לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

כמה עולה פרסום בפייסבוק?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

כמה עולה פרסום בפייסבוק? פרסום בפייסבוק הוא מתכונת קבועה בתוכניות השיווק של עסקים קטנים רבים.

ישנם 3.7 מיליון עסקים המריצים מסעות פרסום באמצעות פייסבוק, ומוציאים יחד 5.5 מיליארד דולר כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות פלטפורמת המדיה החברתית.

מספרים כאלה מרשימים… אבל מפחידים.

כל כך הרבה תחרות על תשומת הלב בפלטפורמה פירושה עלויות הולכות וגדלות

זה לא אומר שאתם צריכים תקציב מודעות של פייסבוק של מיליון דולר כדי להוביל תנועה, לידים ומכירות דרך האפליקציה.

מדריך זה חולק אתם למעשה נתונים רלוונטים כדוגמת  כמה אתה צריך להקציב למודעות פייסבוק, עם טיפים להפחתת העלות של מסעות הפרסום שלך מבלי להקריב את התוצאות.

מה קובע את עלות המודעה שלכם בפייסבוק?

למרות מה שאתם רואים בעדכון החדשות שלכם, פייסבוק לא רוצה להעמיס על הקהל שלה בפרסומות.

ישנם מיקומי פרסום מוגבלים לעסקים לתת חסות בפייסבוק ובאינסטגרם.

כדי לקבוע איזה מפרסם זוכה במקום, אלגוריתם הפרסום של פייסבוק מכניס אותם לפעולת מודעה.

כל מפרסם ששולח את הקמפיינים שלו מתחרה על מיקום מודעה ספציפי מול קהל היעד שלו.

לצורך הדוגמא, אם שני מותגי יופי מגיעים לנשים בני דור המילניום בפיד החדשות, למשל, הם מתחרים במכירה הפומבית ביחד.

המחיר אינו הגורם היחיד שנלקח בחשבון בעת ​​ההחלטה על זוכה במכירה פומבית

כדי להעניק את מקום המודעה, פייסבוק קובעת את הערך הכולל של המודעה – במילים אחרות, כמה קהל היעד ירצה או יתעניין בתוכן המודעה.

האלגוריתם בוחן את איכות המודעה (כולל משוב קודם) ושיעורי הפעולה המשוערים (כמה אנשים יבצעו פעולה – לייק, לשתף או להגיב – על המודעה).

 הקמפיין שמסמן את שלושת התיבות הללו בצורה הטובה ביותר הוא בעל הערך הגבוה ביותר וזוכה בשטח המודעה.

מלבד מכירה פומבית, מפרסמים רבים מוצאים שעלויות המודעות שלהם בפייסבוק משתנות לאורך השנה.

ככל שיותר מפרסמים יתחרו במכירה פומבית, כך עלויות המודעות שלכם בפייסבוק יהיו גבוהות יותר.

פרסום בפייסבוק בתעשיות כמו פיננסים, ביטוח, ומשפטים  נוטים להיות יקרים יותר מסיבה זו.

גם העונתיות משחקת תפקיד. 

עלויות המודעה מרקיעות שחקים באופן היסטורי במהלך החודשים האחרונים של השנה.

קונים מקוונים בעקבות בלאק פריידי וחג המולד מובילים יותר מפרסמים לפלטפורמה, ומגדילים את מספר המתחרים במכירה פומבית של מודעות.

כמה עולה פרסום בפייסבוק?

. פייסבוק מחייבת מפרסמים על סמך שני מדדים: עלות לקליק (CPC)  ועלות למיל (CPM) – הידוע גם בשם עלות לאלף חשיפות.

המחיר הממוצע לקליק בפייסבוק הוא $0.94 (3.23 שקלים) מה שהופך אותו לזול יותר מפרסום בלינקדאין, אינסטגרם או יוטיוב לצורך ההמחשה

כאמור, העונתיות והתחרות ממלאות שתיהן תפקידים מרכזיים במחיר של הצעת מחיר מנצחת למכירה פומבית של מודעות בפייסבוק – במיוחד מכיוון שביקור באתר הוא התוצאה הרצויה עבור מפרסמים רבים

ההמלצה הגורפת שלנו היא להפעיל מסעות פרסום במחצית הראשונה של השנה אם עלויות פרסום יקרות מהוות דאגה.

מחיר ממוצע  לCPM (אלף חשיפות עבור מודעת פייסבוק)

אם טווח הגעה ומודעות הם המטרות המרכזיות שלכם, צפו לשלם 12.07$ (42 שקלים)  כדי להגיע ל-1,000 אנשים דרך אפליקציית פייסבוק.

עלות ממוצעת לליד (CPL)

בעוד שיש רק שני מדדים שקובעים כיצד מפרסמים משלמים על מודעות, מדדים פיננסיים אחרים נכנסים לתמונה כאשר מבינים את העלות של מסעות הפרסום שלך בפייסבוק. 

מותגים משתמשים בפלטפורמה כדי ליצור מנויים באמצעות אימייל – לקוחות פוטנציאליים שהם יכולים למכור להם בטווח הארוך מבלי לקחת בחשבון עלויות פרסום חוזרות ונשנות.

מחקר מעמיד את העלות הממוצעת לליד עבור מודעת פייסבוק ב-$5.83 (20 שקלים).

כיצד להפחית את עלות המודעה שלכם בפייסבוק?

ברגע שפייסבוק הופכת למקור אמין ללקוחות חדשים, לשחק עם תקציבי שיווק דיגיטלי מרגיש מסוכן. אתם בהחלט  לא רוצה לסתום את הברז ולתת למתחרה שלכם להוביל

החדשות הטובות הן שכמה שינויים קטנים במסע הפרסום שלכם יכולים להוזיל את עלויות הפרסום מבלי לוותר על התוצאות, מה שיוביל להחזר טוב יותר על ההשקעה שלכם. 

קבלו את כל הטיפים הרלוונטים כיצד לעשות זאת:

  • בחרו את יעד הקמפיין הנכון
  • התמקדו במיקוד לפי הקהל הרלוונטי אליו תרצו לפנות
  • הפעילו קמפיינים של מיקוד מחדש
  • הפכו את מסעות הפרסום שלך לטרנדים ורלוונטים
  • השתמשו במבחני A/B testing על-מנת להבין אילו מודעות מושכות יותר את הקהל הרלוונטי שלכם
פייסבוק
(Credit by: @
user5391341, Freepik)

טיפים לייעול נכון של מודעות פייסבוק

בחרו את יעד הקמפיין המדויק והנכון

השלב הראשון ביצירת מודעת פייסבוק חדשה הוא בחירת יעד מסע הפרסום. 

זוהי מטרת העל של מסע הפרסום שלכם – התוצאה שאתם רוצה להשיג מקניית מודעות בפלטפורמה.

האלגוריתם מצמיד את המטרה שלכם למשתמשים שמתאימים לקריטריונים האלה. 

אם אתם מגישים הצעות למכירות, למשל, סביר יותר שהמודעה שלכם תוצג למשתמשי פייסבוק שביצעו רכישות דרך הפלטפורמה בעבר.

כתוצאה מכך, המחיר הממוצע לקליק עבור כל יעד מסע פרסום הוא שונה.

צמצמו את מיקוד הקהל שלכם

האלגוריתם של פייסבוק לוקח בחשבון את ציון הרלוונטיות של המודעה בעת חישוב הצעות המחיר. ככל שהקהל שלכם קטן ורלוונטי יותר, כך יש לכם סיכוי גדול יותר לזכות במכירה הפומבית של מודעות.

הפעילו קמפיינים של ריטרגטינג (פרסום מחדש)

האלגוריתם של פייסבוק אוסף נתונים על המבקרים באתר שלכם ומצמיד אותם לפרופיל פייסבוק – כולל הדפים שבהם הם ביקרו, אילו פריטים הם הוסיפו לעגלה המקוונת שלהם, וכו׳. 

כל הנתונים האלה יכולים לשמש להפעלת מסעות פרסום מותאמים אישית של מיקוד מחדש.

זכרו כי בסופו של יום מדובר בפסיכולוגיה וככל שתשכילו להבין את הלקוח מבחינת נקודות הכאב שלו ומה מגרה אותו להשתמש בשירות שלכם, קח תצרו מודעות פרסום מדויקות יותר ותניעו אותו לרכוש מכם בסופו של יום. 

הפכו את מסעות הפרסום שלכם לרלוונטיים

לאחר שמיקדתם את עצמכם בקהל היעד שלכם, השתמשו במידע שאספתם לגביו כדי להפוך את מסע הפרסום שלכם לרלוונטי. 

(זו הסיבה שמסעות פרסום של מיקוד מחדש עובדים כל כך טוב – אתם מציגים קריאייטיבים מותאמים אישית של מודעות על סמך החוויה שהלקוח חווה עם המותג שלכם.)

חפרו לעומק, בצעו מחקר לקוחות ותבינו את:

  • תחומי עניין
  • טון דיבור
  • נקודות כאב
  • מטרות ושאיפות
  • משפיענים אהובים
  • נקודות הזדהות

השתמשו בנתונים אלה כדי להפיק את המודעה שלכם – כל דבר מהקריאייטיב של המודעה ועד למסר שלכם נקבע על פי נתוני הקהל שלכם.

הפחיתו את ציון תדירות המודעות

חיסרון אחד בהפחתת קהל הפרסום שלכם בפייסבוק הוא שקמפיינים הופכים במהירות לחזרתיים.

סביר להניח שלקוח פוטנציאלי שיראה את המודעה שלכם מספר פעמים בפיד החדשות שלו יהפוך מתוסכל מהחזרתיות.

(בואו נודה באמת: אם הם לא יתקשרו עם המודעה שלכם בפעמים הראשונות שהיא מופיעה, הם לא יתקשרו איתה גם בפעם העשירית.טבע האדם)

אלגוריתם הפרסום של פייסבוק לוקח בחשבון את ציוני תדירות המודעות מסיבה זו. 

הוא  מעדיף מודעות חדשות וטריות יותר שלא הוצגו באופן ממצה לקהל היעד.

עקבו אחר ציוני התדירות במרכז המחוונים לדיווח שלכם. 

ברגע שהוא זוחל מעבר לשתיים או שלוש, דאגו לרענן את מסע הפרסום עם מודעה, תמונות או סרטונים חדשים. 

המטרה היא לשמור על דברים מעניינים.

אל תשעממו את הקהל שלכם לעולם.

קריאייטיבים ומיקומים של מודעות לבדיקת A/B

פרסום בפייסבוק הוא שילוב של מדע ואומנות.

 עם כל כך הרבה משתנים במשחק, אי אפשר לדעת מהי המודעה ה"מושלמת" – כזו שמניבה תוצאות עבור העסק שלכם מבלי לעלות הון תועפות.

אתם בהחלט יכולים  להתקרב ליצירתו באמצעות בדיקות A/B.

בדיקת A/B המובנית של פייסבוק עוזרת למפרסמים למצוא את שילובי המודעות המנצחים. 

לכן, עבור כל מסע פרסום, נסו להמציא את עצמכם מחדש עם האלמנטים הבאים ועקבו  אחר ההשפעה על הקהל שלכם:

טיפים נוספים ורלוונטים

קריאייטיבים של מודעות

האם תמונות, סרטונים או קרוסלות עושים עבודה טובה יותר במעורבות הקהל שלכם? 

מה בדבר תוכן ארוך לעומת תוכן קצר? 

תוכן שנוצר על ידי משפיענים או שמא ויזואליות מספיקה?

מיקומים

פיד החדשות הוא נקודת השיחה הראשונה למפרסמים, אבל בדוק אם המודעות שלך זוכות לתשומת לב רבה יותר במקומות אחרים – כמו רשת הקהלים הרלוונטים לצורך העניין. 

התמקדו בחוויות שלאחר הקליק

העברת תנועה באמצעות מודעות פייסבוק היא רק חצי מהקרב. 

משיכת  לקוחות פוטנציאליים לאתר בעל טעינה איטית, או אתר עם חווית משתמש גרועה בדרך כלל, לא יביא הכנסה – לא משנה עד כמה מסע הפרסום שלכם מושך את העין.

קחו זאת תמיד בחשבון.

הפנו את הקונים לדפי נחיתה מותאמים אישית

כולנו היינו שם: לחיצה על מוצר המודגש במודעת פייסבוק, רק כדי להיות מופנים לדף הבית של המותג ולשורת החיפוש כדי למצוא אותו בעצמך.

הפכו את גילוי המוצר לנגיש בקלות על ידי הפניה תמידית לדף המוצר עצמו

זמני טעינה מהירים 

רק שיפור של שנייה אחת במהירות האתר יכול להגדיל את ההמרות ב-27%. 

דחסו תמונות, הסירו Javascript ודאגו ששרת אחסון האתרים שלכם הוא שרת איכותי עם זמני טעינה מהירים. 

הפכו אותו לידידותי לסמארטפון

הרוב המכריע (98.5%) של משתמשי פייסבוק גולשים בבאפליקציה באמצעות מכשיר נייד.

ודאו שהאתר שלכם מותאם בגודלו לגלישה בסמארטפון.

הציעו תשלום בלחיצה אחת

פחות חיכוכים בקופה פירושו פחות סיכוי שאנשים יירדו. 

חנויות מסחר אלקטרוני המשתמשות ב-Shop Pay לצורך העניין רואות תעריפים גבוהים פי 1.91 מהסמארטפון לרכישת קופה בהשוואה לחנויות עם קופה רגילה.

זכרו כי העלות של מודעות פייסבוק תמיד משתנה

פייסבוק היא כלי שיווקי רב ערך לעסקים בכל הגדלים וכל המינים.

כבעלי עסק תוכלו למצוא בדיגיטל לקוחות ברמות הכנסה שונות, תחומי עניין ומיקומים שונים באמצעות הפלטפורמה  שרבים מהם מגלים מוצרים חדשים באמצעות מודעות בפיד החדשות שלהם.

7 גורמים המשפיעים על עלויות הפרסום בפייסבוק

1. תעשייה

הנישה העסקית שלfo משפיעה באופן משמעותי על עלויות המודעות שלך. 

לדוגמה, מודעות פייסבוק הקשורות לביטוח או פיננסים יהיו יקרות יותר מאלו המקדמות בגדים לצורך העניין.

2. אסטרטגיית הצעות מחיר

אסטרטגיית הצעת המחיר שלכם היא אחד המרכיבים המרכזיים שקובעים את עלויות המודעות שלכם. 

אתם צריכים להחליט אם אתם צריכים ללכת על הצעות מחיר אוטומטיות ולהצטרף לעלות הנמוכה ביותר או לשלוט על עלויות המודעה שלכם באופן ידני במקום זאת.

3. תזמון

אותה מודעת פייסבוק עשויה לעלות יותר או פחות בשעות שונות של היום. 

כמו-כן, המודעות שלכם יעלו לכם הרבה יותר במהלך אירועים עונתיים כאשר כולם נלחמים על תשומת הלב של הקונים.

4. קהל

גם עלויות המודעות שלכם בפייסבוק יעלו, אם אתם מנסים להגיע לאותם נתונים דמוגרפיים כמו מפרסמים רבים אחרים בו זמנית.

זכרו  כי אתם לא תתחרו רק עם העסקים והמותגים בנישה שלכם. 

אתה גם תתחרו עם עסקים שמוכרים מוצרים שונים אך מכוונים לאותו קהל יעד שאתם מכוונים אליו.

5. מיקום מודעה

ככל שמיקום המודעה שלכם יהיה תחרותי יותר, כך המודעות שלכם יעלו לכם יותר.

6. מטרת המודעה

אם תבחרו ביעד שגוי עבור המודעה שלכם, לדוגמה, שימוש ביעד ליצירת לידים כאשר כל מה שאתה רוצה הוא להגביר את המודעות למותג שלכם, המודעות שלכם יעלו לכם יותר.

7. ציון רלוונטיות

אם המודעות שלכם  אינן רלוונטיות לקהל היעד שלך, העלויות שלהן יהיו גבוהות יותר. 

ודאו שאתם יוצרים מודעות איכותיות שמביאות ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

ככל שתהיו מדויקים יותר, כך תוכלו להפחית בהוצאות הפרסום שלכם. 

כיצד לחלק את תקציב המודעות שלי בפייסבוק?

עליכם לחלק את הוצאות המודעות החודשיות שלך עבור מודעות פייסבוק על פני שלוש קטגוריות: בניית קהל, קידום הצעות ומיקוד מחדש.

בניית קהל – 20%

כדאי להקצות כ-20% מתקציב המודעות שלכם בפייסבוק לבניית קהל היעד שלכם.

כמובן, אם אתה רק מתחילים עם המודעות שלכם, האחוז צריך להיות גבוה יותר.

מודעות בקטגוריה זו צריכות ללמד את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לגבי המוצרים או השירותים שלכם לעודד אותם לעסוק במותג שלכם. 

מאוחר יותר תשתמשו בקהל הזה כדי לבנות את הלידים שלכם,בסופו של דבר, למכור את המוצרים שלכם באמצעות קמפיינים של מיקוד מחדש.

קידום מוצרים- 60%

הקצו כ-60% מתקציב המודעות הכולל שלכם לקידום המוצרים שלכם ויצירת המרות.

מיקוד מחדש – 20%

השתמשו ב-20% הנותרים למיקוד מחדש של אנשים שביקרו בחנות המקוונת שלכם, הודות למסעות הפרסום הקודמים שלכם.

ככל שעובר הזמן, אתם יכולים להגדיל את הוצאות המודעות שלכם על מיקוד מחדש, אבל ודאו שיש לכם  זרם קבוע של אנשים חדשים שמתעניינים בחנות או בעסק שלכם.

אחרת, קהל הטירגוט מחדש שלכם יהיה קטן מכדי להפיק תוצאות משמעותיות.

כמה להוציא על מודעות פייסבוק?

אם אין לכם תקציב שיווק גדול, אתהם בהחלט יכולים לשקול  להוציא רק $1 ליום על המודעות שלכם בפייסבוק. 

למרות שסכום זה נראה מעט מדי מכדי להשפיע, אתם למעשה יכולים להיחשף בפני קהל רב.

אם אתם מוכנים להשקיע יותר בשיווק הדיגיטלי שלכם, שאפו להוציא מספיק כסף כדי לעזור למערכת פרסום המודעות של פייסבוק להשלים את שלב הלמידה מהר יותר.

ראוי לציין כי פייסבוק זקוקה לכ-50 אירועי אופטימיזציה כדי להשלים את שלב הלמידה שלה, כך שאם אתה מבצעים אופטימיזציה לעלות לקליק, התקציב השבועי שלכם צריך להיות בסביבות 50

 x $0.39 = $19.5. 

זכרו שהחישוב הזה מבוסס על עלות ממוצעת של פייסבוק לקליק, כך שהתוצאות שלכם עשויות להשתנות – ייתכן שתצטרך להוציא יותר.

5 דרכים כיצד להפחית את עלויות המודעות שלכם בפייסבוק

עכשיו, בואו נגיע לדברים הטובים שלכל מי שצריך להפעיל מודעות פייסבוק אכפת מהם. 

בסעיף הבא, תמצאו חמישה טיפים כיצד להפחית את העלות של מודעות פייסבוק.

1. בחרו את יעד הקמפיין הנכון

כשאתה יוצרים מסע פרסום חדש, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את יעד השיווק שלכם.

שלב זה הוא קריטי מאוד, לכן עליכם להיות מרוכזים.

אם  ניכנס לעומקם של סטטיסטיקות מטרת קמפיין שגויה יכולה להגדיל את עלויות הפרסום שלכם בפייסבוק עד 4,238% יותר!

כדי להשתמש בחוכמה בכספי המודעות שלכם, חשבו היטב מה אתם רוצים להשיג. 

האם אתם רוצים שקהל היעד שלכם יכיר את המותג שלכם,או שאתה רוצה למקד לאותם אנשים שמוכנים לקנות? 

כל יעד תקף, אתה רק צריך להתאים אותו למשפך השיווקי שלכם. 

ישנם שלושה שלבים עיקריים במשפך שיווק דיגיטלי קלאסי: מודעות, התחשבות והמרה

פייסבוק מציעה יעדי קמפיין שונים עבור כל אחד מהשלבים הללו.

2. צמצמו את הקהל שלכם

קהלים רחבים ייצרו מדדי טווח טובים יותר, אבל גם שיעורי ההמרות שלכם יהיו נמוכים יותר,קחו זאת בחשבון

זה לא הגיוני לנסות לעמוד מול אנשים שאינם מעוניינים בכם, במיוחד כאשר פייסבוק מציעה אפשרויות מיקוד חזקות.

קהלים ספציפיים בדרך כלל מביאים תוצאות טובות יותר מאשר קהלים רחבים מכיוון שהמודעות שלכם רלוונטיות יותר לקהל ממוקד היטב. 

כתוצאה מכך, אתם מבזבזים פחות כסף על מודעות לא יעילות.

אם החנות או העסק שלכם עדיין חדשים, השתמשו בקהלי ליבה כדי להגדיר את הלקוחות האידיאליים שלכם.

אם אתם כבר מקבל תנועה ומכירות, השתמשו בקהלים מותאמים אישית למיקוד מחדש של אנשים שנטשו את העגלות שלהם או לעודד רכישה חוזרת.

3. עקבו אחרי הרלוונטיות של המודעה שלכם

פייסבוק מציינת בבירור ש"מודעות רלוונטיות יותר עולות פחות ורואות יותר תוצאות".

איך לדעת אם המודעות שלכם רלוונטיות? בדוק את אבחון רלוונטיות המודעה.

אבחון רלוונטיות המודעה מעריך את איכות המודעות, שיעור המעורבות ודירוג ההמרות של המודעות שלכם כדי לקבוע אם הן רלוונטיות לקהל היעד שלך.

אתם כול למצוא את אבחון רלוונטיות המודעה במנהל המודעות שלכם, בעמודת הביצועים המוגדרת מראש, או להוסיף אותם באופן ידני אם אתה משתמש בהגדרות מותאמות אישית של עמודות מותאמות אישית

4. הורידו את תדירות המודעות שלכם

תדירות המודעה שלכם היא מספר הפעמים המשוער שכל אדם ראה את המודעה שלכם.

מומלץ לשמור על תדירות המודעות שלכם מתחת ל-3. א

ם המספר גבוה יותר, אתם מסתכנים בהעמסת יתר של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם  ותיתקלו בתופעה של עייפות מודעות.

5. אוטומציה של ניהול המודעות שלכם בפייסבוק

לבסוף, אם אתם מרגישים שפרסום בפייסבוק הוא קצת יותר מדי לטפל בו, במיוחד אם אתם צריכים לנהל חלקים אחרים של העסק שלכם, חשבו על אוטומציה של מודעות בפייסבוק.

אז מהו מחיר מודעה בפייסבוק לעומת מחיר מודעה באינסטגרם?

מחקרים רבים מצביעים על כך שמודעות פייסבוק זולות יותר מפרסומות אינסטגרם.

למרות שלעתים קרובות מודעות אינסטגרם הן יותר יקרות, הן נוטות לקבל שיעור מעורבות גבוה יותר ממודעות פייסבוק, הודות לאופי הוויזואלי של הפלטפורמה. 

זה נכון במיוחד לענף ההלבשה- מסעות הפרסום שלהם באינסטגרם מייצרים פי 12 לידים ומכירות בהשוואה למודעות בפייסבוק.

קחו נתונים אלו בחשבון.

במידה ועולות לכם שאלות לגבי הרשת החברתית הגדולה בעולם, אנחנו יותר מנשמח לעזור לכם ולענות לכל השאלות שלכם.

אל תהססו לפנות אלינו, אנחנו כאן בשבילכם.

אוהבים, 

משפחת וג׳טה – משרד פרסום דיגיטלי

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!