קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל SEO

קידום אורגני SEO

קידום אורגני בגוגל - כיצד זה עובד בפועל?

קידום אורגני בגוגל הוא סוג של אופטימיזציה למנועי חיפוש שאינה דורשת השקעה כספית גדולה. זה נקרא לעתים קרובות גם קידום אתרים אורגני או קידום אתרים טבעי, מכיוון שהוא כולל שימוש בטכניקות שהן טבעיות למנועי החיפוש.

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך של אופטימיזציה של התוכן באתר שלכם, קניית קישורים באתרי לווין ואתרים תומכים, בניית היררכיית קישורים באתר ועוד המון דרכים כך שהוא ידורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, מבלי לשלם עבור כל סוג של מיקום או קידום.

הרעיון הוא להשתמש בטכניקות שמושכות באופן טבעי את מנועי החיפוש.

יש יותר ויותר חברות וסטארטאפים שמסתמכים על קידום אורגני בגוגל למטרותיהם. מ-SEO ועד להנעת תנועה, קידום אורגני בגוגל הוא חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק.

קידום אורגני בגוגל - מדוע כדאי לעסק או למותג לשקול להשתמש בקידום אורגני SEO?

קידום אתרים אורגני היא אסטרטגיה שיווקית שעסק או מותג צריכים לשקול להשתמש בה כדי לקדם את השירות או המוצר שלהם ללקוחות באמצעות אופטימיזציה טבעית למנועי חיפוש. סוג זה של אסטרטגיית שיווק קיימת מאז תחילת האינטרנט והיא עדיין נותרה אחת הדרכים החסכוניות ביותר כדי לקדם אתר בגוגל.

ככל שהעסק או המותג ישכילו יותר מוקדם ויעשו שימוש באסטרטגייה הזו כמה שיותר מוקדם כך יגדלו הכנסותיו באופן משמעותי מאוד.

המותגים הגדולים ביותר הם מפלצות של קידום אורגני לא סתם זו אחת האסטרטגיות הטובות ביותר בחברה שלנו ואנו משקיעים המון מאמצים ומשאבים במחלקה הזו כדי שהמותגים של הלקוחות שלנו יהיו חזקים ויציבים באינטרנט.

תמונה של SEO
קידום אורגני SEO

3 סיבות שבגללן כדאי לכם לעשות אורגני בגוגל

אם אתם מפרסמים שרוצים להתחיל לנצל את המספר האסטרונומי של החיפושים המתרחשים בגוגל מדי יום, ולזכות במהירות בתשומת הלב הדרושה לכם כדי להגדיל את מחזור המכירות של העסק שלכם, אין דרך טובה יותר להתחיל מאשר קידום ממומן בגוגל והנה 5 סיבות למה להתחיל כבר היום.

1. מותג או עסק שלא בעמוד הראשון של התוצאות בגוגל לא קיים

המיקוד העיקרי של שירותי קידום אתרים בגוגל הוא להביא את האתר שלכם בראש מנוע החיפוש של גוגל כדי שתוכל לקדם אותו. אבל, איך זה עוזר? ככל שיהיה לכם דירוג טוב יותר בגוגל, יותר אנשים ימצאו את האתר שלכם.

זוכרים את הפעם האחרונה שחיפשתם משהו בגוגל? אני בטוח שמצאתם את התוצאה בשלושת העמודים הראשונים – כנראה אפילו בעמוד הראשון!

אתם לא צריך לדאוג כי אנחנו לא מאמינים בזה רק כי זה נשמע לי נכון – אני מאמין בזה בגלל הנתונים. המחקר של Chitika מצא גם ש-90% מהאנשים לוחצים על התוצאות בדף הראשון בגוגל, בהתחשב בכך שאתם יכולים למצוא כל דבר שאתם צריכים כל כך מהר.

אם אתם רוצה שאנשים ימצאו את האתר שלכם בגוגל, עליכם להשקיע זמן וכסף בקידום אתרים. לדעתנו זו חובה.

לידים אורגניים הם הלידים האיכותיים ביותר

לטובת אלו שלא יודעים מה זה לידים אז זו דרך להכניס לקוחות חדשים לעסק או למותג שלכם, אלו אנשים המתעניינים במוצר או שירות שלך והשאירו פרטי יצירת קשר באתר שלך או במודעה.

על פי מחקרים שבוצעו בנושא של לידים אורגניים יצא שלידים אורגניים הם הלידים הכי ממירים שיש לעסק זאת אומרת שהלידים האורגניים הם הלידים שיש להם את אחוז הסגירה הגבוהה ביותר בעסק.

אנחנו יודעים שלידים אורגניים הם לידים מאוד מאוד חזקים כי ברוב המקרים אנשים יודעים שאתם בדף הראשון בגוגל לא כי שילמתם כסף אלא כי גוגל בחר בכם להיות בעמוד הראשון וגם כי ברב המקרים אנשים משאירים פרטים אחרי שקראו כתבה וערך שנתת ללקוח ואז הליד חם מאוד.

להגיע ללקוחות חדשים באמצעות שירות קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני נותן לעסק שלכם הזדמנות להגיע ללקוחות חדשים ולהרחיב את מעגל ההכנסה הקיים בעסק שלכם.

להבדיל מקידום ממומן שאתם מחפשים את הלקוחות שלכם, בקידום אורגני בגוגל הלקוחות מחפשים אתכם והם מחפשים אתכם בכל מיני צורות שונות, כיום כל אדם מחפש בגוגל לא משנה מה הוא רוצה הוא מחפש בגוגל ולכן כשאתם מתפרסים על המון מילות מפתח במקביל (שבקידום האורגני זה אפשרי בתקציב נמוך) אתם יכולים לתפוס המון קהל שמחפש אתכם בזמן הנכון ובמקום הנכון ולהפוך אותו ללקוח הבא שלכם.

החשיבות של קידום אורגני כיום היא אדירה.

SEO תמונה דקורטיבית
נקודות לחיזוק SEO

כמה נקודות לקידום אורגני בגוגל

לקידום האורגני של גוגל יש אלפי פרמטרים שונים שמשפיעים על האלגוריתם של גוגל לקדם את האתר שלכם לעמוד הראשון בגוגל.

בחרנו כמה מהם כדי להנגיש את הפעילות שאנחנו עושים בקידום האתרים שלכם בגוגל.

תגיות - META

תג מטא-תיאור הוא תג HTML המכיל קטע טקסט קצר שמתאר את העמוד שאותו אנחנו רוצים לקדם או אותו אנו רוצים לשפר מבחינת גוגל.

מפת אתר - Site Map

מפת האתר כמו שזה נשמע מתארת לגוגל בדיוק איפה כל דבר נמצא באתר שלכם, מפת אתר נכונה הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר שגוגל בודק.

קישורים חיצוניים

קישורים חיצוניים זהו פרמטר מאוד חשוב אשר עוזר מאוד לקידום האורגני בגוגל, כמובן שאנחנו שמים דגש לבדוק כל קישור ולבדוק את איכותו והתאמתו לאתר.

מבנה העמוד וקוד העמוד

חשוב מאוד להיצמד לכללי הכתיבה באינטרנט, שרשור כותרות נכון, שימוש נכון בכותרות ומילות מפתח, כמה ששפת האתר והקוד יהיו כתובים בצורה נכונה ככה גוגל יתעדף יותר את האתר שלכם עלל פני מתחרים.

חווית הגולש - UI/UX

עוד פרמטר חשוב שלא כולם שמים עליו דגש הוא חווית המשתמש באתר, גוגל בודק את אחוז הנטישה של הגולשים שלנו, הוא מודד את הזמן שהם נשארים וכמה דפים הם עברו באתר שלנו חשוב מאוד לדאוג לחווית משתמש חזקה שתעזור לאתר שלכם להתקדם.

נוכחות חברתית ברשתות חברתיות

עוד פרמטר חשוב שכדאי לשים לב אליו ואנחנו שמים עליו דגש זהו פעילות האתר שלכם ברשתות חברתיות, איזכורים לגביו, קישורים שמפנים לכתבות באתר וכו'.

קידום אורגני בגוגל במספרים

+ 0
חיפושים מתרחשים כל שניה בגוגל
% 0
מהעולם משתמשים בגוגל
% 0
מהמשתמשים גולשים מהנייד
קצת על וג'טה

הצוות שלנו

אנו עוזרים לעסקים לצמוח על ידי מתן פתרונות פרסום בדיגיטל מדהימים ושירותי ייעוץ. כחברה, אנו מאמינים שמצוינות צריכה להיות הסטנדרט, ללא היוצא מן הכלל.

עם למעלה מ-15 עובדים וצוות מומחים עטור פרסים, אנו יכולים לספק אסטרטגיות דיגיטליות ופתרונות חכמים לכל בעיה עסקית. אנו יודעים שכל ארגון הוא ייחודי ואנו מתאימים את הפתרונות שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

אנו מאמינים במצוינות כסטנדרט, לא כיוצא מן הכלל!

עבודת צוות בוג'טה
תיק עבודות שלנו

לקוחות שלנו בקידום אורגני בגוגל

אנחנו חברה שעושה ניסיון להפוך את העולם למקום טוב יותר על ידי יצירה ושיתוף של דברים יוצאי דופן אחד עם השני.

מרפאת טלטל שיניים

מרפאת טלאל

מרפאת השיניים טל אל שבמשגב האנשים והטכנולוגיה עושים את ההבדל. מרפאת השיניים שלהם מורכבת מצוות רופאים איכותי ומסור המחויב לשירות מקצועי וברמה אישית גבוהה.

דוגמניות של סטריט קנדיס

Street Cndys

סטריט קנדיס זוהי חברת בגדים לצעירות שאוהבות אופנת רחוב ורוצה לבעוט בעולם האופנה.

ניקה ריזורט רקע

Nika Resort Collection

המעצבת ובעלת המותג נירית הקימה מותג בגדי ים, בגדי ריזוrט ובגדי קומפורט שמכוונים לקהל שאוהב יוקרה, חופשות ואת החיים הטובים.

שאלות ותשובות

שאלות שבעלי עסקים שואלים אותנו בנושא פרסום קידום אורגני בגוגל

אנחנו נעלה  כאן כל מיני שאלות שבעלי עסקים שואלים אותנו בדרך כלל בפגישות הייעוץ שאנו מבצעים עם בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד.

התשובה היא מאוד פשוטה וברורה ברור שכדאי לכם לפרסם בגוגל ממומן, מי לא היה רוצה להיות מקום ראשון בגוגל מחר? מי לא היה רוצה שהלקוח שמחפש את המוצר או השירות שלו יהיה במקום הרשון בגוגל.

בקידום ממומן בגוגל רואים תוצאות החל ממחר, הפרסום בגוגל כשמשלמים לגוגל קורה באותו הרגע אתם לא צריכים לחכות כמו באורגני אלא ישר רואים את התוצאות ולכן שילוב של גוגל ממומן וקידום אורגני בגוגל הוא השילוב הטוב ביותר.

טוב אז כמובן כמו שרשמנו כבר למעלה ברור שמשתלם לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל אתם חייבים אפילו אני תמיד אומר בפגישות הייעוץ שלנו, כיום ישנם שלושה ערוצי שיווק עיקריים:

גוגל, פייסבוק ואינסטגרם. אתם פשוט חייבים להיות בהם ולשווק שם כדי למכור, חייבים.

אז התשובה היא שוב לא תשובה פשוטה כן או לא זה תלוי מאוד מאיזו נקודת מבט הלקוח מסתכל על הפרסום, בוא ניקח בחשבון שתמיד צריכים להיות בתודעה של הלקוח יש כל מיני מפרסמים שמפרסמים את העסק שלהם רק בשביל שיראו את המותג שלהם, האם קוקה קולה צריכים עדיין לפרסם את המשקה שלהם? ברור שאתם תחשבו שלא אבל אנחנו בתור משרד פרסום אומרים לכם שברור שכן! ובגלל זה הם עדיין עושים את זה כי הם רוצים לשמר את התוצאה שאליה הם הגיעו ולהיות מותג מספר אחד במכירות של משקה הקולה בארץ. אז הכל תלוי בנקודת המבט שלכם, תקשיבו לאנשי מקצוע שאתם סומכים עליהם וכך תוכלו להבטיח שהפרסום משתלם לכם.

שאלות-ללקוחות