קצביית משק לגזיאל

איך עזרנו להם?

ניהול הסושיאל של המותג ברשתות החברתיות וניהול קמפיינים ממומנים

אז מי אלו משק לגזיאל? משק לגזיאל מספק כבר למעלה משישה עשורים בשר מקומי ואיכותי, הרשת מונה נכון להיום שישה סניפים ברחבי הארץ ונחשבת לאחת מחלוצי הבשר בישראל.

אז למשר לגזיאל אנחנו מנהלים את ערוצי הסושיאל שלהם בפייסבוק ובאינסטגרם, מחזקים ומתחזקים את המותג כל יום, 24/7.

אנו מנהלים את כל הקמפיינים הממומנים של הרשת ואחראים ליצירת חשיפה ומעורבות מצד לקוחות החברה דבר מאוד חשוב בעידן של היום.

קטגוריה
קצבייה, בשר
תאריך פרויקט
שנת 2020
קטגוריות
פיתוח | קידום אתרים | קידום אתרים אורגני | מיתוג | קידום אורגני | קמפיינים ממומנים | ניהול סושיאל

תוצאות מתחילת הפרויקט

+ 0
חשיפות שהמותג מקבל כל יום
+ 0
לקוחות חדשים שנוספו לעסק בזמן זה
0
לידים שנצברו במהלך 3 חודשים ראשונים
קצביית לגזיאל
01 —

הרמת קמפיין ממומן בפייסבוק ואינסטגרם

אנחנו משתמשים בכלים הכי חזקים ומתקדמים בעולם לאופטימיזציות של קמפיינים, הרמנו קמפיין לגיוס לידים של לקוחות חדשים שמתעניינים באירועים וכו', על פי צרכי הלקוח והתחלנו לייצר מאות לידים ללקוח בדגש על מטרה של הוזלת לידים כמה שאפשר תוך כדי שמירה על איכות גבוהה של הלידים.

03 —

הרמת קמפיין ממומן בגוגל

הלקוח היה מעוניין בעוד לידים ובפנייה ללקוחות חמים וגדולים, אז הרמנו קמפיינים חכמים ושונים בגוגל תוך כדי שימוש בדטאות של הלקוח ופנייה ללקוחות שכבר מכירים או היו אצלו באתר.

פרויקט-לדוגמא-קצביית-לגזיאל-קמפיינים-ממומנים.jpg
פרויקט-לדוגמא-קצביית-לגזיאל-ניהול-סושיאל
03 —

ניהול סושיאל ברשתות החברתיות

מדיה חברתית היא דרך טובה ליצור אינטראקציה עם הקהלים שלך. אבל כמשווקים, עלינו להיות מסוגלים להבין באמת את הדרך שבה אנשים צורכים מידע במדיה חברתית ולהשתמש בו ככלי לאסטרטגיות השיווק שלנו.

על מנת לעשות זאת, עלינו לדעת כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בערוצים כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכדומה. עלינו גם לדעת מהן השיטות המומלצות וכיצד אנו יכולים למדוד הצלחה.

מאחלים בהצלחה

משפחת משרד פרסום וג'טה