לוגו וגטה משרד וחברה לפרסום ושיווק דיגיטלי

יועץ קידום אתרים – איך לבחור ייעוץ מקצועי לקידום אתר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
תוכן עניינים

ברכות! הגעתם לרגע בו פתחתם אתר לבייבי שלכם ובשביל זה אתם צריכים יועץ קידום אתרים.

מדובר במאורע מרגש כמו כל דבר או פעולה הקשורים לבית העסק שלכם, אולם כמו כל דבר בחיים, אם לא משקיעים בו 100%

הפעולה עלולה להיות פעולה שעלולה ליפול.

לבנות אתר מרשים ומרהיב לעסק שלכם אינה פעולה מספקת כלל.

בסופו של יום מטרתו של האתר הנה למשוך כמה שיותר קהל לקוחות פוטנציאלי שירצה לשים יד על המוצר או השירות אותו אתם מספקים.

על-מנת להבטיח מימוש מטרה זו, יש להבין כי כוחה של מימוש מטרה זו נתון לידי ענקית מנועי החיפוש גוגל.

על-מנת להקפיץ את האתר שלכם לראש רשימת החיפושים, קיים הצורך במחקר מעמיק ועבודה רבה.

לא די באתר מרשים.

קיים הצורך ביועץ קידום אתרים שיוביל אתכם אל עבר המטרה וידייק את אתרכם בצורה שתמשוך כמה שיותר קהל לקוחות ותצליח להתברג בראש רשימות החיפושים של גוגל.

כיצד למעשה יועץ קידום האתרים עושה זאת?

כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

מיהו יועץ קידום אתרים ומה זה ייעוץ SEO?

יועץ קידום אתרים הוא למעשה מומחה במקצועו לכל הקשור לכל הקשור לתכנון, יישום, והוצאה לפועל לכל הקשור  לקידום אתר העסק שלכם במנועי החיפוש המקוונים כדוגמת מלכת מנועי החיפוש בגוגל.

על-מנת לראות את אתר העסק שלכם במקומות הראשונים בגוגל כאשר לקוחות פוטנציאלים מחפשים את העסק או השירות שלכם יש צורך במחקר מעמיק הנעשה ע״י יועצי קידום האתרים.

מבין תפקידיהם העיקריים של יועצי קידום האתרים הנם מחקר חיפוש מילות מפתח רלוונטיות לקידום האתר, כתיבת תוכן רלוונטית, אופטימיזציה הכוללת בין היתר סריקה של האתר על-מנת להבין כיצד לשפר ולייעל אותו מבחינת חווית לקוח כדוגמת מהירות המעבר בין העמודים, איכות ההקלה, איכות המסע שעובר הלקוח מרגע כניסתו לאתר ועד לרגע הרכישה.

יועצי קידום האתרים הם לרוב פרילנסרים העובדים באופן עצמאי או שכירים המועסקים במשרדי פרסום.

יועץ קידום אתרים
יועץ קידום אתרים(קרדיט לfreepip)

תפקיד יועץ קידום האתרים

מטרת-העל של יועצי קידום האתרים הנם לספק דירוג וטראפיק גבוה של אתרכם בתוצאות החיפוש.

על-מנת ממש מטרת-על זו יש צורך במס׳ פעולות שיועצי קידום האתרים מבצעים:

1. הבנת הנישה העסקית של האתר וקביעת היעדים השיווקים האסטרטגיים לאתר ולקידומו.

2. מחקר מילות מפתח על-מנת להגיע לקדמת העמודים בגוגל, יש להשתמש במילות חיפוש רלוונטיות ופופלאריות בקרב הקהל הפוטנציאלי אליו תרצו להגיע באמצעות כלי קידום אתרים רלוונטים כדוגמת Semrush  

מקדם האתרים חוקר ואוסף בסופו של יום את מילות המפתח הרלוונטיות והמחופשות ביותר ברשת.

בחיפושו אחר מילות המפתח הרלוונטיות, הוא בודק פרמטרים כדוגמת :

  1. נפח חיפוש- כמה אנשים בפועל חיפשו את המילה הזו ברשת?

2. קושי מילות המפתח-  ציון מ0-100 שמדגיש עד כמה מילת המפתח הזו קשה לדירוג גבוה בגוגל מבחינת פרמטרים כדוגמת איכות,עומק, ומוניטין האתר.

3. סמכות או דירוג דומיין         

בדיקת הפוטנציאל של האתר שלכם לדירוג גבוה עבור מילות מפתח קשות ומסובכות.

Digital marketing SEO photo concept idea with infographic

כתיבת תוכן רלוונטית

לאחר שיועץ האתרים מצא את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר עבור קידום האתר שלכם, הצעד הבא הנו תכנון אסטרטגיית כתיבת התוכן לאתרכם.

אסטרטגיה זה כוללת רעיונות תוכן חדשים לבלוג של האתר שלכם שבסופו של יום יכללו בתוכו את מילות המפתח וכך גוגל יוכל להזניק את את התוכן שלכם לקדמת החיפושים.

בדרך כלל ההמלצה הרווחת הנו סנכרון מלא בין יועץ קידום האתרים לכותבי תוכן.

יועץ קידום האתרים מתווה לכותבי התוכן  באילו מילות מפתח וכותרות להשתמש על-מנת לרשום תכנים מדויקים למשיכת קהל היעד הרלוונטי.

ביצוע אופטימיזציה

כאן נכנסת לתמונה המומחיות הטכנית של מקדמי האתרים.

בנישה זו מומחי קידום האתרים בודקים שהקישורים לאתר שלכם פעילים ועובדים כראוי הן במובייל והן באתר.

כמו-כן, היועץ מטפל בבעיות טכניות היכולות להיות משמעותיות עבור חוויית הלקוח כדוגמת מהירות האתר, מהירות המעבר בין הדפים, עיצוב דפי הנחיתה והאתר עצמו, בדיקה מקיפה לגבי בעיות אבטחה למיניהם,

כמו-כן, יועץ האתרים משתמש בפלטפורמת גוגל אנליטיקס על-מנת לעקוב אחר מסע הלקוח ולבדוק היכן קיימת בעיתיות מבחינת טראפיק וכיצד לניתן לשפר אותה.

אסטרטגיית בניית קישורים

בניית הקישורים מתייחסת בסופו של יום ליצירת קישורים נכנסים באיכות גבוהה,או במילים אחרות, קישורים מאתרים אחרים המפנים את הקהל לקישורי האתר שלכם.

בסופו של יום, אם אתם לא מוצאים מספיק משאבים רלוונטים ליצירת קישורים נכנסים איכותיים, הדבר יצור בעיות כיוון שמדובר בסופו של יום בתחום תחרותי.

גוגל ומנועי חיפוש אחרים רואים בקישורים איכותיים פרמטר חשוב לדירוג האתר.

יועץ קידום האתרים תפקידו לנקוט ולבצע אסטרטגיות של בניית קישורים כדוגמת פרסום אורח, בניית קישורים שבורה, ציטוטים, אזכורי מותג,וכו׳.

היועץ בוחר את האסטרטגיה בהתבסס על המשאבים והיכולות של החברה.

שת״פים רלוונטים

     כמו בכל תחום בחיים, חובת שיתופי הפעולה והקשרים, במיוחד כאשר מדובר בשיווק ופרסום באינטרנט,

 על יועץ קידום האתרים לשתף פעולה עם חברי צוות שונים כדוגמת משווקי וכותבי תוכן, מעצבים, מפתח אתרים, וכל הצוות המתקשר בסופו של יום לקידום ותפעול האתר.

כפי שהבנתם, ליועץ קידום האתרים תפקידי רבים.

הוא עובר הכשרה של קורס בשיווק דיגיטלי שם הוא לומד לעומק כיצד לבצע כל פעולה בצורה המצקועית והטובה ביותר.

כיצד יועץ קידום אתרים משפיע בסופו של יום על הבייבי שלכם?

כפי שכבר ציינו, יועצי קידום אתרים חיוניים לקידום האתר שלכם לקדמת החיפושים בגוגל.

שיווק דיגיטלי הנו בסופו של יום תחום מאוד תחרותי ויועצי קידום אתרים בהחלט יכולים להסיר דאגה מלבכם בכל הנוגע לקידום האתר שלכם.

קחו בחשבון שבמידה ותעדיפו לחסוך כסף ולנסות לקדם את האתר על דעת עצמכם הדבר כרוך בעבודה רבה ובגישה לאתרים ותוכנות שעולות לא מעט כסף.

מדובר בהקדשת זמן רב למחקר המעמיק בתחום וזמן שווה כסף.

כבעלי עסקים מוטלים עליכם משימות רבות, אי לכך ובהתאם לזאת ההמלצה הגורפת הנה כן להיעזר באנשי מקצוע על-מנת להקל עליכם משמעותית מבחינת עומס ועבודה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כותב:
אהבתם את המדריכים שלנו? למה שלא תקראו עוד!

קטגוריות הבלוג שלנו

וג'טה ברשת
תשארו מעודכנים

אנחנו מבטיחים לשלוח לכם רק חומר שיעזור לעסק שלכם לצמוח כדאי לכם להרשם ולהיות הראשונים לכל כתבה שעולה.

רגע! לא תקבלו עוד הזמדנות!

בואו להטיס את העסק שלכם למעלה! עם שיחת ייעוץ בחינם שמאפיינת רק את העסק שלכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם. אל תפספסו את ההזדמנות הזו היא בחינם ולא להרבה זמן!