פרסום בלינקדאין מה צריך לדעת
glowing-linkedin-logo-pattern

פרסום בלינקדאין – מה צריכים לדעת כשמפרסמים בלינקדאין?

תוכן העניינים של המאמר

איך עושים פרסום בלינקדאין?

פלטפורמה עסקית זו המתמחה בעיקר ביעדי B2B יכולה להיראות מעט מרתיעה עבור אלו שמעולם לא חשבו עליה בתור אופציה לקידום העסק. בין אם אתם מעוניינים לעורר מודעות לעסק, לחברו לאנשי מפתח ועובדים פוטנציאלים, או ליצור שתפ״ים עסקיים, פלטפורמה זו יותר מרלוונטית עבורכם.

בעולם העסקי והדינאמי של היום חובה שלכל בית עסק יתחזק עמוד לינקדאין.

במאמר הבא נעשה לכם סדר מבחינת אופציות הפרסום בלינקדאין ושלבי ביצועם.

פרסום בטיקטוק איך עושים את זה נכון? לכל התשובות במאמר הבא

אילו סוגי מודעות פרסום קיימות  בלינקדאין?

תוכן ממומן

מכונה גם בשם מודעות מקוריות.

תוכן ממומן מאפשר להציג את הפיד העסקי שלכם לקהלי היעד הפוטנציאלי אליו תרצו להיחשף ולהעשיר את הידע שלהם אודות העסק שלכם.

לינקדאין מתייגת את המודעות הממומנות האלו כמודעות מקודמות על-מנת שיהיה ניתן להבדיל בינן לבין תוכן רגיל.

הודעות ממומנות

אפשרות המאפשרת לכם לפרסם תוכן פרסומי המועבר ישירות לתיבת הדואר הנכנס של חברי Linkdiein.

יש לשים לב כי לLinkdein  קיימת מגבלה חודשית על כמות ההודעות שהחברים יכולים לקבל.

מודעות טקסט

מודעות טקסט הנה אופציה שיווקית המופיעה לצרכן בחלק העליון הימני של עדכון שולחן העבודה של Linkdein.

זוהי אופציה מעולה לחובבי הלידים שביננו.  

הנעה לפעולה פוטנציאלית.

מודעות דינאמיות

מודעות דינאמיות הנן מודעות המטורגטות אישית לצרכן. הן בנויות באמצעות התאמה אישית ללקוח הפוטנציאלי ע״י הצגת פרטיו האישיים במודעה.

אופציה מעולה המותאמת לקהל יעד ספציפי ולהגברת הנעה לפעולה.

מה זה קידום אורגני ואיך הוא עוזר בלהגדיל את התראפיק לאתר שלכם? להסבר המלא כנסו לקישור

יעדי השיווק בלינקדאין ומטרתם

במידה ובחרתם במודעות טקסט או מודעות דינאמיות כאופציית פרסום, יעמדו בפניכם שלוש אופציות בחירה עיקריות בהתאם ליעד אותו תרצו להשיג:

1.מודעות להגדלת מודעות

כלל מס׳ 1 בעסקים. לפני שבכלל תרצו שיתעניינו בכם או ירכשו את שירותכם, הבינו כי צריך להכיר אתכם ולהבין מי אתם ומה אתם עושים.

מודעות מסוג זה מכילות תוכן שמציג את המותג שלכם ואת מהות שירותיו.

באמצעות הגדלת מודעות, ניתן להגדיל צפיות, להשיג עוקבים, ולעורר מעורבות בקרב קהל היעד הפוטנציאלי אליו תרצו להגיע.

2.מודעות שיקול

מודעות הרלוונטיות להשגת יעדים עסקיים כגון ביקורים באתר העסק ובדפי הנחיתה שלו, הגדלת מעורבות כדוגמת לייקים, תגובות, שיתופים , וכניסה לפלטפורמות מדיה חברתית נוספות של בית העסק.

3.מודעות המרה

מודעות המכוונות ליצירת מכירה ולשת״פ פוטנציאלי עם בית העסק.

באמצעות מודעות המרה, תוכלו להשיג שלושה יעדים עסקיים עיקריים-

  • יצירת לידים – ניתן להשיג פניות מלקוחות באמצעות מודעות המניעות להשאיר פרטים ליצירת קשר.
  • הגדלת יחסי המרה – היכולת לגרום ללקוחות פוטנציאלים להשיג יעדי המרה שברצונכם להשיג כגון רכישת מוצר, הורדת ניוזלטר, הורדת מידע עסקי רלוונטי, וכו׳.
  • שתפ״ים עסקיים – אם ברצונכם לחפש עובדים או ליצור שיתופי פעולה, המודעות הללו הנם מודעות מצויינות לשם השגת המטרה. באמצעות מודעה זו תוכלו לפרסם אודות המשרה הרלוונטית שאתם מציעים לעובד הפוטנציאלי אחריו אתם מחפשים.

פרסום בלינקדאין – המדריך השלם ליצירת מודעה בלינקדאין

1. הצעד הבסיסי ביותר – יצירת דף לינקדאין.

תהליך יצירת הדף הוא יחסית פשוט ומהיר. דאגו לכך שהפרטים שאתם ממלאים אודות העסק שלכם הם נכונים ומדויקים על-מנת שתקבלו חשיפות ופניות רלוונטיות.

2. Campain Manager – לאחר שפתחתם דף בלינקדאין, עליכם להיכנס לאזור זה לשם יצירת המודעות  הפרסומיות הרלוונטית וניהול התקציב השיווקי שלכם.

3. יעד המודעה שלכם – שלוש אופציות עיקריות עומדות לרשותכם כפי שצוין למעלה: מודעות, שיקול, והמרה.

4. בחירת קהל יעד פוטנציאלי – מילוי פרטים רלוונטים על קהל היעד אליו תרצו להגיע כגון מיקום, סוג עבודה, סוג ענף, תחומי עניין אישיים ומקצועיים, ופרטים רלוונטים נוספים.

מבחינת המלצות, לינקדאין ממליצה בפרסום תוכן ראשוני עבור קהל יעד של בין 15,000-50,000 איש.

5. בחירת סוג המודעה – בהתאם ליעד שבחרתם, בשלב זה תוכלו לבחור באפשרות הרלוונטית ביותר לכם- תוכן ממומן, מודעות טקסט, מודעת הודעות, וכו׳.

6. בדיקה ובקרה – לאחר יצירת מודעת השיווק הרלווטנית, פלטפורמה מדהימה זו תראה לכם הצעות מתחרות אחרות אידיאליות לקהל היעד שלכם. כך תוכלו לדעת איפה אתם עומדים מבחינת מתחרים.

2-4 השבועות הראשונים נחשבים כסוג של חווית למידה עבורכם כדי להבין אם אסטרטגית השיווק שלכם מגיעה ליעדים או שלא.

ניתן להקציב בין 100$ ליום או 5,000$ לחודש  על-מנת להבין האם אתם בכיוון הפרסומי הנכון או שעליכם לשנותו.

7. תצוגה מקדימה – רלוונטי ביותר על-מנת להבין כיצד נראית המודעה הפרסומית שלכם טרם הפצתה

8. הזנת פרטי תשלום רלוונטים לשם פרסום המודעה

9. מדידת ביצועים – לאחר פרסום המודעה, באמצעות לוח המחוונים של לינקדאין תוכלו לדעת איפה אתם עומדים מבחינת יעדים , ביצועים,ויחסי המרה.

מעוניינים להקים אתר ולקדם אותו דרך וורדפרס? אתם חייבים לקרוא את המדריך המלא על קידום אתרים בוורדפרס

אז מה אנחנו יודעים על פרסום בלינקדאין

מבחינת המלצות, לינקדאין ממליצה בפרסום תוכן ראשוני עבור קהל יעד של בין 15,000-50,000 איש.

הכל נשמע פחות פשוט כשלא מבצעים אותו, היעזרו במדריך הזה בסמוך לפתיחת דף הלינקדאין של העסק שלכם והכל יהיה הרבה יותר פשוט ומדויק עבורכם.

בהצלחה שיהיה J

צריכים עזרה וייעוץ לקידום העסק שלכם? אנחנו כאן כדי לעזור לכם. לשיחת ייעוץ כנסו לכאן

כותב:
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.