לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

איך להשיג לידים – המדריך המלא להשגת לידים איכותיים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

אז איך משיגים בכלל לידים?

מציאת לקוחות פוטנציאליים או "לידים" עבור העסק שלכם היא משימה לא פשוטה. יש כאן אסטרטגיה שלמה, דבר אחד. עליכם לזהות את קהל היעד שלכם, לשווק את המותג שלכם ביעילות וליצור תוכן אינפורמטיבי ומושך עבור הקהל שבחרתם.

יתרה מכך, לקוחות מתפתחים, ולכן עליכם להתאים כל הזמן את האסטרטגיה שלכם כך שתתאים לציפיות הלקוחות שלכם.

כמשווקים או יזמים, אינכם יכול להרשות לעצמכם להסתמך על טקטיקות לא יעילות ומיושנות כמו שיחות קרות ותשלום עבור לידים. במקום זאת, אתם צריך טכניקות מוצקות ומוכחות כדי למשוך את הלידים החשובים האלה בעולם הדיגיטלי שנהיה יותר ויותר תחרותי.

זה המקום שבו אני יכול לעזור. להלן, אני אראה לכם כמה טכניקות להשגת יותר לידים שבאמת עובדים כדי שתוכל להצליח להצמיח את העסק שלכם.

איך אפשר לקדם את העסק בעזרת היוטיוב?

איך מייצרים לידים חמים

אם אתם לא מכירים את תהליך יצירת הלידים, זה רעיון פשוט ללמידה.

יצירת לידים הוא מעין מונח כללי מידי לאסטרטגיות בהן תוכלו להשתמש כדי ליצור לקוחות פוטנציאליים חדשים לעסק שלכם. אנחנו יכולים לחלק את תהליך יצירת הלידים לשני חלקים.

ראשית, עליכם למשוך תנועה לאתר שלכם או לפלטפורמת המדיה החברתית שלכם. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, החל מתשלום עבור Google Ads או קידום ההאשטאגים שלכם במדיה חברתית.

לאחר מכן, אתם רוצים לשכנע את המבקרים האלו לשתף איתכם כמה פרטים ליצירת קשר, בין אם זה כתובת דוא"ל, מספר טלפון וכו'. ברגע שהם חולקים פרטי קשר עם צוות השיווק שלכם, אתם יכולים לפנות אליהם ובתקווה להפוך אותם ללקוחות משלמים עד סוף משפך המכירה שלכם.

5 דרכים להשיג יותר לידים חמים עבור העסק שלכם

ישנן דרכים רבות למצוא לקוחות פוטנציאליים חדשים ולהכיר לאנשים את המותג שלכם. מה שעובד עבור עסק אחד עשוי שלא לעבוד עבור עסק אחר, בהתאם לתעשייה ולמטרות המסחריות שלכם.

כדי לעזור לכם להתחיל במסע יצירת הלידים לעסק שלכם, הנה חמש אסטרטגיות שתוכלו ליישם לעסקים במגוון רחב של תעשיות.

1.A/B טסטינג בשביל פעולה (CTA)

קריאה לפעולה, או CTA, היא הנחיה המעודדת מישהו לבצע פעולה ספציפית. דוגמאות לפעולות שאולי תרצו שהמבקרים שלכם יבצעו כוללות:

  • הרשמה לניוזלטר (דיוור באמצעות מייל או SMS)
  • הורדת מוצר דוגמא בחינם
  • זימון לשיחה
  • הרשמה למינוי לניוזלטר
  • שימוש בקוד הנחה באתר שלכם

קריאה לפעולה היא צעד ראשון לקראת הכנסת אנשים למשפך המכירות שלכם, ולכן חשוב שתעשו את זה נכון ובאופן אידיאלי.

הקריאות לפעולה שלכם צריכים להיות ברורים, רגשיים ותמציתיים עם מילות פעולה חזקות. ייתכן ששקריאה לפעולה תכלול גם אלמנט ויזואלי, בהתאם לקהל שלכם.

הכל מסתכם בבדיקות A/B.

בדיקות A/B, או בדיקות מפוצלות, מאפשרות לכם להשוות וריאציות שונות של אותו כלי שיווקי (למשל, כפתור CTA) כדי לזהות איזו גרסה עובדת הכי טוב בשביל העסק שלכם.

ברגע שאתם מזהים איזו גרסה היא היעילה ביותר, אתם יכולים בקלות לייצר יותר לידים חמים. השתמשו בכלים כמו Google Analytics כדי למדוד תוצאות.

2. השתמשו בתוכן שהמשתמשים שלכם יוצרים על מנת להשיג יותר לידים

תוכן שנוצר על ידי משתמשים הוא מה שזה נשמע, תוכן שנוצר על ידי המשתמשים והלקוחות שלכם ואני אתן לכם כמה דוגמאות:

  • סקירות מוצרים ביוטיוב או בבלוגים שלהם
  • סרטונים עם המוצר או השירותם שלכם
  • תמונות או גרפיקות
  • פודקאסטים
  • מאמרים, פוסטים, ציוצים וכתבות

תוכן שנוצר על ידי משתמשים זה זהב תחשבו על זה ככה, לא שילמתם על התוכן הזה, זה בעצם שיווק בחינם עבור המותג שלכם, יתרה מכך, הוא נוצר על ידי אנשים אמיתיים שאוהבים את מה שאתם מוכרים, מספיק כדי לספר עליו לאנשים אחרים באינטרנט.

תוכן שנוצר על ידי משתמשים אמיתיים גם מאוד מאוד עוזר לאותנטיות והאמינות של המותג שלכם באינטרנט.

רוצים להשתמש בתוכן כזה ליצירת לידים? אם הביקורות שלכם בדרך כלל חיוביות, פרסמו אותן באתר האינטרנט שלכם כדי ליצור רושם טוב ואמינות במותג שלכם ובתקווה לעודד משתמשים לבצע הזמנה וא להשאיר ליד.

תוכלו גם לשלב את המותג שלכם במדיה החברתית, לדוגמא אתם יכולים לקשר סרטונים שיוצרים הייפ למוצר שלכם ולשתף תמונות עם לקוחות שמשתמשים במוצר שלכם (ברשותם, כמובן).

ישנם המון דרכים אל תפחדו להיות יצירתיים.

3. להפיק וובינר

התחילו למכור סמינר הדרכה מקוון (וובינר), זוהי הזדמנות מצוינת בשבילכם להציג את הידע והניסיון שלכם בתחומכם, זה גם נותן את הרושם שאתם מוכנים לחלוק את הידע הזה בחינם, מה שעוזר לטפח אמון בחברה שלכם.

אירוח סמינרי הדרכה מקוונים בפועל גם בתחום ה-B2B וגם בתחום ה-B2C, תלוי מי קהל היעד שלכם. לדוגמה, אם אתם חברת B2B שמוכרת תוכנה לעסקים קטנים, אתם עשויים להפיק הדגמת מוצר.

לחלופין, אם אתם חברת B2C שמוכרת מוצרי קוסמטיקה, אתם עשויים להפיק סמינר מקוון על הדרך הטובה ביותר להשתמש במוצרים שלכם.

בין אם אתם עוסקים בשיווק B2B או B2C, השלבים הכלליים לשימוש בסמינרים מקוונים ליצירת לידים זהים.

ראשית, פרסמו את הסמינר המקוון שלכם ביעילות. זאת אומרת לקדם את הסמינר המקוון שלכם בלינקדאין או לדבר על כך בערוצי מדיה חברתית.

לאחר מכן, ודאו שאתם מקבלים כמה פרטים מבעלי עניין, כגון כתובת האימייל שלהם, מספר הטלפון שלהם וכו'. פרטי התקשרות אלה מאפשרים לכם לעקוב אחר משתתפי הסמינר המקוון, ובתקווה לטפח אותם לאורך משפך המכירות שלכם.

כמו כן, עליכם להשתמש ב-CTAs יעילים כדי לעודד אנשים להירשם לניוזלטר שלכם או לעקוב אחר ערוצי המדיה החברתית שלכם בו-זמנית.

סמינר מקוון הוא הזדמנות מצוינת להכיר לאנשים את המוצר והמותג שלכם, אז נצלו את ההזדמנות בצורה הטובה ביותר.

לבסוף, שמרו את קווי התקשורת פתוחים על ידי הזמנת משתתפים לשאול שאלות לאחר הסמינר המקוון או לקבוע שיחת המשך.

4. הציעו גרסת ניסיון בחינם או הורדה על מנת להשיג לידים

זה שאדם מבקר באתר שלכם או אפילו נרשם לתוכן שלכם לא אומר שהוא מוכן לרכוש את המוצר שלכם. איך אפשר לפתות אותם להשלים את תהליך המכירה?

נסו להציע נסיונות חינם או הורדות מוצרים. זה לא רק עוזר לאנשים להבין אם המוצר שלכם מתאים להם, אלא גם מטפח אמון במותג שלכם.

אם המוצר מורכב מכדי להבין אותו על בסיס ניסיון, או אם אתם רק נותנים לאנשים גישה לחלק קטן מהתוכנית בחינם, ייתכן שההדגמה לא תספיק כדי לפתות את הקהל שלכם.

לחלופין, אתה יכול להציע הורדות בחינם כגון מדריכים להורדה בחינם, שיוכלו לעודד משתמשים לסמוך על העסק שלכם ולפנות אליכם לייעוץ.

בגדול המוטו הוא: שתפו ידע יקר ערך בחינם ותבנו קהל עוקבים נאמן.

5. שתפו פעולה עם משפעיני רשת על מנת להשיג יותר לידים

משפיענים, או אנשים משפיעים, משתמשים בידע ובפופולריות שלהם כדי לשכנע (או להשפיע) על העוקבים שלהם להשתמש בעסקים מסוימים. לדוגמה, משפיענים יכולים לעודד אנשים:

  • לנסות מותג בגדים חדש
  • להוריד אפליקציה
  • לרכוש קופסאות במינוי חודשי קבוע
  • להביא שותפים לעסק מסוים

בתחום B2C, משפיענים עובדים לעתים קרובות על פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם, טיקטוק וכו'. בשיווק B2B, דמויות משפיעות עשויות לכלול מומחי טכנולוגיה, אנליסטים ומנהיגים בתעשייה.

עם זאת, לא משנה אם אתם בשיווק B2C או B2B, למשפיענים יש מקום, ואתם יכולים להשתמש בהם ליצירת לידים.

ראשית, הגדירו יעד למה שאתם רוצים להשיג, בין אם זה קידום מוצר ספציפי או פיתוי אנשים להוריד את התוכנה שלכם. קביעת הפעולה שאתם רוצים שאנשים יבצעו עוזרת לכם לזהות מי נחשב כ"למשפיען" למטרותיכם. לאחר מכן, מצאו משפיען לשתף איתו פעולה.

עבור שיווק B2C, אתם יכולים לבדוק מדיה חברתית או סוכנויות שיווק משפיעות, עבור B2B, הציגו את המוצר שלכם בפני מומחים ותראו אם הם יסקרו אותו או יכתבו לגביו בבלוג או כתבה.

הקפידו למדוד את הצלחת מסע הפרסום שלכם ושקלו להקים שותפות קבועה אם האסטרטגיה הזו עבדה טוב עבורכם.

רוצים לשפר את נראות האתר שלכם? כדאי לכם לקרוא את המאמר שלנו על חווית משתמש.

שאלות נפוצות לגבי איך להשיג יותר לידים עבור העסק שלכם

אוקיי, אז אלו היו חמש אסטרטגיות שתוכלו להשתמש בהן כדי להשיג במהירות יותר לידים ולמשוך לקוחות חדשים. הנה כמה שאלות נפוצות ששואלים אותנו על יצירת לידים:

מה זה אומר לייצר יותר לידים?

יצירת לידים הוא תהליך של מציאת לקוחות או מנויים פוטנציאליים חדשים. במילים אחרות, יצירת יותר לידים פירושה שמצאתם יותר אנשים לפולאו אפ איתם, ובתקווה, להפוך למנויים נאמנים או ללקוחות משלמים בעסק שלכם.

האם יש דרכים שבהן אני יכול לקבל יותר לידים בחינם?

בטוח! צרו יותר לידים בחינם על ידי יצירת תוכן בעל ערך על בסיס קבוע, פרסום פוסטים של אורחים ואפילו בקשת הפניות מלקוחות קיימים. אתם יכולים גם לבקש מלקוחות לסקור את העסק שלכם בפלטפורמות פופולריות, כמו גוגל, כדי להגדיל את החשיפה הפוטנציאלית שלכם מבלי להוציא שקל.

מהן כמה אסטרטגיות מיושנות ליצירת לידים שעלי להימנע מהם?

ובכן, קודם כל, תשלום עבור לידים הוא נחלת העבר. כעת, כל התעשייה מתעסקת במציאת לידים באיכות גבוהה שיש להם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה.

טכניקות אחרות שאתה רוצה להימנע מהן כוללות שיחות קרות אגרסיביות או הסתמכות על אסטרטגיה אחת בלבד ליצירת לידים. יצירת לידים אפקטיבית היא תהליך מורכב הדורש שימוש בכלי שיווק מרובים כדי להצליח.

האם אני צריך להשתמש ביצירת לידים כדי שהעסק שלי יצליח?

רוצים לקוחות או מנויים חדשים? האם אתם רוצים להצמיח את המותג או החברה שלכם? אם התשובה היא כן, אז אתם רוצים להיות שם בחוץ וליצור לידים! אחרת, אתם מפסידים הזדמנויות ענקיות למציאת עסקים פוטנציאליים, מה שעלול לסכל את הצמיחה של החברה שלכם בטווח הארוך.

איך להשיג עוד לידים לעסק שלך: סיכום

יצירת לידים הוא, בעצם, מרכיב עצום בהגדלת העסק שלכם בטווח הקצר והארוך. עם זאת, אתם עדיין רוצים להתמקד יותר באיכות הלידים שלכם ולא בכמות. אחרי הכל, כל הפואנטה של יצירת לידים היא למצוא לקוחות חדשים ולהצמיח את המותג שלכם, אז אתם רוצים למקד את האנרגיה שלכם לתוך הלקוחות הפוטנציאליים המבטיחים ביותר.

עם זאת, כדי להיות ברור, אינכם צריכים להגביל את המאמצים שלכם לחמש האפשרויות שתיארתי למעלה. יש מגוון עצום של אסטרטגיות לאיתור וטיפוח לידים עסקיים, והאלה שעובדות עבור העסק שלכם תלויות בקהל היעד שלכם ובמטרות המסחריות שלכם.

רוצים להרחיב את הידע שלכם בנושא הלידים? כנסו למאמר הבא

צריכים עזרה או ייעוץ לעסק שלכם עם יצירת לידים? השאירו פרטים למטה ומומחה מטעמנו איצור איתכם קשר

צריכים ייעוץ? אנחנו כאן בשבילכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!