לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

כל מה שצריך לדעת על משרדי פרסום דיגיטליים ואילו סוגים יש שחשוב להכיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא למעשה אסטרטגיה רב-גוונית שמטרתה למקד, להגיע ולבנות מערכות יחסים עם לקוחות באינטרנט, במגוון רחב של ערוצים, ובסופו של דבר לגרום להם לבצע רכישה ורכישות נוספות בעתיד.

בעולם של היום, התוצאות של שיווק דיגיטלי הן חזקות להפליא. 

בלוגים לבד יכולים לעזור למותגים להביא 67% יותר לידים בהשוואה לאלו שלעולם לא מפרסמים. קידום אתרים מתגאה גם בשיעור המרה של 14.6% , שהוא גבוה באופן דרמטי משיעור ההמרה של 1.7% שמספקות שיטות יוצאות מסורתיות.

שיווק דיגיטלי מורכב מהטקטיקות הבאות:

  • שיווק תוכן
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
  • שיווק וידאו
  • שיווק במובייל
  • פרסום מקוון
  • שיווק במייל
  • שיווק ברשתות חברתיות
  • ועוד

משרדי שיווק דיגיטלים משתמשים במגוון רחב של טקטיקות שונות, אסטרטגיות וכלים מקוונים כדי לעזור לעסק להשיג את יעדי השיווק והמכירות שלו. בהתחשב בהיקף השיווק הדיגיטלי, כדאי להסתכל על הסוגים הפופולריים ביותר של משרדי השיווק הדיגיטליים והשירותים שהם מציעים.

מה זה שיווק דיגיטלי
(Credit by:@user6724086, Freepik)

אילו סוגים של משרדי פרסום דיגיטלי קיימים?

בחירת משרד שיווק דיגיטלי יכולה להיות מאתגרת אם אינכם מכירים את הענף.

משרדי פרסום מסוימים מתמקדים בענף או שירות אחד, בעוד שאחרים מציעים מגוון רחב של שירותים. 

זכרו כי הטוב ביותר עבור העסק שלכם יהיה תלוי בתקציב שלכם, במטרות וביעדי השיווק הדיגיטלי שלכם, ובמידת הידיים שאתם רוצים להיות בשיווק הדיגיטלי שלכם. 

להלן ארבעה הסוגים הנפוצים ביותר של משרדי פרסום דיגיטליים:

1. משרד פרסום דיגיטלי

משרד פרסום דיגיטלי מגיעה ללקוחות באינטרנט באמצעות שיווק רב-ערוצי, או שיווק ערוץ יחיד. 

עם שיווק רב-ערוצי וערוצי יחיד, משרדים מקיימים אינטראקציה עם לקוחות בערוץ אחד או מרובים כגון אתרים, בלוגים, דואר אלקטרוני, מדיה חברתית ועוד.

שיווק רב-ערוצים מתייחס לשיווק המספק חווית לקוח חלקה בין ערוצים ומכשירים לאורך מחזור החיים שלהם. 

משרדי פרסום דיגיטליים בדרך כלל לא תציע שירותי שיווק מסורתיים.

2. משרד פרסום PPC

PPC, או בשמו הפשוט ״תשלום לקליק״, הנקרא גם פרסום בתשלום, הוא דרך נוספת לייצר תנועה לאתר. 

בניגוד לתנועה אורגנית בחינם, תנועה בתשלום כרוכה בהוצאת כסף כדי למצוא מילות מפתח רלוונטיות שיקדמו אותם לקדמת דפי החיפוש וכמו-כן יצירת מודעות דיגיטליות היכולות להופיע באתרי אינטרנט, בדפי תוצאות חיפוש (SERP) ובערוצי מדיה חברתית. 

זה יכול להביא לכם לידים במהירות, אבל יש לציין כי הקמפיין שלכם חייב להיות מוגדר כראוי כדי להגיע לקהל היעד שלכם.

משרדי שיווק דיגיטלי המתמקדים במודעות מקוונות יודעים ייצר מודעות מושכות תשומת לב ומותאמות שתואמות לקהל היעד שלכם. אתם יכולים לבחור לשכור את שירותיהם של משרד פרסום דיגיטלי בלבד או לשתף פעולה עם משרד פרסום אחר כחלק מאסטרטגיה רחבה יותר. 

בעוד ש-PPC יכול לתת ביצועים טובים בפני עצמו, אנחנו חייבים לציין כי הדבר עובד הכי טוב בשילוב עם אסטרטגיה ארוכת טווח במחירים רגילים שיכולה לנצל את כלל שיטות הפרסום עבורכם ללא בזבוז יקר של כסף ועם קבלת תוצאות ברורות.

משרד פרסום דיגיטלי
(Credit by: @3dhun, Freepik)

3. משרדי סושיאל Social

חברות פונות למשרדי סושיאל למיניהם כאשר הן זקוקות לעזרה בביסוס ותחזוקת נוכחות במדיה חברתית. 

משרדי סושיאל\מדיה חברתית יכולים לנהל ולייצר תוכן חברתי ולייצר עבורכם פרסומות רלוונטיות בפלטפורמות חברתיות כדוגמת הרצת קמפיינים בפייסבוק וקמפיינים באינסטגרם ולנהל לכם את כל הנוגע לעמודים עסקיים. 

הם גם יציעו שירותים הקשורים לאינטראקציות עם לקוחות בפלטפורמות מדיה חברתית. 

הם עשויים גם להציע פרסום והסברה באמצעות משפיענים או שת״פים רלוונטים עם אנשי מפתח חזקים בתחום שלכם.

4. משרדי עיצוב אתרים

משרדי פרסום לעיצוב אתרים מורכבים ממעצבים יצירתיים הבונים אתרים או דפי אינטרנט מותאמים לעסקים. 

גרפיקאים ומעצבי אתרים רלוונטים יטפלו בנראות, בתחושה ובפונקציונליות של הדפים, בין אם זה עבור אתר חדש לגמרי, עיצוב מחדש של אתר אינטרנט או פרויקט קטן יותר. 

השירותים הנפוצים המוצעים כוללים עיצוב ומחקר של חווית משתמש וממשק משתמש (UX/UI), יצירה ואחסון של תמונות, פיתוח אתרים, אירוח אתרים רלוונטי,ועוד.

מה עושה משרד פרסום דיגיטלי?

חברות ועסקים עובדים עם משרדי שיווק דיגיטלי בגלל המומחיות שלהם בשיווק מקוון. 

משרדי הפרסום הדיגיטלי מכירים את המגמות האחרונות, שיטות העבודה המומלצות והכלים והאסטרטגיים הטובים ביותר הדרושים להצלחה בזירה הדיגיטלית.

(Credit by: @master1305, Freepik)

להלן דברים ספציפיים שניתן לצפות בהם כאשר עובדים עם משרד פרסום דיגיטלי:

1. משרד פרסום דיגיטלי טוב ומקצועי מגדיל תנועה אורגנית לאתר שלכם

המטרה הכוללת של כל מאמץ שיווקי דיגיטלי היא לייצר כמה שיותר תנועה אורגנית לאתר העסק. 

מומחי שיווק במשרדי פרסום דיגיטליים מכירים את הפרטים הקטנים של שיווק נכנס, מסעות לקוחות ואלגוריתמי חיפוש במנועי חיפוש. 

כאשר אתם עובדים משרד שיווק דיגיטלי, התנועה האורגנית (תנועה מאנשים שמוצאים את האתר שלכם באינטרנט באמצעות חיפוש במנוע חיפוש) אל האתר שלכם תגדל. האתר שלכם ימשוך יותר לידים עם פחות עלויות. 

לידים אלו יהיו גם לידים איכותיים יותר שיגדילו את ההסתברות שהם יבצעו רכישה בסופו של יום.

2. למשרד פרסום דיגיטלי יש את הידע המקצועי

אנשי המקצוע במשרדי שיווק דיגיטלי יכירו את העסק שלכם, את המטרות והיעדים השיווקיים שלכם, את משפך המכירות שלכם ואת קהלי היעד האידיאליים שלך. בנוסף, הם גם יהיו בקיאים בטקטיקות שונות של שיווק נכנס כמו שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית, עיצוב אתרים ואופטימיזציה למנועי חיפוש.

במשפך המכירות שלכם, טקטיקות שונות של שיווק נכנס יעילות יותר מאחרות על סמך היכן נמצאים הלידים בתוך משפך המכירות שלכם. 

כשאתם עובדים עם משרד שיווק דיגיטלי, תוכלו להעביר את המסר הנכון דרך המדיום המקוון הנכון, בזמן הנכון לכל ליד במשפך המכירות שלכם. 

3. משרד פרסום דיגיטלי מרחיב את טווח ההגעה אל המותג שלכם

הלקוחות שלכם מבצעים את רוב ההחלטות שלהם (פיננסיות או לא) דרך הסמארטפון.

אתם יודעים את זה וכל משרד שיווק דיגיטלי יודע את זה. 

מכיוון שמשרדי שיווק דיגיטלי מתמחים בקידום מותגים באינטרנט וביצירת קשרים מקוונים עם לקוחות, הם יודעים כיצד להרחיב את טווח ההגעה של המותג שלכם באינטרנט. 

על ידי עבודה עם משרד שיווק דיגיטלי, האתר שלכם יקבל נראות טובה יותר באמצעות מחקר מילות מפתח והבנת האישיות של הקונה הפוטנציאלי שנעשה באמצעות המשרד. 

אם תעבדו עם משרד שיווק דיגיטלית שיבצע את השיווק שלכם במדיה החברתית, המותג שלכם יזכה גם בנוכחות מקוונת נוספת בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית.

מהו פרסום ברשתות החברתיות ועל מה צריך לשים דגשים?

פרסום ברשת החברתית או מיקוד ברשתות חברתיות, הן למעשה פרסומות המונגשות למשתמשים בפלטפורמות מדיה חברתית. רשתות חברתיות מנצלות מידע על המשתמש כדי להציג פרסומות רלוונטיות ביותר המבוססות על אינטראקציות בתוך פלטפורמה ספציפית. 

משרד פרסום דיגיטלי
(Credit by: @yamonstro, Freepik)

כיצד לנהל את מסע הפרסום שלכם במדיה החברתית?

הפעילו את מסעות הפרסום שלכם באופן ידני

מתוך כלל הדרכים לנהל מסע פרסום, הפעלתו ידנית תהיה האפשרות הזולה ביותר – והפשוטה ביותר. 

כל שעליכם לעשות הוא לבחור פלטפורמת פרסום ולהגדיר את הקמפיין שלכם.

הפעלת קמפיין פרסום ידני מעניקה לכם את החופש להשקיע 100% מהתקציב שלכם בבדיקת מודעות ומציאת המודעות הטובות ביותר, במקום להוציא כסף נוסף על כלים לניהול קמפיינים במודעות או עמלות סוכנות.

בנוסף, לקיחת אחריות על מסעות הפרסום שלכם בהכרח תאפשר לכם לפתח עין לפרסום כדי שתוכל ללמוד ולשפר את הקמפיינים שלכם בעתיד.

 במקום לתת למישהו אחר לעשות את העבודה, אתם יכולים להפוך למומחים בעצמכם ולהיות מסוגלים לדבר את השפה, גם אם בסופו של דבר אתם מגייסים מפרסמים חיצוניים בהמשך הדרך.

ידע זה תמיד יתרון- תזכרו זאת תמיד.

כמובן שלהפוך למומחי פרסום לוקח זמן ומחויבות, מה שאומר שככל שאתם משקיעים יותר זמן בפרסום, אתם למעשה מאבדים זמן אבוד בתחומים אחרים של העסק שלכם.

זה שאתם משקיעים זמן רב בלהיות מומחי פרסום לא אומר שהמודעות שלכם יצליחו. 

כמובן שעדיף להיות אופטימים אבל אם אתם רק נכנסים לעולם הפרסום, זה עשוי להיות הימור להשקיע את כל הזמן הזה ולהסתכן בכך שלא תשיג את התוצאות שאתם רוצים.

למי זה אידיאלי ולמי זה רלוונטי?

אם אתם פועלים בתקציב מצומצם ופשוט אין לכם את האמצעים לשכור משרד פרסום, הפעלת מסעות הפרסום שלכם ידנית היא ההימור הטוב ביותר שלכם – אלא אם אתם כבר מפרסמים ותיקים, ואז בסיטואציה כזו אתם צריכים להיות מוכנים להשקיע את הזמן והמאמץ ללמוד.

עם זאת, אם אין לכם את הכסף או את הזמן, ההמלצה הגורפת היא לשכור את שירותיו של משרד פרסום דיגיטלי.

השכרת שירותיו של משרד פרסום

בעוד שהאופציה האחרונה הזו היא לרוב היקרה ביותר, היא גם הפשוטה ביותר וסביר להניח שתקצור את מירב היתרונות. 

במקום להסתמך על המומחיות שלכם או על תוכנה אוטומטית, שכירת איש מקצוע היא האפשרות האמינה ביותר להשגת התוצאות הרצויות לכם.

יתרונות

כמובן, היתרון הברור ביותר בהעסקת איש מקצוע בתחום הפרסום הוא שהם יודעים מה הם עושים – זו העבודה שלהם. כתוצאה מכך, הסיכוי שתקבל את התוצאות הרצויות שלכם הוא הרבה יותר גבוה. בנוסף, שכירת שירות מנוהל פירושה שאין עבודה מהצד שלכם, כך שתוכלו להשקיע זמן ואנרגיה בתחומים אחרים בעסק שלכם שזקוקים ליותר מיקוד.

חסרונות

החיסרון היחיד בהעסקת משרד פרסום הוא שאם אתם לא שוכרים משרד פרסום טוב, אתם עלולים לבזבז הרבה כסף. למרבה הצער,משרדים מסוימים הם רק מומחים בלפתות לקוחות לבזבז את כספם לשווא. ודאו שאתם עורכים את המחקר המדויק ביותר שלכם ושוכרים רק אנשי מקצוע אמינים.

למי זה אידיאלי?

למי שיש לו את התקציב המתאים להוט למכירה מיידית, שכירת שירותיו של מרד פרסום הוא הפתרון האידיאלי ביותר. ומכיוון שפרסום ברשתות חברתיות ניתן למדידה בקלות, במידה והמודעות שלכם לא עומדות בסטנדרטים שלכם, אז אתם יודע בדיוק מי אחראי, ותמיד תוכלו לבדוק זאת ובמידת הצורך לפנות למשרד פרסום אחר.

9 שלבים לבניית אסטרטגיית פרסום יצירתית במדיה חברתית

1. קבעו מה למכור

אם עסק המסחר האלקטרוני שלכם מייצר ומוכר רק מוצר אחד, או אם כבר יש לכם רב מכר ברור, אתם יכולים לדלג על שלב זה. עם זאת, אם לעסק שלכם יש קטלוג מוצרים גדול יותר, תצטרכו לזהות אילו מהמוצרים שלכם הם בעלי הערך הגבוה ביותר וצריכים צריך להיות מוקד מרכזי באסטרטגית הפרסום שלכם.

2. חקרו את הקהל שלכם

בסופו של דבר, הלקוח לא רק רוכש את המוצר הפיזי עצמו, אלא יותר חשוב מה המוצר יכול לעשות עבורו. 

עליכם לשאול את עצמכם שלוש שאלות מרכזיות:

  • לאיזה מוצר פונה הלקוח?
  • מה המוצר עושה עבור הלקוח?
  • איך המוצר גורם ללקוח להרגיש?

לכן, לפני שתנסו למכור לקהל שלכם, תחילה עליכם להבין מי הם ומה הם רוצים. 

משרד פרסום דיגיטלי
(Credit by: @tzido, Freepik)

3. חשבו על פלטפורמה יצירתית שעונה על הצרכים שלכם ופונה לקהל האידיאלי

בעוד שהיצירה של המדיה החברתית פתחה את הדלת לכל כך הרבה הזדמנויות חדשות לפרסום דיגיטלי, אתם צריך להתמודד עם העובדה שלכל הפלטפורמות החברתיות יש מגבלות משלהן. אינסטגרם, פייסבוק , טיקטוק, כל פלטפורמה מכילה הן יתרונות והן חסרונות. לא אומר שאתם עדיין לא יכולים להיות יצירתיים במסגרת המגבלות האלה. 

4.צרו קמפיין שיווק דיגיטלי

עכשיו כשאתם מכירים את המוצר, הקהל והפלטפורמה שלכם, הגיע הזמן להתחיל להפעיל את החלקים הנוספים. לא בטוחים מאיפה להתחיל? להלן חמישה שלבים שיובילו אתכם בדרך לבניית קמפיין שיווק מוצלח.

1. הגדירו את המטרות שלכם

למרות שזה עשוי להיות צעד ראשון ברור, הצבת יעדים ברורים וניתנים להשגה היא בסיס חיוני ליצירת מסע פרסום מוצלח. זה יכול להיות קל לקפוץ לקמפיין עם הרבה חזון ואמביציה, אבל אם אין לכם גישה ממוקדת, שאיפות אלו עלולות להיכשל. בין אם מדובר במודעות למותג, יותר עוקבים במדיה החברתית או דירוג SEO גבוה יותר, ודאו שיש לכם מטרה מוגדרת בראש שיכולה להנחות אתכם בהחלטות שלכם לאורך התהליך.

2. זהו את קהל היעד שלכם

למרות שכבר נגענו בזה, כדאי לומר שוב: הכירו את הקהל שלכם! ככל שתבינו יותר מי הם הלקוחות שלכם ומה הם רוצים, כך תוכלו לשפר את הפרסום שלכם כדי לענות טוב יותר על הצרכים שלהם.

3. צרו פרסומות של לקוחות

זה הולך יחד עם השלב הקודם, אבל כאן ההמלצה שלנו היא להיכנס קצת יותר לעומק. פרסונת לקוח היא תיאור מפורט של לקוחות היעד שלכם, המדייקת את הדמוגרפיה שלו כדוגמת גיל, מיקום, עיסוק, הכנסה ופרטים אחרים שעשויים להשפיע על הדרך בה הם מקבלים החלטות רכישה.

4. קבעו את התקציב שלכם

למרות שזה אולי לא החלק הכי כיף, הערכת התקציב שלכם היא המפתח לקביעה מהן המגבלות שלכן וכיצד עליך להקצות את המשאבים שלכם. למרבה המזל, שיווק במדיה חברתית הוא בדרך כלל זול יותר משיווק מסורתי, כך שההשקעות שלכם בדיגיטל לרוב יתנו לכם יותר כסף עבור הכסף שלכם.

5. שפרו את הביצועים שלכם

המטרות העיקריות בפרסום ברשתות החברתיות היא להביא תנועה ולהשיג יותר מכירות עבורכם. לפני שהלקוח לוחץ על כפתור "השלם רכישה", יש כמה שלבים שהוא צריך לעבור לשם – וכמשווק, זה התפקיד שלכם לוודא שהם עושים זאת. עקבו אחר הביצועים שלכם ברשתות החברתיות באופן עקבי על-מנת להבין אילו קמפיינים עובדים עבורכם ואילו פחות.

משרדי שיווק דיגיטלי משפרים את השיווק שלכם בכל פרט ופרט

משרדי שיווק מקצועיים יגלו חולשות בפעילויות השיווק הדיגיטלית הנוכחיות שלכם. אם צוות השיווק שלכם קטן, רוב הסיכויים שלא תהיה לכם את המומחיות לגבי כיצד קמפיין השיווק הדיגיטלי הייחודי שלכם צריך להיראות ולהיבנות כדי להיות אפקטיבי. לדוגמה, אתם חייבכים עיצוב אתרים, SEO, יחסי ציבור, שיווק בדוא"ל ושיווק במדיה חברתית. 

משרדי פרסום הדיגיטליים עונים על כל הקריטריונים הללו.

האם משרד פרסום מתאים לעסק שלכם?

לפני שבחורים משרד שיווק אמין, חשוב תחילה להעריך את צרכי החברה שלכם. 

האם אתם צריך עזרה בשיפוץ וחידוד התוכן שלכם, יישום כמה שינויים ב-SEO או עיצוב מחדש של ה-UX עבור האתר שלכם? קצת עיניים מקצועיות לא יזיקו במידה וכן, ההמלצה שלנו היא לגמרי להיעזר בשירותיהם של משרדי בניית אתרים וUI/UX אשר מתמחים בכך במיוחד.

12 שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם

1.האם יהיה לכם איש קשר או מנהל פרויקט ייעודי במשרד?

2.האם מומחים פנימיים או פרילנסרים יבצעו את העבודה?

3.באילו כלים ותוכנות מקוונים המשרד משתמש?

4.כמה מהתקציב שלכם יוקדש לעלויות אדמיניסטרטיביות (עלויות תפעול)?

5.איך נראה לקוח טוב עבור המשרד? או לקוח גרוע?

6.באילו מדדי KPI משתמשת המשרד כדי למדוד הצלחה וכיצד זה יועבר אליכם בפגישות שגרתיות?

7.למה אתם יכולים לצפות מ-90 הימים הראשונים (או מתקופת התחלה מקבילה) של החוזה שלכם?

8.באיזו תדירות תקבלו מידע על מצב הקמפיין השיווקי הדיגיטלי שלכם?

9.מהו מבנה התמחור של המשרד?

10.האם יש הוכחה להצלחתם עם חברות כמו שלכם?

11.מה מעידות העדויות שלהם, או ביקורות של Google?

12. האם אתם בכלל מוצאים את עצמכם מתחברים לאנשים המנהלים את המשרד?

בחירת משרדי שיווק דיגיטלי ב-7 שלבים

1. קבעו את צרכי השיווק של החברה שלכם

כשאתם מתחילים לחפש את חברות השיווק הדיגיטלי הטובות ביותר, עליכם להתכונן ולשאול את עצמכם כמה שאלות, כגון מה אני רוצה להשיג עם המשרד הרלוונטי וכמה אני מוכן להשקיע כדי להשיג זאת? לאחר שקבעתם את הצרכים של החברה שלכם – בין אם זה הגדלת הנוכחות של העסק שלכם באינטרנט או עיצוב מחדש של המותג שלכם – אתם מוכנים להתחיל בחיפוש אקטיבי אחר משרד השיווק הדיגיטלי הטוב ביותר עבורכם.

2. מצאו משרד פרסום דיגיטלי שעונה על הצרכים שלכם

לאחר שוידאתם מה הצרכים של החברה שלכם, העריכו את האפשרויות

שהחברה מציעה לכן- האם הן מתאימות למה שאתם רוצים שהעסק שלכם ישיג? זו שאלה שחשוב לחשוב עליה, כי במידה והאסטרטגיה השיווקית שלהם היא לא מה שאתם מחפשים , המשרד הזה הוא לא ״האחד״ בשבילכם, לא משנה כמה תאהבו אותו.

בנוסף, העלות היא גם גורם שיש לקחת בחשבון. 

3. בצעו מחקר יסודי

לפני שתתקדמו בתהליך, חיוני שתבצעו מחקר רקע יסודי של משרדי הפרסום הדיגיטלים השונים. 

האם הם מתרגלים את מה שהם מאמינים ומוכרים? 

האם הם באמת מביאים לתוצאות בשטח?

הדרך העיקרית שבה אתם יכולים לגלות אם משרד מתאים לכם ואם הוא באמת מצליח בנישה שלו , היא להסתכל על התוצאות שהם הניבו בעצמם עבור עסקים אחרים.

לדוגמה, אם אתם מתכננים לשכור משרד שיעזור לכם בשיווק באמצעות תוכן, ההמלצה הגורפת היא להביט כיצד הם מנהלים את הבלוג שלהם? 

אם אתם חושבים לשכור את עזרתם לרשתות חברתיות, איך הם מתמודדים עם המדיה החברתית שלהם – האם זה מצליח? 

אותו דבר לגבי SEO-איך הם מדורגים במונחי חיפוש עבור התעשייה שלהם? מצאתם אותם בעמוד הראשון של גוגל? 

אם הם לא ״מתרגלים את מה שהם מאמינים בו״ , ייתכן שהם לא יוכלו להשיג את מה שהם מבטיחים או להיות מסוגלים לשירותים שהם מציעים.

בנוסף, דרך מצוינת נוספת לדעת האם חברת שיווק דיגיטלי היא הטובה ביותר עבורכם, היא באמצעות המלצות. 

בקשו המלצות מעסקים איתם עבדו אותם חברות פרסום ועשו את השיקול שלכם בהתאם לתשובות שתקבלו.

4. שאלו את השאלות הנכונות

האם אני יכול לראות כמה דוגמאות לקמפיינים?

בקשו מהחברה פורטפוליו של יצירות מוצלחות – בין אם מדובר בקמפיינים של יחסי ציבור, שגורמים למילות מפתח לדירוג ויצירת תוכן טוב עם אחוזי קליקים גבוהים ושיעורי יציאה נמוכים.

אילו תוצאות אתם יכולים להבטיח לי?

זכור שאם אתם בתעשייה תחרותית למדי, משרדי שיווק דיגיטלי לא צריכים להבטיח תוצאות של הצלחה מיידית מובטחת, מכיוון שיש יותר מדי גורמים מעורבים – זה בלתי נמנע שהתוצאות ייקח יותר זמן אם אתם נמצאים בשוק תחרותי יותר.

ודאו כי משרד הפרסום האידיאלי מהימן בתשובותיו כלפיכם.

5. שלחו 'בקשה להצעת מחיר׳ לכמה משרדים בו זמנית

לאחר שצמצמתם מבחר משרדי שיווק דיגיטלי שאתם שמחים להמשיך איתן, צרו קשר עם החברה הרלוונטית על-מנת להביע את התעניינותכם. השלב הבא הוא לשלוח 'בקשה להצעה' למספר המשרדים הנבחרים שלכם כדי לקבל הצעות מחיר רלוונטיות שיעזרו בסופו של דבר לגבש החלטה עם איזה משרד תרצו לעבוד ואיזה משרד יענה על הצרכים השיווקים שלכם בצורה המיטבית ביותר. 

6. קבעו פגישה עם משרד הפרסום

אם הייתם מרוצים מכלל הקריטריונים עד כה, הגיע הזמן לקיים פגישה עם משרד הדיגיטל. 

זוהי דרך טובה להכיר את הצוות לפני שאתם מתקשרים באמצעות חוזה. 

אילו שירותים כדאי לחפש בסוכנות?

כדי להתחיל, תארו לעצמכם על דף את יעדי החברה שלכם ואת התוצאות הרצויות. למה אתם מחפשים סוכנות שיווק דיגיטלית מלכתחילה? כמה דוגמאות ליעדים עשויות להיות הגברת המודעות למותג, יצירת באז חברתי ואופטימיזציה של ההחזר על ההשקעה (ROI). התמקדות במניעים מאחורי החיפוש שלכם תעזור לכם ללמוד כיצד לבחור את סוכנות השיווק הדיגיטלית המתאימה למותג. הסוכנות שתבחר צריכה לכלול את השירותים הבאים כדי לספק לכם אסטרטגיה מקיפה ויתרון תחרותי.

אילו שירותים קיימים תזדקקו במשרד הפרסום בסופו של יום?

כדי לדייק את עצמכם מבחינת צרכים, תארו את יעדי העסק שלכם ואת התוצאות הרצויות. למה אתם מחפשים משרד שיווק דיגיטלי מלכתחילה? כמה דוגמאות ליעדים עשויות להיות הגברת המודעות למותג, יצירת באז חברתי ואופטימיזציה של ההחזר על ההשקעה (ROI). 

התמקדות במניעים מאחורי החיפוש שלכם תעזור לכם ללמוד כיצד לבחור את משרד השיווק הדיגיטלית המתאים למותג. 

המשרד שתבחרו צריך לכלול את השירותים הבאים כדי לספק לכם אסטרטגיה מקיפה ויתרון תחרותי:

מחקר שוק

משרדי שיווק דיגיטלי רבים יכולים לבצע מחקר שוק ויעזרו לכם להבין מה משמעות התוצאות עבור האסטרטגיה שכם. 

כדי להשיק ולתחזק מותג מצליח, אתם צריכים לדעת למי אתם מכוונים, כיצד לתקשר עם הקהל הפוטנציאלי ואיזה מסרים יעבדו הכי טוב על-מנת למשך אותם.

משרדי פרסום ישתמשו בתוצאות המחקר כדי לעזור לכם לפלח את הקהל שלכם, לפתח פרסונות מותאמות אישית ולבנות את אסטרטגיות השיווק שלכם המותאמות לכל אחת מהפרסונות הללו.

אסטרטגית שיווק

קביעת ועיצוב אסטרטגיה שיווקית הוא השלב הבא.

משרד הפרסום שתבחרו לעבוד איתו צריך לעבוד אתכם על ידי יצירת אסטרטגיית שיווק ממוקדת מטרה. 

האסטרטגיה שהמשרד שלכם מציעה צריכה לכלול היבטים שונים של שיווק כדוגמת קידום אתרים, אופטימיזציה לאתר, פרסום, שיווק תוכן וניתוח נתונים. 

מרכיבים אלו ואחרים מרכיבים אסטרטגיית שיווק מקיפה שתעזור לכם להגיע לקהל שלכם, להניע אותו לקראת המרה ולהמשיך לטפח אותם לאחר הרכישה כדי לבנות נאמנות לקוחות. 

ודאות מיד שהתוכנית השיווקית תואמת לתקציב שלכם על-מנת להצליח להחזיר את ההשקעה שלכם בסופו של יום. 

(Credit by:rawpixel.com/ , Freepik)

ביצוע שיווק רב-ערוצי

ביצוע שיווק רב-ערוצי הכרחי כדי למשוך את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ממס׳ נישות כדוגמת: 

תוכן בעל ערך שרלוונטי לקהל שלכם 

דף נחיתה ממוקד המרות

קידום אתרים בגוגל (seo)

פוסטים ומעורבות ברשתות חברתיות

שיווק במייל

שיווק ברחבי האינטרנט (מודעות ממומנות)

וכו׳. 

שליטה ביצירת תוכן היא קריטית להצלחת השיווק שלכם, מן ההכרח שמשרד הפרסום הדיגיטלי חייב להיות בקיא ומקצועי בתחום זה. 

זה כולל תוכן ויזואלי וכתוב שכן תוכן כתוב עם תמונות או סרטונים מניב ביצועים טובים יותר במדיה חברתית, במודעות ובאתרים רלוונטים. 

המשרד שלכם צריך גם לדעת לייעץ לכם על דרכים למנף את המדיה החברתית כדי להגביר את המעורבות ולבנות מערכת יחסים עם הקהל שלכם. 

לדוגמה, אינסטגרם לייב הפכה לאפשרות בחירה להדגמות מוצרים, המלצות של לקוחות, ראיונות עם מייסדים ואנשי תחום רלוונטים, תוכניות שותפות ועוד.

ודאו כי אותו משרד בקיא בכלל הטרנדים השיווקיים הקיימים כיום.

ניתוח וטכנולוגיה מבוססי נתונים (דאטה)

ניתוח נתונים הוא המפתח בבחירת משרד הפרסום הדיגיטלי שלכם המאפשר לכם בסופו של יום ללמוד מפעילויות השיווק שלכם ולהמשיך לשכלל אותן לאורך זמן. כך חברות מפחיתות עלויות, מגדילות מרווחים ומשפרות את ההחזר על ההשקעה (ROI). 

זהו גם האופן שבו מותגים מצליחים לומדים על הקהל שלהם, וזה חיוני לפיתוח המוצר והשירות שלכם ולשביעות רצון הלקוחות. 

תונים איכותיים ומדויקים צריכים להנחות החלטות עסקיות ואסטרטגיות שיווקיות כדי שהחברה שלכם תוכל להשיג תוצאות חזקות יותר. 

אם למשרד פרסום כלשהו שאתם בהתקשרות עמו אין גישה ממוקדת נתונים לשיווק, עזבו את העניין.

Credit by: @starline, Freepik

יישור קו

לעמוד בדרישות טכניות ומקצועיות אפשר תמיד, אך אל תהססו להתפשר על התאמה טובה וחיבור קוסמי לאישיות ולערכים. 

בסופו של יום אתם רוצים לעבוד עם משרד פרסום שאכפת לו מהמותג שלכם, ובהתאם למידת ההתמחות של התחום שלכם, ייתכן שתעדיפו חברה עם מומחיות בענף שלכם. 

יישור קו נכון יעזור לכם לתחזק מערכת יחסים בריאה עם משרד הפרסום שלכם.

אז לשאלה החשובה מכולם-כמה זה יעלה?

לעתים קרובות, בעלי עסקים חווים הלם לאחר קבלת הצעות מחיר ממשרדי פרסום דיגיטלי. עם זאת, בעת קביעת העלות האמיתית של השירות, זכרו לשאול מה אתם מרוויחים וכמה יעלה לבצע את השירותים הללו בבית. משרדי פרסום רבים נוטים לעשות את העבודה של לפחות שלושה עובדים עבור חברות קטנות. 

בהתחשב, העלות הופכת הרבה יותר סבירה ועשויה אפילו לחסוך זמן, כסף ומשאבים. משרדי פרסום נעים באופן דרמטי בגודל, במומחיות ובהיצע השירותים. בעוד שרוב בעלי העסקים נותנים עדיפות למציאת משרד שיווק שמתאים לתקציב שלהם, חשוב לא פחות לבחור במשרד פרסום שיענה על הציפיות שלכם ויוסיף ערך לחברה שלכם. 

למהר לעבר לחברה המשתלמת ביותר היא טעות נפוצה. למרבה הצער, חלק מבעלי העסקים מצאו את עצמם משלמים יותר עבור שירותים באיכות נמוכה ואינם מגיעים לתוצאות הרצויות. אל תתפשרו לעולם על איכות ומקצועיות. זה מה שיביא לכם תוצאות בסופו של יום.

זכרו כי מדובר בתהליך וכי לא ניתן להבטיח תוצאות בן-לילה. לשאלות נוספות בתחום אנחנו יותר מנשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי. אל תהססו לפנות אלינו לכל שאלה או בעיה.

אוהבים, משפחת וג׳טה – משרד הפרסום הדיגיטלי שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!