כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה תעודת הזהות שלכם המכילה את כל המידע הרלוונטי עליכם ועל השירות שלכם.
הוא כולל פרטי התקשרות רלוונטים וחיוניים כדוגמת טלפון וקישורים לרשתות החברתיות של בית העסק שלכם.
באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי הלקוחות הפוטנציאלים יוכלו לקבל מידע אודות השירות שלכם ובהתאם לכך לתקשר עמכם!
בלחיצה אחת כל חווית הלקוח הופכת לממשית- הלקוחת יוכלו להיחשף,לשאול, לכתוב, לבקש הצעת מחיר, ובסופו של יום לרכוש מכם את השירות שלכם.
הצרכן של היום הוא צרכן חסר-סבלנות.
כאן נכנס לתמונה כרטיס הביקור הדיגיטלי- הוא מכיל את כל המידע שהלקוח הפוטנציאלי שלכם צריך.
במקום שיקרא טונות של מידע שעלולות לעייף אותו, אתם מקלים עליו וממקדים אותו בכל פרטי ההתקשרות הרלוונטים אתכם.
כאשר מדברים על מכירות, עודף מידע דווקא עלול להביא עמו פן שלילי.
עם כרטיס ביקור דיגיטלי האפקט הוא שונה לגמרי.
אם בעבר עסקים היו נוהגים לחלק ללקוחות שלהם כרטיסי ביקור פיזיים, הרי שבעידן הדיגיטלי של היום קיים הצורך בכרטיסי ביקור דיגיטליים.
בעידן שבו רוב העיניים מופנות לדיגיטל ולרשתות החברתיות, חשוב שיהיה לכם אחד כזה.
באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי הלקוח נחשף נטו לבית העסק שלכם ולשירות שאתם מציעים לעומת סיטואציה אחרת בה יקליד או יחפש את התחום שלכם במנועי החיפוש השונים.
הבינו איזה יתרון אדיר יש לכם באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי, המטרה שלכם בסופו של יום היא להגיע לקהל היעד שלכם ולהניע אותם לפעולה.
על-מנת להרשים את הלקוחות שלכם ולמשוך להם את העין, קיימת החובה בכרטיס ביקור מעוצב בקפידה ובצורה מקצועית ואסתטית.
זהו רושם ראשוני שחייב לייצר על-מנת למשוך את הלקוח ויתרונות הדיגיטל והפוטושופ לגמרי מוסיפים לנראות הכללית של כרטיס הביקור שלכם.
כמו כל דבר בחיים, חשוב לבדוק מס׳ פרמטרים רלוונטים כדי לעצב את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בצורה המקצועית ביותר:
בעולם הרווי עסקים של היום חובה לבדוק את הותק ואת שנות הניסיון שיש לחברה בעיצוב הכרטיסים על-מנת להיות בטוחים ב100% שתקבלו שירות מקצועי.
אולי הפרמטר הכי קריטי שאתם צריכים לבדוק.
מדובר ברושם הראשוני שהמותג שלכם ייצר בסופו של יום.
ההמלצה הגורפת היא לראות עבודות לדוגמא על-מנת לקבל את הפרספקטיבה המדויקת לגבי הפן העיצובי של החברה המשווקת.
חשוב לדווקא שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם פעיל ורץ בצורה חלקה הן מהסמאטרפון והן מהמחשב הנייד.
ודאו כי החברה המשווקת איתם אתם מעוניינים לבוא בהתקשרות דואגת לכך.
הצרכן המהיר של היום לא אוהב לבזבז את הזמן.
ודאו כי מהירות הטעינה של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם היא ברמה גבוהה ואינה עלולה לרגע לעייף את עיני הלקוח.
הסתכלו תמיד מנקודת המבט של הלקוח כאשר אתם בוחנים את חווית המשתמש של השירות
ודאו תמיד כי לחברה שאתם מעוניינים לבצע עמה התקשרות יש שירות לקוחות איכותי במידת הצורך כאשר תרצו להוסיף או לשנות פרטים אודות השירות שלכם בכרטיס הביקור הדיגיטלי.
קיימים אינספור כלים לבדיקת מהירות האתר שלכם, בחרנו להתמקד בשני כלים מרכזיים הקיימים בשוק:
GTMetrix הוא למעשה כלי באמצעותו תוכלו לנתח ולמדוד את מהירות האתר שלכם וביצועיו.
כלי זה מייצר ציונים עבור דפי האתר שלכם.
מדובר בכלי חינמי באמצעותו תוכלו לקבל דוחות עדכניים על ביצועי האתר שלכם.
אם זה לא מספיק, הכלי המדהים הזה מציע גם הצעות לייעול ושיפור דפי האתר שלכם.
תמיד רלוונטי לשפר ולהשתפר בכל תחום בחיים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתחום הדיגיטל.
באמצעות הכלי המדהים הזה של גוגל תוכלו לקבל דיווחים ועדכונים אודות ביצועי דפי האתר שלכם הן דרך הנייד והן דרך מכשירים שולחניים כדוגמת מחשב נייד או אייפד.
כלי זה מספק גם דיווחים רלוונטים על בעיות ביצועים, רמת חווית המשתמש, ורמת מהירות האתר.
אנו עוזרים לעסקים לצמוח על ידי מתן פתרונות תוכנה מדהימים ושירותי ייעוץ. כחברה, אנו מאמינים שמצוינות צריכה להיות הסטנדרט, ללא היוצא מן הכלל.
עם למעלה מ-15 עובדים וצוות מומחים עטור פרסים, אנו יכולים לספק אסטרטגיות דיגיטליות ופתרונות חכמים לכל בעיה עסקית. אנו יודעים שכל ארגון הוא ייחודי ואנו מתאימים את הפתרונות שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.
אנו מאמינים במצוינות כסטנדרט, לא כיוצא מן הכלל!
אנחנו חברה שעושה ניסיון להפוך את העולם למקום טוב יותר על ידי יצירה ושיתוף של דברים יוצאי דופן אחד עם השני.
אנחנו נעלה כאן כל מיני שאלות שבעלי עסקים שואלים אותנו בדרך כלל בפגישות הייעוץ שאנו מבצעים עם בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד.
במידה וחל שינוי בבית העסק שלכם כדוגמת שינוי כתובת, שם, מס׳ טלפון, או כל פרט רלוונטי אחר, כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו דרך הטלפון שלנו או דרך הודעה וואנחנו נטפל בשינוי ועדכון הפרטים בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם במיידי.
לאתר האינטרנט שלכם תפקיד אחד ולכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם תפקיד אחר.
בעוד אתר האינטרנט של העסק מהווה מוקד מעמיק על בית העסק, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא תעודת הזהות התמציתית של העסק שלכם.
מטרת כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא ליצור היכרות בין הלקוחות הפוטנציאלים לבין העסק והשירות שלכם.
אתר האינטרנט מטרתו להעביר את הלקוח מסע שבסופו של יום יניע אותו לבצע רכישה.
טוב אז כמו שכבר הבנתם הכרטיס ביקור דיגיטלי זהו מוצר נצחי שתמיד ישאר, המוצר הזה הוא בתשלום שנתי, כל שנה צריך לשלם כדי שהכרטיס יהיה באוויר.
במידה ותצטרכו כרטיסי ביקור רבים עבור מס׳ אנשי מקצוע , הסירו דאגה מלבכם.
תהליך העבודה שלנו הוא מהיר ומקצועי ונוכל לספק לכם את כרטיסי הביקור הדיגיטלים בכמות הרצויה.
המלצתנו היא לעולם לא להתפתות לחברות שיווק למיניהם המציעות לכם כרטיסי ביקור דיגיטלי בחינם מהסיבה הפשוטה שהחינם הזה עלול לעלות לכם ביוקר מבחינת נראות ומקצועיות הכרטיס.
אל תהסס לשלם על התדמית שלכם- זה מה שיבנה אתכם ואת העסק שלכם בסופו של יום.
ההשקעה תחזיר את עצמה, היו בטוחים בכך.
טוב אז כמו שאתם יודעים בעולם של היום שהכל קורה בדיגיטל, אנחנו לא יכולים להרשות לעסק שלנו לא להתקדם ועסק שלא נמצא בדיגיטל ואין לו שום דבר להראות ללקוח זה לא נראה טוב, אז פיתחנו את מוצר הכניסה לדיגיטל שנקרא כרטיס ביקור דיגיטלי. המוצר הזה הוא חובה לכל בעל עסק ובמיוחד לכאלו שאין להם אתר אינטרנט.
כרטיס ביקור דיגיטלי, הידוע גם ככרטיס ביקור אלקטרוני או וירטואלי, הוא דרך לשתף ולשמור מידע ליצירת קשר בזמן אמת במהירות. כרטיסי הביקור הדיגיטליים מותאמים אישית עם המידע הייחודי שלכם ויכולים להיות מפורטים או כלליים ככל שתרצו.
כאשר אתם רוצה לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, עליכם רק לספק כתובת URL, קוד QR או להטמיע אותו בדף האינטרנט שלכם. הנמען ילחץ על הקישור או יסרוק את קוד ה-QR וייגש לכל פרטי הקשר שלכם.
כרטיסי ביקור דיגיטליים הם הדרך הטובה ביותר להעביר את המותג שלכם קדימה. בעידן הדיגיטלי הזה, כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ישפר את האינטראקציות שלכם ברשת ויוכיח שאתם מוכנים להסתגל לזמנים משתנים.
הם נוחים
כרטיסי הביקור שלכם תמיד יהיו בהישג יד כל עוד יש טלפון או מחשב בסביבה, בעולם אלקטרוני אינכם צריכים לדאוג לגבי אספקת כרטיסי הביקור שלכם.
לכרטיסים דיגיטליים יש גם את הנוחות להיות ניתנים לעריכה, כלומר הם תמיד מעודכנים בפרטי הקשר העדכניים ביותר שלכם. אם אתם מחליפים כתובת אתר או כתובת עסק, משנים את מספר הטלפון שלכם או רוצים להוסיף מידע נוסף, תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות.
הם מחליפים את כרטיסי הביקור הפיזיים
אנו יודעים שרוב כרטיסי הביקור מנייר שאנו מחלקים נזרקים למגירה או לרכבים של מי שמקבל את הכרטיס, כרטיסים ביקור מנייר בדרך כלל נשכחים ולא שמים אליהם לב שוב.
כאשר אתם חולקים עם קולגה או לקוח כרטיס ביקור דיגיטלי, הוא ישמר בהיסטוריית ההודעות או במייל של הנמען וכך הוא יוכל למצוא את הכרטיס הדיגיטלי בכל זמן.
כרטיסי ביקור דיגיטליים הופכים את המעקב לפשוט ויעיל יותר, מה שמוביל לפיתוח קשרים חזקים יותר. הם גם משתלבים היטב עם מערכת CRM.
הם מאפשרים שיתוף ללא מגע
מכיוון שמפגשים מקוונים ואירועים וירטואליים הם חלק מחיי היומיום שלנו, כרטיסי ביקור דיגיטליים הם מרכיב בסיסי ליצירת רשתות מקוונות מקצועיות.
אתם יכולים לשתף כרטיסי ביקור אלקטרוניים עם כל אחד באמצעות דואר אלקטרוני, טקסט או מדיה חברתית. ניתן אפילו להחזיק קוד QR במהלך שיחת וידאו, וכל מי שנוכח יכול לסרוק עם מכשיר נייד ולגשת לפרטי הקשר שלכם.
הם מראים על הצהרת כוונות
כשאתם חולקים כרטיס ביקור דיגיטלי, אתם משדרים הצהרת כוונת על המותג שלכם. אתם מראים שאתם מעודכנים בהתקדמות הטכנולוגית העדכנית ביותר, וחשוב לכם להפוך את החיים של הנמענים לקלים מעט יותר.
על ידי הצגת כרטיס ביקור דיגיטלי, ישר תבלטו ותעוררו טרנד חדש בתעשייה שלכם, במיוחד אם אתם הראשונים שהחלו בהם!
היופי בכרטיס ביקור דיגיטלי הוא ששיתוף הכרטיס הוא פשוט וניתן לעשות אותו בכמה דרכים שונות.
ככל שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם יהיה נגיש יותר, כך גדל הסיכוי שפרטי הקשר שלכם יסתיימו ביצירת קשר שיובילו אתכם ואתם העסק שלכם ליותר מכירות ואינטרקציה עם לקוחות או אנשי קשר עסקיים חדשים.
בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!