לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

​​קידום אורגני בגוגל לעומת קידום ממומן – כל מה שאתם צריכים לדעת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

קידום אורגני לעומת קידום ממומן, שיווק באונליין הוא ממזמן הדבר הבא בכל הקשור לקידום העסק שלכם.

אין כיום בית עסק ללא אתר או רשת חברתית, ואם קיים עסק כזה, הוא ככל הנראה לא יהיה קיים יותר.

העולם החדש והמודרני פתח שעריו לשיווק דיגיטלי שמשנה לשנה נהיה יותר אטקרטיבי ויותר רלוונטי עבור בעלי עסקים

מודעות בעיתון?פחות

פליירים?מגוחך

פה לאוזן? אפשר להסתמך על כך, אבל לא לטווח הארוך.

בסופו של יום המטרה שלכם מעבר למימוש האהבה שלכם למה שאתם עושים הנו לייצר הכנסות.

זה לא מספיק להיות אופטימים ולחכות שיצבור תאוצה וחשיפה, יש לפעול ולעבוד על כך באופן יומיומי.

אם לא תשקיעו מדי יום בהגעה לקונים הפוטנציאלים שלכם, מה עשיתם בכך?

המהות של השירות או המוצר אותו אתם מספקים הנו להיחשף לאנשים הרלוונטים על-מנת שייחשפו אליו וירצו לרכוש אותו.

כשמדובר בדיגיטל, מגוון אפשרויות השיווק הוא אינסופי.

קיימים יעדי שיווק רבים בכל הקשור לשירות שלכם ברחבי הרשת.

בין אם מדובר ביצירת חשיפה, מודעות, מעורבות, הנעה לפעולה, רכישה, שימור, כל מטרה שיווקית הנה ברת השמה באונליין.

אין דבר שלא תוכלו להשיג באונליין מבחינת מטרות שיווקיות.

כל בעל עסק שמעוניין בהכנסות משמעותיות, חייב להבין בעולם של היום בקידום באונליין.

בין אם מדובר בקידום באורגני או קידום ממומן, שבמאמר הבא תקבלו על המושגים הללו הסבר מפורט, כל שיווק בדיגיטל של המוצר או השירות אותו אתם מספקים הינו חיוני ורלוונטי.

מהו קידום ממומן לעומת קידום אורגני?

כיום המדיה החברתית הנה מקיפה ומלווה למעשה את הלקוח מרגע חשיפתו למוצר ועד לרכישתו.

במדיה החברתית ניתן לגייס לקוחות, לשווק מחדש, לשמר, ולמכור את מוצרנו.

בכל הנוגע לקידום, מהם למעשה ההבדלים המרכזיים בין קידום אורגני בגוגל לבין קידום ממומן?

קודם כל נדבר על מהו קידום אורגני?

קידום אורגני משמעותו קידום טבעי של האתר והרשתות החברתיות של העסק שלכם.

הדבר מתבצע בעיקר באמצעות כתיבת תוכן רלוונטית, עדכון מתמיד של הרשתות והאתר ובסופו של יום פעילות שוטפת ועקבית ברחבי האונליין מתוך מטרה לשמור על תודעת השירות או המוצר אותו אתם מספקים.

מטרת העל של קידום אורגני הנו בעיקר לייצר תודעה לעסק שלכם, וליצור יותר מעורבות וחשיפה מצד קהל היעד שאותו אתם רוצים למשוך בסופו של יום.

בין אם מדובר בפייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק,טוויטר, לינקאין, אתר אינטרנט או כל רשת חברתית אחת, כל נישת סושיאל באונליין הנה לגיטימית לשם קידום אורגני.

קידום אורגני
קידום אורגני(קרדיט לfreepik)

מהו קידום ממומן?

פה כבר מדובר בסיפור שונה.

אם מטרתו של הקידום האורגני הנו בעיקר לייצר חשיפה ומודעות למותג, לקידום ממומן יש שלל של מטרות ויעדים שיווקים אסטרטגיים אותם הוא יכול לממש.

בקידום ממומן אתם שמים בסופו של יום תקציב בהתאם לראות עיניכם על חשיפת תכני העסק שלכם לקהל היעד הרלוונטי אליו תרצו להגיע.

בין אם מדובר במודעות הקוראות לפעולה, מודעות הקוראות לרכישה, פוסטים ליצירת מעורבות, לידים, קיימים הרבה דרכים להיחשף לקהל היעד האולטימטיבי שלכם באמצעות קידום ממומן.

היתרון העיקרי בקידום ממומן לעומת קידום אורגני הנו אחוז החשיפה הרבה שמקבלים-

קידום אורגני, אם כל ההשקעה שבו, מניב חשיפה של 2% בלבד מבין העוקבים שלכם.

קידום ממומן לעומת-זאת, מניב אחוזים גבוהים מאוד של חשיפה ואף ביכולתכם לנתב קידום זה לחשיפה נוספת ולדיוק בכל הקשור ללקוחוחת אליהם תרצו להגיע בסופו של יום.

קידום ממומן
קידום ממומן(קרדיט לfreepik)

יתרונות של קידום אורגני

  • חינמי
  • יכול לעבוד בצורה מופתית במידה ויש לכם קהל עוקבים גדול
  • יצירת פוסטים פשוטים של יצירת מעורבות ומודעות
  • בניית קהילה
  • אפשרויות שימוש חינמיות בהאשטאגים היכולים לחשוף את העסק שלכם  לקהל נוסף.

חסרונות של קידום אורגני

  •   מוגבלות בדבר טווח ההגעה לקהל היעד שלכם
  •   יש צורך בזמן וסבלנות על-מנת לראות תוצאות
  •   קיים הצורך בכתיבה והעלאת תוכן מאסיבית לשם קידום יעיל

יתרונות של קידום ממומן

  •   הגעה לטווח רחב של קהל היעד שלכם
  • אפשרות מיקוד ספציפית באנשים שתרצו למשוך אליכם- בין אם מדובר במיקום גאוגרפי, גיל, משלח יד, מין, ניתן למקד את הקידום הממומן לכך שימשוך עבורכם את האנשים הספציפיים שתרצו שירכשו את המוצרים או השירות שלכם בסופו של יום.
  • אופציה להגעה למטרות ספציפיות שתרצו להשיג כדוגמת  הגדלת שיעור קליקים, הנעה לפעולה, רכישה, הגדלת מעורבות, עוד

  ביצועי שיווק ופרסום מוצלחים יותר בשל החשיפה הגבוהה

חסרונות של קידום ממומן

·   שירות שעולה כסף בסופו של יום

·   עלול להיות לעיתים לא יעיל במידה והקמפיינים של הפרסום אינם מדויקים

·   יש לפקח על כך באופן קבוע

·   במידת הצורך יש להעסיק אנשי מקצוע שיפקחו על כך

·   תחום תחרותי

מה עם שילוב בין קידום ממומן לקידום אורגני?

האידיאל בסופו של יום הוא כן ליצור שילוב בין קידום אורגני בגוגל לקידום ממומן.

אנו ממליצים לבחור בשתי רשתות חברתיות עיקריות רלוונטיות אליהם תנותב הפעילות השיווקית בנוסף לאתר אינטרנט רשמי לחברה.

מבין הרשתות החברתיות שבחרתם, בחרו לשים תקציב לשם קידום ממומן ברשת חברתית אחת כדוגמת אינסטגרם, וברשת השניה פעלו בעיקר בהעלאת תכנים אורגניים ללא תשלום.

בדבר אתר אינטרנט, לדעתנו  לשם הצלחה כבירה באונליין קיימת החובה בקידום האתר שלכם באופן ממומן.

את הקידום הממומן של האתר שלכם יש לבצע מהסיבה הפשוטה שכאשר אדם מחפש שירות או מוצר כלשהו, הדבר הראשון שיעשה במרבית הפעמים הנה פנייה לענקית החיפוש

קידום אורגני – צריך שגוגל יאהב אותנו:)

לשם מציאת השירות הרלוונטי התוצאות הראשונות שיקפצו הנם התוצאות האידיאליות אליהם ייכנס הלקוח הפוטנציאלי.

על-מנת לזכות להיות בראש התוצאות של גוגל יש לבצע קידום מעמיק בכל הקשור לאתר העסק שלכם- הקידום כולל חיפוש מילות מפתח רלוונטיות, כתיבת תוכן, עיצוב ואופטימיזציה לשם נתינת חווית לקוח מיטבית.

קיים הצורך בצוות דיגיטל מקצועי שיספק לכם את השירות הרלוונטי לכך-

מדובר בצוות מיומן ומקצועי שמספק שירותי תוכן וקידום לאתר שלכם.

אנחנו לא ממליצים להכביד על עצמכם מבחינת משימות ולקחת את קידום האתר לידיים שלכם, לא כי אנחנו לא מאמינים בכם, אלא מהעובדה שהפשוטה שקידום אתר בצורה הנכונה מצריכה מחקר מעמיק ועבודה רבה שלוקחת זמן.

גוגל
גוגל(קרדיט לfreekip)

להיות בעמוד הראשון של גוגל זוהי אינה משימה קלה

לא מדובר רק בכתיבת מאמרים ועיצוב מרהיב.

מדובר במחקר רלוונטי על מילות המפתח הרלוונטיות שיקפיצו את האתר שלכם לעמודים הראשונים של

בכתיבת מאמרים רלוונטים המכילות את מילות המפתח, במחקרי אופטימיזציה על-מנת להבין לאילו עמודים הלקוח באתר נמשך ולאלו פחות, מהי החוויה שלו באופן כללי באתר וכיצד ניתן לשפר את זמן השהות שלו באתר.

כל אלו מצריכים עבודה של אנשי מקצוע המתמקצעים בתחום הדיגיטל.

אם החלטתם להשקיע בשיווק בדיגיטל, ההמלצה שלנו היא לתת מעצמכם 100% בכך, כמו כל דבר בחיים.

אל תהססו לפנות לאנשי מקצוע .

אומנם הדבר כרוך בסופו של יום בהוצאה כספית, אך הוצאה זו היא לגמרי הוצאה שתחזיר את עצמה וכפול מכך.

בכל הקשור לשיווק ופרסום העסק שלכם, אל תעזו להתפשר.

זוהי בסופו של יום אבן הדרך שתוביל אתכם לקהל הפוטניצאלי שלכם.

קהל פוטנציאלי משמעו מכירות. מכירות משמעותם רווחים.

רווחים משמעותם השגת המטרה.

אל תהססו לפנות אלינו לשאלות ופרטים נוספים לגבי קידום אורגני לעומת קידום ממומן.

משפחת וג׳טה – משרד פרסום דיגיטלי 🙂

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!