שאלות ותשובות

שאלות ותשובות קידום אורגני גוגל

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות נפוצות בנושא קידום אורגני בגוגל

אנחנו נעלה  כאן כל מיני שאלות שבעלי עסקים שואלים אותנו בדרך כלל בפגישות הייעוץ שאנו מבצעים עם בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד.

קידום אורגני המשמעות היא קידום אתר בית העסק שלכם לקדמתו של גוגל באמצעות שרשרת פעולות רלוונטיות לשם הצלחת המטרה כדוגמת איתור ומציאת מילות המפתח הרלוונטיות, כתיבת תוכן לאתר בית העסק, אוטומציה (שיפור חווית המשתמש באתר), הפניה באמצעות קישורים רלוונטים,וכו׳.

ככל שתשכילו להשקיע בקידום האתר שלכם, כך תגדילו את הסיכויים שלכם להיות מדורגים ע״י גוגל במקומות גבוהים.

 

כפי שכבר ציינו, קידום אורגני מכיל בתוכו שרשרת של פעולות רלוונטיות וקריטיות כדוגמת מחקר מילות מפתח, כתיבת מאמרים ותוכן רלוונטים, אוטומציה, בניית קישורים והפניות, וכו׳.

מדובר במלאכה מקיפה ולא קלה המתבצעת ע״י מומחי SEO שהוכשרו לכך.
מומחי SEO עובדים הן באופן עצמאי והן דרך משרדי פרסום רלוונטים.

בשל מורכבותו של הקידום והתייחסותו למגוון פרמטרים, טווח המחירים הוא רחב ונע בין 1,000-ל10,000 בהתאם לסוג האתר וצרכיו.

פרמטרים המשפיעים על גובה הסכום שיש לשים על קידום אורגני הם גודל האתר, סוג האתר (חנות וירטואלית לעומת אתר תוכן לצורך הדוגמא), גודל התחרות, ותק האתר, כמות ואיכות התכנים שיעלו לאתר, כמות ואיכות הקישורים החיצוניים, מקצועיות וניסיון,וכו׳.

קידום אורגני בגוגל מתאים לכל בעל עסק שיש לו אתר ומעוניין להיחשף להגיע לכמה שיותר מקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו .

היום העולם מדבר דיגיטל.
על אחת כמה וכמה כשמדובר בעסקים.

קיימת החובה לקדם את אתר העסק שלכם בגוגל מאחר שמדובר בתעודת הזהות שלכם אל מול הלקוח.

אם המטרה שלכם היא להגיע לכמה שיותר לקוחות, קידום אורגני הוא לגמרי התשובה עבורכם.

היתרון העיקרי בקידום אורגני בגוגל הוא שבמידה והצלחתם לגרות דיו את האלגוריתם של גוגל אתם תצליחו להתברג לראש רשימת דפי החיפוש בסופו של יום.

ההשקעה הזו היא כן משתלמת כי לעומת-זאת בקידום ממומן כאשר תפסיקו לשלם, האתר שלכם יוסר במיידי מראש רשימת החיפושים.

ההמלצה הגורפת היא כן לבצע שילוב של השתיים על-מנת להבטיח מצב של קידום האתר שלכם בכל מצב ללא תלות בסכום כסף גדול שיש לשים מדי חודש.

שלא תטעו, גם קידום אורגני עולה כסף,אך הרבה פחות ממומן ואתם בהחלט יכולים לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית באופן עצמאי, הדבר פשוט מצריך למידה והשקעה נוספת מצדכם.

במידה ותחליטו בסוף לפנות לאנשי מקצוע, ההמלצה היא לבקש שילוב של שתי הקידומים- הן אורגנית והן ממומנת.

את התנועה האורגנית ותוצאותיה ניתן לראות בדרך-כלל תוך 4-6 חודשים מתחילת הפעלתה.
כמו-כל תחום בחיים, הסבלנות כאן הנה פרמטר מכריע בכל הקשור לשלוות הנפש שלכם בדבר הקידום האורגני.

והשאלה הכי חשובה כאן היא לא כמה זמן לוקח אלא כמה כסף אתם הולכים לחסוך על ממומן!

דברים טובים לוקחים זמן (:

קישור חיצוני משמעותו הטמעת ושילוב קישור לאתר העסק שלכם באתר חיצוני המפנה את הגולשים לקבל מידע נוסף.

לקישורים החיצוניים 2 מטרות, מטרתם לגרות את הלקוחות לקבל מידע נוסף ובכך להיכנס לאתרכם וליצור עבורכם טראפיק נוסף.

ומטרתם השנייה קישורים חיצוניים רלוונטים ביותר מכיוון שהם משפיעים על גוגל בכך שהוא מזהה את האתר שלכם כאתר איכותי בשל ההפניות הללו, ובהתאם לזאת מדרג את אתרכם במקום גבוה בקדמת מנועי החיפוש.

קישורים פנימיים הם פרמטר חשוב שיש לשים עליו את הדעת בכל הקשור לשיפור האופטימיזציה (חווית לקוח) באתרכם.

קישור פנימי הוא למעשה קישור המפנה את הגולשים באתרכם לעמודים אחרים באתר שלכם המצויים באותו דומיין.

מטרת ההפניות הפנימיות הללו היא לחשוף את הגולשים ואת קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם לעמודים נוספים באתר שיכולים לגרות אותם לרכוש מכם בסופו של יום את השירות או את המוצר אשר אתם מוכרים.

קישורים פנימיים הם גם פרמטר מאוד חשוב לגוגל בקידום האורגני, חלק מהקישורים הפנימיים יוצים על בסיס מחקר מילות מפתח שאנו עושים בתחילת העבודה עם הלקוח וכך אנחנו גורמים לגוגל להסתכל על נושאים שחשובים לנו לקידום האורגני.

מקדם SEOֿ \ מומחה באורגני משמעותו אדם המוכשר במקצועו לקדם את אתר בית העסק שלכם לקדמת דפי גוגל (הדפים הראשונים בגוגל).

למקדמי SEO \ מומחים באורגני שרשרת רבה של תפקידים המשמעותיים לקידום האתר שלכם כדוגמת מחקר ביטויי מפתח, כתיבת תוכן רלוונטית לאתר, אופטימיזציה (שיפור חויית משתמש), בניית קישורים פנימיים וחיצוניים, ניקוי וטיהור האתר בכל הקשור לקישורים שבורים, עמודי תוכן ריקים, עיצוב לוקה בחסר ועוד.

קידום אורגני מקומי נע בטווחי מחירים של 2,000-2,500 ש״ח מדי חודש.

אתרים אשר מעוניינים להתקדם משמעותית ולהגיע לפסגתה של גוגל יידרשו לשלם יותר מ2,000 ש״ח ולנוע בין תקציב של 1,500-10,000 ש״ח.

המחיר תלוי בסופו של יום בפרמטרים רלוונטים כדוגמת עוצמת התחרות, צפיפות השוק, פופולאריות השוק, מעמד המותג אליו אתם שואפים להגיע,וכו׳.

אין כאן תשובה אחת.
הדבר בסופו של יום תלוי בפרמטרים רבים כדוגמת התקציב העומד לרשותכם, אפקט והשפעה לטווח ארוך, אחוז חשיפה אליו תרצו להגיע, זמן, קלות שימוש ותפעול,וכו׳.

בגדול האמונה היא לשלב בין השתיים, אך על-מנת לקבל תשובה שרלוונטית לאתר בית העסק שלכם ולמטרות שלכם אנו ממליצים להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום על-מנת לקבל את ההכוונה המדויקת ביותר עבורכם.

שאלות-ללקוחות