לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי
WE ARE

VEGETA קידום ממומן בגוגל

פרסום עסקים ממומן ב-Google

אנו משרד פרסום VEGETA:  החברה שלנו עוזרת לעסקים וחברות לצמוח על ידי מתן שירותי פרסום ממומן בגוגל (PPC) עם דגש על תוצאות.

עם למעלה מ-15 עובדים וצוות מומחים עטור פרסים, אנו מסוגלים לספק קידום ממומן מקצועי לעסקים בגוגל ולהגביר את פעילותם העסקית ברחבי הרשת.

השאירו פרטים עכשיו ומומחה פרסום בגוגל יחזור אליכם

לוגו מחשב וג׳טה משרד וחברת פרסום דיגיטלי
קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל - כיצד הוא עובד בפועל?

קידום ממומן בגוגל הוא סוג של פרסום בתשלום המנצל את הפופולריות של מנוע החיפוש של גוגל. המודעות מוצגות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, בהקשר של השאילתה של המחפש. זהו רק סוג אחד של פרסום בתשלום לקליק המשמש לעתים קרובות בשיווק במנועי חיפוש.

מדוע כדאי לי להשתמש בשירותי קידום ממומן בגוגל עם VEGETA?

שימוש בקידום ממומן בגוגל איתנו הוא דרך טובה להביא את העסק או המותג שלך החוצה אל העולם. ניתן להשתמש בקידום למטרות שונות, החל מהעלאת המודעות למוצר חדש ועד לקבלת לידים מלקוחות פוטנציאליים. ישנם מספר יתרונות בשימוש בסוג זה של טכניקת קידום, חלקם כוללים:

  • גידול במספר האנשים שיודעים על המותג או השירות

  • יכולת להגיע לשווקים חדשים והגדלת מעגל הלקוחות שלכם

  • יצירת לידים חמים מאוד מאוד לעסק שלך כי בכל זאת הלקוח חיפש אתכם ולא אתם אותו.
גוגל ממומן - VEGETA
אסרונאוט שמן
קידום ממומן בגוגל

3 סיבות לקידום ממומן בגוגל עם VEGETA

אם אתם מפרסמים שרוצים להתחיל לנצל את המספר האסטרונומי של החיפושים המתרחשים בגוגל מדי יום, ולזכות במהירות בתשומת הלב הדרושה לכם כדי להגדיל את מחזור המכירות של העסק שלכם, אין דרך טובה יותר להתחיל מאשר קידום ממומן בגוגל והנה 5 סיבות למה להתחיל כבר היום.

1. בקידום ממומן בגוגל הלקוח מחפש אתכם ולא אתם אותו

תחשבו על זה כשאתם מחפשים מוצר או שירות בגוגל אתם מחפשים בעל עסק שרוצה ומעוניין בשירות שלכם זהו ליד חם שמחפש אתכם ממש עכשיו ואתם לא נמצאים שם! לעומת זאת בפייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק וכל פלטפורמות הפוש אתם מחפשים את הלקוח ומנסים לתפוס את תשומת ליבו בזמן שהוא מדפדף בתמונות וסרטונים של חברים שלו.

2. התחילו עם כל תקציב שתרצו

נכון קידום ממומן בגוגל זהו עסק שיכול להיות קצת יותק יקר מפייסבוק ואינסטגרם ועלויות הקליק שם יותר גבוהות אבל שימו לב שהתוצאות שאתם מקבלים מגוגל הן הרבה יותר איכותיות.

הלידים חמים ומחפשים עכשיו את השירות או המוצר שלכם, אחוז ההמרה באתרי מכירות הרבה יותר גבוהה מגוגל וזה עוד לפני שהתחלתם לעבוד עם גוגל שופינג.

3. השיגו תוצאות מהירות יותר מקידום אורגני (SEO)

קידום ממומן בגוגל הוא תהליך הרבה יותר מהיר מתהליך אורגני, זאת אומרת שכבר מחר אתם יכולים להיות במקומות הראשונים בגוגל ואתם לא צריכים לחכות לתהליך אורגני שלוקח זמן והוא יותר ארוך ומסורבל, כמובן שישנם יתרונות וחסרונות לשני התהליכים השונים על כך תועלו למצו פירוט בבלוג שלנו.

רקע לקידום ממומן בגוגל
סוגי קמפיינים בגוגל

סוגי קמפיינים בקידום ממומן בגוגל

השגת יעדים עסקיים על ידי בניית מסעות פרסום בגוגל הספציפיים לצרכים של כל ארגון אנו עוזרים ללקוחות להכין תוכניות פרסום לכל סוגי התקציבים והצרכים העסקיים: מיתוג, יצירת ביקוש, קבלת יותר לידים לעסק, רכישות ועוד…

אנו עוזרים לכם לנצל את התקציב הקיים ולהשתמש בקידום ממומן בגוגל בחוכמה

קמפיין חיפוש - SEARCH

כשאנשים מחפשים את העסק או המותג שלכם, הם יכולים למצוא אתכם בקלות – בין אם זה דרך האתר, האפליקציה שלכם או על ידי חיפוש מקוון. גוגל הוא המקום הטוב ביותר לכך!

קמפיין באנרים - GDN

עם טווח ההגעה הפרסומי הגדול ביותר בישראל ובכל העולם, ניתן לפרסם ברשת אתרים כמו פייסבוק או אינסטגרם עם מודעות באנרים ממוקדות. פרסום מסוג כזה בגוגל עוזר במיתוג, יצירת לידים או ביצוע מכירות.

קמפיין מקומי - מפות

ניתן להשתמש במפות גוגל על פי מיקום גיאוגרפי ומיקום העסק כדי למצוא דרכים לתקשר עם העסק שלך – סוג מודעות זה אינו נפוץ במדינת ישראל.

קמפיין שיווק מחדש - REMARKETING

פרסום עבור מבקרים שכבר היו באתר שלכם הוא דרך מצוינת לוודא שהם יודעים על הנחות ומבצעים. עם זאת, יש להשתמש באסטרטגיות נכונות, כגון מיקום באתרים, אפליקציות ומודעות וידאו. זה יעזור להחזיר יותר גולשים לאתר שלכם ויאפשר לכם לנהל איתם פולואפ באינטרנט.

קמפיין וידאו - YOUTUBE

אתם יכולים לשלם כדי לפרסם באמצעות YouTube. אתם יכולים למקד ללקוחות שגולשים בסרטונים ביוטיוב או כאלה שגולשים באתר YouTube. סוג פרסום זה הוא מאוד זול ויכול לעזור למיתוג העסק שלכם כי זהו אחד מאפיקי הפרסום הכי זולים באינטרנט.

קמפיין גוגל שופינג

השפיעו על הגולשים והקונים הפוטנציאלים של המוצרים שלכם בעזרת מודעות גוגל שופינג, אפיק הפרסום הזה הוא מבין האפיקים החזקים והממירים ביותר עבור אתרי מכירות. מומלץ מאוד לאתרי איקומרס

פרסום ממומן בגוגל במספרים

K 0
חיפושים מתרחשים כל שניה בגוגל
% 0
מהעולם משתמשים בגוגל בכל יום
% 0
מהמשתמשים גולשים מהנייד
קצת על וג'טה

צוות הפרסום שלנו בגוגל

אנו עוזרים לעסקים לצמוח על ידי מתן פתרונות מתקדמים לקידום ממומן בפלטפורמה של גוגל עם תוצאות מדהימות ושירותי ייעוץ. כחברה, אנו מאמינים שמצוינות צריכה להיות הסטנדרט, ללא היוצא מן הכלל.

עם למעלה מ-15 עובדים וצוות מומחים מקצועי אחד אחד, אנו יכולים לספק אסטרטגיות ממומן מתקדמות ופתרונות חכמים לכל בעיה עסקית בגוגל. אנו יודעים שכל ארגון הוא ייחודי ואנו מתאימים ואת הקמפיינים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים של העסק שלכם.

אנו מאמינים במצוינות כסטנדרט, לא כיוצא מן הכלל!

עבודת צוות בוג'טה
תיק עבודות שלנו

לקוחות שלנו בקידום ממומן בגוגל

אנחנו חברה שעושה ניסיון להפוך את העולם למקום טוב יותר על ידי יצירה ושיתוף של דברים יוצאי דופן אחד עם השני.

מרפאת טלטל שיניים

מרפאת טלאל

מרפאת השיניים טל אל שבמשגב האנשים והטכנולוגיה עושים את ההבדל. מרפאת השיניים שלהם מורכבת מצוות רופאים איכותי ומסור המחויב לשירות מקצועי וברמה אישית גבוהה.

מותג תכשיטים

just believe

סטריט קנדיס זוהי חברת בגדים לצעירות שאוהבות אופנת רחוב ורוצה לבעוט בעולם האופנה.

ניקה ריזורט רקע

Nika Resort Collection

המעצבת ובעלת המותג נירית הקימה מותג בגדי ים, בגדי ריזוrט ובגדי קומפורט שמכוונים לקהל שאוהב יוקרה, חופשות ואת החיים הטובים.

שאלות ותשובות

שאלות שבעלי עסקים שואלים אותנו בנושא קידום ממומן בגוגל

אנחנו נעלה  כאן כל מיני שאלות שבעלי עסקים שואלים אותנו בדרך כלל בפגישות הייעוץ שאנו מבצעים עם בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד.

התשובה היא מאוד פשוטה וברורה ברור שכדאי לכם לפרסם בגוגל ממומן, מי לא היה רוצה להיות מקום ראשון בגוגל מחר? מי לא היה רוצה שהלקוח שמחפש את המוצר או השירות שלו יהיה במקום הרשון בגוגל.

בקידום ממומן בגוגל רואים תוצאות החל ממחר, הפרסום בגוגל כשמשלמים לגוגל קורה באותו הרגע אתם לא צריכים לחכות כמו באורגני אלא ישר רואים את התוצאות ולכן שילוב של גוגל ממומן וקידום אורגני בגוגל הוא השילוב הטוב ביותר.

טוב אז כמובן כמו שרשמנו כבר למעלה ברור שמשתלם לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל אתם חייבים אפילו אני תמיד אומר בפגישות הייעוץ שלנו, כיום ישנם שלושה ערוצי שיווק עיקריים:

גוגל, פייסבוק ואינסטגרם. אתם פשוט חייבים להיות בהם ולשווק שם כדי למכור, חייבים.

אז התשובה היא שוב לא תשובה פשוטה כן או לא זה תלוי מאוד מאיזו נקודת מבט הלקוח מסתכל על הפרסום, בוא ניקח בחשבון שתמיד צריכים להיות בתודעה של הלקוח יש כל מיני מפרסמים שמפרסמים את העסק שלהם רק בשביל שיראו את המותג שלהם, האם קוקה קולה צריכים עדיין לפרסם את המשקה שלהם? ברור שאתם תחשבו שלא אבל אנחנו בתור משרד פרסום אומרים לכם שברור שכן! ובגלל זה הם עדיין עושים את זה כי הם רוצים לשמר את התוצאה שאליה הם הגיעו ולהיות מותג מספר אחד במכירות של משקה הקולה בארץ. אז הכל תלוי בנקודת המבט שלכם, תקשיבו לאנשי מקצוע שאתם סומכים עליהם וכך תוכלו להבטיח שהפרסום משתלם לכם.

אנחנו מאוד אוהבים להראות את האתר של גוגל שם יש המון השראות וסיפורי הצלחה של קמפיינים בגוגל שנחלו הצלחות ענק, תוכלו לקרוא הכל כאן

שאלות-ללקוחות
המלצות מלקוחות
מה לקוחות אומרים עלינו כמשרד פרסום דיגיטלי וקידום ממומן בגוגל?

אספנו כמה תגובות של לקוחות שלנו כדי שתראו ותבינו על מה מדובר.

רון ביטון

כותב ומלחין

פזמונאי ומלחין ישראלי. רון ביטון מהפזמונאים הבולטים בישראל, כתב והלחין שירים לנועה קירל, איתי לוי, מרגי, סטפן, אלה לי, ליאור נרקיס, שלומי שבת, עדן בן זקן, עומר אדם וכו… רון גם הוציא קורס דיגיטלי שעוזר לצעירים להגיע ללב התעשייה ולתת להם מקפצה של ידע.

שלומי משק לגזיאל

רשת קצביות ומפעל בשר

משק לגזיאל זוהי רשת קצביות מהגדולות במדינה זוהי רשת שקיימת כבר עשרות שנים מאז שנת 1948העבודה מולם מאוד מקצועית ואישית, שלומי הוא האיש שלנו שם ואנחנו מאחלים מלא מלא בהצלחה בהמשך הדרך.

טל אל מרכז דנטלי

מרכז רפואי דנטלי

מרכז דנטלי טלאל הוא מרכז המאגד את טובי הרופאים בצפון הארץ שם תוכלו למצוא מומחה לטיפול שורש מומחים לניתוחי חניכיים ועוד, טלאל הם מסוג הלקוחות שפשוט כיף לעבוד איתם אנחנו מאחלים המון בהצלחה בהמשך הדרך.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!