פרסום ממומן מה היתרונות

פרסום ממומן – מהם היתרונות שאפשר לקבל מפרסום?

תוכן העניינים של המאמר

מה זה פרסום ממומן

פרסום ממומן הוא אחד מכלי השיווק הכי חשובים ורלוונטים בעולמנו הדיגיטלי  היום, אם לא הכי חשוב היום. התוצאות שלו הנם מיידיות, ותוכלו לעקוב אחר מדד הביצועים שלו על-מנת להבין איפה העסק שלכם עומד מבחינת חשיפה והנעה לפעולה של קהל היעד הפוטנציאלי אליו תרצו להגיע.

נכון לינואר 2022 פלטפורמת המדיה והפרסום הכי פופולארית הנה פייסבוק. פייסבוק מאפשרת חשיפה ל60% מאוכלוסיית העולם המקוונת. מדובר במספר עצום של אנשים- כ2.9 מליון אנשים

במקום השני אחריה משתרכת פלטפורמת הסרטונים YouTube  עם חשיפה ל2.5 מיליון אנשים ואת המקום השלישי תופסת פלטפורמת האינסטגרם ששיגעה את העולם עם חשיפה ל1.4 מיליון איש.

קיימות פלטפורמות נוספות שלא מביישות את השלישיה הפותחת, כדוגמת טיקטוק, לינקדאין, טוויטר, קידום אורגני בפייסבוק, ועוד.

אז מה הם הודעות ממומנות?

צורת הודעת הפרסום  הנפוצה ברשת הנה פרסום בתשלום פר קליק. ( PPC)

הודעות הפרסום מופיעות בפלטפורמות המדיה השונות כדוגמת פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, וGOOGLE.

מודעות אלו מוצגות לבחירתכם לקהל היעד הפוטנציאלי שאתם מגדירים טרם הפצת המודעה ברשת.

אתם כבעלי עסק משלמים כאשר לקוח פוטנציאלי לוחץ על מודעת הפרסום.

ניתן להגדיר תשלום פר קליק או פר כמות מסוימת כדוגמת 1,000 צפיות.

שיעור קליקים הנו מדד חשוב להערכת הצלחתו של קמפיין פרסום, מכיוון שכך תוכלו לדעת עד כמה אפקטיבית מודעת הפרסום שלכם וכמה לקוחות פוטנציאלים היא מושכת אליה באמצעות הקלקה על המודעה.

כמובן שקיימות מטרות נוספות והקמפיין שאתם יוצרים מותאם בסופו של יום לצורך העסקי שלכם- בין אם מדובר בהשארת פרטים, ביקור באתר, או רכישה- הכל תלוי בסופו של יום במה שתרצו להשיג.  

נציין ונאמר כי בכל הקשור לקידום מודעות בGoogle, העלות לקליק בענקית החיפוש נקבעת ע״י שקלול של הצעת המחיר שלכם יחד עם ציון האיכות שהקמפיין שלכם מקבל מגוגל. ככל שהציון מגוגל גבוה יותר, העלות פר קליק תהיה נמוכה.

אותו הדבר תקף לגבי מס׳ הקליקים- ככל ששיעור הקליקים של מודעת הפרסום שלכם גבוה יותר, כך גם העלות לקליק תהיה נמוכה יותר.

זה הכל עניין של איזון ומשחקי כוחות בסופו של יום.

מהם היתרונות של פרסום ממומן?

פרסום ממומן הרבה יותר יעיל לעומת קידום רגיל במדיה

קידום ממומן או בשמו השני קידום אורגני מאפשר לחשוף את בית העסק לקהל יעד הרבה יותר גדול ורלוונטי לבית העסק שלכם. בנוסף, קידום ממומן הוא הרבה יותר ספציפי לעומת שלט חוצות באיילון. יש בו יותר מן ההנעה לפעולה ויותר פניה לקהל היעד הספציפי לו תרצו לתת שירות.

פרסום ממומן הנו מדיד

כל מטרת קידום אשר תבחר כיום הנה מדידה ותספק לכם את המידע המדויק ביותר בדבר התקדמותכם- לדוגמא, אם מטרתכם היא לעורר מודעות למותג, תבחרו באסטרטגיית תשלום לפי קליקים על-מנת לדעת כמה אנשים נחשפו ונכנסו לאתרכם בסופו של יום.

אם מטרתכם היא שירכשו ממכם את המוצר, תוכלו לקבל מידע בזמן אמת לגבי שלבים במסע הלקוח באמצעות יחסי המרה- מי נכנס לאתר ויצא מיידית, כמה ביקרו בעמוד וכמה זמן שהו בו, כמה נכנסו לעגלת הקניות ויצא ממנה, וכמה בסופו של יום רכשו את המוצר. בהתאם לכך, תוכלו לדעת מה צריך לשפר.

טרגוט ספציפי, בדיקה ובקרה לגבי קהל היעד

בכל פלטפורמות הפרסום העולם קיימת האפשרות לבצע אופטימיזציה על-סמך קשר עם הקהל, ומאופטימיזציה זו לגרוף נתונים ודאטה לגבי מיקומו, גילו,מינו העדפותיו, הרגליו,ותחומי ענייניו. בזכות מידע זה תוכלו לשפר את אסטרטגית הפרסום הממומן שלכם.

איכות ומגוון בשידור המסר הפרסומי שלכם

קיימים בפרסום ממומן שפע של ערוצי תקשורת לשידור המסרים השיווקים שלכם.

בין אם מדובר במודעות טקסט, לידים, באנרים, או סרטון- מספר פלטפורמות הדיגיטל ואפשרויות הקריאייטיב הן רבות ומאפשרות לכם חופש בחירה רחב.

ההמלצה שלנו היא להבין באילו פלטפורמות דיגיטליות משתמש קהל היעד אליו תרצו להגיע, ובהתאם לכך לפעול שיווקית בזירות הללו.

מומלץ לפעול בשתי פלטפורמות מרכזיות לשם מיקוד ויצירת סדר בראשכם בכל הנוגע לשיווק העסק.

לסיכום

מרגישים מבולבלים עדיין בדבר הפרסום הממומן ומטווח האופציות הגדול? אל-דאגה , אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר ולהכווין אתכם בכל הקשור לקידום ממומן.

אל תהססו להבין יותר כדי להוביל את העסק שלכם לקדמת הדיגיטל.

השאירו לנו פרטים ואנחנו ניצור עמכם קשר. להשארת פרטים כנסו לקישור

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.