לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

Nika resort collection

איך עזרנו להם?

שיווק ופרסום בפייסבוק, באינסטגרם ובגוגל

אז מי אלו ניקה ריזורט קולקשיין? המעצבת ובעלת המותג נירית הקימה מ ותג בגדי ים, בגדי ריזוקט ובגדי קומפורט שמכווניםלקהל שאוהב יוקרה, חופשות ואת החיים הטובים.

המותג פונה לנשים בטווח גילאים רחב את זה תוכלו לראות בקמפיינים ובאתר של ניקה המותג הוא מותג ישראלי שמוכר בכל העולם, אנחנו נתנו מענה בכל עניין הפרסום, גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, גוגל שופינג וקידום אורגני SEO.

קטגוריה
בגדי ים, בגדי ריזורט, יוקרה
תאריך פרויקט
שנת 2020
קטגוריות
קידום אתרים ממומן | פייסבוק ואינסטגרם | קמפיינים ממומנים | קידום אורגני SEO | קידום ממומן בגוגל

תוצאות מתחילת הפרויקט

+ 0
קמפיינים שעלו
+ 0
מעורבויות חדשות עם המותג
0
חשיפות בכל חודש
01 —

הרמת קמפיין ממומן בפייסבוק ואינסטגרם

אנחנו משתמשים בכלים הכי חזקים ומתקדמים בעולם לאופטימיזציות של קמפיינים, הרמנו קמפיין לגיוס לידים של לקוחות חדשים שמתעניינים באירועים וכו', על פי צרכי הלקוח והתחלנו לייצר מאות לידים ללקוח בדגש על מטרה של הוזלת לידים כמה שאפשר תוך כדי שמירה על איכות גבוהה של הלידים

02 —

קמפיין ממומן בגוגל

הלקוח היה מעוניין בעוד לידים ומכירות ובפנייה ללקוחות חמים וגדולים, אז הרמנו קמפיינים חכמים ושונים בגוגל תוך כדי שימוש בדטאות של הלקוח ופנייה ללקוחות שכבר מכירים או היו אצלו באתר.

קידום ממומן בגוגל
גוגל שופינג
02 —

קמפיין גוגל שופינג

הלקוח היה מעוניין להגדיל משמעותית את המכירות שלו באתר, כמובן שאחד הכלים הכי חזקים היום בגוגל וברשת בכל זהו, גוגל שופינג. גוגל שופינג מאפשר למוצרים שלכם מהאתר להיות מוצגים בתור תמונה בחיפוש של גוגל. כשיודעים להשתמש בכלי זהו אחד הכלים הממירים ביותר

03 —

קידום אורגני בגוגול (SEO)

כדי להביא את העסק שלכם לראש תוצאות החיפוש של גוגל מה שנקרא היום הדף הראשון בגוגל, כתיבת תוכן איכותי עם מילות מפתח רלוונטיות היא פעולה חיונית. פעולה זו תיצור לידים אורגניים רבים עבור הארגון או המותג שלכם וזה יעזור לכם להישאר בראש הרשימה.

תמונה של SEO
מאחלים בהצלחה

משפחת משרד פרסום וג'טה

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!