שאלות ותשובות

שאלות ותשובות קידום ממומן בגוגל

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושא קידום ממומן בגוגל (PPC)

אנחנו נעלה  כאן כל מיני שאלות שבעלי עסקים שואלים אותנו בדרך כלל בפגישות הייעוץ שאנו מבצעים עם בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד בנושא קידום ממומן בגוגל (PPC).

קידום ממומן בגוגל או בשמו השני (PPC (Pay Per Click משמעותו קידום באמצעות באנרים ומודעות במיקומים אסטרטגיים (4 מקומות ראשונים) בדפי גוגל המאפשרים חשיפה משמעותית לבית העסק שלכם.

מדובר בשיטת פרסום המאפשרת להגדיל את החשיפה והמעורבות באתר בית העסק שלכם בצורה משמעותית ולהביא בסופו של יום לתוצאות הרצויות אותן תרצו להשיג.

גוגל שופינג הנה הפלטפורמה האידיאלית ביותר עבור אנשי עסקים בעלי חנות וירטואלית או לאלו העוסקים במסחר מקוון.

באמצעות google shopping המשתמשים יכולים לצפות בכל המידע הרלוונטי במוצר ספציפי המתעדכן על-בסיס קבוע ע״י המוכרים עצמם.

גוגל מרצ׳נט סנטר הנו כלי של גוגל שמטרתו היא לקלוט את המוצרים שאתם מוכרים בחנות הוירטואלית שלכם ולהציג אותם לכלל הגולשים בשטחי פרסום שונים ברחבי google.

גוגל מרצ׳נט סנטר מתאים הן לבתי עסק שמוכרים מוצרים פיזיים בחנויות מקומיות והן לבתי עסק
המוכרים את מוצריהם באמצעות חנות מסחר אלקטרונית.

קידום ממומן בגוגל נקבע בסופו של יום על-פי שני פרמטרים עיקריים:

  • עלות שטח הפרסום (תשלום ישיר לגוגל)
  • עלות ניהול קמפיין (תשלום ישיר למנהל הקמפיין)

טווח המחירים של קידום ממומן הוא רחב ותלוי יום במטרה שתרצו להשיג.

על-מנת לקדם את העסק שלכם ביוטיוב, הדבר הבסיסי הראשון שעליכם לעשות הוא מן הסתם לפתוח ערוץ יוטיוב לבית העסק שלכם.

את הקידום והשיווק ביוטיוב מבצעים דרך פלטפורמת google ads שעל-מנת להשתמש בה יש צורך לפתוח חשבון בgmail.

קיים מגוון רחב של מודעות פרסום היכולות לרוץ ביוטיוב ועליכם לבחור במודעה המקדמת את אסטרטגיית הפרסום שלכם בצורה הכי מדויקת שיש.

מודעות הפרסום הממומנות מחולקות בעיקרן לשני סוגים:

  • סרטונים קצרים של עד חצי דקה שאפשרי לדלג עליהם לאחר מס׳ שניות.
  • סרטונים שאורך זמנם הוא יותר מחצי דקה וכן אפשרי לדלג עליהם אך אחרי פרק זמן יותר ארוך.
  • ישנם גם שטחי פרסום ביוטיוב אבל זה פחות רלוונטי לקידום וידאו.

חשיפה ביוטיוב היא חשיפה משמעותית- קיים לה גם פן אורגני וגם פן ממומן.


למרות האופציה של הקהל הפוטנציאלי לדלג על מודעת הפרסום המוצגת לפניו בהפעלת הסרטונים, זכרו כי קיימות מס׳ שניות (5) טרם הדילוג בהם הקהל כן חשוף לתוכן הפרסום שלכם.


במידה ותצליחו בפרק זמן קצר מאוד להעביר את המסר השיווקי שלכם, החשיפה לבית העסק והגדלת המעורבות יכולה להיות משמעותית ביותר עבורכם.


קידום אורגני ביוטיוב משמעותו שהקהל עצמו מחפש את המותג \ בית העסק שלכם בפלטפורמת הסרטונים הגדולה בעולם.

קידום ממומן בפייסבוק

פייסבוק היא פלטפורמת המדיה החברתית המצליחה והגדולה ביותר נכון לכתיבת שורות אלו.


באמצעות קידום ממומן בפייסבוק תוכלו לבצע טרגוט מדויק לקהל היעד שלכם ולבחור בפני מי תוצג הפרסומת הרלוונטית- בין אם מדובר בטווחי גילאים, אזור מגורים,מין, מצב משפחתי, תחומי עניין- תוכלו לדייק את הפניה של מודעות הפרסום עבור קהל היעד שלכם.

קידום ממומן גוגל

עפ״י נתונים של 2019, גוגל סבר והעריך כי על כל דולר שעסק מוציא על מודעות ממומנות בגוגל, בעל העסק מרוויח בסופו של יום כ8 דולר.
Fair enough? (;

מודעות הפרסום של גוגל מופיעות ברחבי הפלטפורמה שחשופה למיליוני עיניים של משתמשים ברחבי העולם.

גוגל אדס שהיא הפלטפורמה דרכה מריצים ומכינים את מודעות הפרסום התפתחה עם השנים וכוללת היום פיצ׳רים ותכונות היכולות לשפר משמעותית את שיעור הקליקים עבור המודעה המפורסמת.
מבין הפיצ׳רים שהתווספו עם השנים ניתן למצוא אופטימיזציה לנייד, פונקציית קניות, מידע ונתונים ליצירת קשר, אפשרות למתן וחשיפה לביקורות, וכו׳.

שאלות-ללקוחות