לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

למה כל כך חשוב שיהיה לכם כרטיס ביקור דיגיטלי?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

אז על מה כולם מדברים? למה העסק שלכם צריך כרטיס ביקור דיגיטלי? ואיך זה יכול לקדם את העסק שלי? על כל השאלות האלו אנחנו נענה במאמר הבא.

אז כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דף אינטרנט שמכיל את כל המידע אודות העסק שלך במקום אחד, בדף אחד, בצורה נוחה וממוקדת עבור הלקוח הבא שלך.

בכרטיס ביקור דיגיטלי איכותי אפשר למצוא את פרטי התקשרות של העסק שלך לדוגמא: טלפון, מייל, כתובת העסק, הפנייה לוואצאפ העסקי שלך, הפנייה לאתר האינטרנט של העסק שלך, טקסט כללי אודות העסק, רשימת השירותים של העסק, גלריית תמונות, לקוחות ממליצים, גלריית בין לקוחותינו, כפתורי הנעה לפעולה וטופס יצירת קשר עבור הלקוח כדי שכל לקוח שרוצה ליצור קשר עם העסק יוכל בקלות ובנוחות.

מה ההבדל בין כרטיס ביקור מנייר לבין כרטיס ביקור דיגיטלי?

בניגוד לכרטיס ביקור קלאסי מנייר כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ כי הוא לא נזרק לפח והלקוח אף פעם לא יאבד אותו מכיוון שהוא נמצא אצלו בטלפון, הוא תמיד זמין לשליחה ככה שבעל העסק אף פעם לא נתקל במצב שאין עליו כרטיסי ביקור, והוא מכיל הרבה יותר מהפרטים הבסיסיים שמכיל כרטיס ביקור רגיל מנייר.

כרטיס ביקור דיגיטלי נותן תחושה שהעסק ממותג גבוהה ומבדל אותך מבין המתחרים שלך.

הרבה פעמים מתייחסים לכרטיס הביקור כאל מיניסייט לעסק, כלומר מיני אתר, בגלל שהוא דומה מאוד לאתר אינטרנט ומכיל שם את רוב הפרטים והמידע שאתר מכיל, והוא יכול להופיע בגוגל בתוצאות הראשונות ברגע שלקוח מחפש את שם העסק שלכם ממש כמו אתר.

כמובן שיש הבדלים בין אתר אינטרנט לכרטיס ביקור דיגיטלי אבל כיום בעולם הדיגיטל ושהכל הולך לדיגיטל יש חובת נוכחות לכל עסק להיות חלק מזה.

איך קידום ממומן בגוגל יכול להקפיץ את העסק שלך למיקומים הראשונים בתוצאות חיפוש?

כרטיס הביקור הדיגיטלי ומנוע החיפוש של גוגל

כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי מופיע בגוגל בדרך כלל כעבור מספר ימים מרגע תחילת השימוש בו כשהלקוח מחפש אותנו.

אם עד היום לא מצאו את העסק שלכם בגוגל אז הגיע הזמן שזה כבר יקרה אנחנו ב- 2021 ולא יכול להיות שעסק או בעל מקצוע כלשהו לא יופיע בגוגל.

התחרות על השם שלכם בגוגל מאוד מאוד משתלמת כי כאשר לקוח פוטנציאלי אבדוק עליכם או על העסק שלכם בגוגל אתם תהיו בתוצאה הראשונה בשם שלכם, כמובן לא בכל המקרים אבל ברוב המקרים כשזה מגיע לשם שלכם או של העסק שלכם אתם תופיעו בגוגל בתוצאה הראשונה.

כמובן כמובן שזה תלוי גם מי החברה שבנתה לכם את הכרטיס ויודעת להשתמש בחוכמה במנוע החיפוש של גוגל, אז תבדקו טוב טוב לפני שאתם בונים כרטיס ביקור דיגיטלי בזול, כמו שאתם יודעים הזול בסוף עולה ביוקר.

כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם? יש דבר כזה?

אז כן כמו בכל תחום וכמו לכל מוצר יש רמות ויש סוגים ואני מיד אסביר מה זה אומר כרטיס ביקור בחינם.

יש המון כרטיסי ביקור דיגיטליים שמוצעים ברשת בחינם והם מאוד בסיסיים ומאוד לא מייצגים את איכות העסק שלכם.

איך שהלקוח תופס אתכם או את העסק שלכם בשנייה הראשונה ככה גם הוא ישליך ישירות על מקצועיות העסק או בעל המקצוע ויבין מהר מאוד עם מי יש לו עסק.

אז תחשבו טוב טוב לפני שאתם עושים כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם, לפעמים מגיעים אליי בעלי עסקים שאני אומר להם "עזבו עדיף לא לשלוח שום דבר ללקוח מאשר דבר כזה".

תחשבו על זה כמו שאתם מגיעים למשרד של בעל מקצוע או עסק שאתם רוצים לעבוד איתו והמשרד לא נראה טוב, מלוכלך ועם ריח רע, האם הייתם סוגרים עסקה עם עסק כזה? סביר שלא אבל אם הייתם מגיעים למשרד בקומה גבוהה שמשקיף על כל המטרופולין של תל אביב, הכל נקי, ריח טוב העובדים עם מכופתרת ועניבה האם אז הייתם סוגרים את העסקה? סביר שכן.

אז שימו לב בדרך כלל כולם אוהבים חינם אבל אין חינם, יש רמה מסוימת ורמה מסוימת בסופו של דבר הוא כרטיס ביקור דיגיטלי שהעלות שלו 40-80 ₪ בחודש לכרטיס ברמה גבוהה.

רוצים שהאתר שלכם יראה טוב מבחינת חווית משתמש? אתם חייבים לקרוא את המאמר הבא

אז מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים כרטיס ביקור דיגיטלי? 4 טיפים חשובים

שירות לקוחות

אז הכי חשוב לבדוק את איכות שירות הלקוחות שיש איתכם נציג אישי שמלווה אתכם בתהליך, שאתם יודעים שתמיד יענו לכם, שיש מחלקה שדואגת לשינויים שלכם במהלך השנה ולכל דבר שתצטרכו, בקיצור שירות לקוחות זה כרטיס הביקור דיגיטלי שלכם.

שינויים במהלך השנה

הדבר הכי חשוב זה שיש שינויים במהלך השנה לכרטיס הביקור שלכם, בין אם אתם מוכרים מוצרים או בין אם אתם סוכני נדל"ן או כל מקצוע או עסק אחר.

שימו לב שנותנים לכם לעשות בין 2-3 שינויים בשנה, העסק התקדם? הכנסתם מוצר חדש לעסק? אתם רוצים להוסיף או לשנות כתובת? לשם כך קיימים השינויים בכרטיס הביקור הדיגיטלי.

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי

הדבר החשוב ביותר שבגללו אתם משלמים כסף זהו עיצוב כרטיס הביקור שלכם.

שימו לב שאתם רואים דוגמאות שאהבתם ואתם יכולים להתחבר לעיצוב של הכרטיס ביקור הדיגטלי שלכם, שאלו אם יש בעלי עסקים כמוכם שעשו בתחום שלכם ותוכלו לראות האם זה נראה טוב או לא, האם זה נראה מקצועי או לא וכך תוכלו להחליט עם איזו חברה ללכת.

מהירות טעינה

הדבר הכי חשוב שאתם יכולים לבדוק, היום בעולם הדיגיטל אם אתם לא מהירים שום דבר לא שווה, גם אם הכרטיס שלכם הכי יפה בעולם זה לא יעזור אף אחד לא יחכה 12 שניות כדי שהוא יוצג.

שימו לב שהחברה שאתם בוחרים ללכת איתה היא חברה ששמה דגש על זמני טעינת הכרטיס.

יאללה בואו נסכם

אז לסיכום כרטיס ביקור דיגיטלי זה מוצר שהוא חובה בכל בית עסק או בעל מקצוע, אלו הם הפנים של העסק שלך, חשוב מאוד לזכור ממה כדאי להיזהר ומה יעשה את העסק שלנו ברמה הכי גבוהה שיש.

חשוב להיבדל ממתחרים בעזרת כל כלי שיש לנו אם זה כרטיס ביקור דיגיטלי, אם זה אתר אינטרנט או כל דבר אחר.

אחד הדברים שיעזרו לכם בעלי העסקים לבידול מבעלי עסקים שנותנים שירות דומה הוא הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם, בהצלחה, מוג'טה.

רוצים עזרה בקידום העסק שלכם? קראו על קידום אורגני בגוגל של חברת וג׳טה ואולי נסו את המקצוענים שלנו בקידום SEO.

צריכים ייעוץ? אנחנו כאן בשבילכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!