לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

פרסום ממומן בטיקטוק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

בטווח של שנים ספורות בלבד, TikTok צמחה בצורה מסיבית בפופולריות ובשימוש באפליקציות. עד אפריל 2022, היא הצליחה להגיע למיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. ובפוסט הקודם שלנו על יסודות TikTok, חקרנו כמה מהסיבות לפופולריות של האפליקציה, כמו גם איך מותגים יכולים לשווק בפלטפורמה.

מלבד טקטיקות השיווק הללו, ניתן גם להשקיע בפרסום בתשלום ב-TikTok כדי להגביר עוד יותר את השפעת המותג שלך על קהל האפליקציה. עם הפופולריות העצומה של האפליקציה, מודעות TikTok יכולות להיות תוספת נהדרת לאסטרטגיית הפרסום שלך במדיה החברתית.

אבל פרסום ב-TikTok אינו זהה לפרסום בערוצים חברתיים אחרים. במאמר זה ניתן סקירה מפורטת של איך לפרסם ב- TikTok ובאיזה סוג של מודעות אתה יכול להשתמש.

האם מודעות TikTok מתאימות לעסק שלך?

עם יותר מ-500 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם, TikTok מציגה הזדמנות עצומה למפרסמים. לא רק ש-TikTok עלתה על טוויטר וסנאפצ'ט בפופולריות, אלא שהיא גם פחות רוויה בפרסומות מאשר עמיתיה הוותיקים. האפליקציה הוויזואלית – המאפשרת למשתמשים לערוך ולשתף סרטונים של 15 שניות עם פילטרים, אפקטים ומוזיקה מובנים – באמת זעזעה את עולם השיווק עם הוויראליות חסרת התקדים שלו.

בתחילת 2019 השיקה האפליקציה גרסת בטא של היצע המודעות שלה. מאז, שמות גדולים כמו Grubhub, Nike, Fenty Beauty ו-Apple Music השתמשו במודעות TikTok כדי לקדם מוצרים בקמפיינים ייחודיים ומשכנעים מבחינה ויזואלית. עם מיקוד מתקדם ותכונות ייחודיות ליצירת מודעות, פלטפורמת ה-TikTok Ads אינה דומה לרבים מקודמותיה. כשמשתמשים בו ביעילות, זה יכול לעזור לך להתחבר לאחד ממאגרי המשתמשים הרווחיים ביותר.

עם זאת, לא כל עסק ממוקם ליהנות מההצעה הייחודית של TikTok. לפני שתשקיע את זמנך ומאמציך בפרסום ב-TikTok, הנה שתי שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך כדי לקבוע אם פלטפורמת המודעות הזו מתאימה לעסק שלך.

מהי היעד הדמוגרפי עבור העסק שלך?

אם אנשים צעירים יותר הם אחד מהקהלים העיקריים של העסק שלך, מודעות TikTok יכולות להיות השקעה משתלמת עבורך. עם 66% מהמשתמשים של TikTok מתחת לגיל 30 (41% הם בגילאי 16-24), זו לא הפלטפורמה הנכונה לעסקים הפונים לקהלים מבוגרים יותר.

כדי לדמיין זאת, מספר לא מבוטל של סרטונים פופולריים ב-TikTok מתייחסים לנושאים מוכווני נוער, כמו בית ספר ושיעורי בית.

עם זאת, ראוי לציין שבעוד שהקהל הנוכחי של TikTok הוא בעיקר צעיר, רשתות חברתיות אכן נוטות להיות מאומצות על ידי קהלים צעירים תחילה, ולאחר מכן להטביע את חותמן על דמוגרפיה ישנה יותר. אז אולי עדיין כדאי ללמוד יותר על הפלטפורמה כדי להישאר בקדמת העקומה, גם אם TikTok לא מתאים לעסק שלך בשלב זה.

האם יש לך תקציב לפרסום ממומן בטיקטוק?

בעוד שעסקים גדולים יותר כמו נייקי, דיסני ו-Grubhub החלו במהירות לפרסם ב-TikTok כדי להניב הופעות עצומות, מודעות TikTok עשויות להיות פחות משתלמות לעסקים קטנים יותר.

TikTok שומרת מקרוב על אלגוריתם התמחור שלה, המבוסס על מודל הצעת מחיר. לכל הפחות, תקציבים ברמת מסע הפרסום צריכים להיות $50 ליום, ותקציבים ברמת קבוצת המודעות חייבים להיות $20 ליום.

פרסום ממומן בטיקטוק – סוגי מודעות TikTok

TikTok מספקת לך שפע של אפשרויות לפרסם בפלטפורמה. ניתן לבחור מה יהיה הכי יעיל להגיע לקהל היעד שלך ולהעביר את המסר שלך. להלן סוגי המודעות השונים שתוכל להפעיל עם פלטפורמת המודעות של TikTok:

  • סרטון בפיד – אלו הן מודעות המופיעות בפיד החדשות המקומי של משתמשי TikTok בעמוד "בשבילך".
  • השתלטות על מותג – סוג זה של מודעה מאפשר לך לשלוט בשיחה כשהמסר שלך משתלט על כל המסך למשך מספר שניות. לאחר מכן היא הופכת למודעת וידאו ב-Fed.
  • מודעות TikTok– Spark הוציאה את סוג המודעה הזה בשנת 2021, והעניקה למותגים את היכולת לתת חסות לתוכן אורגני פופולרי שקשור למוצרים שלהם.
  • מודעות תמונה – מותגים יכולים למקם מודעות תמונה בסרטונים המופיעים באמצעות אפליקציות פיד החדשות של TikTok: BuzzVideo, TopBuzz ובייב.
  • מודעות וידאו – מודעות אלו הן סרטונים במסך מלא של 5 עד 60 שניות המופיעים בפיד "בשבילך" של המשתמש.
  • מודעות Pangle – פלטפורמת הווידאו של Pandle משתלבת עם TikTok כדי להציע מודעות וידאו, מקוריות ובאנרים, אך תכונה זו זמינה למדינות ספציפיות בלבד.
  • מודעות קרוסלה – מודעות אלו כוללות עד 10 תמונות ומופיעות באפליקציות פיד החדשות של TikTok.
  • תוכן AR ממותג – המודעות שלך יכולות להופיע גם כמדבקות ממותגות, עדשות וסוגים אחרים של תוכן AR כך שמשתמשי TikTok יוכלו להשתמש בהם בסרטונים שלהם.
  • אתגר האשטאג – סוג זה של מודעה מופיע בקטע "גילוי" של האפליקציה ויכול לעודד השתתפות משתמשים.
  • תוכן משפיע ממומן – עבור סוג זה של פרסומת TikTok, אתה מעביר את המסר שלך באמצעות תוכן ממומן ממשתמש TikTok משפיע.

למה צריך פרסום ממומן בטיקטוק?

חלק מהמשווקים עדיין סקפטיים לגבי פרסום ב-TikTok, בשל הפופולריות הגורפת שלו בדורות הצעירים. עם זאת, נקודת מבט זו מוטעית ביותר ומגיעה מאי הבנה של הפלטפורמה החברתית עצמה.

אם המשווקים יקדישו זמן לחקור את TikTok כראוי, הם היו מגלים שפרסום בו יכול להיות מועיל ביותר. להלן כמה סיבות מדוע כדאי לך לפרסם ב-TikTok.

TikTok For Business מקל על השיווק

יש אינספור יתרונות בשימוש ב- TikTok for Business בכדי לשווק את המותג שלך. עם הדמוגרפיה הצעירה בעיקרה של TikTok, אתה יכול להתחבר ולעסוק עם צעירים רבים מהקהל.

TikTok for Business היא פלטפורמת הכל-באחד מדהימה עבור מפרסמים. אתה יכול לקבל את כל מה שאתה צריך כדי להשיק קמפיין שיווקי בעל השפעה. בין אם זה יצירת מודעה או קביעת תקציב, מציאת הקהל הטוב ביותר או הערכת נתונים, TikTok for Business מאפשר לך להשיג את כל מה שאתה רוצה מקמפיין השיווק בווידאו שלך.

TikTok for Business מאפשר למותגים לבדוק את החוש היצירתי שלהם תוך כדי עיצוב קמפיינים שיווקיים. ואם אתה זקוק לעזרה ביצירת מודעות אותנטיות ומושכות את העין, מרכז הלמידה האלקטרוני (מנהל המודעות) יסביר וילווה אותך בכל התהליך.

יתרון נוסף של TikTok for Business הוא שהוא מאפשר לך ליצור פרסומות חדשניות שמתאימות לכל צרכי השיווק ולהפוך את המותג שלך לפופולרי בקרב ההמונים. באמצעות TikTok לחשבון עסקי, אתה יכול לעצב אתגרים ממותגים למשתמשים ולהזמין אותם להשתתף. אם האתגר הוא משהו מחוץ לקופסה, יהיו לו יותר סיכויים להפוך לוויראליים בפלטפורמה, וליצור יותר פרסום למותג שלך.

בחר מתוך מגוון רחב של סוגי מודעות

להלן חמשת סוגי המודעות שתוכל להעלות ב-TikTok ולהניב תנועה – מודעות תצוגה עליונה, מודעות בפיד, אתגרי האשטאג, השתלטות על מותג ואפקטים ממותגים.

להגיע לקהל החשוב

בשיווק מקוון, מציאת הקהל הנכון היא קריטית. TikTok מאפשרת לך להגיע לקהל החשוב ביותר עבור המותג שלך. אבל, זה יהיה חכם לדעת ש-TikTok היא לא הפלטפורמה הטובה ביותר להשגת קהל מבוגר יותר.

למעלה מ-60% מהמשתמשים ב-TikTok הם בקבוצת הגיל של 16 ו-24; מעל 80 אחוז מהמשתמשים ב-TikTok הם עד גיל 34. לפיכך, TikTok היא הפלטפורמה הטובה ביותר לתפוס קהל צעיר.

כוחו של שיווק משפיענים

למשפיענים יש כוח עצום ו-TikTok יצרה פלטפורמה לחיבור עסקים ומשפיענים באמצעות TikTok Creators Marketplace. זוהי זירה שבה עסקים יכולים ליצור אינטראקציה ישירה עם משפיענים מאומתים כדי להתאים תוכן אורגני למוצרים ולשירותים שלהם.

היתרון הברור של שיווק מסוג זה הוא שסביר יותר שמשתמשים יסמכו על דעתו של אדם שהם עוקבים אחריהם, מחבבים ומכבדים על פני אישור מותג בלעדי. פרסום משפיע ב-TikTok עובד טוב במיוחד מכיוון שפלטפורמת המדיה החברתית הזו ידועה בהצגת תוכן אותנטי וטבעי.

לדוגמה, צפייה במשפיען מקליט את עצמו מנסה שמפו חדש בביתו, מרגיש הרבה יותר מציאותי מאשר צפייה בפרסומת מסוגננת מדי בטלוויזיה. שותפות עם משפיענים פופולריים היא גם דרך מצוינת לשמור על מסעות הפרסום שלך רעננים, רלוונטיים וחסכוניים.

מעורבות המשתמשים ב-TikTok

בכדי שהפרסומות הממומנות שלך במדיה החברתית יעבדו, המשתמשים הממוקדים שאליהם אתם פונה, חייבים לעסוק באופן מלא בפלטפורמת המדיה החברתית המדוברת, ונראה ש-TikTok היא האפליקציה המושלמת לכך.

והסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה. 90% ממשתמשי TikTok נכנסים לאפליקציה מספר פעמים ביום, ומשתמשים אלו יבלו כ-45 דקות ביום בגלילה באפליקציה עצמה, מה שגורם לעלות הפרסום של TikTok להיות משתלמות הרבה יותר.

בניגוד לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, נראה כי TikTok מושך קהל פעיל ומעורב, שפלטפורמות מדיה חברתית אחרות מתקשות לשכפל. אם המשתמשים שלך מעורבים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יגיבו טוב לפרסומות, במיוחד לאלו שאינן פולשניות.

Millennials ו-Gen Z מבינים הרבה יותר בטכנולוגיה, ורובם משתמשים בחוסמי פרסומות בכל האפליקציות שלהם. עם זאת, TikTok מציעה למשווקים דרך פנטסטית לפרסם את המותג שלהם בשל הנפח הגבוה של מעורבות המשתמשים.

במקום למקד את כל המאמצים שלך באסטרטגיה שיווקית, אתה יכול להשתמש ב-TikTok כדי לקדם תמיכה צרכנית. זה אומר שאתה יכול לבנות מודעות חזקה למותג עם קהל שמעורב באופן פעיל במה שיש לך להציע.

טווח הגעה בינלאומי

TikTok שולטת בעולם המדיה החברתית בקנה מידה עולמי. נכון לעכשיו, ישנם למעלה ממיליארד משתמשים ב-TikTok, והוא זמין ב-150 מדינות ו-75 שפות שונות. אז, עם המספרים האלה, זה מובן מאליו שאם אתה מחפש להתרחב גלובלית, אז TikTok בהחלט יכולה להיות בחירה אידיאלית.

ל-Covid-19 היה חלק גדול בעליית משתמשי TikTok, והקהל שלו עדיין צפוי לגדול. נעילה במדינה גרמה לאנשים תקועים בבתיהם בחיפוש אחר צורות חדשות של בידור מקוון. למרות שחלקים מהעולם נפתחים שוב, הביקוש לצורה זו של מדיה חברתית לא מאט, מה שיכול להיות בחלקו בגלל המעבר של העולם להוצאות מקוונות.

רכישה מקוונת נראית כאופציה המועדפת על מיליארדי משתמשים ברחבי העולם ו-TikTok הוא אחד השחקנים המרכזיים המשפיעים על החלטות הוצאות ומעצבות רכישות. פרסום המוצר או השירות שלך בפלטפורמה זו יכול לעזור לעסק המסחר האלקטרוני שלך להתרחב בקנה מידה עולמי ולהגיע לקהלים שמעולם לא חשבת שאפשר.

קל לשימוש

לפעמים, המחשבה על יצירת פרסומת וידאו יכולה להיות מרתיעה, במיוחד אם אתה חדש בתחום הפרסום הממומן. אבל עם TikTok, יצירת תוכן וידאו זה סיפור מהיר וקל להפליא.

TikTok תמיד שואפת לקדם אותנטיות, מה שאומר שהמודעות שלך לא חייבות להיות מושלמות, פרסומות מופרזות ומופקות מדי ב-TikTok הרחיקו בעבר משתמשים, אז עדיף לשמור את זה פשוט.

פרסום ממומן בטיקטוק – סיכום

השליטה העולמית של TikTok רק החלה. העובדה שהוא בין האפליקציות המובילות בעולם גם כיום, רק מראה עדיין מושכת ופעילה יותר מאי פעם.

הקהל ההולך וגדל של משתמשים מעורבים מציע למשווקים הזדמנות שלא יסולא בפז להגיע לקהלים חדשים ברחבי העולם ולהגדיל את החשיפה למותג שלהם. ברגע שתראה עד כמה פרסום TikTok יכול להיות פשוט ואפקטיבי, הוא יהפוך לחלק מאסטרטגיית השיווק שלך תוך זמן קצר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!