתמש בה בזמן. לקיחת זמן רב תגרום לשינוי בעניין של הלידים, והלקוחות הפוטנציאליים שלך יזרמו אל ספקים אחרים. לפיכך, אסטרטגיית המעקב הלידים שלך צריכה להיות בזמן ויעילה.
הנה עוד חלק מהאסטרטגיה שבו נדרשת עקביות בשלב הרכישה. תצטרך לוודא שאתה קונה באופן קבוע את הלידים הטובים ביותר. אנו ממליצים להירשם לכמה שירותי רשימת לידים.
רשימות לידים עסקיות כאלה מתקררות, אבל כשיש כמה לידים חדשים כל הזמן נותנים לך סיכוי טוב יותר להצליח. שירותי יצירת לידים רבים מספקים מנויים. הוצאה של סכום חד פעמי על כמה רשימות שלעולם לא תעקוב אחריהן היא, במובן מסוים, מזבלה.
שימוש במסננים
מסנני לידים הם חלק חיוני ביצירת לידים. באמצעותם תהיו גמישים יותר ותוכלו לדעת מראש את סוג הלידים. אתה יכול לסנן לידים בדרכים שונות כדי לזהות לידים מתאימים התואמים את הקריטריונים שלך.
מקורות לרכישת לידים
העידן הדיגיטלי הנוכחי שלנו פותח הזדמנויות רבות לרמאים להשיג רשימות נתונים ולמכור אותם למישהו שלא צריך להשיג אותם. למרבה הצער, זה יכול להיות קשה מאוד לדעת מבלי לרכוש את הלידים ולעבוד איתם.
מוניטין הוא הכל בזירה העסקית. ברוב המקרים, לחברות בעלות מוניטין יש תכונה טובה יותר של מתן שירות וסביר להניח שייצרו רשימות לידים טובות יותר. זה חיוני לוודא שאתה מחקר יסודי לפני התחייבות לחברה. דבר אחד שעלינו לייעץ לכם גם לגבי מוניטין לקוחות הוא שמחירים נמוכים בדרך כלל מעידים על שירות מפוקפק. נסו להימנע ממחירים זולים במיוחד. הדבר האחרון שתרצה הוא בסופו של דבר להיות הונאה.
מחקר הוא עוד דרך טובה לקבוע אם מקור לידים אמין. חפש ביקורות של לקוחות. קח את הזמן לשקול היטב את האפשרויות שלך. חברה אפקטיבית המספקת לידים יכולה לעזור לך להגדיל את המכירות שלך בצורה ניכרת, אז זה בהחלט שווה את המאמץ.
אסטרטגיה
הבחירה בקניית לידים תדרוש מכם גם לפתח אסטרטגיית הגעה. חשוב לחקור שיטות וגישות שונות. תוכל לתקשר עם לידים מקוונים בצורה יעילה יותר אם יש לך אסטרטגיית הסברה מוגדרת היטב.
יתרונות קניית לידים
רכישת לידים היא מהירה, יעילה וללא סיכונים. הנה כמה מהיתרונות המרכזיים של רכישת לידים.
יעיל וחסכוני
רכישת לידים היא שיטה חסכונית. תצטרך להשקיע זמן וכסף רבים כדי לבנות רשימת לידים משלך. בנוסף ליצירת תוכן, יצירת נוכחות במדיה חברתית ואיסוף לידים, תזדקק לאתר. הוספת רכיבים אלה לתקציב שלך תגדיל את העלויות שלך. אם תחליט לטפל בדברים בעצמך, תצטרך לשאת עלויות רבות יותר. אם אתה קונה לידים עכשיו, רוב העלויות הללו יקוזזו.
העלויות של לידים יכולות להשתנות בהתאם לסוג המידע שאתה צריך. רכישת לידים מציעה החזר טוב על ההשקעה. עסקים רבים מוצאים רכישת לידים כאופציה חשובה בהתבסס על מספר המשאבים שהם יחסכו. בסופו של דבר, ההשקעה שלך תשתלם.
דרך פשוטה למדידת ביצועים
מבחינת הערכת האפקטיביות של אסטרטגיית יצירת לידים, שיטות אחרות לרכישת לידים אינן מציעות מספיק מידע. תקבל תמונה לא מדויקת של רוב הניתוח שלך אם תסתמך עליו לבד. ספק לידים מבוסס יכלול כלי להערכת השירות אם אתה קונה לידים ממנו.
רוב חברות הפצת הלידים מספקות לוח מחוונים לביצועים כסטנדרט. לוחות מחוונים של לידים מספקים סקירה רחבה של ההצלחה הכוללת שלך, כולל מספר השיחות שאתה מבצע, לידים שנויים במחלוקת, לידים סגורים ולידים סגורים. בימים אלה, אתה יכול להתאים אישית את רוב לוחות המחוונים כדי לענות על הצרכים שלך. זה אומר שאתה יכול לבחור אילו נתונים סטטיסטיים ברצונך להציג בלוח המחוונים שלך.
שיעור המרה גבוה
לידים איכותיים אולי לא מבטיחים מכירה, אבל הם יכולים להגדיל באופן דרמטי את סיכויי ההמרה. רכישת לידים פירושה שאתה מתחיל מעמדה שנמצאת רחוק יותר בתהליך הקנייה מאשר שיחות קרות, מה שאומר יותר המרות. כאן טמונה ההחזר על ההשקעה.
ניתן להמיר את הרוב המכריע של הלידים שנוצרו ולוקחים על ידי חברות לרכישת לידים. חשוב להדגיש שבדרך כלל אינך יכול להגיע למספר כה גבוה אם אתה יוצר רשימת לידים משלך. אתה מקבל תמורה טובה עבור הכסף שאתה מוציא.
קל לשילוב
לקניית לידים יש יתרון שהם ישתלבו בקלות בתוכנית השיווק הקיימת שלכם, גם אם כבר התחלתם לשווק. זה אומר שאם יש לך צוות שיווק, אתה יכול פשוט להביא לו את הלידים שרכשת מספק שירות מבלי שתצטרך לשנות את המערכת שיש לך במקום. ישנה תחושת ביטחון בידיעה שרוב נותני השירותים הללו הם מיומנים ומתמחים ביותר. תמיכה באינטגרציה כלולה בדרך כלל בשירות.
עוד לידים מוסמכים
היתרון העיקרי של רכישת לידים לעסקים הוא שספקים איכותיים מבטיחים שהם מנהלים מאגר מידע גדול של לקוחות פוטנציאליים. באמצעות מאגרי מידע אלו, ניתן לסנן חיפוש לפי מיקומים, תוכנות וייעודים בצורה מאוד מפורטת. במידת הצורך, לידים מוסמכים למכירות זמינים בקלות.
אילו סוגי לידים אפשר לקנות?
ריכזנו עבורכם רשימה של סוגי הלידים הפופולריים ביותר שתוכלו לרכוש אם החלטתם שהגיע הזמן לרכוש לידים.
מובילי מכירות
לידי מכירות הם אנשים או חברות שהביעו עניין בסחורה או בשירותים שלך. עבור עסקים שמוכרים ישירות ללקוחות, רכישת לידים למכירות באיכות גבוהה היא אפשרות טובה. לידי מכירות נבחרים בקפידה על סמך מגוון מידע.
MLM לידים
כדי להצליח למכור מוצרים ושירותים לקבוצות חדשות של אנשים, משווקים רב-שכבתיים זקוקים לזרם קבוע של לידים חדשים. עם לידים של MLM, אתה מקבל את השמות ופרטי הקשר של לקוחות פוטנציאליים שכבר הביעו עניין במוצר או בשירות שאתה מציע. חלק משירותי מכירת לידים עושים יותר מסתם לתת לך את פרטי הקשר, הם גם מאפשרים לך להשתמש בשמם.
הצעה למכירות שלך הרבה יותר אמינה ומשכנעת כאשר היא מציגה את השם של ארגון שהלקוח חווה חוויות חיוביות איתו בעבר.
לידים בתחום הנדל"ן
מתווכים חייבים לשמור על מאגרי מידע איכותיים של קונים ומוכרים בשל האופי התחרותי של הענף. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, מתווכים יקנו פניות נדל"ן מעת לעת.
קידום אתרים מוביל
ישנה רמה גבוהה של תחרות בין סוכנויות קידום אתרים, מה שמקשה מאוד על יצירת לידים עבור עסקים רבים ברחבי העולם. לעתים קרובות קונים לידים כדרך לתת דחיפה לסוכנויות SEO.
הפניות לעיצוב אתרים
ישנה תחרות גדולה בין סוכנויות עיצוב אתרים. באופן טבעי, הם יקנו לידים כדי לעזור לקדם את העסקים שלהם ולהשיג לקוחות חדשים, כי העבודה שלהם דורשת מהם לעבוד עם לקוחות חד פעמיים.
מובילים להלוואות לעסקים
זה חיוני למלווי הלוואות לעסקים לפקח על השוק, כמו גם מגוון של מגזרים כדי לממן עסקים בהצלחה. חברות הלוואות רוכשות תכופות מובילות לאיתור מהיר יותר של לווים פוטנציאליים.
קניית לידים – לידים לזכיינות
גם מתווך או זכיין המבקש להשיג את מטרותיו חייב להשיג לידים איכותיים. גורמים אלו ינצלו את ההזדמנות לרכוש לידים באופן קבוע.
לסיכום על קניית לידים
כאשר אתה מבסס את אסטרטגיית יצירת הלידים שלך, עליך להחליט כמה לידים אתה רוצה לרכוש על סמך התקציב שלך וההמרות שאתה מקווה להשיג.
כדאי גם להקדיש מחשבה לקטגוריית לידי המכירות הדרושות לך: האם אתה בוחר לידים על סמך הפעילויות האחרונות, על תחומי העניין שלהם, על האזור הגיאוגרפי שלהם? גורמים אלו ישפיעו על סוג הלידים שתקבלו, כך שצמצום סוג הרשימה שלכם בצורה תמציתית ככל האפשר יועיל לכם לטווח ארוך ויספק את התמורה הטובה ביותר לכסף.
לבסוף, אתה תמיד צריך לקבוע את סוג הלידים שאתה רוצה מבחינת כמות המידע שאתה צריך – מיילים, כתובות, מספרי טלפון וכו'. החלטות אלו יהיו תלויות באופן שבו אתה מתכוון להשתמש במידע במסע הפרסום המתוכנן שלך.
רכישת לידים יכולה לייצר החזר חיובי מאוד על ההשקעה עבור העסק שלך אם הם מתאימים לארגון שלך ויכולים להוביל לתוצאות מצוינות. כדאי לשקול רכישת לידים כהשקעה מכיוון שהיא חוסכת לצוות המכירות זמן שהם היו משקיעים אחרת במחקר לקוחות פוטנציאליים והזנת פרטים למסד נתונים.