לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

טיפים לכתיבת תוכן שיווקי מוצלח ואיכותי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

אז איך לכתוב תוכן שיווקי טוב?

כפי שכבר נוכחתם לדעת ולהבין, כתיבת תוכן לשם מטרות קידום העסק הנם חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית שלכם.

מילות המפתח המוצלחות ביותר אינם מספיקות לשם קידום יעיל ונכון בgoogle.

עליכם לדעת לשלב באתר העסק שלכם תוכן רלוונטי ולגיטימי שימשוך את קהל היעד אליו אתם מעוניינים להגיע ולגעת בסופו של יום.

חוששים מכתיבה? מרגישים שזה פחות בשבילכם? אל חשש , ריכזנו עבורכם שבעה טיפים מנחים לכתיבת תוכן איכותית ומדויקת עבור קידום נכון של הבייבי שלכם.

רוצים לדעת איך לפרסם נכון בלינקדאין? שווה לכם לקרוא את המדריך הבא

1. קחו השראות בכתיבת תוכן שיווקי

מרגישים תקועים בכתיבה שלכם? אל חשש.

לקיחת השראות לגמרי יכולה לעזור לכם ליצור שטף כתיבה יותר זורם ואיכותי.

קחו השראות מהנושאים ברצונכם לכתוב מאתרים, כתבות, ספרים, תוכניות טלוויזיה רלוונטיות, פוסטים ברשתות החברתיות,וכו׳.

בסופו של יום התחום בו אתם עוסקים הוא משלח ידם של רבים אחרים.

ניתן למצוא השראות מכובדות עבור כתיבת תוכן לבית העסק שלכם- בין אם מדובר באימוני כושר, קוסמטיקה, אופנה, קמעונאות, מוצרי חשמל, וכו׳, תמיד ניתן למצוא מידע.

בנוסף, בשל היותכם מומחים בתחום בו אתם עוסקים, תמיד יהיה לכם טבעית מה לרשום- פשוט חשבו על מה רלוונטי לקהל- על איזה צורך העסק שלכם עונה? באיזו צורה? איזה פתרון הוא מציע? מה חשוב שקהל היעד ידע על התחום בו אתם מתעסקים? מה היתרון של העסק שלכם? חשבו על השאלות האלו לעומק ותוכלו למצוא מגוון רחב של כתיבת תוכן עבור האתר שלכם.

2. מילות מפתח. מילות מפתח. מילות מפתח

מילת המפתח בפני עצמה תיתן לכם את הפתח להשראה ולזרם המילים.

טרם כתיבת המאמר, עליכם להבין מהן מילות המפתח הרלוונטיות והפופלאריות ביותר המחופשות בGOOGLE כאשר הדבר נוגע לתחום שלכם.

את ההבנה אילו מילות מפתח הכי חזקות ורלוונטיות לכתיבת התוכן מומלץ לבצע באמצעות עזרתו של אדם המתמחה בSEO.

אותו אדם יוכל לבצע עבורכם אופטימיזציה לאתר שלכם ולהבין מהן מילות המפתח החזקות והרלוונטיות ביותר שיוכלו להוביל את האתר שלכם לקדמה בgoogle.

3. טרגוט סגנון הכתיבה

מיהו קהל היעד לו אתם כותבים?

האם מדובר בספורטאים מקצועיים או שמא אנשים שאינם מבינים כלל בכושר ובריאות?

האם מדובר באנשי עסקים או העוסקים במשלח יד אחר?

האם מדובר בנשים או גברים? מה הגילאים?

ככל שתחקרו להבין מיהו קהל היעד שלכם בסופו של יום, כך גם תהיו יותר מדויקים בכתיבתכם.

לצורך ההמחשה, סגנון כתיבה עבור עורכי-דין תהיה שונה מסגנון כתיבה עבור אנשים שאינם מבינים בתחום המשפטים.

יש תמיד לייעל את סגנון הכתיבה כמה שיותר על-מנת שיבינו ויתחברו לנושא שאתם כותבים עליו.

4. קבעו לכם סדר כתיבה

סדר פותר המון בעיות והמון בזבוז של זמן.

קבעו לעצמכם ממה אתם מעדיפים להתחיל ומה הכי נותן לכם השראה- האם נוח לכם להתחיל מכותרת? האם נוח לכם להתחיל קודם מכותרות קטנות?

האם יהיה לכם יותר נוח להתחיל מכתיבת התוכן עצמו ורק אז לגשת לכותרות?

בחנו את עצמכם והבינו מהי הדרך היעילה עבורכם ליצירת מאמר.

זכרו כי יש לשלב תמיד את מילות המפתח ושהם המפתח העיקרי להשראה.

אמצו את סדר הכתיבה שמרגיש לכם הכי יעיל ונוח ואמצו אותו כאבן-דרך.

5. אל תשימו את המכירה במרכז

עצה שנשמעת קצת מוזרה ולא לגיטימית.

הרי איך בסופו של יום נניע את קהל היעד לרכוש את המוצרים שלנו?

אל תדאגו, ברגע שתדעו איך להעביר לקהל שלכם את הצורך שהמוצר מספק, עשיתם 90% מהעבודה.

ההמלצה הגורפת הנה כמובן להדגיש את הבידול שלכם משאר החברות והעסקים, אך בעידון ובטעם.

מטרת המאמרים הנם לספק מידע עבור הלקוחות שלכם ובין היתר לכלול את מילות המפתח הלגיטימיות להנעת הטראפיק של האתר, ואקט מכירתי גס לאורך כל המאמר עלול להרתיע את הקורא ולהבין שמדובר בגימיק מכירתי. אל תיפלו לזה.

מומלץ להוסיף שתי שורות אחרונות של הנעה לפעולה באמצעות הפניה לקישור למוצר או לשירות שלכם, אך לא מעבר.

מילים כן מוכרות, אך בעידון וקלאס.

6. תהנו!

כן כן, גם אם אתם לא ניחנים מחובבי הכתיבה, אנחנו כן סבורים שאתם יכולים להנות מהתהליך.

צרו לכם סביבת כתיבה נעימה- מוזיקה בראש ובראשונה שתיתן לכם השראה ואווירה טובה, שימו את הסמארטפון בצד וכבו התראות, בחרו לכם סביבה שכיף לכם לרשום בה כגון טבע, חוף הים, או בית קפה שכונתי שאתם מתחברים אליו.

לביתיים שביננו מומלץ להדליק קטורת ונרות לשם העצמת האווירה.

זכרו כי אתם לא נבחנים בזכוכית מגדלת מבחינת רמת הכתיבה, בסופו של יום מטרת המאמרים היא לעניין את הקורא ולמשוך עוד טראפיק והנעה לפעולה באתר.

תהנו מהתהליך וקחו אותו בהכי צ׳יל שיש.

7. עברו על הטיוטה

טרם העלאת המאמר הגמור לאתר, אנחנו תמיד ממליצים לעבור עליו ולוודא שאין שגיאות כתיב או טעויות דקדוק.

אתם תמיד יכולים להיעזר באנשים המבינים בנושא מבחינת איות ודקדוק.

מומלץ גם לשלוח את המאמר לחברים ומכרים על-מנת לקבל חוות דעת על התוכן.

זכרו כי אין מה להיעלב וקחו כל הערה כביקורת בונה.

בסופו של יום , ביקורות בונות הן מעולות על-מנת שנצליח ונגיע אל המטרה לשמה התכנסנו.

העריכו ביקורות בונות, אך אל תשכחו גם להנות מהדרך.

רוצים לדעת איך לעשות תוכן איכותי ומושקע בטיק טוק? כנסו לקישור הבא למידע המלא

אם נסכם על כתיבת תוכן שיווקי טוב

במידה ואתם עדיין מרגישים חוסר-ביטחון בכל מה שקשור לכתיבה שיווקית, אנו יותר מנשמח לייעץ לכם בנושא.

צרו עמנו קשר בהקדם ונשמח לעמוד לשירותכם (:

משפחת VEGETA – משרד הפרסום הדיגיטלי שלכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!