מה זה כתיבת תוכן שיווקי בכלל?
כתיבת תוכן שיווקי משמעותה פיתוח והפצה של תוכן המסביר את מהות העסק שלכם וכיצד הלקוחות יכולים להתחבר אליו- איזה פתרון למעשה בית העסק שלכם מציע ללקוח ואיזה בעיה הוא פותר? מה מבדל אתכם כבית עסק משאר המתחרים? מה יש לכם להציע שלאחרים אין?
כתיבה שיווקית יכולה להגיע בדמויות שונות ומגוונות, החל מבלוגים, פוסטים ברשתות החברתיות, מיילים, סרטונים, לידים, וכו׳.
השימוש העקבי בשיווק תוכן מבוסס על הרצון ליצור ולטפח קשר עם קהל היעד שלכם.
באמצעות כתיבת תוכן שיווקית תוכלו ליצור מודעות ומעורבות לשירות או למוצר אשר אתם מוכרים.
מדובר בא׳ ב׳ בכל הקשור לפרסום ושיווק.
למה כתיבת תוכן שיווקית חשובה ורלוונטית בכל עסק?
שיווק באמצעות כתיבת תוכן היא טקטיקה שהוכחה כטקטיקה שעובדת. אם ניכנס לסטטיסטיקות:
עסקים עם בלוגים או מאמרי תוכן מקבלים כ-67% יותר לידים מאשר חברות אחרות.
חברות המשתמשות בשיווק באמצעות תוכן זוכות לשיעורי צמיחה הגבוהים בכ-30% מאשר עסקים שאינם משתמשים בו.
72% ממשווקי העסקים לעסקים (B2B) טוענים כי שיווק באמצעות תוכן תורם להגברת המעורבות ומס׳ הלידים שהם מקבלים.
במקרה זה לא צריך להרחיב מעבר, המספרים מדברים בעד עצמם.
איך כתיבת תוכן שיווקי עובד?
קיימת קשת רחבה של צבעים בכל הנוגע לכתיבה שיווקית.
כתיבת תוכן היא תמיד רלוונטית לאורך כל מסעו של הלקוח החל מיצירת מודעות ועד לרכישה עצמה.
יצירת לידים, הגברת מעורבות, שיתוף, רכישה,קנייה חוזרת, כל אלו הם חלק מהשלבים העיקריים במסעו של הלקוח אותם ניתן להשיג באמצעות כתיבת התוכן הנכונה והרלוונטית.
