קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל מנוע החיפוש הטוב בעולם

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל - כיצד הוא עובד בפועל?

קידום ממומן בגוגל הוא סוג של פרסום בתשלום המנצל את הפופולריות של מנוע החיפוש של גוגל. המודעות מוצגות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, בהקשר של השאילתה של המחפש. זהו רק סוג אחד של פרסום בתשלום לקליק המשמש לעתים קרובות בשיווק במנועי חיפוש.

קידום ממומן בגוגל - מדוע כדאי לי לשקול להשתמש בקידום ממומן של Google?

שימוש בקידום ממומן בגוגל הוא דרך טובה להביא את העסק או המותג שלך החוצה. ניתן להשתמש בו למטרות שונות, החל מהעלאת המודעות למוצר חדש ועד לקבלת לידים מלקוחות פוטנציאליים. ישנם מספר יתרונות בשימוש בסוג זה של טכניקת קידום, חלקם כוללים:

  • גידול במספר האנשים שיודעים על המותג או השירות

  • יכולת להגיע לשווקים חדשים והגדלת מעגל הלקוחות שלכם

  • יצירת לידים חמים מאוד מאוד לעסק שלך כי בכל זאת הלקוח חיפש אתכם ולא אתם אותו.
גוגל ממומן - VEGETA
אסרונאוט שמן
קידום ממומן בגוגל

3 סיבות לקידום ממומן בגוגל

אם אתם מפרסמים שרוצים להתחיל לנצל את המספר האסטרונומי של החיפושים המתרחשים בגוגל מדי יום, ולזכות במהירות בתשומת הלב הדרושה לכם כדי להגדיל את מחזור המכירות של העסק שלכם, אין דרך טובה יותר להתחיל מאשר קידום ממומן בגוגל והנה 5 סיבות למה להתחיל כבר היום.

1. בקידום ממומן בגוגל הלקוח מחפש אתכם ולא אתם אותו

תחשבו על זה כשאתם מחפשים מוצר או שירות בגוגל אתם מחפשים בעל עסק שרוצה ומעוניין בשירות שלכם זהו ליד חם שמחפש אתכם ממש עכשיו ואתם לא נמצאים שם! לעומת זאת בפייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק וכל פלטפורמות הפוש אתם מחפשים את הלקוח ומנסים לתפוס את תשומת ליבו בזמן שהוא מדפדף בתמונות וסרטונים של חברים שלו.

2. התחילו עם כל תקציב שתרצו

נכון קידום ממומן בגוגל זהו עסק שיכול להיות קצת יותק יקר מפייסבוק ואינסטגרם ועלויות הקליק שם יותר גבוהות אבל שימו לב שהתוצאות שאתם מקבלים מגוגל הן הרבה יותר איכותיות.

הלידים חמים ומחפשים עכשיו את השירות או המוצר שלכם, אחוז ההמרה באתרי מכירות הרבה יותר גבוהה מגוגל וזה עוד לפני שהתחלתם לעבוד עם גוגל שופינג.

3. השיגו תוצאות מהירות יותר מקידום אורגני (SEO)

קידום ממומן בגוגל הוא תהליך הרבה יותר מהיר מתהליך אורגני, זאת אומרת שכבר מחר אתם יכולים להיות במקומות הראשונים בגוגל ואתם לא צריכים לחכות לתהליך אורגני שלוקח זמן והוא יותר ארוך ומסורבל, כמובן שישנם יתרונות וחסרונות לשני התהליכים השונים על כך תועלו למצו פירוט בבלוג שלנו.

רקע לקידום ממומן בגוגל
סוגי קמפיינים בגוגל

סוגי קמפיינים בקידום ממומן בגוגל

השגת יעדים עסקיים על ידי בניית מסעות פרסום בגוגל הספציפיים לצרכים של כל ארגון אנו עוזרים ללקוחות להכין תוכניות פרסום לכל סוגי התקציבים והצרכים העסקיים: מיתוג, יצירת ביקוש, קבלת יותר לידים לעסק, רכישות ועוד…

אנו עוזרים לכם לנצל את התקציב הקיים ולהשתמש בקידום ממומן בגוגל בחוכמה

קמפיין חיפוש - SEARCH

כשאנשים מחפשים את העסק או המותג שלכם, הם יכולים למצוא אתכם בקלות – בין אם זה דרך האתר, האפליקציה שלכם או על ידי חיפוש מקוון. גוגל הוא המקום הטוב ביותר לכך!

קמפיין באנרים - GDN

עם טווח ההגעה הפרסומי הגדול ביותר בישראל ובכל העולם, ניתן לפרסם ברשת אתרים כמו פייסבוק או אינסטגרם עם מודעות באנרים ממוקדות. פרסום מסוג כזה בגוגל עוזר במיתוג, יצירת לידים או ביצוע מכירות.

קמפיין מקומי - מפות

ניתן להשתמש במפות גוגל על פי מיקום גיאוגרפי ומיקום העסק כדי למצוא דרכים לתקשר עם העסק שלך – סוג מודעות זה אינו נפוץ במדינת ישראל.

קמפיין שיווק מחדש - REMARKETING

פרסום עבור מבקרים שכבר היו באתר שלכם הוא דרך מצוינת לוודא שהם יודעים על הנחות ומבצעים. עם זאת, יש להשתמש באסטרטגיות נכונות, כגון מיקום באתרים, אפליקציות ומודעות וידאו. זה יעזור להחזיר יותר גולשים לאתר שלכם ויאפשר לכם לנהל איתם פולואפ באינטרנט.

קמפיין וידאו - YOUTUBE

אתם יכולים לשלם כדי לפרסם באמצעות YouTube. אתם יכולים למקד ללקוחות שגולשים בסרטונים ביוטיוב או כאלה שגולשים באתר YouTube. סוג פרסום זה הוא מאוד זול ויכול לעזור למיתוג העסק שלכם כי זהו אחד מאפיקי הפרסום הכי זולים באינטרנט.

קמפיין גוגל שופינג

השפיעו על הגולשים והקונים הפוטנציאלים של המוצרים שלכם בעזרת מודעות גוגל שופינג, אפיק הפרסום הזה הוא מבין האפיקים החזקים והממירים ביותר עבור אתרי מכירות. מומלץ מאוד לאתרי איקומרס

פרסום ממומן בגוגל במספרים

K 0
חיפושים מתרחשים כל שניה בגוגל
% 0
מהעולם משתמשים בגוגל
% 0
מהמשתמשים גולשים מהנייד
קצת על וג'טה

הצוות שלנו

אנו עוזרים לעסקים לצמוח על ידי מתן פתרונות פרסום בדיגיטל מדהימים ושירותי ייעוץ. כחברה, אנו מאמינים שמצוינות צריכה להיות הסטנדרט, ללא היוצא מן הכלל.

עם למעלה מ-15 עובדים וצוות מומחים עטור פרסים, אנו יכולים לספק אסטרטגיות דיגיטליות ופתרונות חכמים לכל בעיה עסקית. אנו יודעים שכל ארגון הוא ייחודי ואנו מתאימים את הפתרונות שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

אנו מאמינים במצוינות כסטנדרט, לא כיוצא מן הכלל!

עבודת צוות בוג'טה
תיק עבודות שלנו

לקוחות שלנו בקידום ממומן בגוגל

אנחנו חברה שעושה ניסיון להפוך את העולם למקום טוב יותר על ידי יצירה ושיתוף של דברים יוצאי דופן אחד עם השני.

מרפאת טלטל שיניים

מרפאת טלאל

מרפאת השיניים טל אל שבמשגב האנשים והטכנולוגיה עושים את ההבדל. מרפאת השיניים שלהם מורכבת מצוות רופאים איכותי ומסור המחויב לשירות מקצועי וברמה אישית גבוהה.

מותג תכשיטים

just believe

סטריט קנדיס זוהי חברת בגדים לצעירות שאוהבות אופנת רחוב ורוצה לבעוט בעולם האופנה.

ניקה ריזורט רקע

Nika Resort Collection

המעצבת ובעלת המותג נירית הקימה מותג בגדי ים, בגדי ריזוrט ובגדי קומפורט שמכוונים לקהל שאוהב יוקרה, חופשות ואת החיים הטובים.

שאלות ותשובות

שאלות שבעלי עסקים שואלים אותנו בנושא פרסום ממומן בגוגל

אנחנו נעלה  כאן כל מיני שאלות שבעלי עסקים שואלים אותנו בדרך כלל בפגישות הייעוץ שאנו מבצעים עם בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד.

התשובה היא מאוד פשוטה וברורה ברור שכדאי לכם לפרסם בגוגל ממומן, מי לא היה רוצה להיות מקום ראשון בגוגל מחר? מי לא היה רוצה שהלקוח שמחפש את המוצר או השירות שלו יהיה במקום הרשון בגוגל.

בקידום ממומן בגוגל רואים תוצאות החל ממחר, הפרסום בגוגל כשמשלמים לגוגל קורה באותו הרגע אתם לא צריכים לחכות כמו באורגני אלא ישר רואים את התוצאות ולכן שילוב של גוגל ממומן וקידום אורגני בגוגל הוא השילוב הטוב ביותר.

טוב אז כמובן כמו שרשמנו כבר למעלה ברור שמשתלם לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל אתם חייבים אפילו אני תמיד אומר בפגישות הייעוץ שלנו, כיום ישנם שלושה ערוצי שיווק עיקריים:

גוגל, פייסבוק ואינסטגרם. אתם פשוט חייבים להיות בהם ולשווק שם כדי למכור, חייבים.

אז התשובה היא שוב לא תשובה פשוטה כן או לא זה תלוי מאוד מאיזו נקודת מבט הלקוח מסתכל על הפרסום, בוא ניקח בחשבון שתמיד צריכים להיות בתודעה של הלקוח יש כל מיני מפרסמים שמפרסמים את העסק שלהם רק בשביל שיראו את המותג שלהם, האם קוקה קולה צריכים עדיין לפרסם את המשקה שלהם? ברור שאתם תחשבו שלא אבל אנחנו בתור משרד פרסום אומרים לכם שברור שכן! ובגלל זה הם עדיין עושים את זה כי הם רוצים לשמר את התוצאה שאליה הם הגיעו ולהיות מותג מספר אחד במכירות של משקה הקולה בארץ. אז הכל תלוי בנקודת המבט שלכם, תקשיבו לאנשי מקצוע שאתם סומכים עליהם וכך תוכלו להבטיח שהפרסום משתלם לכם.

אנחנו מאוד אוהבים להראות את האתר של גוגל שם יש המון השראות וסיפורי הצלחה של קמפיינים בגוגל שנחלו הצלחות ענק, תוכלו לקרוא הכל כאן

שאלות-ללקוחות