להיות ראשון בGoogle
digital-design-businessman-show-increase-market-graphic

להיות ראשון בGoogle-המדריך המלא לבעל העסק

תוכן העניינים של המאמר

איך להיות ראשון בתוצאות חיפוש של גוגל?

בואו נכניס אתכם לאווירה על-מנת שתוכלו להבין את עוצמתו של מנוע החיפוש האדיר הזה- נניח וקורה מקרה מבאס כדוגמת צינור מים שהתפוצץ בביתכם. זהו מצב מאוד לא נעים בו אנחנו לא יודעים יותר מדי מה לעשות ולא, בדרך-כלל לא יהיה לנו שכן אינסטלטור כדוגמת זה שמופיע  בסרטים האמריקאים שיבוא ויגאל אותנו.

נצטרך לחפש אחר איש מקצוע הזמין באזורנו ויוכל להגיע בשעות הקרובות. אם בעבר השתמשנו בדפי זהב לחיפוש בעל עסק, היום נפנה למאגר המידע הגדול ביותר בעולם- GOOGLE.

נקליד לצורך העניין אינסטלטור ברעננה, והופ, יוצגו לפנינו אפשרויות רלוונטיות רבות.

כאנשים רציונליים שצריכים פתרון מיידי, אנחנו ניכנס לאתרים הראשונים שגוגל מציעה לנו ומשם נחליט את שירותיו של מי לרכוש, הסיכוי שניכנס לעמוד השני או שלישי הוא אפסי.

כאנשים רציונליים שצריכים פתרון מידי, אנחנו ניכנס לאתרים הראשונים שגוגל מציעה לנו ומשם נחליט את שירותיו של מי לרכוש, הסיכוי שניכנס לעמוד השני או שלישי הוא אפסי.

האם זה רלוונטי לכל תחום בחיפושים של גוגל?

הסיטואציה הנה רלוונטית לכל scenario  אחר- חיפוש איפור לפורים, חיפוש מתנה ליום האהבה, חיפוש אחר אירועי ימי הולדת לילד/ה, והרשימה כמובן יכולה להמשיך והיא בעצם אינסופית.

כבעלי-עסק, עליכם להבין שלהיות מוצגים במקומות הראשונים בחיפושים בGOOGLE  זוהי עוצמה אדירה שיכולה לחשוף אתכם ואת שירותכם ללקוחות פוטנציאלים רבים.

עסק קטן תנו למקצוענים לעשות לכם עבודת קידום ברמה גבוהה. לעוד מידע כנסו לקישור

מילות מפתח – כל מה שאתם צריכים לדעת

כפי שאנו כצרכן מחפשים מילות מפתח רלוונטיות במנוע החיפוש כאשר אנו צריכים או מתעניינים בנושא מסוים-כך תקף הדבר לגבי בית העסק שלנו.

מחקר מילות מפתח משמעותו מציאת מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לבית העסק שיכולות להביא את התנועה הכי גדולה עבור האתר שלכם.

את מילות המפתח נמשה משאלות כגון באילו תחומים אתרנו עוסק, מה השירות או המוצר אנו מספקים, ומי קהל היעד שלנו.

זוהי תורה שלמה- מילות מפתח עם מילה אחת לרוב אינם אידיאליות כיוון שהן יובילו לתוצאות חיפוש חלשות לעומת מפלצות טראפיק שכבר שנים מצויות בתחום האורגני.

עלינו להיות יצירתיים יותר ולבחור במילות מפתח שהן כן פופלאריות ומחופשות, אך לא נדושות.

לשם כך דרוש מחקר מעמיק בנושא, ותוכנות רלוונטיות המבצעות את האופטמיזציה.

למה חשוב היום לכל עסק כרטיס ביקור דיגיטלי? למידע המלא כנסו

שלושת השלבים העיקריים בדרך להיות ראשונים בGOOGLE

1. להיות ראשון בGoogle בעזרת מחקר מילות מפתח עם זנב ארוך

האידיאל הוא לשלב באתרכם מילות מפתח ארוכות מהסיבה הפשוטה שכל מילה בפני עצמה מביאה טראפיק ותוצאות חיפוש, ולכן צמד מילים הוא אולטמיטיבי יותר עבורכם מאשר מילה אחת.

דוגמאות- איפור מומלץ  לפורים 2022, תכשיטי כסף ליום האהבה, עדשות מגע מומלצות, והרשימה עוד ארוכה.

ככל שמילת מפתח הנה ספציפית יותר, רמת התחרות בקידום האורגני הנה נמוכה יותר וכך סביר להניח שהאתר שלהם יקפוץ בגוגל בראש העמוד. הכל כמובן תלוי מחקר ,ניסיון, ותקציב.

את המחקר לרוב אידיאלי לעשות ע״י אנשיSEO מוסמכים

2. להיות ראשון בGoogle בעזרת כתיבת תוכן לפלטפורמת הדיגיטל שלכם

החיסרון באסטרטגיית מילות המפתח הנו שגוגל מגבילה אותנו מבחינת הכמות שניתן להכניס את מילת המפתח לפוסט או למאמר אותו נרצה לקדם אורגנית, ולכן, אתם כבעלי עסק מחויבים בכתיבת תוכן עבור בית העסק שלכם- מבחינת קריאייטיב, תתפרעו כמובן, אך אל תשכחו שעליכם לשלב בתוכן את מילות המפתח.

ככל שתכתבו יותר, כך יותר עמודים יתווספו לאתר שלכם, ותוכלו להביא כך יותר תנועה וחשיפה.

ההמלצה הגורפת הנה באזור ה16+ מאמרים/פוסטים/כתבות בחודש. יותר תוכן ומילים,  משמעו יותר טראפיק לאתר.

ההמלצה הגורפת היא להיעזר בכותבי תוכן מקצועיים שיכתבו עבורכם מדי שבוע מאמרים או פוסטים רלוונטים לבית העסק שלכם.

3. להיות ראשון בGoogle בעזרת אופטימיזציה לתוכן

שלב זה אנו אידיאלי על-מנת ליצור שיעור קליקים גבוה עבור האתר שלך- זוהי המטרה בסופו של יום, שכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים יימשכו להיכנס לפלטפורמת הדיגיטל שלכם.

אופטימיזציה לרוב נעשית ע״י אנשי  SEO מוסמכים ומקצועיים. המשמעות של אופטימיזציה הנה מציאת התכנים, תוצאות החיפוש, והטקסטים הרלוונטים ביותר שניתן באמצעותם להיות מדורגים במקום גבוה בGoogle.

קיימת גם אופטימיזצית מבנה הבודקת ומשפרת את חווית הגלישה באתר, זמן הטענת דפים, התאמה למובייל, וכו׳.

כלי אופטימיזציה יעילים וחדשניים קיימים לרוב במשרדי פרסום דיגיטליים.

לסיכום..

בתור עסקים מתחילים שרק עתה נכנסים לעולם הSEO, יהיה מאתגר מאוד להצליח להיכנס לעמוד הראשון של GOOGLE מהסיבה הפשוטה שלוקח זמן להבין מהם מילות המפתח והתוכן האידיאלי ביותר לשם קידום אתר העסק שלכם לעמודים הראשונים, וגם מהסיבה שהדבר עולה כסף רב.

אך עדיין, אתם יכולים לייצר תנועה אורגנית על-מנת לקדם את העסק שלכם ולגרום לצמיחתו והצלחתו.

על-מנת להבין יותר בעולם הזה ובאמת להצליח בו, אנו ממליצים להיעזר באנשי SEO מקצועיים ובמשרדי פרסום דיגיטליים המתמחים בקידום אתרים.

אל תהססו לבקש עזרה ולהשקיע כסף בSEO.

כאשר אתם משקיעים את כספיכם בכלים שיקדמו את העסק שלכם, ההשקעה תחזור אליכם כפליים.

פתחו את המיינד ולכו לכמה פגישות התייעצות במשרדי פרסום דיגיטליים מקצועיים על-מנת לחקור ולהעמיק קצת יותר על העולם הזה.

זכרו כי בסופו של יום מדובר באסטרטגיה כיוון שגוגל הנה ענקית חיפוש, אך עם ההכוונה הנכונה וההשקעה הנכונה בהחלט ניתן לקדם את אתרכם להופיע ראשון בגוגל.

צריכים ייעוץ מקצועי ומגוון? תנו למומחים לטפל בעסק שלכם. למידע נוסף כנסו לקישור

כותב:
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.