איך בונים בלוג – כאשר קונה פוטנציאלי מבקר בחנות שלך, אולי הוא לא מוכן לקנות, אבל הוא בטוח מוכן ללמוד.
בלוג הוא אחד מעמודי התווך של אסטרטגיית שיווק תוכן , מושג המשמש לתיאור הפרקטיקה של יצירת תוכן בעל ערך מתוך כוונה לחנך ולעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלך.
זה יכול להכיל כמה סוגים של תוכן מולטימדיה כמו מאמרים, קבצי אודיו, תמונות וסרטונים – ניתן לחבר את זה גם לחנות המקוונת שלך.
הדבר החשוב בבלוג בניגוד לכלי שיווק דיגיטליים אחרים הוא שזה לא רק עוד דרך למכור שטחית או להיות אגרסיבי להוביל אנשים לביצוע רכישה.
מדובר בלמידה ושיתוף של תוכן אינפורמטיבי.
זה יכול להוביל לרכישה מושכלת כמובן אבל זו לא המטרה!
"אם אתה לא עוסק בשיווק תוכן, אתה מפסיד הזדמנות מצוינת. והבעיה היא שחברות אחרות יעשו את זה.
זו אחת הדרכים הטובות ביותר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך למצוא את החנות שלך וללמוד איתה".
מסבירה אמילי פטרסון, מנכ"לית Quatrain Criativa.
7 יתרונות של בלוג לחנות המקוונת שלך
- הפוך את החנות שלך לאוטוריטה, המשחק הוא סמכות ואמינות במגרש: כאשר אתה מציע ספריית מאמרים, הורדות, סיפורי מקרים, סרטונים ופודקאסטים, זה בונה אמון במותג שלך ובונה מערכת יחסים.
- אם אתה הופך למקור התשובות לשאלות שיש לצרכנים שלך, אתה ממצב את עצמך כמוביל בתעשייה.
- במיתוג, מוניטין הוא ערך בלתי מוחשי ובלתי ניתן למדידה , עליו הכל עשוי לקום או ליפול. בלוג מאפשר לך לבנות אותו.
- נותן הזדמנות להשיג שיתופים ולייצר טראפיק מבלי להוציא שקל.
- בלוג טוב הופך את הקונים לנאמנים, אם לא תספק מידע והשכלה על הענף שלך, המתחרה שלך יעשה זאת.
- הוספת תוכן לאתר שלך, מאפשרת לחנות שלך לזכות בדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.
- עוזר לך לבנות רשת, קהל, זה עשוי לשמש כלידים למכירה או לצורך איפיון והכרה של הקהל שלך.
סוגי בלוגים
בלוג אישי: זהו אמצעי ביטוי למי שרוצה לתקשר לעולם מי הם, מה מעניין אותם ואיך הם רואים את החיים. מעניין לשים לב שרוב הבלוגרים שהחלו לכתוב מתוך תשוקה פיתחו את התוכן שלהם ואת הקהילה העסקית המקוונת שלהם לפלטפורמות מקוונות לקורסים או מסחר אלקטרוני.
דוגמה טובה לבלוג אישי הוא Sincerely Jules , שיש לו 4.9 מיליון עוקבים באינסטגרם, היא אחת הבלוגריות המפורסמות בעולם.
ואף על פי שהבלוג נסוב סביבה ולא סביב עסק, קהל רחב שסומך עלייך הוא קל מאוד למינוף לכל צורך עסקי.
בעקבות הבלוג, על אף שהרבה פעמים אין לאנשים אלה מוצר ממשי, חברות משלמות להם עבור חשיפה לקהל שהם צברו, שקלו להיעזר בזה בקידום העסק שלכם, או כקריירה צידית.
בלוג תאגידי: ההבדל בין חברה שרק מכריזה על אירועים ותקשורת בהודעות לעיתונות באתרים שלה לבין כאלה שמציעות תוכן מגוון כדי לחנך את הלקוחות הפוטנציאליים שלה ראוי לציון.
שתי דוגמאות לבלוגים ארגוניים בתעשיית פינטק – טכנולוגיה פיננסית הן Founderlist ו- Fintual .
הראשון הוא דוגמה מעניינת למגוון הפורמטים והנושאים שאתה יכול להציע בבלוג, השני הוא התייחסות להבנת איך להתבלט בתעשייה, שלרוב יש לה נימה רצינית של תקשורת, על ידי שימוש ספונטני ו צורת ביטוי חסרת כבוד.
בלוג מקצועי: דרך מצוינת לבנות מותג אישי ליועצים ואנשים שרוצים להתבלט על פני אנשי מקצוע אחרים בשוק. הדוגמה הנבחרת היא איש העסקים הוונצואלי שיצר מותג רב עוצמה באמצעות התוכן שלו, Vero Ruiz del Vizo .
בלוג נישה: אלו שאוספים תוכן לאנשים המתעניינים בנושאים מסוימים, בלוגים הבנויים סביב תחביב מקצוע או עולם שהאדם הממוצע כנראה לא יחפש או יתעניין בו, אך יש לו מספיק קהל של חובבים כדי למלא תשואה טובה מהאתר.
אחת הנישות שבהן חלה גידול נפיץ של בלוגרים היא אופנה, דיג, וספורט אקסטרים.
על מה כותבים בבלוג?
הדבר הראשון שאתה צריך לדעת כדי לכתוב טוב הוא מי הקונה שלך. כדי לעשות זאת, זה חכם ליצור פרסונת קונה, מי האנשים, במה הם מתעניינים, מה הם חיפשו כדי להגיע לבלוג שלך ועם מה הם יוצאים ממנו.
השאלות העיקריות שעליך לשאול הן:
מה הפרופילים הדמוגרפיים שלהם? גיל, הכנסה, מיקום גיאוגרפי.
מה הבעיות שלהם בתחום שבו בחרת?
מה המטרות שלהם?
איפה הם מחפשים מידע ועל מה?
מי המודלים לחיקוי שלהם?
לאיזה סוג של קבוצות חברתיות הם שייכים?
לאחר הבהרת זאת, ערכו רשימה של המוצרים והשירותים שאתם מציעים ומה אתם רוצים לתקשר. בשילוב של מה שאתה צריך שהלקוח שלך יבין ומה שהוא צריך, טמון תחום היצירה שלך.
למשל, הבעיה של הלקוח שלי היא שהם לא מוצאים חנויות שמציעות מחירים הוגנים לקניית מזון אורגני. והמסחר האלקטרוני שלי מציע את המוצרים האלה. אני יכול ליצור תוכן עם טיפים לחסוך כסף על ידי קניית פירות וירקות אורגניים.
מחקר תוכן שיווקי לבלוג
מצא מילות מפתח וביטויים שמחפשים הכי הרבה בתוך הנישה שלך. לשם כך, אתה יכול להשתמש במתכנן מילות המפתח של Google Adwords, Moz או Semrush.
קרא בלוגים אחרים בתחום שלך כדי למצוא השראה, בכל שפה שתוכל. וכשאתה אוהב תוכן, שאל את עצמך: למה זה השפיע עליי?
כתוב על אירועים הקשורים לעסק שלך ועל המגמות הנוכחיות בענף שלך.
קבלו השראה מהמכשולים שיש לכם בעבודה ושלקוחות שלכם עלולים להתמודד איתם. כתוב על זה.
אם יש לך הרבה מילות מפתח לתפקיד, תוכל לבחור לפרסם סדרה של פוסטים סביב אותו נושא.
שאל את הלקוחות שלך איזה סוג של תוכן הם היו רוצים לקבל, או השתמש בהיכרות עימם, איזה שאלות נשאלת הכי הרבה? לדוגמא.
סוגי תוכן בבלוג עסקי
לדברי אמילי פטרסון, מנכ"לית Quatrain Creative, שיש לה צוות של יותר מ-100 פרילנסרים הכותבים לחברות ברחבי העולם, חייבים להיות שני סוגים של תוכן בבלוג שלך:
Evergreen – תוכן יסודי ומתמשך:
זה מתפרסם בתדירות נמוכה יותר.
הוא ארוך ומפורט.
זה לא בעדיפות SEO, כלומר, לא נוצר כדי לשפר את מיצוב החנות שלך במנועי חיפוש, אלא כדי להציע מידע יסודי ללקוחות שלך.
דוגמאות : מדריכי מוצרים, ספרים אלקטרוניים, ניירות לבנים – מסמך שעוזר להבין עניין בצורה יסודית, סמינרים מקוונים ותיאורי מקרה.
"חטיפים"- תוכן קל ומהיר לצריכה:
יש לו חיים קצרים, מה שאומר שהוא לא יהיה רלוונטי בעוד כמה חודשים קדימה.
זה מהיר לעיכול
אין הרבה עומק בנושא
תמיד כדאי לקדם תוכן בצורה מעמיקה יותר. למשל כלים שונים, מחשבונים, טמפלייטים, או מסמכים אחרים להורדה. פוסטים, אינפוגרפיקה, רשימות, סרטונים קצרים, סרטונים אינטראקטיביים וחידונים, הכל עובד, בלבד שתזכרו לעשות מחקר מקצועי על מילות מפתח לפני, ותדעו לעשות את התוכן מעניין ואת הכותרת מסקרנת.
טיפים לבונוס
- צור תוכן מושך מבחינה ויזואלית! כלול תמונות וכתוב פסקאות קצרות.
- כלול תמיד קריאה לפעולה (CTA): קרא בלוג אחר, הכר מוצר/שירות, הירשם לניוזלטר, הורד תוכן נרחב.
- אם אתה מעלה אינפוגרפיקה לבלוג שלך, וודא שהן רספונסיביות – הן נראות טוב במחשבים, בטלפונים ובטאבלטים והאתר לא נשבר או מסתבך במעבר בין פלטפורמות.
- זכויות יוצרים! אתם לא רוצים להסתבך עם זה, גם ברמה המשפטית, וגם האלגוריתם של גוגל פעמים רבות מזהה שחלק מהתוכן הועתק או דומה מדי למה שכבר קיים ומחליט בלי להודיע, להחרים את אותו העמוד.
- בעת שליחת תמונה, תנו לה שם מילות מפתח, כך שניתן יהיה לעקוב אחריה גם על ידי מנועי חיפוש התמונות של גוגל.
- כלול סרטונים בבלוג שלך. (גוגל מרבה להציג בתוצאות החיפוש סרטונים שמתחילים במילים הבאות: איך, סקירות על מוצרים, הדרכות, מה קשור לכושר וספורט, המילה ראיון).
50% משאילתות החיפוש משתמשות בארבע מילים או יותר. נסה להשתמש בביטויים ארוכים יותר בכותרות -שלך ונסה להשתמש בביטוי דומה בפסקה הראשונה של המאמרים שאתה מפרסם. (מילות המפתח צריכות להיות בשם הקובץ, כותרת הסרטון והתיאור.)
- צרו נושאים ל-6 השבועות הבאים והוסיפו את תאריך הפרסום ללוח שנה, נסו לעקוב אחר לוח זמנים. תכנן במחזורים של 6 חודשים.
- כשאתם מכינים רשימות, זכרו שהמספרים הפופולריים ביותר הם: 5, 15, 7 ו-20. לדוגמה, 5 מוצרים שאי אפשר לפספס כדי לקשט את הבית שלכם בחורף הזה.
- מילות טריגר פופולריות אחרות: הכי טוב, מומלץ, אחרון, גדול יותר, מטופש, מהנה, זול, יוקרתי.
איך יוצרים בלוג?
כדי ליצור בלוג עם החנות המקוונת שלך, יש לך שתי אפשרויות: לאחסן אותו בתוך הפלטפורמה שלך או מחוצה לה. הדבר החשוב הוא שבשני המקרים הוא יישאר גלוי ומחובר לאתר שלך.
השאר קישור בתפריט שלך, "בלוג" פשוט זה טוב! כמה מונחים אחרים שבהם נעשה שימוש הם: מקורות, אקדמיה, ספרייה, פרסומים, למד, מדריכים.
מנקודת מבט של SEO, מומלץ ב-100% שהבלוג שלך יתארח בתוך הפלטפורמה שלך, מכיוון שככל ששייכת יותר דפים איכותיים לדומיין שלך, הדירוג שלך יהיה טוב יותר בגוגל.
לצורך העניין, נניח שכבר יש לכם אתר, ולהוסיף לו בלוג ולעצב כבר מאחוריכם, אם הסתכתם בשלב זה, נשמח בחברה לעזור לכם. וניגש ישר לחלק החשוב: כתיבת התוכן
7 שלבים להתנעת הבלוג
יש לך את הטיפים הטכניים והמעשיים – עכשיו הגיע הזמן לכתוב את הפוסט הראשון שלך בבלוג. ולא, זה לא המקום להציג את עצמך ואת הבלוג החדש שלך (כלומר "ברוכים הבאים לבלוג שלי! זה הנושא שאני אעסוק בו. הנה הפעולות שלי במדיה החברתית. האם תוכל בבקשה לעקוב?").
התחל עם "פרי שתלוי נמוך", כתוב על נושא מאוד ספציפי שמשרת פלח קטן של קהל היעד שלך, הוא יהיה פחות תחרותי מהביטויים הרחבים שאלפים מחפשים כל חודש.
זה נראה לא אינטואיטיבי, נכון? אם יותר אנשים מחפשים מונח או נושא, זה אמור להיות יותר פוטנציאל קוראים עבורך.
אבל זה לא נכון. אם תבחר נושא כללי ומאוד בחיפושים שכוסה על ידי מתחרים גדולים או מותגים מבוססים יותר, אין זה סביר שהפוסט שלך ידורג בעמוד הראשון של דפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs). תן לבלוג החדש שלך הזדמנות על ידי בחירת נושא שבלוגרים מעטים כתבו עליו.
בואו נעבור את התהליך הזה.
1. בחר תת נושא שאתה נלהב ובעל ידע לגביו
לפני שאתה כותב משהו, בחר נושא לפוסט שלך בבלוג. הנושא יכול להיות די כללי מלכתחילה. לדוגמה, אם אתה חברה שמוכרת CRM לעסקים קטנים לעסקים , ייתכן שהפוסט שלך עוסק בחשיבות השימוש בתוכנה אחת כדי לשמור על התאמה בין צוותי השיווק, המכירות והשירות שלך.
טיפ מקצוען : אולי לא תרצה לקפוץ למאמר "איך לעשות" לפוסט הראשון שלך בבלוג.
למה?
האמינות שלך עדיין לא התבססה. לפני שתלמד אחרים איך לעשות משהו, תחילה תרצה להראות שאתה מנהיג בתחומך ומקור סמכותי.
לדוגמה, אם אתה שרברב שכותב את הפוסט הראשון שלך, עדיין לא תכתוב פוסט שכותרתו "כיצד להחליף את מערכת הצנרת בחדר האמבטיה שלך." ראשית, תכתוב על הגדרות ברז מודרניות, או תספר סיפור הצלחה מסוים שהצלת ברז לפני שהוא הציף את ביתו של לקוח.
להלן ארבעה סוגים נוספים של פוסטים בבלוג שתוכל להתחיל איתם:
"רשימת 5 דרכים לתקן ברז דולף בעצמך"
"קולקציה אוצרת : 10 מותגי ברזים וכיור שכדאי לקחת בחשבון היום"
5" סוגי ברזים להחלפת הישן שלך (עם תמונות)"
"מחקר חדש מראה ש-X% מהאנשים לא מחליפים את הברז שלהם בתדירות גבוהה מספיק"
אם אתה מתקשה להעלות רעיונות לנושאים, מפגש סיעור מוחות טוב בנושא אמור לעזור. בתהליך מועיל של הפיכת רעיון אחד לרבים. בדומה לדוגמאות של "ברז דולף" לעיל, אתה "תחזור על נושאים ישנים כדי להמציא נושאים חדשים ומושכים".
ניתן לעשות זאת על ידי:
שינוי היקף הנושא
התאמת מסגרת הזמן שלך
בחירת קהל חדש
נקיטת גישה חיובית/שלילית
מציגים פורמט חדש
ואם אתה עדיין תקוע, בואו נסתכל על כמה דוגמאות לרעיונות לפוסטים בבלוג הראשון.
רעיונות לפוסט ראשון בבלוג
ההבדל בין [נושא נישה] ל[נושא נישה], הסבר על ידי [מומחה נישה] :
ההבדל בין SEM ל-SEO, מוסבר על ידי מומחה שיווק
ההבדל בין סדאן לקופה, מוסבר על ידי מכונאי רכב
ההבדל בין אפייה לצלייה, הסבר על ידי אופה מקצועי
10 הטובים והגרועים ביותר [כלי נישה] עבור [פעילות נישה]:
10 תוכנות הכתיבה הטובות והגרועות ביותר לכתיבת ספרות
10 ה-CRM הטובים והגרועים ביותר לטיפוח לקוחות פוטנציאליים
10 המכוניות המשפחתיות הטובות והגרועות ביותר לטיולי שטח
8 [פעילות נישה] טעויות נפוצות (+ דרכים לתקן אותן)
8 טעויות נפוצות בכתיבת עיון (+ דרכים לתקן אותן)
8 טעויות נפוצות של צליית סלמון (+ דרכים לתקן אותן)
8 טעויות נפוצות בתחזוקת רכב (+ דרכים לתקן אותן)
9 טיפים מוכחים עבור [פעילות נישה]
9 טיפים מוכחים לבדיקת בעיות אינסטלציה מתחת לכיור המטבח שלך
9 טיפים מוכחים לכתיבת רב מכר עיון
9 טיפים מוכחים לביצוע תחזוקת רכב עשה זאת בעצמך
למה אנחנו/אני עברנו מ[כלי נישה] ל[כלי נישה] (השוואה):
מדוע עברנו מ-Pipedrive ל- HubSpot (השוואה)
מדוע עברתי מ-Microsoft Word ל-Scrivener (השוואה)
מדוע עברנו מ-iMacs ל-Surface Studio (השוואה)
[כלי נישה] לעומת [כלי נישה]: איזה [כלי] הכי מתאים לך?
Zendesk לעומת Freshcaller: איזו תוכנת שיחות היא הטובה ביותר עבורך?
טיגון אוויר לעומת תנור הסעה: מה הכי מתאים לך?
מאזדה מיאטה נגד טויוטה סופרה: איזו מכונית ספורט מתאימה לך?
הסיכום האולטימטיבי של [פעילות נישה] טיפים וטריקים
הסיכום האולטימטיבי של טיפים וטריקים לכתיבת רומנים
הסיכום האולטימטיבי של טיפים וטריקים לאפיית מקרון
הסיכום האולטימטיבי של טיפים וטריקים לטיולים סולו(())
רוצה כמה דוגמאות אמיתיות לפוסטים בבלוג? פתחי את האתרים של המתחרים שלך, או של עסקים דומים לשלך באנגלית.
2. מיקוד מילות מפתח – מילים בעלות נפח בינוני ותחרות נמוכה
מציאת מילת מפתח עם חיפושים נמוכים בגוגל (אנו ממליצים להתמיד בכ-50 עד 300 חיפושים חודשיים). נושאים אלו מציעים פחות תחרות ולכן אמורים לאפשר לפוסט החדש שלך בבלוג לדרג ביתר קלות.
כדי לבחור נושא, אתה יכול לעשות סיעור מוחות מסורתי או לבצע מחקר מילות מפתח. אנו מציעים את האחרון כי אתה באמת יכול לראות כמה אנשים מחפשים את הנושא הזה.
מה זה אומר?
אם מישהו מחפש "בעיות אינסטלציה מתחת לכיור מטבח", ייתכן שהוא מחפש הדרכה, תרשים, מאמר או מוצר שיכול לתקן את הבעיה. אם הם מחפשים את שלושת הראשונים, אתה טוב – זה יכול להיות מכוסה בפוסט בבלוג. מוצר, לעומת זאת, שונה, והפוסט בבלוג שלך לא ידורג.
3. מצאו שאלות ומונחים הקשורים לנושא זה
יש לך נושא מאוד ייחודי שדובר רק על ידי כמה אנשים עד כה?. הגיע הזמן להגדיר את זה על ידי כיסוי נושאים קשורים או סמוכים.
השתמש בכלים הבאים:
AnswerThePublic : אתר, כאשר אתה מציב את מילת המפתח שלך בכלי זה, הוא ייתן לך רשימה של שאלות הקשורות למונח זה.
גוגל : גוגל הוא החבר הכי טוב שלך. חפש את המונח וחפש תחת "אנשים גם שואלים" ו"אנשים גם מחפשים". הקפד לגעת בנושאים אלה בפוסט.
אתה יכול גם להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח מקצועי, או לבקש מהמומחים שלנו להריץ לך בדיקה.
4. תמציאו כותרת
אולי תמציא כמה כותרות עבודה שונות – במילים אחרות, איטרציות של גישה לנושא זה כדי לעזור לך למקד את הכתיבה שלך.
לדוגמה, ייתכן שתחליט לצמצם את הנושא שלך ל"כלים לתיקון ברזים דולפים" או "סיבות נפוצות לברזים דולפים". כותרת עבודה היא ספציפית ותנחה את הפוסט שלך כדי שתוכל להתחיל לכתוב.
בואו ניקח פוסט אמיתי כדוגמה: " איך לבחור נושא מוצק לפוסט הבא בבלוג שלך ."
מתאים, נכון? הנושא, במקרה הזה, היה כנראה "בלוגים". אז ייתכן שכותרת העבודה הייתה משהו כמו, "התהליך לבחירת נושא לפוסט בבלוג". והכותרת הסופית הייתה "כיצד לבחור נושא מוצק לפוסט הבא שלך בבלוג."
רואה את ההתפתחות מהנושא, לכותרת העבודה, לכותרת הסופית? למרות שכותרת העבודה לא תהיה בסופו של דבר הכותרת הסופית (עוד על כך בעוד רגע), היא עדיין מספקת מספיק מידע כדי שתוכל למקד את הפוסט בבלוג שלך במשהו ספציפי יותר מאשר נושא גנרי ומכריע.
5. תכננו מתווה
לפעמים, פוסטים בבלוג יכולים להכיל כמות עצומה של מידע – עבור הקורא והכותב. החוכמה היא לארגן את המידע בצורה כך שהקוראים לא יפחידו מאורך או כמות התוכן. ארגון זה יכול ללבוש צורות מרובות – חלקים, רשימות, טיפים – מה שהכי מתאים. אבל זה חייב להיות מאורגן! ראשית יש לחלק את הבלוג לקטגוריות, אם הבלוג הוא כלי צדדי ואת לא מתכננת להרחיב אותו מדי, קטגוריה אחת לעיתים תספיק, אך אם מדובר בבלוג שעתיד להיות רחב ולימודי, מומלץ מההתחלה ליצור חלוקה לקטגוריות, הדבר יעזור גם למנועי חיפוש להבין על מה כל פוסט מדבר ומה הבלוג בכללו מקיף.
כדי להשלים את השלב הזה, כל מה שאתה עוטד צריך לעשות הוא ליצור מתאר של הפוסט שלך. כך, לפני שתתחיל לכתוב, תדע אילו נקודות אתה רוצה לכסות ומה הסדר הטוב ביותר לעשות זאת. וכדי להפוך את הדברים לקלים עוד יותר, כל פוסט בבלוג יתחלק לכותרת ראשית H1 ולכותרות משניות H2, מומלץ שכל 5-6 שורות תהיה תת כותרת משלה, לעיתים משתמשים גם בתת-תת כותרת H3 או ברשימות וכו'
6. כתבו פתיח ותהפכו אותו לכובש
ראשית, למשוך את תשומת הלב של הקורא. אם תאבד את הקורא בפסקאות הראשונות – או אפילו במשפטים – של ההקדמה, הם יפסיקו לקרוא (אפילו לפני שהם נתנו לפוסט שלך ניעור הוגן). אתה יכול לעשות זאת במספר דרכים: לספר סיפור או בדיחה, להיות אמפתי, או לתפוס את הקורא בעובדה או נתון מעניין.
לאחר מכן, תאר את מטרת הפוסט שלך והסביר כיצד הוא יטפל בבעיה שאולי הקורא חווה. זה ייתן לקורא סיבה להמשיך לקרוא ויראה לו כיצד הפוסט יעזור להם לשפר את עבודתם או חייהם.
הנה דוגמה למבוא שאנו חושבים שעושה עבודה טובה למשוך את תשומת ליבו של הקורא מיד:
"לְמַצְמֵץ. לְמַצְמֵץ. לְמַצְמֵץ. זוהי חוויית הסמן המפחידה על מסך ריק שכל הכותבים – חובבים או מקצוענים, שואפים או מנוסים – מכירים וחוששים. ומכל הזמנים שזה יקרה, נראה שזה מטריד אותנו הכי הרבה כשמנסים לכתוב הקדמה."
7. צוק את התוכן פנימה
השלב הבא – אך לא האחרון – הוא למעשה כתיבת התוכן. אנחנו לא יכולים לשכוח את זה, כמובן.
כעת, לאחר שיש לך את המתאר או התבנית שלך, אתה מוכן להשלים את החסר. השתמש במתווה שלך כמדריך והרחב על כל הנקודות לפי הצורך. כתוב על מה שאתה כבר יודע, ובמידת הצורך, ערוך מחקר נוסף כדי לאסוף מידע נוסף, דוגמאות ונתונים לגיבוי הנקודות שלך, תוך מתן ייחוס נאות בעת שילוב מקורות חיצוניים. כשתעשה זאת, נסה תמיד למצוא נתונים מדויקים ומשכנעים לשימוש בפוסט שלך. מבחינת נפח הכתיבה – מומלץ לחפש את כותרת הפוסט בגוגל ולראות את המדורגים בעמוד הראשון בגוגל, כמה הם כתבו? איזה כלים או הפניות הם אולי כללו? אתם צריכים לעשות קצת יותר טוב מזה, היות וכמו שאמרנו מדובר בתחרות.
אם אתה מתקשה לחבר משפטים יחד, אתה לא לבד. מציאת ה"זרימה" שלך יכולה להיות מאתגרת עבור הרבה אנשים. למרבה המזל, יש המון כלים שאתה יכול להישען עליהם כדי לעזור לך לשפר את הכתיבה שלך, ותמיד תוכל לפנות למשרד שכותב תוכן, כמונו, ובכל מקרה אל דאגה, זו מיומנות שרוכשים עם הזמן.
הסתבכתם? בחברת וג'טה נשמח לסייע לכם בכל שלבי התהליך.