לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

קליית שפע טבע

איך עזרנו להם?

ניהול קמפיינים ממונים בפייסבוק, אינסטגרם, גוגל וקידום אורגני (SEO)

מי אלו רשת שפע טבע? זוהי רשת פיצוחים המונה מספר סניפים ברחבי הארץ ועושה משלוחים לכל הארץ של פיצוחים, מתוקים, פירות יבשים, תה, קפה ועוד.

אנחנו מנהלים את הקמפיינים השיווקיים של הרשת בפייסבוק ואינסטגרם ומקדמים את האתר בצורה אורגנית לטווח הארוך כדי שיופיע בעמוד הראשון של גוגל בצורה אורגנית.

קטגוריה
פיצוחים, פירות יבשים
תאריך פרויקט
שנת 2021
קטגוריות
פיתוח | קידום אתרים | קידום אתרים אורגני | מיתוג | קידום אורגני | קמפיינים ממומנים | ניהול סושיאל

תוצאות מתחילת הפרויקט

+ 0
חשיפות שהמותג מקבל כל יום
+ 0
מספר הזמנות בעסק בחודש
+ 0
נרשמים לניוזלטר בכל חודש
פוסט שלישי לדוגמא קליית שפע טבע
01 —

הרמת קמפיין ממומן בפייסבוק ואינסטגרם

אנחנו משתמשים בכלים הכי חזקים ומתקדמים בעולם לאופטימיזציות של קמפיינים, הרמנו קמפיין לגיוס לידים של לקוחות חדשים שמתעניינים באירועים וכו', על פי צרכי הלקוח והתחלנו לייצר מאות לידים ללקוח בדגש על מטרה של הוזלת לידים כמה שאפשר תוך כדי שמירה על איכות גבוהה של הלידים.

03 —

הרמת קמפיין ממומן בגוגל

הלקוח היה מעוניין בעוד לידים ובפנייה ללקוחות חמים וגדולים, אז הרמנו קמפיינים חכמים ושונים בגוגל תוך כדי שימוש בדטאות של הלקוח ופנייה ללקוחות שכבר מכירים או היו אצלו באתר.

פרויקט-לדוגמא-קליית-שפע-טבע-ניהול-סושיאל
פוסט לדוגמא קליית שפע טבע
03 —

קידום אורגני בגוגול (SEO)

כדי להביא את העסק שלכם לראש תוצאות החיפוש של גוגל מה שנקרא היום הדף הראשון בגוגל, כתיבת תוכן איכותי עם מילות מפתח רלוונטיות היא פעולה חיונית. פעולה זו תיצור לידים אורגניים רבים עבור הארגון או המותג שלכם וזה יעזור לכם להישאר בראש הרשימה.

מאחלים בהצלחה

משפחת משרד פרסום וג'טה

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!